home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613496 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3705: 27 Feb 2013, 00:44 »

Det kunne jeg jo faktisk gøre, ja. Jeg håber, det afhjælper problemet. Det ville i hvert fald også glæde Hansen, som har det samme problem. :-)
Men har dit virusprogram intet sagt?
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3706: 27 Feb 2013, 00:47 »

Men har dit virusprogram intet sagt?
Nej. Jeg har kørt en scanning med mit Avira, og den sagde intet.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3707: 27 Feb 2013, 18:37 »

Sorry, men tråden hedder "Film du så for nylig". Kan i ikke tage den over PB? Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3708: 27 Feb 2013, 18:43 »

Det var lidt off-topic, I know, men vi tog også resten over PB.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3709: 27 Feb 2013, 19:57 »

Håber i fandt en løsning. Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3710: 05 Mar 2013, 17:36 »

Så fik jeg endelig set Skyfall. Er stadig af den mening at Sean Connery er den bedste Bond, men Craig er sgu en tæt 2.plads. Han gør hele karakteren mere virkelig med mangler og det hele.
Men ellers en rigtig fed action flick!  Thumbs Up
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3711: 05 Mar 2013, 17:40 »

Så fik jeg endelig set Skyfall. Er stadig af den mening at Sean Connery er den bedste Bond, men Craig er sgu en tæt 2.plads. Han gør hele karakteren mere virkelig med mangler og det hele.
Men ellers en rigtig fed action flick!  Thumbs Up

Jeg har aldrig været fan af Bond-filmene, måske fordi jeg kun er 15? Jeg aner det ikke, men Skyfall var bestemt den, der har imponeret mig mest. De bliver i mine øjne også bare den tand bedre, når man ser dem i biografen  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3712: 05 Mar 2013, 17:58 »

Jeg så Kapringen her for nylig. Efter dens store ros til Robert-showet, blev jeg nødt til at se den. Og den skuffer faktisk ikke. Rigtig flot bygget op med Pilou Asbæk i starten og senere Søren Malling. Specielt sidstnævnte imponerer med sin rolle. Han vandt også en Robert for den, hvilket er meget fortjent efter min mening.

Kapringen kan varmt anbefales. En af de bedre nye, danske film.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3713: 05 Mar 2013, 18:06 »

Var i biffen i går, og så først; "Alle for to"..., den er grineren, men mangler en lille smule i forhold til 1'eren..., men der var sgu perioder hvor man næsten lå vandret af grin.

Senere så jeg "Skytten"..., er jo så gammel, så jeg hele tiden fejlagtigt har sammenlignet den med den anden danske film af samme navn, og kunne ikke rigtig forstå at den skulle re-makes. Men det er en spændende film, som tager fat på nogle meget essentielle ting, og en god historie som holder en fat.

Så desuden "Red Dawn" (den nye version) fornyligt og endnu engang en film der kan holde en fast..., kan varmt anbefales, når den kommer i biffen.

Mangler fyren en film til at tage kæresten med ind at se, er "Pitch Perfect" klart værd at se. God musik, lidt kærlighed, intriger, og en masse kønne piger, humor og som allerede sagt god musik. :-D
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3714: 05 Mar 2013, 18:37 »


Mangler fyren en film til at tage kæresten med ind at se, er "Pitch Perfect" klart værd at se. God musik, lidt kærlighed, intriger, og en masse kønne piger, humor og som allerede sagt god musik. :-D

Man kan da sagtens se den selv som mand. Hehe, gjorde jeg i hvert fald. Grin
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3715: 06 Mar 2013, 10:34 »



Senere så jeg "Skytten"..., er jo så gammel, så jeg hele tiden fejlagtigt har sammenlignet den med den anden danske film af samme navn, og kunne ikke rigtig forstå at den skulle re-makes. Men det er en spændende film, som tager fat på nogle meget essentielle ting, og en god historie som holder en fat.

Så desuden "Red Dawn" (den nye version) fornyligt og endnu engang en film der kan holde en fast..., kan varmt anbefales, når den kommer i biffen.

Så var du heller ikke helt ved siden af , det er en genindspilning af  70'er versionen.

Puha, Red Dawn rammer i mine øjne langt forbi, jeg ser slet ikke temaet som aktuelt i dag.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3716: 06 Mar 2013, 15:10 »

Var i biffen i går, og så først; "Alle for to"..., den er grineren, men mangler en lille smule i forhold til 1'eren..., men der var sgu perioder hvor man næsten lå vandret af grin.
Den har nogle sjove scener, men manuskriptet er usammenhængende og uinteressant. Der er mange, der siger, at den er bedre end 1'eren. Det kan jeg slet ikke følge. 1'eren har da en nogenlunde sammenhængende plot, modsat 2'eren, der mere lever på sjove scener og citater uden handling.

Så jeg er også helt klart mest til Alle for en. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3717: 06 Mar 2013, 16:15 »

Jeg er pt. på en mission om at se alle James Bond filmene igen... Fra Dr. No til Skyfall.
Der er nogle virkelig gode og nogle virkelig ringe film imellem, men jeg må tage det som en mand.
Igår var det så Goldfinger der blev set, og jeg synes stadig det er den bedste Bond-film i rækken til dags dato.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3718: 06 Mar 2013, 17:45 »

Den har nogle sjove scener, men manuskriptet er usammenhængende og uinteressant. Der er mange, der siger, at den er bedre end 1'eren. Det kan jeg slet ikke følge. 1'eren har da en nogenlunde sammenhængende plot, modsat 2'eren, der mere lever på sjove scener og citater uden handling.

Så jeg er også helt klart mest til Alle for en. Smiley

Ville nu stadig hellere se Hello Kittys Big Adventure, end at se sådan noget dansk pladder, der kun bliver lavet for pengenes skyld  Tunge
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3719: 06 Mar 2013, 17:49 »

Ville nu stadig hellere se Hello Kittys Big Adventure, end at se sådan noget dansk pladder, der kun bliver lavet for pengenes skyld  Tunge
Kan ikke helt følge dig. Så Alle for en er simpelthen udelukkende lavet for pengenes skyld?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010