home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614407 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4065: 21 Jun 2013, 18:15 »

Du faldt vist liige fælden der Wink

Ikke videre. Ja, jeg har set den, men der er ikke meget jeg ikke har set. Man skal jo gøre damen glad en gang imellem. Wink
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4066: 21 Jun 2013, 18:16 »

Ikke videre. Ja, jeg har set den, men der er ikke meget jeg ikke har set. Man skal jo gøre damen glad en gang imellem. Wink

Så kan du vidst godt lige klemme en 40 minutters lang dokumentar ned Wink
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4067: 21 Jun 2013, 18:23 »

Så kan du vidst godt lige klemme en 40 minutters lang dokumentar ned Wink

Hahah, den lader du ikke ligge hva! Tunge Jeg gemmer den dokumentar til en dag, jeg virkelig har dummet mig. Wink
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4068: 21 Jun 2013, 18:29 »

Hahah, den lader du ikke ligge hva! Tunge Jeg gemmer den dokumentar til en dag, jeg virkelig har dummet mig. Wink

Lyder godt. Dum dig så!
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4069: 21 Jun 2013, 18:33 »

Lyder godt. Dum dig så!

Gør jeg dagligt, så du må nok have en liste med dårlige tøsefilm og dokumentarer liggende for god ordens skyld. Tunge
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4070: 21 Jun 2013, 20:14 »

Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4071: 21 Jun 2013, 20:48 »


Well det bliver den første så!

Går efter mine egne præmisser: Zoey Deschanel er med og Zoey ligner Katy Perry og jeg kan godt li Katy Perry, så det må være den bedste af de 2 film.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4072: 21 Jun 2013, 20:54 »

Well det bliver den første så!

Går efter mine egne præmisser: Zoey Deschanel er med og Zoey ligner Katy Perry og jeg kan godt li Katy Perry, så det må være den bedste af de 2 film.

Men... Ashanti, Sophia Bush OG! Brittany Snow er med i den anden  Shockeret
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4073: 21 Jun 2013, 21:02 »

Men... Ashanti, Sophia Bush OG! Brittany Snow er med i den anden  Shockeret

Jeg er lidt ligeglad.
Zooey ligner Katy Perry.  Kys
Reason enough.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4074: 21 Jun 2013, 22:21 »

Well det bliver den første så!

Går efter mine egne præmisser: Zoey Deschanel er med og Zoey ligner Katy Perry og jeg kan godt li Katy Perry, så det må være den bedste af de 2 film.

Bedste valg nogensinde!

ÅHHHH ZOOEY!! <333
Se den!
Hendes rolle er fucking sexet. Hun er fucking sexet. Og hun minder mig om Katy Perry. Og Katy Perry er fucking sexet.

Oh og så var filmen ret sjov.

Og nu tænker jeg på hvor awesome en trekant med Katy Perry og Zooey Deschanel ville være!
Logged


CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4075: 21 Jun 2013, 22:22 »

Er i gang med at se "Jagten". Wow, man føler virkelig med Mads Mikkelsen!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4076: 21 Jun 2013, 22:25 »

Er i gang med at se "Jagten". Wow, man føler virkelig med Mads Mikkelsen!

Pudsigt nok synes jeg ikke at Mads Mikkelsen spiller vanvittigt godt i den film, men hele setup'et er så følelsesladet og hjerteskærende, at man bliver vildt grebet af filmen. Fantastisk godt instrueret og et fantastisk manuskript.

Men jeg har nok bare set mig blind på Mads Mikkelsen. Men jeg synes han er ufatteligt begrænset som skuespiller. Han har ikke særlig meget mimik, og hans stemmeføring er heller ikke så god, at jeg synes han har international klasse, på trods af at han laver en del i udlandet.

Men igen - filmen er forrygende.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4077: 21 Jun 2013, 22:29 »

Bedste valg nogensinde!

ÅHHHH ZOOEY!! <333
Se den!
Hendes rolle er fucking sexet. Hun er fucking sexet. Og hun minder mig om Katy Perry. Og Katy Perry er fucking sexet.

Oh og så var filmen ret sjov.

Og nu tænker jeg på hvor awesome en trekant med Katy Perry og Zooey Deschanel ville være!

HADER Zoey Deschanel med en brændende passion! Hun er simpelthen så irriterende, plus efter alt hendes botox arbejde ser hun så også bare helt latterlig ud... Hun er sgu for ung til sådan noget.

Er i gang med at se "Jagten". Wow, man føler virkelig med Mads Mikkelsen!

Det er så det man kan se frem til som nyuddannet pædagog... Forfølgelse. Sad nærmest bare og skreg af skærmen af arrighed over folks dumhed! Tunge
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4078: 21 Jun 2013, 22:36 »

Det er nok også lidt det problemet er i helhed.
Jeg kan ikke få jeg til at se en dokumentar om et emne i på ingen måde finder interessant. Det er selvfølgelig klart. Det var også lidt det jeg mente med at det var et long shot at poste den herinde. At PrtN og Fraize så blot udtrykker det på en arrogant måde var jeg vel egentlig også klar over ville ske. Det var enten total stilhed omkring mit indlæg, eller det her crazy

Det sidste du skriver omkring Rehab, skriver jeg lige en PB til dig om. Den vil jeg gerne have uddybet men ikke her.

Selvfølgelig er det i orden. Det kan jeg intet gøre ved.
Og hvad skal der til at vi kommer væk fra det disney, som folk så skide gerne vil have ind i hver sætning for at omtale hende? (Samt andre også)

Hvor lang tid skal der gå før hun ikke er "Disney" længere?

Og glemt om 5 år. Næpppe, men ingen af os kan se ud i fremtiden.

Undskyld, men at skrive det på et forum opbygget omkring et af de mest drengede spil ever, er nok, som du selv siger, et long-shot Wink Beklager den lettere arrogante tone - no harsh feelings Smiley

Men at hun er Disney kan der sgu ikke laves så meget om ved Smiley En gang Disney - altid Disney Smiley

Dog er få ved at bevæge sig væk fra Disney-momentet, såsom Zac Efron og Selena Gomez, men det er så for at bevæge sig over i noget andet der heller ikke er for godt Peace Det er heller ikke sjovt at være kendt som Justin Biebers kæreste Smiley

Dog har få Disney-stjerner potentiale til at komme videre, og Demi Lovato er desværre ikke en af dem Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4079: 21 Jun 2013, 22:43 »

Undskyld, men at skrive det på et forum opbygget omkring et af de mest drengede spil ever, er nok, som du selv siger, et long-shot Wink Beklager den lettere arrogante tone - no harsh feelings Smiley

Men at hun er Disney kan der sgu ikke laves så meget om ved Smiley En gang Disney - altid Disney Smiley

Dog er få ved at bevæge sig væk fra Disney-momentet, såsom Zac Efron og Selena Gomez, men det er så for at bevæge sig over i noget andet der heller ikke er for godt Peace Det er heller ikke sjovt at være kendt som Justin Biebers kæreste Smiley

Dog har få Disney-stjerner potentiale til at komme videre, og Demi Lovato er desværre ikke en af dem Smiley

Ingen ved det ingen kan se det nu.
Jeg håber bare i tager fejl. Jeg håber så meget i tager fejl og jeg tror i tager fejl.

Hendes fanbases grobund stammer fra Disney korrekt. Det vigtige er at hendes fans holder ved og ikke mister interessen. Det må ikke ske. Ligeledes skal hun udvide sin fanbase, hvilket hun førsøger i stor stil. Blandt andet ved at være X-Factor dommer.

Jeg håber i taget fejl når i siger hun bliver glemt hurtig. Når Beyonce en gang træder ned fra den store scene håber jeg Demi bliver den næste ligesom hende. Ligeså populær. Ligeså kendt. Det er også blot et håb fra min utroligt naive synsvinkel. Dog er jeg ret tilfreds med den synsvinkel.
Logged


Sider: 1 ... 270 271 [272] 273 274 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010