home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  2 Brugere, 984 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La nueva generación española [Pause]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: La nueva generación española [Pause]  (Læst 14148 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #15: 06 Jul 2007, 21:27 »

Kun U21 Smiley

Jeg regner først med en update i morgen Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #16: 06 Jul 2007, 21:29 »

Rent praktisk, så styrer du vel også første holdet, eller går du på ferie til deres kampe?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #17: 06 Jul 2007, 21:31 »

Jeg styrer kun U21 holdet Smiley

Det krævede dog at jeg fik lavet 2 'brugere' derinde. Den ene er dog slettet igen Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #18: 06 Jul 2007, 21:40 »

Jeg styrer kun U21 holdet Smiley

Det krævede dog at jeg fik lavet 2 'brugere' derinde. Den ene er dog slettet igen Smiley

Beder pænt om en uddybning Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #19: 06 Jul 2007, 21:42 »

Lavede en som startede med landsholdet (A holdet) og en uden job. Satte så ham der er U21 træner ned som U19 træner og ansatte så den jobløse som U21 og ham der har A holdet smutter. Sådan 'fik' jeg tjansen som U21 træner Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #20: 06 Jul 2007, 21:54 »

Lavede en som startede med landsholdet (A holdet) og en uden job. Satte så ham der er U21 træner ned som U19 træner og ansatte så den jobløse som U21 og ham der har A holdet smutter. Sådan 'fik' jeg tjansen som U21 træner Peace

Kan man ansætte "sig selv" som manager for et ungdoms hold/ reserve hold??
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #21: 06 Jul 2007, 21:54 »

Jeps, det kræver dog at der ikke er nogen til den tjans Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #22: 06 Jul 2007, 22:00 »

original blog må man sige  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #23: 06 Jul 2007, 22:01 »

Jeps, det kræver dog at der ikke er nogen til den tjans Smiley

Men risikere du så ikke at den nye manager fyrer dig?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #24: 06 Jul 2007, 22:05 »

Men risikere du så ikke at den nye manager fyrer dig?

Nye manager?

Du starter på A-holdet, og ansætter en til U21. Smiley

original blog må man sige Thumbs Up

Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #25: 06 Jul 2007, 22:12 »

Nye manager?

Du starter på A-holdet, og ansætter en til U21. Smiley

Thumbs Up

Ja.. Men du sagde jo at din førsteholds, havde trukket sig tilbage, og så var der kommet en ny, eller misforstod jeg ?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #26: 06 Jul 2007, 22:13 »

Det er A-holds træneren som ansætter U21 træner og bagefter trækker sig tilbage Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #27: 06 Jul 2007, 22:17 »

Det er A-holds træneren som ansætter U21 træner og bagefter trækker sig tilbage Smiley

Ja det er også det jeg siger !

Men så kommer der vel en ny, træner som A?

Og han kan vel så fyre dig? Med nu?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #28: 06 Jul 2007, 22:19 »

Ahh.. Ja, der kommer en ny, og jeg er ikke blevet fyret endnu, men om kan det ved jeg ikke.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #29: 06 Jul 2007, 22:25 »

Lige et spørgsmål til.. Smiley

Er det så meningen at du senere vil overtage A holdet?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010