home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La nueva generación española [Pause]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: La nueva generación española [Pause]  (Læst 9864 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #30: 06 Jul 2007, 22:35 »

Måske.. Når jeg ikke gider U21 mere vil jeg om der er noget andet spænende, om det så er landstræner (A-hold) eller klubhold, det må tiden vise Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #31: 06 Jul 2007, 22:37 »

Måske.. Når jeg ikke gider U21 mere vil jeg om der er noget andet spænende, om det så er landstræner (A-hold) eller klubhold, det må tiden vise Smiley

Ok. ! Glæder mig til at høre, hvordan det går ! Held og Lykke.. Jeg skal se om jeg ikke kan få set efter opd. på bloggen hver dag Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #32: 06 Jul 2007, 23:02 »

Håper på litt mer en den ene updaten så langt.. Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #33: 06 Jul 2007, 23:04 »

Ok. ! Glæder mig til at høre, hvordan det går ! Held og Lykke.. Jeg skal se om jeg ikke kan få set efter opd. på bloggen hver dag Wink

Tak Thumbs Up

Håper på litt mer en den ene updaten så langt.. Smiley

Der skulle gerne komme i morgen - som er noget længere Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #34: 08 Jul 2007, 00:03 »

La nueva generación española


Milla indkalder første trup!

Pique - en profil på U21 holdet

I jagten på at nå EM næste sommer skal Spanien op imod Bulgarien og Nordirland. Her, godt en uge før den første af de to kampe, har den landstræner indkaldt en 26 mand stor trup til hjemmekampen imod Bulgarien.

Målmænd: Antonio Adan (Real Madrid)*, Biel (Espanyol), Manu (Sporting)

Forsvar: Alexis (Getafe), Antonio Barragán (Deportivo), Cesar Arzo (Villarreal), Iván Ramis (Mallorca), Ignacio Monreal (Osasuna), Gerard Piqué (Zaragoza), Rodri (Deportivo)

Midtbane: Diego Capel (Sevilla), Jaime Gavilán (Valencia), Javi Garcia (Real Madrid), José Manuel Jurado (Atl. Madrid), Antonio Longás (Zaragoza), Antonio Puerta (Sevilla), Raul Garcia (Osasuna), Santi Cazorla (Recreativo), Silva (Valencia), Alberto Zapater (Zaragoza)

Angreb: Adrián (Deportivo)*, Alberto Bueno (Real Madrid), Mikel Dañobeitia (Athletic Bilbao), Fernando Llorente (Athletic Bilbao), Roberto Soldado (Osasuna), Víctor (Getafe)

* Adan og Adrian blev begge inden skadet og afløst af hhv. Casilla (Real Madrid) og Marc Pedraza (Espanyol)




Milla fik sikker sejr i debut

Soldado sænkede Bulgarien


Roger Millas 11 udvalgte slog for få minutter siden Bulgarien med 2-0. De østeuropæiske gæster havde stort set ikke noget af byde på i de samtlige 90 minutter, da de ville forsøge at få et enkelt point med hjem til Bulgarien.

De 5823 tilskurer på El Sardinero i Santander fik to mål af gå hjem på. De to mål blev scoret af den udlejede Real Madrid spiller Roberto Soldado i hhv. det 6. og 23. minut.
Efter 5 minutter modtager Soldado bolden fra Javi Garcia, men afleverede den til Anton Tsvetkov fra Bulgarien. Han spiller den fremad mod Hristo Yordanov, som var Bulgariens anfører til dagens kamp. Yordanov forsøger at spille den fremad mod en af Bulgariens angribere, da Javi Garcia snupper bolden, og spiller den til Cesar Arzo, som ser Raul Garcia midt på Bulgariens halvdel. Garcia header fremad til Soldado, som scorer sikkert til 1-0

Efter 22 minutter sparker Raul Garcia hjørne, men den bulgariske keeper griber den let. Han forsøger at finde en medspiller på spanierens halvdel, men Pique sparker bolden væk fra egen halvdel. Soldado opsnapper den, i noget som minder om en offside position, hvilket de bulgarske spillere da også brokkede sig over. Soldado løber ned i feltet og skyder imod det lange hjørne og gør det til det 2-0.

Spanien; Biel - Alexis, A. Puerta (ud 45), G. Pique, C. Arzo (C) - A. Zapater, J. Garcia - R. Garcia, A. Bueno, Silva (ud 62) - R. Soldado (ud 62)
Manu, I. Ramis (ind 62), Rodri, A. Barragan, S. Cazorla (ind 45), J. Jurado, F. Llorente (ind 62)

Bulgarien; N. Radomirov - A. Tsvetkov, R. Koev, I. Dimov, M. Donev - D. Stalev (ud 60), D. Atanasov (ud 70), H. Yordanov (ud 70), S. Nikolov - H. Aleksandrov, B. Slavkov (c)
N. Mihaylov, V. Todorov (ind 70), B. Zlatinov, D. Zdravkov (ind 60), D. Grozev (ind 70), T. Kondev, V. Nikolov

Spanien - Bulgarien 2-0 (2-0)
6' 1-0 R. Soldado
23' 2-0 R. Soldado




Efterlysning: Hvis der skulle være en venlig sjæl til noget grafik halløj, så smid en PB. Første mand til mølle.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: La nueva generación española
« Svar #35: 08 Jul 2007, 00:08 »

Fedt med en sejr, og nogle gode spændene talenter! KIU Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #36: 08 Jul 2007, 00:18 »

Fedt med en sejr, og nogle gode spændene talenter! KIU Opstemt

Tak Smiley

Kom faktisk i tanke om at, jeg havde glemt noget i updaten.. Det må komme om lidt i en lille hurtig en Smiley

Edit: glemmer bare den 'lille hurtige', og tager det i brug i næste update Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 20:16 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #37: 08 Jul 2007, 00:36 »

God update Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #38: 08 Jul 2007, 00:43 »

Tillykke med sejren i din debut.. Dog synes jeg der mangler et SS fra FM at din opstilling...  Thumbs Up Ellers  en go' update
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #39: 08 Jul 2007, 13:21 »

God update Wink

Tak

Tillykke med sejren i din debut.. Dog synes jeg der mangler et SS fra FM at din opstilling... Thumbs Up Ellers en go' update


Tak. Det kan komme i fremtidige updates Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #40: 08 Jul 2007, 13:28 »

Tak

Tak. Det kan komme i fremtidige updates Smiley

Fino fino.. ser jeg frem til!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: La nueva generación española
« Svar #41: 08 Jul 2007, 13:43 »

Hvorfor ikke bruge Fabregas?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #42: 08 Jul 2007, 13:48 »

Hvorfor ikke bruge Fabregas?

Han spiller på A-landsholdet Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: La nueva generación española
« Svar #43: 08 Jul 2007, 13:52 »

Han spiller på A-landsholdet Smiley

Min fejl Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La nueva generación española
« Svar #44: 09 Jul 2007, 19:30 »

Det er begrænset, hvad jeg kan nå med updates i denne uge, da jeg nå en del.




La nueva generacíon española


Milla udtager 26 mand til den afgørende kamp - og træningskamp

Marc Valiente - en mulig debutant

Om få dage skal Milla og hans udvalgte til Nordirland for at afgøre om Spanien skal sikres videre deltagelse i kampen om at nå EM i Holland eller om der fortsat skal være spænding til det sidste.
Der er aftalt en træningskamp mellem Spanien og Holland allerede 4 dage efter Spaniens kamp i Nordirland. Holland er som værtsnation automatisk med ved EM og skal altså ikke spille nogen kval. kampe.

"Jeg glæder mig meget til kampene. Nordirland skal vi ikke undervudere, da de kan overraske. De har nogen rigtig gode spillere blandt andet Harknees (Jonny Harknees red) og Cathcart (Craig Cathcart red). Jeg regner med at vi får et hurtigt mål" lød det fra Milla inden truppen blev offenliggjort.

Målmænd; Biel (Espanyol), Francisco Casilla (Real Madrid), Manu (Sporting)

Forsvar; Alexis (Getafe)*, Aythami (Las Palmas), Antonio Barragán (Deportivo), César Arzo (Villarreal), Iván Ramis (Mallorca), Marc Valiente (Barcelona), Ignacio Monreal (Osasuna), Gerard Pique (Zaragoza)

Midtbane; Diego Capel (Sevilla), Jaime Gavilán (Valencia), José Manuel Jurado (Atl. Madrid), Antonio Puerta (Sevilla), Raúl García (Osasuna), Silva (Valencia), Alberto Zapater (Zaragoza)

Angreb; Adrián (Deportivo), Alberto Bueno (Real Madrid), Mikel Dañobeitia (Athletic Bilbao), Fernando Llorente (Atheltic Bilbao), Marc Pedraza (Espanyol), Roberto Soldado (Osasuna), Víctor (Getafe)

Alexis ud - Miguel Torres (Real Madrid) ind




Spanien smadrer Nordirland - 10 min. var nok!

Cathcart scorede selvmål


Spanien smadrede for kort tid siden Nordirland med hele 4-0, og er dermed klar til yderligere to kvalifikations kampe inden det afgøres, hvem der skal til Holland og spille EM. Modstanderen i de kampe vides endnu ikke, da der stadig er en runde tilbage, hvor alt kan ske.

Efter 18 minutter tager McKenna indkast midt på banen. Han kaster bolden til McClements, som forsøger at komme ned til baglinjen. Han bliver dog tacklet af Zapater, som hurtigt spiller Raul Garcia, der løber ned mod baglinjen, da han slår den indover mod Soldado rammer Manchester Uniteds Craig Cathcart den uheldigt og bolden ryger i mål.

2 minutter senere får Nordirland indkast udenfor det spanske felt. Harkness kaster ind i feltet mod Ward, men Aythami sparker bolden op mod midten, hvor Soldado venter. Soldado modtager bolden og spiller med det samme Silva, som er kommet med frem. Silva løber lidt frem indtil han spiller den tilbage til Soldado, der finder Raul Garcia, som forsøger et skud på mål, men der kommer en nordirsk fod i vejen. Bolden ender hos Zapater der hugger igennem første gang. Bolden ender i nettet. 0-2

Efter 25 minutter tager McClements hjørne. Zapater kommer højest og header bolden væk fra eget felt. Soldado opsnapper bolden midt på nordirernes halvdel. Han løber ned mod kanten af feltet inden han slår et skidt indlæg ind mod Zapater, som dog får fat i bolden, og ser en fri Silva ved bagerste hjørne af målet.

Efter 28 minutter spiller Javi Garcia bolden til Silva, der er fri ude på kanten, som slår et indlæg ind mod Soldado, men bolden bliver rettet af på en nordirsk spiller. Bolden lander for fødderne af Gavilan, som gør det til 0-4!

Nordirland; T. Doyle – K. McKenna (ud 61) ©, J. Harkness, R. McArdle, C. Cathcart – D. McClements, M. Carvill, M. O’Connor (ud 45), C. Evans – J. Ward, C. Allen (ud 19)
C. Murphy, L. McMenamin (ind 61), R. Blaney (ind 19), R. White (ind 45), C. Casement, R. Vauls, J. McElhatton

Spanien; Biel – M. Torres, A. Puerta, G. Pique, Aythami – J. Garcia (ud 45), A. Zapater © - Silva (ud 59), J. Gavilan, R. Garcia – R. Soldado (ud 59)
Manu, I. Monreal, I. Ramis (ind 45), A. Barragan, J. Jurado (ind 59), A. Bueno, F. Llorente (ind 59)

Nordirland – Spanien 0-4 (0-4)
19’ 0-1 C. Cathcart (SM)
22’ 0-2 A. Zapater
25’ 0-3 Silva
29’ J. Gavilan

Startopstillingerne - som ønsket





Holland slået i målrig kamp

Jose Manuel Jurado scorede to flotte mål


Efter sejren i Nordirland har Roger Milla måtte tage en enkelt ændring i truppen. Deportivos Antonio Barragan er blevet skadet og er afløst af 'Nastics Manuel Ruz, som har spillet fast for nedrykningskandidat holdet. Han skulle da også gå hen og få 63 minutter på banen. Et stort antal personer var mødt op på Nueva Balastera i Palencia for at støtte deres ungdomslandshold i venskabskampen.

Allerede efter 12 minutter kunne de spanske spillere (og tilskurer) juble. Cesar Arzo spiller Aythami, som med det samme spiller den frem mod Fernando Llorente, der har fået chancen fra starten, som spiller Zapater fri, så han kan spille Llorente fri i feltet. Llorente er hurtigere end Tim Krul til at komme efter bolden og 1-0 lyser måltavlen

Så skulle vi frem til det 35. minut før der kom yderligere et mål. Denne gang var det hollænderne, som skulle komme på tavlen. Medunjanin sparker hjørne, Jurado header tilbage til Medunjanin, som ser en Tim Jansen ved forreste stolpe. Han header den sikkert ind til 1-1.

To minutter efter det udlignede mål skulle der komme endnu et mål. Manu sparker målspark, Bruins får ikke headet bolden langt væk og Puerta kan spille Llorente, som ifølge hollænderne står i offside da han modtager bolden, som forsøger at drible uden om Vlaar, som får tacklet bolden hen til Raul Garcia, der hurtigt spiller Llorente igen, og han sætter den oppe i modsatte målhjørne.

Og Spanien var ikke færdige før pausen. I det 40. minut tager Vlaar frispark midt på egen halvdel. Han spiller de Jong, som spiller den videre til Emanuelsson, der forsøger at finde Jansen længere fremme, men Arzo header bolden frem mod Llorente, men Emanuelsson header den lige til Jurado, som i bedste Kim Daugaard stil (pokalfinalen 05) banker bolden ind fra 25 meter.

Efter ca. et lille kvarter inde i anden halvleg tager Torres kaster (der var indkast) bolden til Jurado, der forsøger at finde den indskiftede Soldado, men Drost header bolden frem til Aissati, der sparker frem til Jansen, men Pique når bolden først og spiller sikkert Puerta, der spiller bolden frem mod Soldado, som tæmmer bolden ned til Jurado, der tager et træk og banker den ind i målet. Spanien 4-1 Holland!!

Med et kvarter igen kaster Donk indkast udenfor det spanske felt. Bolden ender hos Pique, som ikke får sparket bolden væk, før Jansen får fat i den. Han spiller Vlaar, som har listet sig op i feltet, hvor han banker bolden sikkert i nettet til slutresultat 4-2.

"Jeg er glad for vores sejre. Men sejr idag var en af de gode. Holland har masser af gode unge klasse spillere, hvilken man også kan se på dem de har taget med i dag." Lyder det fra Milla. Foppe da Haan, Hollands U21 træner, var derimod ikke så glad igen: "Vi spiller godt i dag, det gør Spanien også. De scorer på stort set alt, men det gør vi ikke. Ved EM skal alle vores chancer udnyttes, hvis vi skal vinde"

Spanien; Manu - M. Ruz (ud 63), A. Puerta, Aythami (ud 44), C. Arzo (ud 77) (c) - J. Garcia, A. Zapater - Victor (ud 68), J, Jurado, R. Garcia (ud 77) - F. Llorente (63)
F. Casilla, I. Monreal, G. Pique (ind 44), M. Torres (ind 63), M. Valiente (ind 77), Silva (ind 68), J. Gavilan (ind 77), A. Bueno, R. Soldado (63)

Holland; T. Krul - N. de Jong (ud 45), U. Emanuelsson (ud 61), D. Tiendalli (ud 61), R. Vlaar - W. Brama, I. Aissati, H. Medunjanin (ud 45) (c), L. Bruins (ud 68) - R. Kruys (ud 45), T. Jansen
B. Molenaar, A. Wisse, E. Sno (ind 68), R. Donk (ind 61), R. Beerens, H. Drost (ind 61), G. Zuivarloon (ind 45), S. McDonald (ind 45), G. Agustien (ind 45)

Spanien - Holland 4-2 (3-1)
13' 1-0 Fernando Llorente
36' 1-1 Tim Jansen
38' 2-1 Fernando Llorente
40' 3-1 Jose Manuel Jurado
67' 4-1 Jose Manuel Jurado
77' 4-2 Ron Vlaar
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 19:34 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010