home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Når BIF marcherer frem, så er vi ikke til at stoppe!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Når BIF marcherer frem, så er vi ikke til at stoppe!  (Læst 14437 gange)
ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF - Skandinavisk success i Europa?
« Svar #30: 01 Aug 2007, 21:07 »

Trætheden melder sig under fanerne!
Mads Jørgensen får spilletid igen

BIF 1-1 OB Ericsson (33) SAS-Ligaen
FCM 1-1 BIF Demba (2) SAS-Ligaen
BIF 1-0 FCK Demba (90) SAS-Ligaen
BIF 1-0 AaB Demba (38) Landspokalen
BIF 3-0 FCN Demba (44) - Ericsson (63) - Jørgensen (67) SAS-Ligaen
AaB 2-2 BIF Ericsson (5) - Jørgensen (34) - Landspokalen

Trætheden meldte sig på banen efter mange kampe, både på dansk og udenlandsk jord, og kampe der skulle have været vundet blev istedet til uafgjorte da der manglede slagkraft oppe foran til at score. Demba var dog næsten altid god for et mål, og i næsten hver kamp kunne Brøndby fansene skrige hans navn - Dog højest da han skaffede os den første sejr over rivalerne fra FCK i min periode som Brøndby træner. Kampen havde været en spændt affære da vi gennem hele forløbet havde ligget efter FCK og dette kunne bringe mig tæt på dem i kampen.
Samtidig var vi også landet i landspokal finalen efter to semi-finale kampe mod AaB. Vi havde vundet den første kamp 1-0, men der blov dog skabt god spænding om forløbet da AaB gav os kamp til stregen i Aalborg. Vi kunne dog trække os tilbage som sejrsherrer med en samlet 3-2 sejr.
Rundt om i de store ligaer var alting også blevet afgjort - Inter blev italiensk mester, Manchester United blev engelsk mester og til sidst kunne Barcelona takke af med de spanske mesterskab, så der har ikke været de store overraskelser rundt om i verden.
FCK kan fejre det danske mesterskab!

Spændingen var tilbage i dansk fodbold, men takket være en masse gode resultater fra FCK sidst på sæsonen kunne de 2 runder før tid kalde sig danske mestre. Jeg var ikke decideret skuffet, det var trods alt min første sæson i klubben, vi var stadig med i kampen om landspokalen og havde klaret os mere end godt i Europa, og især mit ønske om at skaffe europæisk succes i Europa var gået i opfyldelse. Der skulle dog stadig kæmpes om en anden plads før jeg kunne være helt tilfreds.

Vejle BK 1-1 BIF M. Jensen (42) SAS-Ligaen
BIF 2-1 Viborg FF D. Williams (34) - D. Fangzhuo (69) SAS-Ligaen
SIF 1-0 BIF
BIF 2-1 AC Horsens P. Nilsson (34) - L. Cieslewisz (75) SAS-Ligaen

Med de resultater kunne vi altså derfor tage fra sæsonen med sølv om halsen, en ting jeg var mere end tilfreds med, dog var der enkelte ting der skulle rettes til inden den nye sæson eftersom vi havde tabt alt for mange kampe.
Dog var der guld til Brøndby i ligaen i år - Det var dog i 2. division. Vores II-hold havde gennem hele sæsonen suværent vundet de fleste af kampene og derfor kunne blandingen af vores mange talenter samt spillere der skulle i kampform, blive erklæret vindere af 2-div. øst.
I mellemtiden var flere af pokalerne rundt om i verden delt ud. Lyon vandt Coupe de France over Stade Remais, Liverpool vandt FA-Cuppen, Bremen vandt Bundesligaen, og til sidst men ikke mindst vandt Tottenham UEFA-Cuppen 3-0 over Schalke 04. Dermed var vores banemænd gået hele vejen til finalen, så det lindrede smerten over at tabe til dem lidt.

Landspokalen er hjemme igen!
Drengene jubler over sejren!

Pokalen er hjemme hvor den hører til! I finalen havde FC Midtjylland ventet, en ting jeg frygtede fordi vi her til sidst i sæsonen var løbet ind i en masse skader, specielt i angrebet, hvilket havde krævet at jeg satte de to - knap så succesfulde - angribere, George Mourad og Chris Katongo på banen fra start.
Det skulle dog vise sig at betale sig, allerede fra start af. Lille hurtige Kantongo følte åbenbart han havde noget at bevise og var derfor på pletten allerede efter 2 minutter! Herefter jævnede kampen dog ud, og omkring et kvarter senere kunne Dennis Sørensen udligne for sin snart tidligere klub.
Den udligning varede dog ikke længe da den tidligere Brøndby spiller, Morten 'Molle' Rasmussen scorede et selvmål og bragte os på vinderkurs.
FCM kom dog aldrig tættere på og kampen blev en kedelig affære hvor Kasper Lorentzen dog kunne sætte sidste fod på et indlæg og score til resultatet 3-1, og dermed kunne vi løfte sæsonens eneste pokal.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2007, 21:09 af ragin6 » Logged

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 01 Aug 2007, 23:03 »

Hmm, ville bare høre om læserne af denne blog ikke kunne give noget feedback engang imellem >_> Bare sådan jeg føler jeg ikke skriver for ingenting

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 02 Aug 2007, 11:56 »

En sæson går på hæld...
Det blev tid til at dele priser ud i SAS-Ligaen efter den forgangne sæson:
Ståle fik årets manager prisen - Og en fyreseddel

Årets manager:
1. Ståle Solbakken - FC København
2. Chris Andersen - Brøndby IF
3. Erik Hamrén - AaB

Topscorer:
1. Morten Nordstrand - FC Nordsjælland
2. Marcus Allbäck - FC København
3. Sammy Youssouf - Viborg FF

Brøndbyspillere på årets hold: Per Nielsen, Per Nilsson, Duncan

Trofæer vundet i verden:
Champions League: Arsenal 3-2 Milan
Royal League: Rosenborg 0 (5)-(4) 0 Malmö FF
Ligue 1: Paris SG
Copa del Rey: Barcelona

Dermed var sæsonen mere eller mindre overstået, og bestyrelsen syntes de skulle meddele mig hvordan de syntes min sikkerhed i jobbet var - Til min store overraskelse fik jeg af vide at der var tvivl om hvor vidt jeg kunne bestride denne post, men min succes i landspokal turneringen havde sikret mig jobbet, dog skulle jeg stadig være varsom.
Det var en ting der nagede mig meget - Jeg havde da klaret det rigtig fint i min første sæson - Havde jeg ikke?
GF tilbage i bedste selskab!

Uanset hvad kunne vi konstatere at en ny sæson stod for døren allerede. Silkeborg og Horsens rykkede ned mens at Lyngby og AGF tog turen op i det "fornemme" selskab.
Ind i mellem alt det her havde landsholdet også haft tid til at spille et par EM-kvalifikations kampe mere, denne gang med lidt mere succes end da de mødte Spanien.
Inde i Parken havde de slået Sverige med 1-0 mens de blot et par dage senere kunne slå Letland med hele 5-0 på udebane. Vejen mod EM var brolagt, men der skulle stadig meget til, og hverken Sverige eller Spanien ville give dem chancen for at kvalificere sig.

Den største omvæltning i dansk fodbold skete dog da Ståle Solbakken efter at have bragt et dansk mesterskab hjem, blev fyret i FCK og erstattet af hans assistent træner Peter Nielsen. En megt mærkelig beslutning fra ledelsen i Parken da Ståle havde ført dem langt i Europa og til et dansk mesterskab for snuden af rivalerne - Men nå ja, det rører ikke på mig, måske kan det kun betyde at jeg har fordelen pga tumult i FCK.

Udover det var de sidste bemærkelsesværdige ting i sæsonen følgende:
Brøndby IF U-18 vinder ligaen - Store ting i vente i fremtiden?
Strømgodset henter Giovanni Rector gratis i klubben
Brøndby trækekr Hibernians på hjemmebane i første kval. kamp i UEFA-Cuppen.

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 04 Aug 2007, 08:58 »

Nogle der er klar på en update..?

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #34: 04 Aug 2007, 13:21 »

Ja det er jeg Opstemt Synes det er sjovt at Ståle næsten altid bliver fyret efter 1. sæson.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 07 Aug 2007, 14:29 »

Når BIF (når BIF), marcherer frem (marcherer frem)...

Når BIF macherer frem! Så er vi ikke til at stoppe, når BIF macherer frem! Dette var en sang der skulle blive skrålet meget hen over den næste sæson hvor især to af vores nyerhvervelser gjorde forskellen i næsten hver kamp de spillede i.
Peter Madsen, Stefan Gíslason, Tobias Mikkelsen og Emile Mpenza var de 4 spillere der var nye ansigter på Brøndby stadion denne sæson. Desværre kom Gísla til klubben skadet og han ville være ude i 4 mdr. Skaden var sket i hans gamle klub Lyn da den norske sæson var fuldt igang mens vi holdt sommerferie. Jeg så frem til at komme igang med den nye sæson da jeg var sikker på der ventede noget stort forude. Holdet med de mange nye spillere fra sidste sæson var nu blevet en velspillende maskine der ikke var fremmede for hinanden, og jeg var ganske sikker på at de nye spillere nok skulle finde ud af vores system rimelig hurtigt.

Den første kamp skulle spilles mod Hibernians i kvalifikationen til UEFA-Cuppen, og jeg havde valgt at give debut til både 'Toby' og 'Magic' som Tobias og Peter er døbt af fansene. Og hold op hvor var det flot angrebs spil vi leverede. Duncan, Ericsson og Madsen virkede som en symfoni oppe foran, og det var da også dem der skulle sikre os en 3-0 sejr med et mål hver. Det virkede som sikkert avancement!

Der skulle dog spilles en kamp mere inden vi kunne tage hul på SAS-Ligaen igen, og det var i Dong Supercup finalen mod vores evige rivaler fra FCK. Men på trods af vores store gejst, chancer og vilje til at vinde kunne vi simpelthen intet stille op mod de danske mestre fra FCK der med en 2-0 sejr kunne tage deres første trofæ med hjem til Parken. Kampen havde ellers været en lige affære men 2 hurtige mål af FCK i slutningen af første halvleg skulle vise sig at være nok da Niclas Jensen først scorede på frispark, hvorefter debutanten Morten Nordstrand kunne sætte bolden ind til 2-0 i det 45. minut.

Resultater:
BIF 3-0 Hibernians Duncan (1) - Ericsson (1) - Madsen (1) UEFA Cup kval.
BIF 0-2 FCK Dong Supercup
FCN 2-3 BIF Holmén (1) - Haraldsen (sm 1) - Lorentzen (1) SAS-Liga
BIF 2-2 AaB Madsen (1) - Pedersen (sm 1) SAS Liga
Hibernians 0-2 BIF Ericsson (1) - Duncan (1) UEFA Cup kval.
BIF 3-0 VB Duncan (1) - Madsen (1) - Dorsin (1)
Lyngby 2-3 BIF Ericsson (1) - Madsen (1) - Demba (1) SAS-Liga

Med de resultater havde vi lagt os i spidsen af SAS-Ligaen med det samme og havde kvalificeret os til næste runde i UEFA-Cuppen hvor vi havde trukke svenske Malmö FF - En overkommelig opgave syntes det, men det skulle vise sig at være sværere end vi troede.
Første kamp var på udebane hvor Malmö's fans var dukket talstærkt op for at ryste drengene, og det syntes da også at virke da Malmö efter 20 minutter kunne bringe sig foran ved Barlay der blev spillet flot fri af den tidligere OB'er Junior. 5 minutter senere var uheldet igen ude for os da Martin Ericsson måtte gå skadet ud og jeg måtte sende den unge Mike Jensen på banen for at tage hans plads. Spillet blev dog ikke løftet og vi måtte gå til pausen bagud 0-1
Anden halvleg begyndte som første, med et svagt overtag til Malmö som de også udnyttede til at score til 2-0 ved den unge Edward Ofere. Bagud 0-2 på udebane begyndte jeg at overveje mine muligheder, men så slog talentet til! på ikke mindre en 8 minutter scorede Mike Jensen et ægte hattrick da han med flotte finter og driblinger var en for stor mundfuld for det svenske forsvar, og lige pludselig var vi foran 3-2!  Det blev dog til et mål mere i vores favør da Peter Madsen kunne score til 4-2, og vi kunne tage tilbage til Danmark med lidt større ro i sindet. Men bestemt en flot opvisning af den unge offensiv spiller - Måske en man skulle satse på i fremtiden?
I mellemtiden fortsatte vores sejrsgang i SAS-Ligaen:

BIF 4-0 EfB Madsen (2) - Dorsin (1) - Mikkelsen (1) SAS-Liga
RFC 2-4 BIF Madsen (3) - Holmén (1) SAS-Liga
BIF 2-0 VFF Ericsson (1) - Mpenza (1) SAS-Liga
BIF 2-0 Malmö FF Madsen (1) - Mikkelsen (1) UEFA Cup kval.

Disse sejre kom dog ikke uden ofre. Efter kampen mod Malmö på hjemmebane måtte jeg se Tobias Mikkelsen gå ud fra banen med en knæskade der ville holde ham ude i 2-3 måneder, en meget ærgelig ting da han har spillet sublimt i alle kampene indtil videre. Ude i verden var der også sket ting på fodbold scenen. Manchester United havde vundet Community shield 2-0 over Liverpool, Tottenham slog Arsenal i den Europæiske supercup og Inter vandt Supercoppa imod deres rivaler fra Milan.
Herhjemme kunne vi imidlertid berette om salg af spillere og hvem vores modstandere skulle være i henholdsvis UEFA-Cuppen og i den danske pokal turnering. Til at starte med fik vi solgt to af vores forsvarsspillere der var kommet i overskud i sidste sæson. Trond Andersen røg til Vålerenga for 1,2 millioner mens at Mark Howard røg til Reading for 1,4 millioner.
Vores modstandere i de to turneringer skulle så vise sig at blive Salzburg i den sidste kvalifikations kamp inden gruppespillet i UEFA-Cuppen, mens at vi skulle spille mod de lokale fra Glostrup i den danske pokalturnering.

OB 0-1 BIF Williams (1) SAS-Liga
Salzburg 2-3 BIF Madsen (2) - Demba (1) UEFA Cup kval.
BIF 3-2 FCM Demba (1) - Holmén (1) - Madsen (1) SAS-Liga
Glostrup 0-5 BIFDemba (2) - Madsen (2) - Lorentzen (1) Landspokal
AGF 0-2 BIF Demba (2) SAS-Liga

Som de sidste der skete inden vi skulle til at møde Salzburg på Brøndby stadion kunne jeg præsentere et nyt ansigt i truppen. Der er snakke om den unge center forsvarer Jack Hobbs som jeg har fulgt i længere tid. Jack kommer til os fra Liverpool hvor han lige akkurat var blevet kontrakt løs. I stil minder Jack meget om Per Nielsen da han er sublim i hovedspil, tackling og markering og så er han blot 19 år gammel!
Landsholdet var dog ikke den samme succes historie som vi var for tiden. Efter at have slået Sverige i Parken løb man ind i en 4-2 øretæve i på Ny Ullevi mens at man på udebane slog Liechtenstein 3-1. Danmark ligger nu på 3. pladsen i deres pulje efter Spanien og Sverige.

ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: Når BIF marcherer frem, så er vi ikke til at stoppe!
« Svar #36: 07 Aug 2007, 15:48 »

Når BIF marcherer ud i Europa...

Hvad sker der så? Det spørgsmål kunne vi stille os selv efter vi tog imod Salzburg hjemme på Brøndby stadion. Her blev det til en 4-1 sejr hvor Madsen og Lorentzen hver stod for et mål mens at Ericsson kunne sætte to ind på kontoen. Vi gik dermed i gruppespillet med en samlet sejr på 7-3, og vi var overraskende nok også det eneste hold videre i Europa efter både FCK og AaB var røget ud.
Efter den store kamp mod Salzburg skulle den virkelige styrke-prøve stå da vi på hjemmebane tod imod FCK - En kamp der ville bestemme om vi skulle lægge os klart i front i SAS-Ligaen eller om FCK skulle have en chance for at følge med. Der var fuldt hus på Brøndby stadion, hvilket også var klart - Hvis vi skulle sende et signal om at vi ville være med i toppen var det nu, og derfor skulle der også fuld opbakning til drengene. Det var da også en flot tifo som de løb ind til da en jæger klædt ud i Brøndby-tøj skød en FCK-løve med teksten "Løvejagten er gået ind" skrevet nedenunder. Lidt gammeldags, men stadig noget der har plads i et Brøndby hjerte.
Kampen blev sparket igang og det var fra start os der sad på kampen hvorimod at FCK satsede på kontrachancer til hurtige Aílton og Nordstrand. Vi kom dog foran 1-0 efter 8 minutter på mål af Ericsson der med et ryk uden foran feltet spillede sig selv fri og kunne sætte bolden op i det lange hjørne, smuk detalje og smukt mål!
FCK virkede pressede efter målet og forsøgte gang på gang med lange, høje bolde der prellede af på vores forsvar, og i det 39. minut kunne stadion igen juble da Mikael Antonsson scorede selvmål - Vi var foran 2-0!
FCK nåede dog at reducere ved Allbäck, men mere blev det ikke til og vi kunne med tilfredse miner se os rykke fra i toppen.

Det blev også tid til at finde vores modstandere i gruppespillet i UEFA-Cuppen, og de blev som følgende:
Tottenham
Feyenoord
Shaktar Donetsk
Korona Kielce
 - Dermed en meget svær gruppe hvor jeg skal slå Korona og Shaktar, mens jeg skal håbe på uafgjort mod Feyenoord, mod Tottenham levner jeg os ingen chance...

BIF 0-0 FCN SAS-Liga
AaB 1-4 BIF Madsen (1) - Ericsson (1) - Duncan (1) - Demba (1) SAS-Liga
VB 0-0 BIF
BIF 4-0 Lyngby Jensen (1) - Duncan (1) - Madsen (1) - Williams (1) SAS-Liga
Tottenham 5-0 BIF UEFA-Cup
EfB 1-3 BIF Ericsson (1) - Duncan (1) - Madsen (1) SAS-Liga
SønderjyskE 1-2 BIF Duncan (1) - Madsen (1) - Landspokal

En ting jeg er meget imponeret over, er drengenes evne til at komme tilbage fra et så forsmædeligt nederlag i England til bare at komme tilbage til Danmark og fortsætte som om intet var hændt. Vi lå fortsat nummer et på trods af et par uafgjorte resultater og vi kom videre i Landspokalen ved at besejre SønderjyskE for derefter at trække FCN på udebane - Deja Vu?
Yderligere to landskampe var blevet spillet hvor Danmark på hjemmebane i første omgang spillede 2-2 mod Spanien og så vandt 1-0 over Letland - De lå nu kun 1 point bag Sverige der dog havde spillet en kamp mere!
Royal League rykkede også nærmere og det blev tid til at trække grupperne i dette års udgave, og her blev modstanderne for os: FCK, AIK Stokholm og Ham Kam - En gruppe jeg regner med at gå videre fra med det hold vi har fået bakset sammen nu!
Efter kampen mod SønderjyskE havde jeg også en glædelig nyhed til alle Brøndby fans. Det var lykkedes mig at forhandle en kontrakt på plads med det polske angrebs talent Dawid Janczyk der skifter fra sin norske klub Lyn, her til vinter. Han nåede at spille i Lyn i en sæson.

BIF 0-2 Feyenoord UEFA-Cup
VFF 0-1 BIF Mourad (1) SAS-Liga
Ham Kam 0-2 BIF Lorentzen (1) - Millán (1) Royal League

Landsholdet:
DK 1-3 Brasilien
Nordirland 2-0 DK

DK 3-0 Island

Et 0-2 nederlag mod Feyenoord var rent ufortjent da vi sad på det meste af spillet og skabte de fleste chancer, så derfor var jeg meget ærgelig efter kampen, men kunne trods alt konstatere at med 2 sejre og de rette faktorer kunne vi stadig kvalificere os til knockout runderne.
Udover det fik vi en rigtig god start på Royal League hvor jeg havde valgt at hive talenterne Nicolás Millán og Joel Goldstein op for at prøve kræfter med første holdet. Begge drenge imponerede rigtig meget, og især Millán der krediterede med et mål.
Desværre kunne vores hjemlige succes ikke overspejles på Danmark. Efter at have tabt til Brasilien i en venskabs kamp røg de helt ned mod Nordirland, men på trods af en sejr over Island kvalificerede de sig ikke til EM og for anden gang i træk skulle vi se en slutrunde uden Danerne.

Med SAS-Ligaen på vinterpause var der nu Royal League, UEFA-Cup og en række venskabs kampe at se frem til. Den første af disse var i UEFA-Cuppen mod Korona Kielce hvor der var comeback til Tobias Mikkelsen. Det krediterede han med at først presse modstanderen til at score selvmål, score et mål selv, for så til sidst at lægge op til Duncan's mål inden han blev udskiftet. Kampen endte 4-1 til os, det sidste mål blev sat ind af Madsen.

FCK 2-0 BIF Royal League
BIF 3-1 AIK Goldstein (1) - Dorsin (1) - Williams (1) Royal League
Podbeskidze 2-4 BIF Fangzhuo (1) - Madsen (1) - Mourad (1) - Demba (1) Venskabskamp
Vech 0-4 BIF Nilsson (1) - Selvmål (1) - Williams (2)

Så blev det endelig tid til den sidste kamp i UEFA-Cuppen, en kamp der skulle vindes med to mål over Shaktar for at vi skulle gå videre, og med hjemmebane fordel var det ikke helt urealistisk. Kampen blev da også styret af os fra start af og da vi efter 15 minutter kom foran på mål af Duncan ville jublen næsten ingen ende tage på Brøndby stadion. Der blev dog læagt en dæmper på glæderne 15 minutter senere da Vorebey fra en skarp vinkel kunne sende bolden ind bag Stephan til slutresultatet 1-1. Dermed går vi ikke videre i år, men vi har trods alt bevist at vi hører til i Europa.
I starten af December måned som vi er inde i var der selvfølgelig også uddeling af prisen som årets spiller i verden:

1. Fernando Torres - Liverpool FC
2. Nicolas Anelka - Lyon
3. Didier Drogba - Chelsea FC

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 09 Aug 2007, 18:23 »

Anyone?

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 13 Aug 2007, 20:43 »

Syntes bare - Hvis der er nogle der skulle følge med - at jeg lukker bloggen. Kan ikke rigtig finde lysten til at skrive når der ikke er noget respons. Sååå..

N17
Manager

« Svar #39: 13 Aug 2007, 21:59 »

arhhh kom nu igang Chris for søren da, jeg følger den det ved du da Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 13 Aug 2007, 22:36 »

Tjo, men er du så ikke den eneste..?

N17
Manager

« Svar #41: 13 Aug 2007, 22:55 »

arhhh, så mange gange har jeg dog ikke læst din blog igennem Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010