home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613252 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3630: 27 Dec 2012, 14:37 »

Hvis jeg nu bruger en 50'er på Inception, er det så dumt?
Nej.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3631: 27 Dec 2012, 14:38 »

Nej.
Så køber jeg den, så jeg kan se den sidste Nolan-film, jeg mangler.
Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3632: 27 Dec 2012, 15:20 »

Jeg sidder og skal finde en god film, der kan findes på Netflix. Forslag?


Den gamle udgave af Charlie og Chokoladefabrikken er klasse. Uden pis. Den er virkelig sjov.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3633: 02 Jan 2013, 22:20 »

Katy Perry: Part of Me



Jeg så her i går aftes og i løbet af i dag Katy's film, Part of Me.
Inden jeg begynder at fortælle hvad jeg syntes om den vil jeg starte med at stille mig uforstående overfor nogle folk. Hvorfor skal man have så ondt i røven over folk der har succes? Katy laver kun filmen for at tjene penge. Katy laver kun filmen for at fremhæve sig selv som et bedre menneske end hun egentlig er.

Hvorfor er det så svært at tro på at Katy faktisk er et godt menneske der laver en film for at fortælle om sit liv og sin musik? Jeg kan ikke forstå det. Hvorfor er det så svært at være glad for andres succes. Og hvorfor tror folk det er pisse nemt at være rig og have succes?

Jeg var spændt på filmen og det er også svært at gøre en fan utilfreds. Det er da helt sikkert. Du skal selvfølgelig ikke se den hvis Katy Perry rager dig en høstblomst, for så hjælper det jo ingenting. Og dem der så ser den som ikke er fan, eller blot godt kan li hende, de skal finde alle de ting de nu kan finde, for at pille hende ned.

Jeg syntes personligt at filmen giver et godt indblik i Katy's basale liv. Det tog kvinden 6 år om at bryde igennem. Det er altså lang tid at forsøge. Men Katy gav ikke op og med singlen "I kissed A Girl" så kom gennembrudet! Sangen tog hele verden med storm og Katy fik endelig opbygget den musik karriere som hun altid havde drømt om.

I filmen er vi med på hendes 1 årige lange tour, hvor hun arbejder røven ud af bukserne for at lave koncert for alle hendes fans. Det fantastiske er at man ser hvordan hun er til hverdag. Uden makeup er hun en ganske normal hverdags pige som man bare gerne vil bruge tid med en lørdag aften hjemme foran tv'et. Men når hun skal optræde så er hun stylet op og fuldstændigt fokuseret på det hun skal.

Det jeg syntes der er specielt fed ved Katy er alle hendes looks. Hun kan se ud på 20 forskellige måder og uanset hvordan de shiner hende op, så ser hun altid skide godt ud. Som hendes manager selv siger, så er det lækkert at hun kan klare så mange looks.

Ved en af de sidste koncerter går Russel og Katy fra hinanden og i filmen får man af se hvor tæt på det var at Katy hun faktisk ikke kunne gennemføre koncerten. Hun stod og tudede ude på toilettet 1 minut før hun rev fat i sig selv og gik på scenen og fyrede den af! Det var fantastisk at se hvordan hun ikke ville skuffe de mange fans der ventede på hende, men besluttede sig for at gemme sorgen væk og så bare fyre den af på scenen. Det var rigtigt fedt.

Desuden er jeg tosset med Katy uden makeup! Jeg tager hende gerne både med og uden.
Katy's mormor er i øvrigt vildt nice.

Men alt i alt for midt vedkommende så var det et fantastisk dejligt indblik i Katy's liv, selvom man ikke kommer i dybden med hendes liv, men blot får det basale og så hendes 1 årige tour rundt i verden. Fantastisk film set fra en fans synspunkt.

Jeg så den lige igen her til aften.
Igen kan jeg kun anbefale folk der syntes bare en lille smule om Katy at se den film. Gud hvor er den fantastisk!
Gud hvor er DU fantastisk, Katy! <3
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3634: 02 Jan 2013, 22:31 »

Hvis jeg hader hende, men synes hun er pæn, hvad synes du så?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3635: 02 Jan 2013, 22:35 »

Hvis jeg hader hende, men synes hun er pæn, hvad synes du så?

Se den.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3636: 02 Jan 2013, 22:43 »

Se den.
Gider slet ikke se den, når du skriver det.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3637: 04 Jan 2013, 02:23 »

Fik set Cry Wolf med nogle venner her i ferien. Det var en fed film. Plottet er rigtig godt, og man bliver virkelig overrasket i slutningen af filmen. Umiddelbart virker den så logisk, men jeg tror ikke, at der er nogle, der ikke blev overrasket, når filmen er slut.

Har I nogle fede forslag til en film? Meget gerne noget thriller med en fed historie i. Ikke noget science-fiction, men derimod med en masse realisme. Skyd løs!

Jeg skal også have set Godfather-triologien igen. Det er mange år siden, jeg har set den, og jeg har nok ikke forstået så meget af den dengang. Det skal selvfølgelig ses, da det jo er et af de største mesterværker, der er blevet lavet.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3638: 04 Jan 2013, 23:05 »

Netop set Life of Pi i biografen. En af de bedste film, jeg har set længe. Fantastisk film. Se den.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3639: 17 Jan 2013, 20:39 »

Har lige set "Jagten" i biografen og hold da kæft det var en god, men skræmmende film. Er i hvert fald 100 % sikker på at jeg aldrig skal arbejde som pædagog!
« Seneste Redigering: 18 Jan 2013, 14:36 af Rafinha » Logged

FC Barcelona

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3640: 18 Jan 2013, 18:37 »

Netop set Life of Pi i biografen. En af de bedste film, jeg har set længe. Fantastisk film. Se den.

Jeg forventede lidt at det var en tøsefilm, så jeg har nægtet at se den - er den ikke det? (I stil med Løven, Heksen og Garderobeskabet, Narnia etc).

Sidste film jeg så var Django Unchained. Det er fantastisk at se en Tarantino film som western. Blodet synes jeg ikke var voldsomt overdrevet som jeg ellers havde fået at vide, men det er jo trods alt Quentin. Historien er ikke specielt dyb, men den er ret spændende også rent historisk, med hele polemikken omkring slaveriet i syden. Og så er dialogen selvfølgelig også ret fed. Den varer næsten 3t, men jeg synes faktisk ikke at den føltes så lang.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3641: 22 Jan 2013, 01:08 »

Spoiler alert

Var inde og se Jagten i går og sikke en oplevelse! Fantastisk film - den får virkelig en til at tænke over tingene. Frygteligt så galt det kan gå hvis bare der opstår sådan en tilfældig løgn. Dog er det rimelig vigtigt at gennemgå sådan en løgn netop i sådan en branche som Lucas (Mads Mikkelsen) arbejder i.

Filmen fik mig dog også til at tænke over en lille ting. I slutningen af filmen hvor man ser Lucas gå rundt ude i skoven og skyde efter hjorte, der hører man pludselig et skud fra et gevær som må formodes, at være sigtet efter Lucas. Man ser skiggelsen af personen, men kan ikke se ansigtet grundet solens skær.

Er der nogen af jer, som har set den, som kan svare på, hvem der skød efter Lucas?
« Seneste Redigering: 22 Jan 2013, 16:43 af Erzael » Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3642: 22 Jan 2013, 08:54 »

Spoiler alert!!!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3643: 22 Jan 2013, 16:18 »

Var inde og se Jagten i går og sikke en oplevelse! Fantastisk film - den får virkelig en til at tænke over tingene. Frygteligt så galt det kan gå hvis bare der opstår sådan en tilfældig løgn. Dog er det rimelig vigtigt at gennemgå sådan en løgn netop i sådan en branche som Lucas (Mads Mikkelsen) arbejder i.

Filmen fik mig dog også til at tænke over en lille ting. I slutningen af filmen hvor man ser Lucas gå rundt ude i skoven og skyde efter hjorte, der hører man pludselig et skud fra et gevær som må formodes, at være sigtet efter Lucas. Man ser skiggelsen af personen, men kan ikke se ansigtet grundet solens skær.

Er der nogen af jer, (SPOILER)?

Kan du ikke have mindst den lille respekt, at lade være med at spoile, når folk ikke har set filmen!!!  ticked off Fandeme dårlig stil....
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3644: 22 Jan 2013, 16:35 »

The last house on the left, er en virkelig fed film synes jeg!
Lad vær og se traileren da den afslører alt!!!!
Det er en thriller, og den er meget barsk synes jeg! Den handler om en familie som er i sommerhus, som ligger ude i en idyllisk skov. Datteren og hendes veninde skal dog låne den eneste bil, da de skal hente nogle smøger (eller noget). Men de støder så ind i en flok kriminelle der lige har begået et mord. De bliver så kidnappet og de kører ud mod sommerhuset... og så vil jeg ikke sige mere. Se den - kom med din uforbeholdne mening!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010