home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613419 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3690: 14 Feb 2013, 00:06 »

Så har jeg set Looper. Wtf sker der for al den lens flare?! Man skulle tro JJ Abrams havde lavet filmen... Men selve filmen som helhed vil jeg sige er rigtig god. Dog er det en god idé at høre efter når man ser den her film, da den til tider er lidt indviklet. Mest af alt fordi at noget af handlingen er lidt tåbelig efter min mening. Hvorfor er det at man kan slå sit gamle jeg ihjel uden der sker noget, imens hvis du slår dit unge jeg ihjel så dør ens gamle jeg....

Men alt i alt en god film. Heheh, fire stjerner ud af fem fra mig. Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3691: 14 Feb 2013, 00:17 »

Nogen som har set Den Skaldede Frisør, enten i biffen eller på DVD/BluRay?

Og hvad er jeres holdninger til den. Skal se den i morgen, så vil gerne forberede mig, på hvad jeg kommer til at se Smiley
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3692: 14 Feb 2013, 00:21 »

Nogen som har set Den Skaldede Frisør, enten i biffen eller på DVD/BluRay?

Og hvad er jeres holdninger til den. Skal se den i morgen, så vil gerne forberede mig, på hvad jeg kommer til at se Smiley
Jeg har lige set den for en uges tid siden. Den er ganske udmærket, omend det ikke er min yndlingsgenre. Men den er bestemt ikke ringe.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3693: 14 Feb 2013, 00:23 »

Så har jeg set Looper. Wtf sker der for al den lens flare?! Man skulle tro JJ Abrams havde lavet filmen... Men selve filmen som helhed vil jeg sige er rigtig god. Dog er det en god idé at høre efter når man ser den her film, da den til tider er lidt indviklet. Mest af alt fordi at noget af handlingen er lidt tåbelig efter min mening. Hvorfor er det at man kan slå sit gamle jeg ihjel uden der sker noget, imens hvis du slår dit unge jeg ihjel så dør ens gamle jeg....

Men alt i alt en god film. Heheh, fire stjerner ud af fem fra mig. Smiley

Hvis du slår dit unge jeg ihjel, så slår du også dit gamle jegs mulighed for at eksistere ihjel. Det samme kan ikke sige med omvendt fortegn  Smiley
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3694: 14 Feb 2013, 00:57 »

Hvis du slår dit unge jeg ihjel, så slår du også dit gamle jegs mulighed for at eksistere ihjel. Det samme kan ikke sige med omvendt fortegn  Smiley

Rigtig nok, men de er vel stadig en og samme person?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3695: 14 Feb 2013, 01:01 »

Rigtig nok, men de er vel stadig en og samme person?

Det er jo hele tidsparadokset Smiley

Hvis du tager tilbage til fortiden og slår dig selv ihjel, så vil du jo aldrig blive gammel og dermed ikke kunne tage tilbage at slå dig selv ihjel, hvorfor du VIL blive gammel og derfor kan tage tilbage for at slå dig selv ihjel, hvorfor du igen aldrig vil blive gammel og derfor ikke kan tage tilbage at slå dig selv (jeg stopper nu)

En anden tidsrejsemodel er, at fortiden ikke kan ændres. Din nutid er allerede påvirket af, at en i fremtiden er rejst tilbage i tiden, og har gjort noget der ændrede dit liv. Det kan ikke forhindres, for det er en fastlåst tidslinie. Man kan tale om skæbnen her, går jeg ud fra Tunge

Anyway, så er der vel ikke et problem i at ens yngre jeg slår ens ældre jeg ihjel. Det ældre jegs eksistens har jo ikke den store indflydelse på det yngre jegs videre liv, bortset fra at det yngre jeg jo så en dag vil blive det ældre jeg og dermed skulle slås ihjel af sig selv. Vil denne viden ændre det yngre jegs måde at leve sit liv på, eller er det en fastlåst cyklus?

ELSKER sådan noget Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3696: 14 Feb 2013, 01:55 »

Klokken er 2 om natten plutonium! Det er alt for indviklede tanker til mig lige nu. Hahahaha  crazy
Skal nok lige kigge på den smøre imorgen.  Grin
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3697: 25 Feb 2013, 16:19 »

Har lige set den nu oscarvindende film, Lincoln. Super flot og spændende film. Man forstår hurtigt hvorfor Daniel Day Lewis er den første og eneste der har vundet 3 Oscars! Peace

Den kan klart anbefales!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3698: 27 Feb 2013, 00:11 »

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3699: 27 Feb 2013, 00:20 »

Er den god, Neymar?
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3700: 27 Feb 2013, 00:21 »

DN, jeg synes den er god.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3701: 27 Feb 2013, 00:23 »

Den er god, "sjov" og giver et indblik i sagen. Regnede egentlig bare med, at jeg skulle se de første ti minutter eller noget. Men endte med at se den hele.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3702: 27 Feb 2013, 00:26 »

Den må jeg hellere få set, så.

Jeg har ikke fået downloadet det der program endnu, fresse94, da jeg ikke har haft så meget tid, men gør det nok i morgen. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3703: 27 Feb 2013, 00:30 »

DN, det er helt i orden Smiley - Du kan bare sætte den til at gøre det i nat, og så stå en halv time tidligere op hvis det. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3704: 27 Feb 2013, 00:32 »

DN, det er helt i orden Smiley - Du kan bare sætte den til at gøre det i nat, og så stå en halv time tidligere op hvis det. Smiley
Det kunne jeg jo faktisk gøre, ja. Jeg håber, det afhjælper problemet. Det ville i hvert fald også glæde Hansen, som har det samme problem. :-)
Logged

Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010