home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 580072 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4245: 22 Aug 2014, 18:42 »

Jeg vil også prøve at henvise til wall of text... Skuffet
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4246: 22 Aug 2014, 18:45 »

Tillykke.

Jo tak, skulle lige også være med i denne debat, men der er jo ikke særlig meget at skrive om Borat  Ubeslutsom
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4247: 22 Aug 2014, 21:40 »

Jo tak, skulle lige også være med i denne debat, men der er jo ikke særlig meget at skrive om Borat  Ubeslutsom
Er der ikke?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4248: 07 Sep 2014, 20:04 »

Jeg havde tænkt mig at se Sherlock Holmes 2 iaften. Er det en ulempe at jeg ikke har set 1'eren?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4249: 07 Sep 2014, 20:19 »

Jeg fik set "Burn After Reading" i forgårs. En ganske udemærket film, hvor alle 6 hovedpersoner bliver involveret med hinanden.
John Malkovich er altid en fryd at se i en film, George Clooney som neurotisk ansat hos finans-minesteriet og selvfølgelig Brad Pitt som homosexuel personlig træner i et fitness-center.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4250: 21 Okt 2014, 00:05 »

Jeg har lige (gen)set The Pianist. En af Roman Polanskis mange vidunderlige film. En fremragende film (biografi) omhandlende en jødisk-polsk pianist og hans kamp for blandt andet sin overlevelse under 2. verdenskrig, hvor alle omkring ham bliver dræbt og han mister sin familie, da tyskerne besætter landet.

For mig er det en 10/10 og en af mine klare favoritfilm. 
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4251: 21 Okt 2014, 06:13 »

Jeg fik set "Burn After Reading" i forgårs. En ganske udemærket film, hvor alle 6 hovedpersoner bliver involveret med hinanden.
John Malkovich er altid en fryd at se i en film, George Clooney som neurotisk ansat hos finans-minesteriet og selvfølgelig Brad Pitt som homosexuel personlig træner i et fitness-center.

Egentlig sjovt. jeg har set den film 3-5 gange og aldrig tænkt over at Brad Pitts karakter skulle være homoseksuel, men det er en glimrende film
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4252: 21 Okt 2014, 08:14 »


Egentlig sjovt. jeg har set den film 3-5 gange og aldrig tænkt over at Brad Pitts karakter skulle være homoseksuel, men det er en glimrende film

Se den igen, med den tanke at hans karakter er homoseksuel - Så er du ikke i tvivl! Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4253: 26 Okt 2014, 20:23 »

Hej gutter!

Ved godt det ikke helt er den rigtige tråd at spørge i, men er der nogen der kender en film, som handler om prærieindianere og endnu bedre hvis det handler om deres kamp mod de hvide? Skal bruge det til et skoleprojekt Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4254: 26 Okt 2014, 20:25 »

Hej gutter!

Ved godt det ikke helt er den rigtige tråd at spørge i, men er der nogen der kender en film, som handler om prærieindianere og endnu bedre hvis det handler om deres kamp mod de hvide? Skal bruge det til et skoleprojekt Smiley

Dances With Wolves ville jeg sige du godt kan bruge.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4255: 13 Nov 2014, 21:55 »

Hej gutter!

Ved godt det ikke helt er den rigtige tråd at spørge i, men er der nogen der kender en film, som handler om prærieindianere og endnu bedre hvis det handler om deres kamp mod de hvide? Skal bruge det til et skoleprojekt Smiley

The Last of the Mohicans
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4256: 20 Nov 2014, 18:20 »

Hvad synes folk om Christopher Nolans nye film 'Interstellar'?

Personligt skal jeg blankt erkende, at jeg synes, at filmen er et mesterværk visuelt som handlingsmæssigt. Matthew McConaughey gør det også fortrinligt som Cooper, der er udset til at redde menneskeheden.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4257: 12 Jan 2015, 10:41 »

The Equalizer med Denzel Washington!
Super action og super underholdning! Kan klart anbefales.

http://www.imdb.com/title/tt0455944/

Et 2m30s review af filmen
http://www.richardroeper.com/reviews/theequalizer.aspx
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4258: 12 Jan 2015, 10:54 »

Så The Judge aka Dommeren på dansk, i lørdags - med Robert Downey Jr.

En fuldstændig uventet fantastisk film!

Robert Downey spiller en kvivskarp advokat, som har taget den kyniske jura-tilgang til sig i sit privatliv og er langsomt blevet afskåret fra sin familie i sin hjemby.
Han tager hjem i forbindelse med morens død - og vælger at tilbringe tiden sammen med familien i den svære tid.
Faren (heraf titlen) er dommer i den lokale by - og der har altid været et twist mellem sønnens karrierevalg - og faren erhverv, hvilket har skabt et yderst anspændt forhold - som sættes på prøve i tiden efter morens død.

MEGA fed film!
« Seneste Redigering: 12 Jan 2015, 10:56 af champione » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4259: 16 Jan 2015, 15:07 »

Så The Judge aka Dommeren på dansk, i lørdags - med Robert Downey Jr.

En fuldstændig uventet fantastisk film!

Robert Downey spiller en kvivskarp advokat, som har taget den kyniske jura-tilgang til sig i sit privatliv og er langsomt blevet afskåret fra sin familie i sin hjemby.
Han tager hjem i forbindelse med morens død - og vælger at tilbringe tiden sammen med familien i den svære tid.
Faren (heraf titlen) er dommer i den lokale by - og der har altid været et twist mellem sønnens karrierevalg - og faren erhverv, hvilket har skabt et yderst anspændt forhold - som sættes på prøve i tiden efter morens død.

MEGA fed film!


Så den igår og er helt enig, fremragende film.

Jeg fik også lige set Fury, med bl.a. Brad Pitt, her til formiddag. Fuck det er også en fed film, fantastisk tank action!

http://www.imdb.com/title/tt2713180/
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010