home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  3 Brugere, 984 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  B93 - De hvide engle!
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: B93 - De hvide engle!  (Læst 18002 gange)
halleberry
Ynglingespiller

Sv: B93 - De hvide engle!
« Svar #45: 07 Jul 2007, 19:02 »

Omar Andrade er en bomber super køb

KUTGW Thumbs Up

Jeps, det har han allerede så småt vist Smiley og mange tak Opstemt

Helt sikkert, jeg tvivler på om du kan holde på ham meget længere end 1, højst 2, sæsoner.

tror jeg heller ikke jeg kan :S der har allerede været tilbud fra fck og brøndby, han har kun spillet 8 kampe og ikke engang spillet vildt godt  Rullende Øjne

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #46: 07 Jul 2007, 21:07 »

På vej mod oprykning

April måned var efterhånden gået, og vi havde syv kampe tilbage i 2. Divison Øst. De første fire kampe efter vinterpausen havde givet otte point via to sejre og to uafgjorte og en målscore på 7-4. Ronny B. bombede videre som i efteråret, og scorede tre af vores syv mål i disse kampe.
De nye angribere Christian Holst og Omar Andrade kom også på måltavlen - Andrade nettede to gange og Holst en enkelt gang. Holdets samlede præstation var derimod svingende. Vi spillede en god kamp imod AB70, men vi kunne sagtens have tabt en eller to af de andre tre kampe. Men heldet var på vores side, og vi befandt os nu på en tredjeplads, á point med KB. Og lige netop rivalerne KB var vores næste modstander. En nøglekamp skulle man tro, men selv med et nederlag, ville vi have gode chancer for oprykning. Grunden til dette er, at Brøndby II og KB ikke kan rykke op i 1. Division, da de skal spille mindst to rækker under deres førstehold, Brøndby og FCK.

Brønshøj 1 – B93 2

Stenløse 1 – B93 1

AB70 1 – B93 3

B93 1 – Hvidovre 1

Der var kun mødt 885 tilskuere op til kampen på Frederiksberg Stadion, og det blev dog heller ikke den mest seværdige kamp i sæsonen. Holst spillede godt og var meget chanceskabende, men det hele endte med et lidt kedeligt 0-1 nederlag. Matchvinder blev KB’s Christoffer Olsen, og helt ufortjent var det da heller ikke, da KB skabte flest chancer og havde spilovertaget i størstedelen af kampen. Jeg håber drengene kan rejse sig i næste kamp imod Brøndby II, for hvis vi taber igen, kan vi lukke flere hold ind i kampen om oprykningspladserne .

Den 22. april, Frederiksberg Stadion
2. Division Øst

KB 1 – B93 0

1-0 Christoffer Olsen (14)

En sejr i dag imod ligaens ubestridte etter ville være et fantastisk afsæt til de resterende fem kampe i ligaen. Spillerne var friske og meget opsatte på at revanchere nederlaget imod Brøndby II tidligere i sæsonen. Men efter godt 20 minutters spil, tvivlede jeg allerede på, om den så omtalte revanche overhovedet var mulig. Brøndby var kommet foran 1-0 ved Jacob Bertelsen, og de havde haft flere chancer for at score 2-0 målet. Men i det 21. minut vendte kampen. Der skulle et lidt tilfældigt mål til, fra vores reservespiller Alexander Vorobjov, der for en gangs skyld havde fået chancen fra start. 20 minutter efter udligningen scorede Christian Holst et flot mål på oplæg af Ronny B., og vi kunne gå til pause med en 2-1 føring.
I anden halveg truede brøndby os aldrig, specielt ikke efter at de fik en spiller udvist efter godt en times spil. Derefter kunne vi stille og roligt trække tempoet ud af kampen, og Ronny B. ”Bomberman” fik lov at lukke og slukke i det 80. minut. Jeg er yderst tilfreds med det flotte comeback, og med at vores oprykningschancer er styrket.

Den 29. april, Østerbro Stadion
2. Division Øst

B93 3 – Brøndby II 1

0-1 Jacob bertelsen (17)
1-1 Alexander Vorobjov (21)
2-1 Christian Holst (41)
3-1 Ronny B. Petersen (80)

den 1. maj 2007

Stürup Hansen forlænger med B93

Efter den flotte sejr over Brøndby II i sidste uge, har Rune Stürup Hansen fået forlænget sin kontrakt med B93, så han nu bliver i klubben indtil den 30. Juni 2009. Den unge manager har udtalt, at han er meget begejstret over, at have sikret sin fremtid i klubben, da han er begyndt at holde meget af den.
B93’s bestyrelse er efter sigende meget tilfredse med, at Rune Hansen er godt på vej til at lede klubben op i 1. Division, og vi følger B93’s sidste fem kampe med spænding.

De næste kampe imod Glostrup, Lolland-Falster Alliancen og Skovlunde, resulterede i to sejre og en enkelt uafgjort. Ronny. B og Christian Holst var igen på pletten (Omar Andrade er ude med en skade), og det begynder for alvor at ligne en oprykning – en oprykning, som meget få havde regnet med, da sæsonen gik i gang.
Meget skal gå galt, hvis vi ikke rykker op, men alt kan ske i fodbold, og vi tager intet for givet endnu. Med en sejr i næstsidste kamp imod Holbæk, sikrer vi oprykningen. Kampen er oven i købet på hjemmebane, så der er skabt en perfekt kulisse til en B93 sejr!

Glostrup 1 – B93 1

B93 2 – Lolland-Falster Alliancen 0

Skovlunde 1 – B93 2

I næste update >>> Oprykning?

« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 00:56 af halleberry » Logged

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #47: 07 Jul 2007, 21:09 »

Rigtig god update, jeg glæder mig allerede til den næste.

BTW, især fedt at du slog BØF.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #48: 07 Jul 2007, 21:10 »

Ja fed sejr over Bifby Opstemt

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #49: 07 Jul 2007, 21:23 »

Rigtig god update, jeg glæder mig allerede til den næste.

BTW, især fedt at du slog BØF.

uhh, mange tak Opstemt den næste burde komme i nat eller i morgen, tror bare det er med interviews og transfers og sådan.

Ja fed sejr over Bifby Opstemt

ja, så kan de kraftedme lære det   Peace bonderøve!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #50: 08 Jul 2007, 14:50 »

UPDATE!!!

I ain't playin', nigga

JimmyGP
Manager

« Svar #51: 08 Jul 2007, 14:54 »

Jeg vil gerne bestille en update med B93.. Hvor lang er ventetiden på sådan én?

- Veni, vidi, vici -

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #52: 08 Jul 2007, 16:41 »

hahaha Opstemt jeg er glad for at i er interesserede Opstemt

Der vil nok gå et par timer :S er lige stået op, er lidt halvsyg.. men der er 99.9% på den kommer idag Wink

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #53: 08 Jul 2007, 16:42 »

og forresten, man skal jo også trække spændingen lidt - oprykning eller ej?  funny funny

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #54: 08 Jul 2007, 22:07 »

Oprykning?

Ventetiden op til mødet med Holbæk var uudholdelig. Jeg kunne ikke få tankerne væk fra kampen, og væk fra hvilken taktik og holdopstilling jeg skulle bruge, for at få den største chance for en sejr og dermed oprykning. Men da min kone tog fat i mig, efter at jeg i tre dage ikke havde været til at snakke med, valgte jeg til sidst at lade det ligge, og sætte min lid til den sædvanlige holdopstilling og taktik. Og til sidst kom dagen. Dagen, der havde chancen for at blive min bedste nogensinde for B93, men også dagen der havde risiko for, at blive min værste nogensinde i min tid som manager.

Da kampen blev fløjet i gang, kunne jeg slet ikke sidde stille, og nu forstod jeg omsider, hvor svært det må være at forholde sig i ro for de store managers, f.eks. i en Champions League finale. I det 30 minut kunne jeg dog ikke lade være med at juble. En høj bold blev spillet ind i feltet og snittet videre af Omar Andrade, og pludselig stod Glenn Marcher helt fri med bolden for sine fødder ved bageste stolpe. Han vidste lige som alle andre, hvor vigtig denne kamp var, og han hamrede bolden forbi Holbæk-keeperen til en fortjent 1-0 føring. I anden halveg bølgede kampen frem og tilbage, og begge hold havde mange chancer. I det 78. minut kunne jeg dog endnu en gang juble. Storspillende Glenn Marcher gik mod baglinjen, og lagde en flad aflevering til Troels Jensen, der med ryggen mod mål vendte rundt, og bankede bolden op i krogen. 2-0, og jeg tænkte, at det nu var en realitet – vi ville rykke op.
Men helt så sikker skulle jeg dog ikke have været. Holbæk begyndte at presse hårdt på, og 15 sekunder inde i overtiden, skete det der bare ikke måtte ske. Et frispark på kanten af feltet resulterede i en nervepirrende Holbæk-reducering. Og det var ikke slut endnu. Blot 50 sekunder før dommerens fløjte lød, brændte det igen på ved vores mål. Et flot raid ned af venstrekanten skabte en kæmpechance til Holbæks Claus Nielsen (som også havde scoret det første mål), og kun en refleksredning på stregen af Per Stokholm og den ene stolpe gjorde, at Holbæk ikke fik udlignet. Derefter satsede Holbæk alt hvad de havde, men det var for sent. Pludselig lød fløjten for sidste gang på Østerbro Stadion, og et kæmpe jubelbrøl flængede luften. Vi var rykket op!!!
Supporterne, spillerne og jeg stormede ind på banen, og champagnen blev hevet frem fra gemmerne. Jeg slap da heller ikke for den klassiske ”flyvetur”, og det var en fantastisk følelse at høre tilhængerne synge mit navn. (Det skal lige siges, at den sidste kamp i ligaen blev tabt med 4-2 til Slagelse, men det havde ingen betydning for os overhovedet, sensationen var allerede indtræffet).

Søndag den 3. juni, Østerbro Stadion
2. Division Øst

B93 2 – Holbæk 1

1-0 Glenn Marcher (30)
2-0 Troels Jensen (78)
2-1 Claus Nielsen (90)

den 1. juli 2007

Interview med anfører Jimmy Müller

-   Jimmy, først og fremmest tillykke med oprykningen. Hvordan føles det?

-   Det er en helt ubeskrivelig følelse. Jeg havde ikke regnet med oprykning i denne sæson, og når man så rykker op, og samtidig er anfører – så bliver det ikke meget større.

-   Hvad tror du har været skyld i jeres pludselige succes?

-   Jeg tror helt sikkert at det faktum, at Rune er kommet til klubben, har betydet meget. Han har virkelig gjort det godt. Men derudover har vi fightet og troet på det hele vejen. Vi har givet os selv 100% til hver en kamp og hver en træning, og det skal man også, hvis man vil opnå de ting, vi vil.

-   Hvad er jeres næste mål?

-   Helt sikkert at komme tilbage i Superligaen inden for ikke alt for mange år. Det vil vi nu begyndte at arbejde rigtig hårdt på. Men der skal først lige festes igennem i aften!

En dansker, en nigerianer og en finne til B93.

B93 har forstærket truppen frem imod næste års prøvelser i 1. Division ved at skrive kontrakt med tre nye spillere.

Lauri Dalla Valle – En kun 16 årig midtbanespiller fra Finland. Han er et kæmpe talent, og han regnes for at blive fast mand i B93 inden for et års tid. Lauri Dalla Valle kommer på fri transfer fra den finske klub JIPPO, og vil underskrive en professionel kontrakt når han fylder 17.

Casper Jacobsen – Er udset som den nye førstemålmand. 28årige Jacobsen har masser af rutine fra med sig fra sine tidligere klubber Aab, Hobro, AGF og Viborg. Jacobsen blev hentet til klubben efter hans kontrakt i Aab ikke blev forlænget.

Justice Erhenede
– En kun 21årig offensiv midtbanespiller, som også kan spille i angrebet og på begge fløje. Erhenede blev hentet til Danmark i 2004, da han underskrev en kontrakt med FC Midtjyllands ungdomsakademi. Siden da er det blevet til mere end 40 kampe i den danske 1. Division for Vejle Boldklub. Justice er fantastisk dygtig teknisk. Han er fremragende 1:1 offensivt hvor hans førsteberøringer, driblinger og temposkift er på meget højt niveau. Han er på trods af sin størrelse meget kropsstærk i og med at han spiller med meget lavt tyngdepunkt. Han er meget eksplosiv og hans vinklede træk gør, at han er meget svær at ”fange” for hans modstandere. Justice bliver en spændende spiller at følge, og regnes for at overtage Troels Jensens og Mads Spur-Mortensens pladser sammen med Dalla Valle inden for et par år.

Alt i alt tre – på papiret – gode indkøb, som vil styrke B93s chancer i 1. Division. Det bliver spændende at se, hvordan nyindkøbende præsterer i næste sæson!

Topscorerliste, Årets hold og Slutstilling i 2. Division Øst 2006/2007:

I næste update >>> Starten på 1. Division
- Tak til Grosser for "oprykningsbanner"

« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 22:09 af halleberry » Logged

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #55: 08 Jul 2007, 22:12 »

Flot update Smiley

[Min signatur er for stor]

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #56: 08 Jul 2007, 22:18 »

Flot update Smiley

mange tak Smiley

Det kunne være dejligt med flere kommentarer Smiley hvis der er noget der er godt eller noget jeg skal ændre.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #57: 08 Jul 2007, 22:29 »

Fint spillet.

Håber du vil klare dig godt i 1.div.

Ah jo, det er lækkert i 2.div øst med de 2.hold der er Opstemt

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #58: 08 Jul 2007, 22:32 »

Godt klaret go on, udmærket indkøb du har fået lavet..

Chelsea!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #59: 08 Jul 2007, 22:35 »

Synes ikke dine "grafik billeder" er tydelige nok, man skal selv klikke på dem for at se dem rigtigt. Brug lidt tid på at sætte dem ordentligt ind Smiley. Anyway, super arbejde med de hvide engle! KUTGW Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010