home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614064 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3945: 11 Jun 2013, 20:30 »

Jeg har brugt dagens pauser i skolen samt turen på vej hjem med at se filmen "Sparkle"
http://www.imdb.com/title/tt1876451/?ref_=fn_al_tt_2
 
Det er en remake af en gammel film fra 1976. Mine forventninger var ikke så store inden filmen eftersom IMDB giver den rimelig mange klø. Men tit er jeg dybt uenig med IMDB og det var jeg også denne gang.
 
Grunden til jeg skulle se den var at Jordin Sparks har hovedrollen som Sparkle. Og da hun er dejlig, så blev jeg selvfølgelig nødt til at se den.
Jeg blev positivt overrasket. Jeg syntes det var en utrolig god film omkring at man skal kæmpe for sine drømme (og en helvedes masse andre ting, men mest det!)
 
PS: Den kjole Jordin Sparks har på sidst i filmen... JEEEEEEEEEEEEEESSSU UUUUUUUUUUUUUS!!!!
 
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3946: 12 Jun 2013, 03:09 »

Fik endeligt sat mig til at se X-men: First Class her til aften, og er du gal en film. I en serie hvor de resterende film har været gode uden at være fantastiske, er denne af en helt anden kaliber. Jeg kan personligt rigtigt godt lide film i denne genre (action/superheltfilm... you name it), og den stryger direkte ind på min liste af favoritfilm på linje med tre gange Batman og andre klassefilm. Producerne har virkeligt nailed den her, og den film her løfter i mine øjne hele serien et niveau op.

Den er generelt blevet godt modtaget - jeg mener, at den får knap 8 på IMDB, og det er heller ikke mindre end den fortjener. For mig er den en klar tier, og det er virkeligt få film, jeg har det sådan med. Filmen er som de andre X-men fantastisk filmisk, og der er ikke en finger at sætte på noget der, special effectsne, som der ikke er sparet på, er rigtigt fede, og der er virkeligt nogle gode scener her og der. Skuespillet er godt over hele linjen, og der er et par rigtigt stærke karakterer iblandt. Fra det rent underholdningsmæssi ge synspunkt leverer den 100%, super underholdning fra start til slut og der gik ikke længe før 0-4-fadæsen mod Armenien var glemt.

På trods af alt det ovennævnte er det ikke det der skiller filmen ud i mine øjne. Det er historien og måden det hele er strikket sammen på, der er fantastisk. Filmen er fra 2011, men selve handlingen udspiller sig primært i 1962 omkring Cubakrisen, og den er altså derfor reelt set 1'eren i X-men-filmene. Nu bliver det lidt nørdet, men filmen har får de andre film til at give så meget mere mening. Den svarer på en helt masse spørgsmål, som man ikke fik besvaret i de første film, og det er også derfor, jeg mener, at den løfter hele serien op på et nyt niveau. Det er som de de nye Star Wars-film, der giver hele historien et helt nyt præg ved at besvare alle disse spørgsmål - modsat Star Wars er den bare bedre end de gamle! Wink

Kort sagt, er du til den slags film som jeg er, skal du ikke snyde dig selv for X-men og i særdeleshed First Class... Og er du ikke til den slags, bør du se den alligevel, da den virkeligt er god, og at der så om ikke andet er et par rigtigt dejlige damer med - særligt en January Jones i topform. Damn! Og det var vist nok fra mig - det endte med at blive en hel anmeldelse! crazy
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3947: 14 Jun 2013, 00:24 »

Har lige set den nye Superman: Man of Steel og sidder sgu tilbage med en mærkelig følelse.

First of all er det et visuelt mesterværk. Derudover er den en helt ny slags superman-film med enormt fokus på sciencefictionen delen og med en masse actionscener. Og netop actionscener synes jeg(og havde aldrig troet jeg skulle sige det) blev for meget... De er alle så voldsomme, overdrevne og egentlig osse så fantastisk fede at man ved den sidste afgørende fight simpelthen er mæt, Jeg var i hvertfald.

Historiendelen føler jeg der er langt mere vægt på end førhen, da man i denne film følger hele Supermansrejse fra fødsels til hans første tid på jorden osv. Dog er historien meget liniær og jeg savner sgu lidt nogle twist og deciderede overraskelser. Specielt den første halvdel af filmens plot er rigtigt godt i mine øjne.

Forholdet mellem Superman og skurken er i mine øjne alt for sort/hvidt. Superman er som sædvanlig så gennemført god at et nyfødt barn nærmest virker som en skurk overfor ham. Derudover er skurken så ond at han er svær at identificere sig med på noget som helst tidspunkt.

3D effecterne er i mine øjne lidt for ligegyldige og de enorme mængder af special effects gør at jeg til tider synes filmen nærmest fungerer mere som "Hollywoods Speciel Effects" udstillingsvindue end som en decideret fortælling.

Når alt dette er sagt er det dog en skide god superhelte film og man må sige Zack Snyder har gjort et fantastisk arbejde. Generelt gode skuespillere præstationer, et par af bipersonene spilles fx af: Russell Crowe, Kevin Costner og Laurence Fishburne. Derudover er Actionen i filmen som nævnt tidligere skide god, omend lidt for meget i mine øjne.

Filmen får dog alligevel 4/5 da den ikke er noget mesterværk, men stadig en af de bedste superheltefilm jeg har set i mit liv - specielt set i lyset af at Science-Fiction genren ikke siger mig noget som helst.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3948: 14 Jun 2013, 00:42 »

Corvette, lyder sgu som en film jeg ville elske. Smiley Må lige se hvornår jeg kan få den presset ned i skemaet.
Og enig med dig, Sir Jeppe. X-men: First Class er en rigtig god film, som får de andre film til at give lidt mere mening. Så hvis man kan lide X-men, så skal den her altså ses! Måske som den første, så måske X-Men Origins: Wolverine fra 2009, og så ellers som de er udkommet. X-Men Origins: Wolverine er så vidt jeg husker omkring hvordan Wolverine blev til i et eksperiment.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3949: 14 Jun 2013, 02:24 »

Har lige set den nye Superman: Man of Steel og sidder sgu tilbage med en mærkelig følelse.

First of all er det et visuelt mesterværk. Derudover er den en helt ny slags superman-film med enormt fokus på sciencefictionen delen og med en masse actionscener. Og netop actionscener synes jeg(og havde aldrig troet jeg skulle sige det) blev for meget... De er alle så voldsomme, overdrevne og egentlig osse så fantastisk fede at man ved den sidste afgørende fight simpelthen er mæt, Jeg var i hvertfald.

Historiendelen føler jeg der er langt mere vægt på end førhen, da man i denne film følger hele Supermansrejse fra fødsels til hans første tid på jorden osv. Dog er historien meget liniær og jeg savner sgu lidt nogle twist og deciderede overraskelser. Specielt den første halvdel af filmens plot er rigtigt godt i mine øjne.

Forholdet mellem Superman og skurken er i mine øjne alt for sort/hvidt. Superman er som sædvanlig så gennemført god at et nyfødt barn nærmest virker som en skurk overfor ham. Derudover er skurken så ond at han er svær at identificere sig med på noget som helst tidspunkt.

3D effecterne er i mine øjne lidt for ligegyldige og de enorme mængder af special effects gør at jeg til tider synes filmen nærmest fungerer mere som "Hollywoods Speciel Effects" udstillingsvindue end som en decideret fortælling.

Når alt dette er sagt er det dog en skide god superhelte film og man må sige Zack Snyder har gjort et fantastisk arbejde. Generelt gode skuespillere præstationer, et par af bipersonene spilles fx af: Russell Crowe, Kevin Costner og Laurence Fishburne. Derudover er Actionen i filmen som nævnt tidligere skide god, omend lidt for meget i mine øjne.

Filmen får dog alligevel 4/5 da den ikke er noget mesterværk, men stadig en af de bedste superheltefilm jeg har set i mit liv - specielt set i lyset af at Science-Fiction genren ikke siger mig noget som helst.


Lyder som en typisk Zack Snyder film  Smiley
Skal ind og se den i morgen og ved ikke helt om jeg glæder mig. Synes de trailers jeg har set, har været alt for letkøbte.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3950: 14 Jun 2013, 12:15 »

Jeg er normalt kæmpe Zack Snyder-fan, og var vild med 300 og specielt Watchmen (som er en sindsyg undervurderet superhelte-film).

Jeg forholder mig dog skeptisk over for Man of Steel, da jeg endnu ikke har set en Superman-film, som fangede mig, selvom figuren Superman egentlig altid har fascineret mig Wink
Logged


Sterling
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3951: 14 Jun 2013, 12:23 »

Er der nogen, der har set On The Road - vil I anbefale den? http://www.imdb.com/title/tt0337692/
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3952: 14 Jun 2013, 13:46 »

Er der nogen, der har set On The Road - vil I anbefale den? http://www.imdb.com/title/tt0337692/

Har også selv ville se den i lang tid, men det at Kristen Stewart er i den, gør det svært at komme igang med filmen... Tunge
Logged

Manager123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3953: 14 Jun 2013, 14:34 »

Jeg har lige set den seneste Batman på Netflx og den er fantastisk! Gode skuespillere, end god handling og så er den virkeligt gennemført lavet. Klart den bedste af filmene, hvis du spørger mig. Nu er det bare at vente på, at der engang kommer en Robin film ;-)
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3954: 14 Jun 2013, 14:49 »

Så lige fast and furious 6 igår den var godt nok fed. glæder mig til den næste kommer Opstemt
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3955: 14 Jun 2013, 14:51 »

Er der nogen, der har set On The Road - vil I anbefale den? http://www.imdb.com/title/tt0337692/

Den er tung at danse med. Jeg ville så gerne holde af den, men hold kæft den gjorde det svært for mig.
Logged


0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3956: 15 Jun 2013, 23:41 »

Nogle der kan anbefale en decideret klasse film, man måske så for nylig, som man kan sætte sig til at se en stille og rolig lørdag aften?
Logged

Simply Arsenal.

Korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3957: 15 Jun 2013, 23:44 »

Nogle der kan anbefale en decideret klasse film, man måske så for nylig, som man kan sætte sig til at se en stille og rolig lørdag aften?
Cidade de deus (på engelsk: City of God)
Brasiliansk-sproget film, der er omtrent 10 år gammel. Personligt er det en af mine yndlingsfilm. 8.7 rating på IMDB.
Logged

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3958: 15 Jun 2013, 23:45 »

Nogle der kan anbefale en decideret klasse film, man måske så for nylig, som man kan sætte sig til at se en stille og rolig lørdag aften?

Back to the Future
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3959: 15 Jun 2013, 23:52 »

Nogle der kan anbefale en decideret klasse film, man måske så for nylig, som man kan sætte sig til at se en stille og rolig lørdag aften?
Die Hard!!!!  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010