home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613283 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3645: 22 Jan 2013, 16:43 »

Så har jeg tilføjet en spoiler alert..
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3646: 22 Jan 2013, 17:36 »

Kan du ikke have mindst den lille respekt, at lade være med at spoile, når folk ikke har set filmen!!!  ticked off Fandeme dårlig stil....
Jo, det skulle jeg måske lige have gjort. Min fejl. Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3647: 22 Jan 2013, 18:52 »

Spoiler alert

Var inde og se Jagten i går og sikke en oplevelse! Fantastisk film - den får virkelig en til at tænke over tingene. Frygteligt så galt det kan gå hvis bare der opstår sådan en tilfældig løgn. Dog er det rimelig vigtigt at gennemgå sådan en løgn netop i sådan en branche som Lucas (Mads Mikkelsen) arbejder i.

Filmen fik mig dog også til at tænke over en lille ting. I slutningen af filmen hvor man ser Lucas gå rundt ude i skoven og skyde efter hjorte, der hører man pludselig et skud fra et gevær som må formodes, at være sigtet efter Lucas. Man ser skiggelsen af personen, men kan ikke se ansigtet grundet solens skær.

Er der nogen af jer, som har set den, som kan svare på, hvem der skød efter Lucas?
SPOILER ALERT

Det gjorde Klara's storebror. Da Marcus' fik overrakt riflen til sidst, sad storebroderen og skulede til Lucas til receptionen. Det var ihverfald det indtryk jeg fik.

Men det kan også tolkes som om at man ikke får det at vide, fordi det simpelthen er ligegyldigt. Sådan er det jo med sådanne sager, at man bliver aldrig renset helt, selvom beviserne taler for. Derved kan det være hvilkensomhelst fra det lille samfund, der skød efter ham.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2013, 20:51 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3648: 22 Jan 2013, 19:49 »

Kan i ikke tage den over pm?
Det er ret så irreterende det der.
Logged

FCK

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3649: 22 Jan 2013, 20:25 »

For fremtiden må folk gerne enten tage den slags oplysninger over PB, eller lave en stor skrift øverst på indlægget hvor der står spoiler alert så der ingen tvivl er.

Det er mildest talt hamrende irriterende for folk som selv har tænkt sig at se den angivede film, og noget som sagtens kan ordnes så ingen der ikke vil oplyses, ikke bliver oplyst.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3650: 25 Jan 2013, 17:24 »

Spoiler alert - Django Unchained



Jeg har allerede set Django Unchained og den er meget god. Omend jeg ikke synes den lever op til den megen omtale den har fået.
Leonardo DiCaprio er en ultra-fed skurk, han er decideret ond og gør det rigtig godt! Christoph Waltz som spiller Dr. King Schultz gør det også glimrende som mentor for Django.
Eneste store minus er faktisk slutningen på filmen for mig. Den er virkelig ringe og alt for urealistisk. Nogle af scenerne er filmet humoristisk og en smule latterlige, hvilket ikke rigtig tiltaler mig.
Den får 7 ud af 10 stjerner herfra.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3651: 25 Jan 2013, 17:33 »

Brooklyn Rules er en fed film, dog er den fra 1996 hvis jeg ikke husker forkert, det er noget tid siden jeg har set den. Det skal forestille at det er i 1985 hvor den omhandler 3 venner der bliver rodet ud i noget mafia. Også må I se filmen hvis I vil have at vide, hvordan det kommer til at forløbe sig Smiley

Dengang jeg så den, syntes jeg den var vildt fed, så en 8/10 er nok fint fra min side.



Den grønne mil er også en kanon film, hvis der er nogle der ikke har set den, den er også ret gammel. Men de 2 film er 2 film jeg klart kan anbefale, det vil blive lidt svært at sige noget om Den grønne mil, uden at afsløre for meget Wink

Tror lige den scorer lidt lavere så 7/10 Opstemt

Trailers, den øverste for Brooklyn Rules, og den nederste for Den grønne mil Smiley
http://www.youtube.com/v/7whsTaW_Uhc

http://www.youtube.com/v/uDybmxbKf4Y
« Seneste Redigering: 25 Jan 2013, 17:39 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3652: 25 Jan 2013, 17:37 »

brooklyn rules er en fed film, dog er den fra 1996 hvis jeg ikke husker forkert, det er noget tid siden jeg har set den, men den handler om 3 venner der bliver rodet ud i noget mafia. Også må I se filmen hvis I vil have at vide, hvordan det kommer til at forløbe sig Smiley

Dengang jeg så den, syntes jeg den var vildt fed, så en 8/10 er nok fint fra min side.


Den grønne mil er også en kanon film, hvis der er nogle der ikke har set den, den er også ret gammel. Men de 2 film er 2 film jeg klart kan anbefale, det vil blive lidt svært at sige noget om Den grønne mil, uden at afsløre for meget Wink

Tror lige den scorer lidt lavere så 7/10 Opstemt

Den grønne mil er en 3 timers lang fængsel film om en sort gigant fange der sidder på dødsgangen sammen med en masse andre psykopater. Han får bygget et forhold med chef-politi-vagten.... De fleste har nok set den.. Den er fed nok, men man skal sgu være fanget for at holde sig til den i så lang tid Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3653: 25 Jan 2013, 17:40 »

Den grønne mil er en 3 timers lang fængsel film om en sort gigant fange der sidder på dødsgangen sammen med en masse andre psykopater. Han får bygget et forhold med chef-politi-vagten.... De fleste har nok set den.. Den er fed nok, men man skal sgu være fanget for at holde sig til den i så lang tid Thumbs Up

Ja, men man skal også se den mindst engang i sit liv Wink Om så det kommer til at kræve en tissepause eller 2 Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3654: 25 Jan 2013, 18:14 »

Jeg fik endelig set Ted igår. Synes virkelig det var en grineren film, og Mark Wahlberg er super grineren i den.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2013, 18:30 af Hawkins » Logged

Manchester United

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3655: 25 Jan 2013, 18:17 »

Jeg fik endelig set Ted igår. Synes virkelig det var en grineren film, og Mark Wahlberg er super grineren i den.

Den er fucking fed.
Jeg sprang dog lige den detalje med at ryge en joint over crazy
« Seneste Redigering: 25 Jan 2013, 18:36 af Hawkins » Logged


Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3656: 25 Jan 2013, 18:19 »

Den er fucking fed.
Jeg sprang dog lige den detalje med at ryge en joint over crazy

Synes virkelig også at den var genial. Haha, gjorde jeg også..
« Seneste Redigering: 25 Jan 2013, 18:36 af Hawkins » Logged

Manchester United

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3657: 27 Jan 2013, 21:33 »

Jeg ved ikke om andre har set eller skrevet om jagten.. Men fuck man.. Hold nu kæft, hvor kan den film give én kuldegysninger og gåsehud.. Skræmmende film.. Som pædagog blev jeg et kort øjeblik glad for at jeg arbejder med voksne (psykisk syge), men alligevel synes jeg det er uhyggeligt at man som mand, fordi man kan og vil vise omsorg så let kan misforstås.. Mads Mikkelsen gør det helt fantastisk som Lucas og jeg ser det som, at han bare vil give Klara den opmærksomhed som hun tydeligvis ikke får derhjemme.. Tankevækkende film.. DEN SKAL SES!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3658: 28 Jan 2013, 15:30 »

I lidt samme boldgade (Vinterberg, god dansk film, pædofili som et af emnerne) så jeg Festen igen i går. Hold op hvor er det en god film, velfortalt, velspillet, spændende og med humor, muligvis min favorit iblandt danske film. Jeg så den for en del år siden i skolen, formentlig 1. G, men værdsatte den ikke på samme måde dengang, det kan godt være man lige skal være en tand ældre.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Imperatore
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3659: 28 Jan 2013, 15:46 »

Det er en af goderne ved at blive ældre, KrookDale. Ting man så, læste, whatever da man var yngre og tænkte, at det var noget bras, kommer lige pludselig til at give meget mere mening.

For ikke at køre helt ud af sporet kan jeg fortælle, at jeg jeg så Django Unchained i går. En helt fin film i den klassiske Tarantino stil med masser af blod. Jeg var imponeret over Christopher Waltz. Han passede helt perfekt til sin rolle.

I modsætning til jer andre var jeg dog ikke specielt imponeret af Ted. Jeg synes ikke, at den er specielt sjov, og så kan det være ligegyldigt om man har røget sig skæv eller ej. Men Mila Kunis er jo stadig en fryd for øjet.
Logged

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010