home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FM - Det er bare et spil
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FM - Det er bare et spil  (Læst 9081 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: FM - Det er bare et spil
« Svar #15: 09 Jul 2007, 21:18 »

Synes det ser godt..

Kan godt lide den måde du har valgt at fortælle om dit spil på  Thumbs Up

den eneste jeg mangler er screenshots af hoftun og Sergey Kislyak  Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #16: 09 Jul 2007, 21:20 »

Også det jeg mener. Men har han kvaliteten til at spille fast?

Det havde han ikke for mig, men var også Brøndby.

Og forresten. Rigtig godt indtil videre.
Nej han har slet slet ikke evnerne.. er han simpelthen for langsom til..!  Men han gad desværre ikke at acceptere en kontrakt hvor han kun var træner.. Derfor blev jeg nød til at signe ham som spiller/træner

Guldbrand
Gæst

« Svar #17: 09 Jul 2007, 21:23 »

Herligt at Guldbrand er tilbage på blogscenen! Thumbs Up
Dog ikke med Dortmund Skuffet, som jeg gerne ville have en blog om igen Opstemt

Hehe.. Er glad for at jeg er bare lidt kendt som blog skriver..   Kys   Men nej der blev desværre ikke om Dortmund, selvom jeg var tæt på, på et tidspunkt.. Men skrev også om dem i Blog konkurrencen, men den gik desværre død før den rigtigt kom igang.

Fin start. Jeg håber dog at skriften bliver ændret, da jeg ikke bryder mig om den Smiley

Lav en? Opstemt

Ja skriften er heller ikke lige min favorit.. Men kan simpelthen ikke finde en jeg bryder mig om, så derfor blev det den her til at starte med.. Du må da meget gerne anbefale mig nogle bedre  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 08:33 af Guldbrand » Logged

Niko
Gæst

« Svar #18: 09 Jul 2007, 21:24 »

Guldbrand, svar på min PB! Opstemt
Men fantastisk blog!

-KNM-
Manager

« Svar #19: 09 Jul 2007, 21:25 »

Nej han har slet slet ikke evnerne.. er han simpelthen for langsom til..! Men han gad desværre ikke at acceptere en kontrakt hvor han kun var træner.. Derfor blev jeg nød til at signe ham som spiller/træner
Tænkte jeg nok.

Men du kan godt glæde dig. Han udvikler sig rigtig hurtigt.

Begge to faktisk Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Jul 2007, 21:27 af -KNM- » Logged

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #20: 09 Jul 2007, 21:30 »

Forza Brøndby

KF
Landsholdsspiller

« Svar #21: 09 Jul 2007, 21:30 »

Super start. Jeg er vild med FM-fokusset. Det eneste, jeg savner er sådan set nogle flere screenshots i selve updaten, så man få et indblik i dine køb. Det bliver dog først for alvor vigtigt, hvis vi når så langt, at du får købt mere ukendte spillere eller eventuelt regens.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Guldbrand
Gæst

« Svar #22: 09 Jul 2007, 21:34 »

Super start. Jeg er vild med FM-fokusset. Det eneste, jeg savner er sådan set nogle flere screenshots i selve updaten, så man få et indblik i dine køb. Det bliver dog først for alvor vigtigt, hvis vi når så langt, at du får købt mere ukendte spillere eller eventuelt regens.

Ja det kommer nok også senere hen..  Men går ud fra at de fleste kender til de spillere jeg har købt, så derfor jeg ikke lige gad at bruge masser af tid på at lave de SS, og uploade dem... Men når der bliver købt spillere som man ikke lige sådan kender til, så kommer der selvfølgelig et SS af ham også..   Ellers er man da også altid velkommen til at spørge efter SS.   Peace

Guldbrand
Gæst

« Svar #23: 09 Jul 2007, 22:11 »

Forventningerne er store. Eller selvom bestyrelsen kun forventer en komfortabel ligaplacering. Så forventer fansene at jeg kommer i Uefa Cuppen. Men hvad deres forventninger er rager mig egentlig en pap and. For det er kun mine egne forventninger jeg er interesseret i, og vil prøve at opfylde.

Sas-Ligaen er den vigtigste turnering da det jo som alle ved er den der bestemmer om man skal ud og spille europæiske fodbold eller ej til næste sæson (selvfølgelig er der også pokalen) Med FCK og Brøndby som de 2 stærkeste, mens som plejer at floppe i FM, hvad er mine forventninger så? Kan jeg i virkeligheden forvente at vinde i 1. sæson eller skal jeg stille mig tilfreds med en lavere position. Efter et lille stykke tid har jeg besluttet med for at en top 3 vil være godt nok for mig i 1. sæson. At forvente at både FCK og Brøndby flopper er måske at håbe lidt for meget. Og samtidigt ved jeg at hold som FCM og AaB har potentiale til at kæmpe med om guldet. Og når jeg samtidigt vil prøve som noget nyt, at spille med 3 i forsvaret så vil jeg være tilfreds med en top 3.

Landspokalen er den nemmeste vej til en Uefa Cup plads, og jeg vil da også forsøge at vinde turneringen hvert år. Men det fede ved pokalturneringer er at man aldrig ved hvad der sker, og spiller man bare en dårlig kamp eller møder et hold der er bedre end en selv på dagen, ja så er det farvel og tak for denne gang. Derfor vil jeg heller ikke sige at jeg ikke vil være tilfreds hvis vi ikke vinder, eller ikke når semi-finalerne. For det kommer i sidste ende an på hvordan vi ryger ud. Taber vi f.eks. til et 1. eller 2. Divisions hold så vil jeg naturligvis ikke være tilfreds. Men taber vi derimod til f.eks. FCK så kan det da accepteres.

InterToto Cuppen har jeg ingen specielle forventninger til. Jeg vil bare tage hver runde for sig, og så se hvad det ender med. Men selvfølgelig vil jeg da blive glad hvis jeg kan klare mig videre og komme til Uefa Cuppen. Men der er mange gode hold i 3. Runde i InterToto Cuppen som vi kan ende med at rende ind i. Så det vil ikke nødvendigvis være en skam at ryge ud der.

Royal League
er mange vist enige om at bare er en venskabsturnering om vinteren. Men jeg er af den overbevisning at spillet ikke tænker det samme, og at jo bedre du klare dig i den turnering, jo nemmere får du også ved at skaffe bedre spillere. Derfor vil det være en turnering som jeg vil satse på, dog stadig hvor mange reserve vil få chancen. Turneringen giver jo også lidt penge hvis man kommer langt, så det er selvfølgelig også et plus.     

OB – Farul - Optakten

Historien – Den rumænske klub FC Farul Constanta er en forholdsvis ny klub der blev stiftet i 1972. Klubben der høre til i byen Constanta vader dog ikke ligefrem i succes. Faktisk er det endnu ikke blevet til noget titler. Klubben høre heller ikke til i toppen af rumænsk fodbold, men høre til i bunden hvor det i sidste sæson var ved at ende galt og kun lige sluttede over stregen. Klubben kom dog via en 2. plads i pokal turneringen med i InterToto Cuppen hvor Litauiske Vetra blev besejret sammenlagt 3-1.

Scout Rapport – Min scout har desværre ikke haft mulighed for at se Farul i aktion, men går ud fra at de stiller op i en 4-4-2 formation.

Skadede spillere: Ingen

Taktikken – Vi er på hjemmebane, og vi må anses for at være store favoritter i opgørene mod Farul. Men alligevel har jeg valgt at stille op med ”Taktik 8” Som jeg ser som en passende taktik da den hverken er for offensiv eller for defensiv. På den måde vil vi gardere os imod deres kontra chancer hvilket jeg tror de vil forsøge meget på. Og samtidigt stadig være offensive nok til at lægge et pres på dem.

OB – Farul
2. Juli 2006 – InterToto Cuppen 2. Runde

Vi lagde rigtig godt du i kampen, og kunne efter blot 5 minutter række hænderne i vejret da Esben Hansen bragte os i front efter en ripost. Og det var bestemt også fortjent at vi førte, for vi var alt dominerende i kampen, mens Farul kun forsøgte at forsvare sig det bedste de havde lært. Men trods vores dominans, så kan man ikke afholde modstanderne fra at få chancer. Men alligevel lykkedes det kun Farul at få sølle 2 chancer i kampen, hvor kun det ene var inde for målrammen – Hvilket bare gøre det endnu mere surt når de så også score på  den ene chance i det. 28. minut.
Kampen endte 1-1, og vi kan nu se frem til en svær udebane kamp. Men vi forventer stadig at klare os videre !
Efter kampen fik vi 2 dårlige nyheder da både Bechara og Peter Nymann er blevet skadet, og de kan begge se frem til en lang pause på flere måneder.
1-1

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 09 Jul 2007, 22:23 »

Normalt gider jeg ikke andet end at skimme blogs, men det her er en rigtig fed måde at skrive på Thumbs Up

Bestemt en blog jeg vil følge KUTGW Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #25: 09 Jul 2007, 22:31 »

Normalt gider jeg ikke andet end at skimme blogs, men det her er en rigtig fed måde at skrive på Thumbs Up

Bestemt en blog jeg vil følge KUTGW Wink
Hehe..  Er meget glad for at du vil følge min blog.. 

Vil også lige benytte lejligheden til at sige tak for de mange kommentare bloggen har fået indtil videre..  Er næsten i chock over at over 170 har været inde og se bloggen på så kort tid..  Så mange tak for det..   Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #26: 09 Jul 2007, 22:36 »

Go' start Guldbrand.. glæder mig til at høre mere... Hævet Øjenbryn

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #27: 09 Jul 2007, 22:37 »

Fantastisk update, dog et ikke så godt resultat, men det laver du bare om på udebanen, og jeg håber Bechara og Nymann hurtigt kommer igang igen, selvom du har skrevet måneder Wink

crj
Ynglingespiller

« Svar #28: 09 Jul 2007, 23:10 »

Blogs fanger mig ikke så tit ,

Men den her gør sku  Opstemt

KUTGW  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #29: 09 Jul 2007, 23:27 »

Godt sat op, god stil.  Thumbs Up

Men jeg tror ikke du skal være alt for taktisk ambitiøst så tidligt på sæsonen ... det giver desværre skader, som du kan se  Skuffet

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010