home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  B93 - De hvide engle!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: B93 - De hvide engle!  (Læst 18003 gange)
halleberry
Ynglingespiller

Sv: B93 - De hvide engle!
« Svar #60: 09 Jul 2007, 01:19 »

Ah jo, det er lækkert i 2.div øst med de 2.hold der er Opstemt

hehe ja, gør det lidt nemmere  Wink

tak for alle kommentarerne, vil prøve at forbedre det med billedgrafiken næste gang  Thumbs Up

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 09 Jul 2007, 14:42 »

Giv Dalla Valle nogle kampe - han bliver en rigtig god spiller! I mit spil er han en af de bærende kræfter hos Celtic i 2017/2018!

En gang FM - altid FM Smiley

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #62: 09 Jul 2007, 14:45 »

Giv Dalla Valle nogle kampe - han bliver en rigtig god spiller! I mit spil er han en af de bærende kræfter hos Celtic i 2017/2018!

Han spiller faktisk også fast nu  Wink er 10 kampe inde i 1. division eller noget lignende

Viktor27
Juniorspiller
**

« Svar #63: 09 Jul 2007, 16:03 »

Update !!!! , Haha, Seriøst det er en vildt fed blog !

Liverpool
FCK

=

Total yndlings hold Opstemt

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #64: 09 Jul 2007, 16:44 »

Update !!!! , Haha, Seriøst det er en vildt fed blog !

Mange tusind tak Opstemt

jeg arbejder på det  Wink den nye update bliver ikke lige så detaljeret som de forrige, da jeg vil rapportere om en halv sæson på en gang. det bliver noget anderledes tror jeg!

Viktor27
Juniorspiller
**

« Svar #65: 09 Jul 2007, 20:38 »

Lyder spændende (:

Liverpool
FCK

=

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #66: 10 Jul 2007, 00:55 »

November 2007

Halvdelen af sæsonen er nu færdigspillet, og det har været meget spændende, at være end del af B93 i de sidste fire måneder. Klubben har udviklet sig meget, og cirka halvdelen af truppen spiller nu fuldtid, hvilket selvfølgelig styrker holdet.
Indtil videre i sæsonen har der været mange overraskelser – mange positive overraskelser. Vi har spillet 17 ud af 30 kampe i 1. Division, og det ser rigtig fornuftigt ud. Gutterne og jeg har hentet otte sejre, fem uafgjorte, og tabt fire gange. Det betyder, at vi overvintrer på femtepladsen, og der er faktisk kun tre point op til andenpladsen, som indtages af AC Horsens. Viborg ligger nummer et. De har spillet en fantastisk sæson indtil videre og kun tabt en enkelt kamp.
Vores sidste kamp før vinterpausen var imod Fremad Amager, som vi bankede 4-1 på udebane. Omar Andrade scorede hattrick, og han er i det hele taget begyndt at spille rigtig, rigtig godt for os. Han har lavet fem assists, og er vores topscorer med 12 mål. Jeg har allerede fået forespørgsler på ham fra FC København og Brøndby, men jeg vil dog ikke lade ham gå, før sæsonen er færdigspillet, medmindre jeg får et helt exceptionelt godt bud. I det hele taget regner jeg med, at vi får en god bunke penge for ham, når han bliver solgt. Jeg tror ikke vi kan holde ham i klubben meget længere, men vi gør dog alt hvad vi kan, for at få ham til at blive.

Sidste års topscorer Ronny B. Petersen, har ikke fået den bedste start i år. Han har haft mange skader, og har kun scoret fire mål i de 12 kampe, han har deltaget i. Jeg håber dog, at han kommer i topform til marts måned, for så er jeg sikker på, at han kan score en masse mål for os.
En spiller, der har overrasket mig meget positivt er Lauri Dalla Valle. Den kun 16årige centrale midtbanespiller har fortrængt Troels Jensen fra startopstillingen, og Lauri har spillet fast i de sidste 10 kampe. Jeg tror, at det betyder meget for hans udvikling, at han får noget førsteholdserfaring, og han har virkelig vist mig, at han er en spiller, vi skal satse på her i B93.

Vi er også stadig med i kampen om en pokal – vi er i kvartfinalen i pokalturneringen, hvor vi skal op imod AB, som spiller i Superligaen efter sidste års oprykning. Vi startede med at slå Tjørring 3-1, derefter vandt vi 2-1 mod FC Roskilde, 5-2 over Brabrand og senest 1-0 over Superligamandskabet AGF – noget af en overraskelse. Matchvinder i den nervepirrende kamp med to udvisninger til AGF blev Christian Holst. Man kunne også godt føle, at det var et kendt dansk hold vi var oppe imod, da vi havde det største antal tilskuere på stadion i denne sæson – 4109.

Jeg glæder mig meget til at genoptage ligaen, og se om vi kan holde fast i den bedste del af ligaen! Selvom der kun er tre point til anden pladsen, der giver oprykningen, regner jeg ikke med at vi ender der, når sæsonen er slut. Det ville i hvert fald være en sensation, hvis vi gjorde – men som man siger; alt kan ske i fodbold!

I næste update >>> Transfers, interviews og træningskampe

JimmyGP
Manager

« Svar #67: 10 Jul 2007, 01:05 »

Super update.. Har lige læst hele bloggen.. det ser godt ud.. KUTGW

- Veni, vidi, vici -

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #68: 10 Jul 2007, 01:06 »

Super update.. Har lige læst hele bloggen.. det ser godt ud.. KUTGW

Mange tak  Opstemt

Andre der har fulgt med, må meget gerne komme med deres mening om den lidt anderledes stil  Thumbs Up (selvom mange sikkert sover lige nu)^^

JimmyGP
Manager

« Svar #69: 10 Jul 2007, 01:10 »

Mange tak  Opstemt

Andre der har fulgt med, må meget gerne komme med deres mening om den lidt anderledes stil  Thumbs Up (selvom mange sikkert sover lige nu)^^

Søvn er nu overvurderet.. crazy

- Veni, vidi, vici -

Viktor27
Juniorspiller
**

« Svar #70: 10 Jul 2007, 12:31 »

Det er en rigtig god måde du skriver det på. Fortsæt du bare på den måde

Liverpool
FCK

=

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #71: 10 Jul 2007, 12:33 »

Flot blog, det må jeg indrømme Opstemt

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #72: 10 Jul 2007, 13:49 »

Tak for de fine ord Smiley

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 10 Jul 2007, 17:33 »

Virkelig god blog !

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #74: 11 Jul 2007, 12:44 »

Virkelig god blog !

tak tak Smiley
update senere idag regner jeg med!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010