home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131125 gange)
N17
Manager

Sv: #58 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #315: 05 Aug 2007, 23:19 »

Så jeg hjemme fra stævne på Bornholm med de drenge jeg træner, så I kan forvente en update i morgen på et tidspunkt Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

Sv: #58 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #316: 06 Aug 2007, 16:50 »

Laudrup til Brøndby

Laudrup her i den forkerte trøje

Vi starter dog med at fortælle, at vi i klubben har solgt den defensive midtbanespiller Per ”Pelle” Nilsson til Cádiz i Spanien – det var et meget stort ønske fra Pelle at komme til at prøve kræfter med sydeuropa, og det har vi nu givet ham chancen for.

Men vi har dog været hurtig til at sikre os erstatningen, da vi har hentet Mads Laudrup i FC København, hvor han dog ikke rigtig er kommet ind på førsteholdet, men med sine bare tyve år, så har han fremtiden foran sig.

John Petersen siger om købet.
”Jeg er meget tilfreds med at det er lykkedes at hente Mads til Brøndby. Her har alle Laudrup’erne været, og startet store karriere. Det er jeg sikker på også vil ske for Mads, og han er en god mand frem mod at jeg gerne vil have flere danskere ind på holdet her i Brøndby.”

Mads selv var også meget glad for skiftet, og ser det som et klart step op i forhold til FC København.

”Brøndby er med i toppen hvert år, og slutter altid i top to. John har fortalt mig at han tror på mig, og jeg kan jo se han giver de unge chancen, og det fik jeg ikke i FC København. Desuden er Brøndby min favoritklub, og her startede min far også sin karriere, så jeg håber dette er et skridt på vejen mod noget stort.”

Mads Laudrup starter i klubben med det samme, hvorfor hans udlån til AB 70 også er ophørt. Han får trøjenummer 14.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Møller
Gæst

Sv: #59 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #317: 06 Aug 2007, 17:03 »

Spændende indkøb John Smiley
KIU!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #318: 06 Aug 2007, 17:04 »

Har generelt den erfaring, at han aldrig bliver verdensstjerne-klasse-agtig, men en spiller, som godt kan i nogle mindre klubber i udlandet.. Men kan du ikke lade et SS afgøre det? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

N17
Manager

« Svar #319: 06 Aug 2007, 18:45 »

..Beretning fra lokalopgøret

Et år har pokalen fra Landspokalturnering en været i Odense – efter dagens pokalfinale ville pokalen uden tvivl være tilbage i København, da dagens finale stod mellem Lyngby BK og Brøndby IF.

Før finalen fik vi følgende kommentar fra Lyngby træner Frank Petersen.
”Det bliver en meget svær kamp mod SAS Ligaens tophold Brøndby IF. Vi ligger i øjeblikket til oprykning fra Viasat Sport Divisionen, og det er vores største mål, men alligevel tager vi meget gerne pokalen med os hjem. Der er nok heller ikke nogen tvivl om at Brøndby sætter SAS Ligaen højere. Vi giver os i hvert fald 100% i dag”

Det ser altså ud til at Lyngby vil satse meget på en sejr, men alligevel ikke det hele, da oprykning til SAS Ligaen er vigtigere en Landspokalturnering en. Vi skal selvfølgelig også lige have en kommentar før kampen fra John Petersen.

”Vi er klare favoritter i dagens kamp mod Lyngby BK. De ligger trods alt normalt i Viasat Sport Divisionen, men de kommer uden tvivl med en tro på sejr der er stor efter de slog FC København ud i semifinalen. Men vi bør leve op til vores favoritværdighed i dag, og få trofæet tilbage igen.”

Begge hold startede dagens pokalfinale ud med offensiv fodbold, og de kommende SAS Liga konkurrenter gav god modstand, men efter nitten minutters spil kom vi foran, da Lyngbys centrale forsvarsspiller Rasmus S. Christiansen sendte bolden i eget net til stor ærgrelse for Lyngbys mange fremmødte fans i Parken.

Efter føringsmålet til Brøndby kom Lyngby igen med i kampen, og der var flere gode gennemspillet angreb fra begge hold, men der kom ikke flere mål i en underholdende første halvleg.

I anden halvleg satte Brøndby sig for alvor på spillet, og styrede spillet fremad mod Lyngbys mål, og holdets egne fans. Men bolden ville ikke ind bag Jakub Droppa i Lyngby målet – flere gode redninger hev den unge keeper frem, og holdt Lyngby holdet inde i kampen.

Med ni minutter tilbage af kampen blev pokaltitlen med stor sikkerhed sendt til Vestegnen – og Brøndby IF – endnu engang, da polske Krzysztof Krol headede et hjørnespark ind til 2-0, og en kæmpe jubel i Brøndbys ende af stadion.

I overtiden slog portugisiske Fábio Coentrão Brøndby sejren fast, da han sendte et straffespark sikkert i nettet bag Jakub Droppa. En flot Brøndby sejr – i en flot fodboldkamp.

Brøndby jubel efter kampen

TOTTENHAM HOTSPUR FC

FredrikLeander
Gæst

Sv: #60 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #320: 06 Aug 2007, 19:10 »

God update, og tillykke med pokalen Smiley

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #321: 06 Aug 2007, 20:14 »

Tillykke med pokalen! Godt at se du kan skabe succes med Drengene i den virtuelle verden Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #322: 06 Aug 2007, 20:15 »

Hvad endte Aab da du vandt mesterskab  ?
Og kan jeg se SS af AaB trup ? Opstemt

[Min signatur er for stor]

N17
Manager

« Svar #323: 06 Aug 2007, 20:37 »

jeg er desværre en lille del foran i spillet, hvorfor det er svært at smide screenshots af hold osv.. da de jo er ændret siden den sæson... de blev desuden nummer to

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #324: 06 Aug 2007, 20:54 »

OKay Opstemt
Men kan man få af deres hold som det ser ud nu ?Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #325: 06 Aug 2007, 22:00 »

Grats med den første af forhåbenlig mange pokaler Smiley

Er det muligt at se SS af Krol og Fabio C.?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #326: 06 Aug 2007, 22:04 »

K-L-A-S-S-E

I ain't playin', nigga

N17
Manager

« Svar #327: 07 Aug 2007, 09:04 »

jeg takker mange gange for kommentarene, og takker også crewet for at have valgt min blog til månedens blog Smiley

Der venter inden for de næste par minutter en update mere Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #328: 07 Aug 2007, 09:10 »

The Double

DM pokalen løftes

For bare tre dage siden sikrede vi os pokaltitlen, da vi i Landspokalfinalen besejrede første divisions holdet Lyngby BK, og med 2-1 sejren i dag over SønderjyskE på Haderslev Stadion, så sikrede vi os Danmarksmesterskabe t for andet år i træk. En super triumf. Det var en glad Brøndby træner vi snakkede med dagen efter mesterskabet var sikret.

Vi bringer her interviewet.

Først, tillykke med titlen. Hvordan er anden gang i forhold til første?
-Jeg synes anden gang er ligeså stor som første, hvis ikke større, da alle går efter at slå os. Og at vi så vinder The Double i denne sæson – ja det jo bare super fedt.

Mange er jo overrasket over jeres The Double, da gennemsnitsalderen kun er toogtyve år – hvad siger du til det?
-Som Tom sagde da han var her før mig – er de gode nok, så de gamle nok. Så jeg har slet ingen problemer med at lade de unge spille. Jeg ved heller ikke hvem der er overrasket, jeg mener jeg har den breddeste trup i Danmark”

Fansene var lidt efter dig, da det kom fra at du søgte jobbet i Tottenham – hvad siger du til det?
-Jeg forstår godt fansenes frustration, men jeg synes at jeg viste, at det ikke havde nogen indvirkning på mit arbejde. Og håber meget, at de har samme følelse – i hvert fald nu.”

Flere store klubber – blandt andet Man Utd, Arsenal og Fiorentina – har været ude efter dig, hvorfor er du blevet i Brøndby IF?
Brøndby IF er min klub, og jeg har ikke følt mig parat til det pres der ville være i en klub som Manchester United, Arsenal eller Fiorentina. Så det er derfor. Men jeg er også meget glad for at være sat i forbindelse med disse klubber, da det viser jeg gør mit job godt.”

Mange fans frygter at du smutter nu efter sæsonen – kan du be- eller afkræfte dette?
Jeg vil ikke sige hverken det ene eller det andet, men jeg vil ikke have noget mod at blive i Brøndby.”

Vi takker for interviewet, og endnu engang tillykke med The Double – samt lad os nu lige slå FC København i sidste runde, ik?
Jo tak – og ja vi vil gøre alt hvad der står i vores magt for at afslutte sæsonen på bedste vis.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Holm
Landsholdsspiller

Sv: #61 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #329: 07 Aug 2007, 10:57 »

Info om den kamp ? Opstemt

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010