home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  2 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613555 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3720: 06 Mar 2013, 18:57 »

Kan ikke helt følge dig. Så Alle for en er simpelthen udelukkende lavet for pengenes skyld?

Ja i min optik er den.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3721: 06 Mar 2013, 18:58 »

Ja i min optik er den.
Forklar gerne. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3722: 06 Mar 2013, 20:56 »

Forklar gerne. Smiley

Man kan vel sige at alle film bliver lavet med et håb om profit. Nu er jeg så heller ikke den store fan af danske film, men det bør selvfølgelig ikke farve mig for meget. Smiley Udover det var min mening også mere henvendt til den nye, Alle for To. Smiley Og der har jeg en generel mening om de fleste to'ere, at de bliver lavet for at få lidt ekstra mønt i lommen. Der er selvfølgelig undtagelser hvad dårlige to'ere angår såsom Alien 2 og Terminator 2, men derfor er der dog stadig en overflod af dårlige to'ere.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3723: 10 Mar 2013, 21:00 »

Efter at have set en masse film sammen med et par kammerater på det seneste er jeg kommet frem til, at jeg ser alt for lidt film. Jeg har ikke været den bedste til, at læne mig tilbage, smække en film på og så nyde den i et par timer. Det vil jeg nu lave om på, og derfor vil jeg spørge jer til råds, om I har nogen gode film liggende på tungen som jeg bare SKAL se? Gerne de nyeste nye selvfølgelig, men gamle film går også.
Jeg har besøgt IMDB for at kigge lidt derinde, men da det ikke er alle genre jeg er til, vil jeg nu lige poste de genre, som jeg bryder mig mest om sådan så det bliver nemmere for jer, at foreslå en filmtitel.

Jeg søger film inden for disse genre:

- Action
- Adventure
- Comedy
- Sci-Fi
- Sport
- Thriller
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3724: 10 Mar 2013, 21:36 »

- Action: Warrior
- Adventure: Spirited Away
- Comedy: Zombieland
- Sci-Fi: Event Horizon
- Sport: Goon
- Thriller: The Shining

Håber nogle af dem fanger dig, hvis du da ikke har set dem allerede. Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3725: 10 Mar 2013, 21:45 »

Så desuden "Red Dawn" (den nye version) fornyligt og endnu engang en film der kan holde en fast..., kan varmt anbefales, når den kommer i biffen.

Jeg synes det var det rene makværk. Fuldt med ufattelige plot-huller og en kvalmende slutning. Jeg vil ikke anbefale den. Smiley
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3726: 12 Mar 2013, 17:51 »

Jeg har lige set en svensk, er det vist, gyser, ved navn, Naboer. Den er ikke specielt lang, med en spilletid på en time og atten minutter, men den er overraskende interessant og væmmelig, med en god twist ending! Smiley Peace
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3727: 12 Mar 2013, 18:40 »

Hvis i kan tåle en virkelig VANVITTIG film så er det a Serbian film.. manden bag burde spærres inde for evigt. Virkelig syg tankegang
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3728: 12 Mar 2013, 18:41 »

Moneyball .. Hyggelig nok!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3729: 12 Mar 2013, 18:45 »

Jeg har lige set en svensk, er det vist, gyser, ved navn, Naboer. Den er ikke specielt lang, med en spilletid på en time og atten minutter, men den er overraskende interessant og væmmelig, med en god twist ending! Smiley Peace
Den så jeg også for et par uger siden. Den er ganske klam, ja. Man kan sige, at twistet er en kontrast til American Psycho, hvis man tager udgangspunkt i hovedpersonernes tankegang.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3730: 12 Mar 2013, 18:45 »

Har lige set "Hero" igen.
Det er den med Jet Li, og hele filmen er på kinesisk, men hold da op en fantastisk flot film.
Rammer mig hver gang.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3731: 12 Mar 2013, 18:51 »

Damm har lige overlevet en kedelig affære... øh altså en kongelig affære.... hvordan den film har kunnet opnå en norminering til en oscar fatter jeg ikke...

Hvis jeg ikke vidste bedre så ville jeg skyde på at det var en Bille August film og det er ikke en ros.
Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3732: 12 Mar 2013, 18:54 »

Du beskriver den meget godt, DeBuur.
Fatter ikke alle de film der bliver nomineret, da jeg synes flere af dem er møg hamrende kedelige.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3733: 12 Mar 2013, 19:33 »

Den så jeg også for et par uger siden. Den er ganske klam, ja. Man kan sige, at twistet er en kontrast til American Psycho, hvis man tager udgangspunkt i hovedpersonernes tankegang.

Tror jeg vil se Spider, som den næste. Den virker til at være ret så god, og så er den lavet af en af mine yndlings intruktører, David Cronenberg. Virker til at det er en film hvor man endnu engang dykker ned i det menneskelige sind.

Har lige set "Hero" igen.
Det er den med Jet Li, og hele filmen er på kinesisk, men hold da op en fantastisk flot film.
Rammer mig hver gang.

Uh, ja den er fantastisk! Har du set andre film af Zhang Yimou? Smiley

Damm har lige overlevet en kedelig affære... øh altså en kongelig affære.... hvordan den film har kunnet opnå en norminering til en oscar fatter jeg ikke...

Hvis jeg ikke vidste bedre så ville jeg skyde på at det var en Bille August film og det er ikke en ros.

Kunne heller ikke andet end grine over at de rent faktisk havde noget der mindede om et håb mht. at vinde en oscar!  funny
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3734: 12 Mar 2013, 19:44 »

Uh, ja den er fantastisk! Har du set andre film af Zhang Yimou? Smiley

Nej, det har jeg ikke. Er det noget jeg burde tjekke ud?
Logged

Sider: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010