home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [UPDATE]#7 més que un club
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: [UPDATE]#7 més que un club  (Læst 131036 gange)
N17
Manager

Sv: #61 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #330: 07 Aug 2007, 17:53 »

om hvilken kamp Holmo??

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #331: 07 Aug 2007, 20:22 »

nogen der er klar på en update?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

Sv: #60 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #332: 07 Aug 2007, 20:25 »

nogen der er klar på en update?

Altid! Thumbs Up

Er det muligt at se SS af Krol og Fabio C.?

Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #333: 07 Aug 2007, 20:33 »

Holdet der vandt The Double

Efter vi sikrede os The Double i denne sæson, så synes jeg lige at jeg vil præsenterer den truppen der sikrede os de to trofæer.

(Land, Navn, Kamp, Mål/Clean Sheet, Assist, Gns. Karakter)

Målmænd
Knut Borch, 0, 0, 0.00
Martin Hansen, 30, 17, 7.13
Marek Stech, 25, 13, 7.00

Forsvar
Martin Spelmann, 52, 3, 4, 7.25
Christopher Poulsen, 21, 0, 2, 7.14
Ernest-Adje Adjetey, 19, 2, 0, 7.26
Nathan Sturgis, 15, 0, 4, 7.40
Lars Martin Engedal, 28, 0, 1, 7.29
Emiliano Insúa, 4, 0, 1, 6.75
Slobodan Rajkovic, 52, 1, 3, 7.46
Krzystzof Krol, 18, 3, 0, 7.44

Midtbane
Mads Laudrup, 27, 3, 5, 7.37
Morten Foged, 11, 1, 0, 6.55
Mike Jensen, 35, 9, 9, 7.29
Nicolaj Agger, 7, 0, 1, 6.71
Brian Nielsen, 49, 3, 12, 7.53
Marc Olsen, 5, 0, 0, 6.80
Adda Djeziri, 16, 5, 3, 7.06
Pontus Wernbloom, 5, 0, 0, 7.00
Petter Andersson, 32, 5, 9, 7.19
Fábio Coentrão, 26, 3, 11, 7.31
Danny, 17, 1, 4, 6.82
Ruben Yttergård Jenssen, 7, 2, 0, 7.14
Mfundo Tekane, 7, 2, 1, 7.29
Stefan Zarkovic, 4, 0, 0, 6.50

Angreb
Dawid Janczyk, 39, 16, 5, 7.21
Peter Madsen, 7, 3, 1, 7.29
Chris Rolfe, 30, 17, 6, 7.30
Omar Andrade, 37, 30, 6, 7.51

Spillere der solgte
Stefán Gíslason, 4, 0, 0, 7.00
Per Nilsson, 13, 3, 3, 7.31
Linus Smedjegården, 13, 1, 4, 7.31

Dette er altså truppen, der sikrede at begge pokaler - ja faktisk alle tre - næste år står på Vestegnen

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #62 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #334: 07 Aug 2007, 20:51 »

her er SS af Krol, Laudrup og Coentrão

Fábio Coentrão

Krzysztof Krol

Mads Laudrup

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #335: 07 Aug 2007, 20:59 »

Hvad er det du har censureret ?
Og, det var din sidste kamp mod fck.

[Min signatur er for stor]

Zone 43
Manager

« Svar #336: 07 Aug 2007, 21:07 »

Tak for de SS'ene Thumbs Up

Måske man skulle tjekke ham Fabio C. ud i mit spil?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #337: 07 Aug 2007, 21:09 »

Hvad er det du har censureret ?
Og, det var din sidste kamp mod fck.

Jeg har censureret deres alder, da det vil vise hvor jeg er i spillet pga. deres fødselsdato Opstemt

Den sidste kamp vandt jeg med 1-0 på udebane mod FCK. Spelmann scorede efter 79 minutter Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #338: 07 Aug 2007, 21:14 »

Jeg har censureret deres alder, da det vil vise hvor jeg er i spillet pga. deres fødselsdato Opstemt

Den sidste kamp vandt jeg med 1-0 på udebane mod FCK. Spelmann scorede efter 79 minutter Wink

Ifølæge mine beregninger, så er du i 2012. Smiley

[Min signatur er for stor]

N17
Manager

« Svar #339: 07 Aug 2007, 22:38 »

Uro i Brøndby

Efter Brøndby sidste år vandt The Double, så går der nu rygter om, at klubben og træner John Petersen er på kant med hinanden. Lurer et brud?

Per jager John væk!

Gennem de to seneste sæsoner har Brøndby IF været det førende hold i Danmark, og det med John Petersen som en frontfigur der tør satse på de unge spillere. Men nu knager det gevaldigt i samarbejdet mellem Brøndby IF og John Petersen.

Det er angiveligt et krav fra John Petersen om, at man bliver nødt til at satse højere, og bruge flere penge på talenter, lønninger etc. Så holdet kan komme med i Champions League, men ledelsen med Per Bjerregaard i spidsen vil ikke bruge de ekstra penge. Det skulle have fået John Petersen til at kigge sig om efter et andet job - hvilket formentlig ikke vil blive noget problem, da flere større europæiske klubber lige nu søger ny træner.

Vi fik følgende kommentar fra Per Bjerregaard i dag.
”Jeg mener ikke der er nogen problemer i vores samarbejde. John er glad, og vi er glade for ham, så jeg ser ingen problemer.”

Vi snakkede dog efterfølgende med en fra spillertruppen, der dog gerne ville forblive anonym, og han var ikke i tvivl. John Petersen er snart fortid i Brøndby IF.

”Selvom jeg vil være meget ked af at miste John som træner, så jeg ikke i tvivl om, at han meget snart er væk fra klubben. Per er ikke enig i, at vi skal bruge ekstra penge for at komme med i toppen af Europa. John har heller ikke virket videre opsat til de sidste par træningspas, så jeg gætter på der kun går en uges tid inden han er i et nyt job.”

Unægtelig ikke gode udsigter for Brøndbys fans, der gennem de sidste par år har været forkælet med flere trofæer, men ikke så store triumfer i udlandet.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #63 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #340: 08 Aug 2007, 14:48 »

Rajkovic til Lazio

Et stort gennembrud hos Brøndby IF gør nu, at den serbiske forsvarsspiller Slobodan Rajkovic har skrevet under med italienske S.S. Lazio.

Rajkovic tilbage i lyseblåt

Midt i alt virakken om Brøndbys træner John Petersen, så har klubben i dag solgt deres forsvarskrumtap – 21 årige Slobodan Rajkovic, hvilket sikkert ikke mindsker utilfredsheden hos træneren.

Den unge serber har spillet sig ind som fast mand på holdet fra Vestegnen, og nåede at spille 46 kampe gennem de 2½ sæson han var i klubben inden italiensk S.S. Lazio altså i dag købte ham fri af hans kontrakt i Brøndby.

Rajkovic ville ikke forlænge sin kontrakt med Brøndby IF, og med bare et år tilbage, så var Brøndby nødt til at sælge nu, hvis de ville tjene penge på forsvarsspilleren, som man i sin tid hentede for omkring 20 millioner kroner.

Overgangssummen som S.S. Lazio har betalt menes at ligge omkring 100 millioner kroner plus eventuel videresalg.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #64 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #341: 08 Aug 2007, 19:35 »

.. FC Dynamo Kyiv venter i tredje kvalrunde

Vi skal i Champions League i år, hvis det står til mig i hvert fald, men det er ikke sikkert at Dynamo Kyiv er enige i dette.

FC Dynamo Kyiv blev grundlagt som et amatør hold – del af Dinamo et landsdækkende Soviet sports samfund. Samfundet blev senere officielt dannet af NKVD, og senere af MVS.
Fra 1950-1980 var spillerne endda officielt politimænd og soldater.
Gennem Soviet era’en var klubben en af de største rivaler – ofte den enste – til fodboldklubberne fra Moskva. Deres forsøg på at bryde Moskva klubbernes dominans i Soviettisk fodbold, og indimellem slå dem og vinde mesterskabet, skabte stolthed i Ukraine. Ledere af Ukraines SSR gjorde uofficielt klubben til deres landshold, og gav den generiøs support.

Efter Soviet Unionens kollaps bruger klubben nu det ukrainske navn Dynamo Kyiv, og blev medlem af den nye fodboldliga i Ukraine. Klubben fastholdte dog deres stolthed, da de gennem længere tid dominerede den ukrainske liga, men er nu begyndt at blive presset af FC Shakhtar Donestk, der ligger i Østregionen af Donbass.

Brøndby IF og FC Dynamo Kyiv har før mødt hinanden i tredje runde af kvalifikationen til Champions League. Dengang førte Brøndby IF med 1-0 i første kamp i Ukraine, men det lykkedes for FC Dynamo Kyiv at udligne på et noget tvivlsomt straffespark. I returkampen på Brøndby Stadion tabte Brøndby med 1-0, da Kim Christofte med en fejlaflevering sendte en Kyiv spiller helt fri. Han scorede, og trods en mand i overtal i anden halvleg lykkedes det ikke for Brøndby at udligne, og dermed var klubbens ønske om en plads i det forjættede land endnu engang skudt ned.

Det vil vi nu lave om på – Kyiv skal besejres, og det forjættede land venter!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Ranieri
Gæst

Sv: #65 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #342: 08 Aug 2007, 19:42 »

Lad os håbe du tæsker dem!
& rigtig god blog du har kørende her.

N17
Manager

Sv: #65 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #343: 08 Aug 2007, 22:54 »

Det forjættede land venter

Hattrick af Dalla Valle sikrede deltagelse i gruppespillet

To danske hold er efter årets kvalifikationsrunde r klar til dette års Champions League gruppespil.

FC Midtjylland lagde ud i anden kvalifikationsrunde mod Derry City fra Irland. De lagde ud hjemme på SAS Arena, og med en sikker 2-0 sejr havde FC Midtjylland et godt udgangspunkt inden returkampen i Irland. Og det endte med sikker videre deltagelse for FC Midtjylland, da man også på udebane sikrede sig en 2-0 sejr. Fire forskellige spillere stod for Midtjydernes scoringer – Kwadwo Poku, Nick Ragus, Simon Kjær og Pierre Bengtsson.

Med den samlede sejr over Derry City, så stod der SL Benfica på programmet, og endnu engang lagde FC Midtjylland ud hjemme på SAS Arena. Det skulle igen vise sig at være godt for Jyderne, da de hev en sejr på 1-0 hjem efter en scoring af den brasilianske forsvarer Zé Roberto. Men der ventede en svær udekamp i Portugal inden FC Midtjylland kunne juble over deltagelse i gruppespillet, og i Portugal endte det med en sejr på 1-0 ligesom i Herning. Denne gang på mål af offensiv spilleren Nick Ragus.

Dermed var FC Midtjylland klar til Champions League, og det kunne blive til to hold i gruppespillet, hvis Brøndby IF kunne besejrer ukrainske Dynamo Kyiv.

Brøndby lagde ud hjemme på Brøndby Stadion, hvor de godt bakket op af klubbens mange fans kunne afgøre kampen inden for de første atten minutter, da deres unge finske angriber Lauri Dalla Valle med tre scoringer sendte de forsvarende mestre foran med 3-0. Seks minutter efter reducerede midtbanespilleren Diogo Rincon til 3-1. Det blev stillingen ved pausen, men i anden halvleg afgjorde Brøndby formentlig den videre deltagelse, da først Petter Andersson og siden Mads Laudrup udbyggede føringen til 5-1, hvilket også blev slutresultatet.

I Kyiv blev det til et nederlag på 1-0 efter en defensiv indsats, og dermed var begge danske hold klar til Champions League, hvor I kan se grupperne herunder.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Møller
Gæst

Sv: #66 Alle Hader Os - En Brøndby blog
« Svar #344: 08 Aug 2007, 22:59 »

Man må sige Danmark er ved at spille sig godt til Internationalt også Smiley
Godt gået John, keep up the good work!

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010