home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613290 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3600: 18 Okt 2012, 21:46 »

Jeg synes bare, at slutningen var så ringe, men ellers en fed film, ja.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3601: 18 Okt 2012, 22:24 »

Hvilken film skal tre venner se i biografen i morgen?

Looper har fået ret gode anmeldelser, samt Lawless. Jeg skal i hvert fald have set begge snarest.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3602: 18 Okt 2012, 22:41 »

Looper har fået ret gode anmeldelser, samt Lawless. Jeg skal i hvert fald have set begge snarest.

Tak for det.. Må vi lige få kigget på Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3603: 24 Okt 2012, 16:17 »

I dag var jeg med min klasse i biografen, hvor vi skulle se Hvidsten Gruppen. En super, super god film med skuespil på højt plan også.   Thumbs Up En meget sørgelig film, med flere rigtigt fede scener.

Vi havde på forhånd fået at vide at det ville være okay at tude til denne film. Tror egentlig at det var mest beregnet på pigerne i min klasse, men vi blev dog alle sammen lettere chokerede, da vi fik at vide at min mandlige fysik lærer havde grædt første gang han så denne film. Så vi havde nok forberedet os på en utrolig sørgelig film, og det var det da på sin vis også. Men jo længere hen ad vi kom i filmen jo mere tænkte jeg "hvornår er det vi skal tude".  Grin Det tidspunkt kom bare aldrig og ligepludselig var den bare slut  Skuffet
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3604: 27 Okt 2012, 15:19 »

Oh yeah. Hvidstens gruppen! Elsker film der omhandler 2. verdenskrig generelt. Der er så mange historier der kan fortælles. Elsker den følelse af nationalisme, stolthed og medfølelse man får. Super godt skuespil ja. Den har fået gode anmeldelser og anerkendelser i DK og udland. Kunne mærke tårerne presse sig på til sidst i filmen, selvom man havde set enden komme lidt Smiley
Logged

LFC & OB!!!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3605: 19 Nov 2012, 06:10 »

Så her i nat The Heart of Christmas, og jeg må sige at jeg blev overrasket, havde natten igennem gået gennem lidt titler på blandt andet netflix, omhandlende jul, da mig og min roomie ikke ser specielt meget TV (vi har en viaplay sports pakke til PC, det er ca. det Peace), og jeg må da nok sige jeg blev overrasket..

Filmen i sig selv er lidt sløv om at komme igang, og man skal nok ikke se den med håbet om at få nogle billige grin som med mange andre "julefilm" som White Christmas, Nødebo Præstegård eller Home Alone, som man er vandt til at se på TV i December. Filmen kører på følelser, det drejer sig om en familie med en lille dreng, som er har fået kraft, og så følger vi dem, deres dagligdag, deres op og nedturer i forbindelse med sygdommen, men vi føler også en anden familie som har nogle problemer, som måske for nogle ikke er så store, mens de for andre kan være store nok....

Ja, det er egentlig ldit svært at forklare filmen, men essensen er den, at da lægerne ikke kan gøre mere for drengen, vil forældrene give ham en sidste chance for at holde jul.

Klart værdig til en højere karakter end den har fået på IMDB, som så ofte er tilfældet.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3606: 19 Nov 2012, 08:14 »

Så lige en "ældre" film her igår: The Mist (http://www.imdb.com/title/tt0884328/).

Rigtig fed og ikke bare en tilfældig "monster" film.

Jeg synes bare, at slutningen var så ringe, men ellers en fed film, ja.

Det er da netop slutningen der er genial
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3607: 19 Nov 2012, 09:29 »

Fik lige set "Any Given Sunday" her igår, igen. Og den film holder stadig 100%... :p
Dejlig film, der handler om Football, med Al Pacino, Jamie Foxx, Cameron Diaz
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3608: 23 Nov 2012, 22:54 »

Fik lige set Taken.

Fed film!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3609: 23 Nov 2012, 23:20 »

Håber alle har set "Lawless", med den måske "varmeste" skuespiller pt (Tom Hardy), og Shia LeBeouf. Overdrevet fed gangster film, som er skrevet på en sand historie..
Logged

Manchester United

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3610: 23 Nov 2012, 23:24 »

Håber alle har set "Lawless", med den måske "varmeste" skuespiller pt (Tom Hardy), og Shia LeBeouf. Overdrevet fed gangster film, som er skrevet på en sand historie..


Har jeg IKKE, men ville så forbandet gerne se den.. Hell yeah Tom Hardy er alt for cool...

For at svare på topic: Master and commander. For pokker et lyd setup den film har. Samt inception - Hardy igen;).
Nå ja og Black Hawk Down, endnu en med fed lyd og nå ja - Tom Hardy igen;)
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3611: 23 Nov 2012, 23:26 »


Har jeg IKKE, men ville så forbandet gerne se den.. Hell yeah Tom Hardy er alt for cool...

For at svare på topic: Master and commander. For pokker et lyd setup den film har. Samt inception - Hardy igen;).
Nå ja og Black Hawk Down, endnu en med fed lyd og nå ja - Tom Hardy igen;)

Den kan downloades flere forskellige steder ;-). Men ja. Han er eminent som Bane, spiller genialt i Lawless, og er mega sweet i Warrior Smiley
Logged

Manchester United

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3612: 23 Nov 2012, 23:28 »

Den kan downloades flere forskellige steder ;-). Men ja. Han er eminent som Bane, spiller genialt i Lawless, og er mega sweet i Warrior Smiley

Yup Warrior er rigtig fed også.. Nolte spiller jo røven ud af bukserne;)
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3613: 24 Nov 2012, 00:43 »

Har haft en stille film aften. Jeg har fået set Law Abinding Citizen og The Dark Knight Rises. Nu står den på et par afsnit af The Walking Dead.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3614: 24 Nov 2012, 00:45 »

Så fik jeg set 'Vegas Baby' lige efter 'Taken'. To meget forskellige film må jeg sige. Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010