home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [DØD!!! (LUKKET)] Holbæk - Klubben med store Ambitioner
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor stjerner giver du min blog?
*
- 3 (15,8%)
**
- 3 (15,8%)
***
- 4 (21,1%)
****
- 4 (21,1%)
*****
- 5 (26,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [DØD!!! (LUKKET)] Holbæk - Klubben med store Ambitioner  (Læst 20839 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #45: 02 Jul 2007, 11:13 »



Juli-august


Der er nu spillet 4 liga kampe og 2 pokal kampe. Jeg er rigtig godt tilfreds da vi har fået nogle rigtig flotte resultater. Inden sæsonen var gået i gang havde medierne spået os til en 3. plads. Men jeg vil lige en plads højere op så vi kan rykke op.









Vi startede ude mod LFA og sikken en dårlig kamp. Vi kommer bagud efter en halvtimes tid og Rasmussen kunne bringe LFA foran. Lige inden pausen er det igen LFA der for scoret og der er det Christensen der scorer til 2-0. Der skulle gå noget tid inden vi skulle reducer. 82 min er gået og vores kanon indskifter Svendsen reducer til 2-1. En ikke så god kamp hvor LFA styrer begivenhederne. En dårlig start. Men det skal nok blive bedre.

Så var det tid til den ene pokal kamp. Vi skulle møde Nørresundby fra Danmarksserien. Vi spiller en god kamp og Kommer foran efter 17 min. på straffe, Metin som målscorer. Ake skulle også komme på måltavlen. Efter 35 min. er det nemlig Ake der bringer os foran 2-0. Kampen skred stille og roligt frem og vi skulle helt hen til det 90 min. før der blev scoret igen. Denne gang var det til Nørresundby som fik reduceret, de kom heldigvis ikke tættere på os. Kampen blev 2-1. I næste runde fik vi ikke lige den modstander jeg havde håbet på. Vi skal møde AC Horsens.

Vi skulle møde en svær modstander i dag. Vi skulle spille hjemme mod Brøndby 2. Det var med nogen af de rigtige gode talenter og vi blev også presset godt ned. Det var da også Brøndby 2 der kom foran efter 43 min. Mikkel Jensen stod for det mål. Men det skulle vise sig ikke at være det sidste mål i denne kamp. Efter 68 min. udligner storspillene Morsing. Flot mål. 8 min. tilbage af kampen og vores kanon indskifter Svendsen gør det til 2-1. Men det var ikke det sidste mål. bare 6 min senere står Sommer hvor han skal og gør det til 3-1. en rigtig flot kamp fra vores side i dag. Vi gav virkelig hjemme publikumet noget at juble af.

V skulle til Brønshøj denne gang. Det skulle blive en meget målrig kamp. Hele otte mål i denne kamp her. Tre til hjemmeholdet og fem til udeholdet. Det er Brønshøj der hurtigt kom foran. Efter 8 min. af kampen stod det 2-0 til Brønshøj. 17 min. var gået og 2-2. De fire scoringer blev sat ind af Brønshøjs Maale og Andersen og Vores Suljic og Sommer. Vi skulle også komme foran. Efter 38 min. bringer Metin os på 2-3 og jeg blev super glad da vi var kommet tilbage fra 2-0. Vi skulle komme mere foran. 70 min. spillet og Sommer kunne ligge bolden flot ind i krogen. 2-4. Brønshøj skulle scorer igen og der var spillet 83 min da dette skete. Faartoft gjorde det til 3-4 og der var spænding igen. Suljic lukkede kampen med et drømme huk og scoret sit andet mål i kampen. 3-5. En rigtig underholdende kamp.

Nu kom vores store udfordring. Pokal kampen mod Horsens. Det skulle også blive en meget spændende kamp. Vi spillede en meget flot kamp og vi bragte os også foran efter 18 min. Sommer laver et flot mål og alle gik amok på stadion. Vi skulle helt hen til det 68 min. før Horsens fik udlignet. Gerba til 1-1. Der blev ikke scoret mere og vi skulle ud i 2 gange 15 min. Her kom der ingen mål og vi skulle ud i straffespark. Her vandt Horsens 7-6 og gik videre i pokalen. Jeg var meget tilfreds med denne kamp da jeg virkelig synes at vi spiller lige op med Horsens jeg var stolt af drengene.

Sidste kamp i denne omgang er hjemmekampen mod Hvidovre. Hele seks mål i denne kamp. Vi kommer bagud 0-1 efter 23 min. og føler os lidt nede. Morsing for udlignet 3 min. senere og vi er tilbage i kampen. Det skulle og vise sig at Sommer fik sin allerbedste kamp i Holbæk trøjen i dag. 3 min. efter Morsings scoring er Sommer på plads og gør det til 2-1. Han skulle kun bruge 4 min. til før han score sit andet mål i kampen. 33 min. spillet og 3-1. Først sent inde i anden halvleg reducer Hvidovre. Andresen scorer sit andet mål i kampen og gjorde det til 3-2. Men men men. Sommer ville have sit hattrick og scorer 8 min. før tid. 4-2.


Alt i alt har det været to gode måneder. Jeg vænner snart tilbage med mere.   
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #46: 02 Jul 2007, 11:25 »

God update. Synes du har fået reduceret antallet af fejl, og så kan jeg godt lide den nye måde du har valgt at skrive på.
Jeg mangler dog lidt billeder, eller noget andet, som kan 'bryde' teksten lidt. Jeg ved det er svært at finde billeder til det hold du har valgt, men mon  ikke der kan findes på noget.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #47: 02 Jul 2007, 21:11 »

Wow, har først set opdaget den her blog nu - og gaal mand en god opdagelse. Peace
Vildt lækkert skrevet - håber du forsætter bloggen så vi kan se om Holbæk når Europa. Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #48: 02 Jul 2007, 21:13 »

Wow, har først set opdaget den her blog nu - og gaal mand en god opdagelse. Peace
Vildt lækkert skrevet - håber du forsætter bloggen så vi kan se om Holbæk når Europa. Smiley
Mange tak du... Jeg er meget glad for din ros... Det er dejligt og hjælper gevalgdigt på skrivelysten..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #49: 02 Jul 2007, 22:09 »

Jeg synes også dette er en ganske nydelig blog, KUTGW Opstemt
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #50: 04 Jul 2007, 17:45 »

85% chance for update i dag...
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #51: 04 Jul 2007, 22:49 »

Jeg udsaætter updaten til i morgen da jeg er rimelig træt..! Glæd jer. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #52: 04 Jul 2007, 22:55 »

der kommer to updates i morgen
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #53: 04 Jul 2007, 23:55 »

Super - Glæder mig. Peace
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #54: 05 Jul 2007, 00:00 »

tak
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #55: 05 Jul 2007, 17:46 »

update om en halvtime.. senest..! Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #56: 05 Jul 2007, 17:49 »

Nice Danni Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #57: 05 Jul 2007, 17:58 »

Godt:D
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #58: 05 Jul 2007, 18:01 »








Med 11 kampe igen før vinterpausen ligger vi godt i tabellen. De næste 6 kampe er gået rigtig godt og vi er lige nu inde i en god stime.







Vi lægger ud mod AB 70 på udebane. Vi spillede generelt en rigtig god kamp og synderknuste AB 70 med 1-4. Første mål er at finde efter kun 17 min. hvor det er Sommer der bankede bolden flot ind. Andet mål blev sat ind af Håkansson som spillede en god kamp og fik så også et fortjent mål. Tredje mål var rutineret Metin der stod for det. Et godt mål og et vigtigt mål. 0-3 i pausen. I anden halvleg var det Sommer der lige så stille gjorde det til 4-0. 8 min. senere reducerede AB 70 på mål af Pedersen. En rigtig flot kamp hvor vi styrer det hele. 4-1.




Denne gang skulle vi spille på hjemmebane mod B 93. Første halvleg var kedelig og der var kun få chancer. Men i anden halvleg kom der lidt mere spænding. Først var det Morsing til 1-0 efter godt en times spil. 7 min. efter følger Rosenlykke op med et mål til 2-0, kampens resultat. Jeg er godt tilfreds med anden halvleg imens første halvleg kunne havde været bedre.



I dag skulle jeg prøve en anden formation og taktik mod Skovlunde pga. at vi var kæmper favoritter. Formationen lød på en 3-1-6. En rigtig offensiv en. Det skulle også vise sig at der kom mål. Metin startede målfesten med et flot mål efter 4 min. Sommer gjorde det til 2-0 6 min. efter. 3 min senere er det Ake til 3-0, 13 min gået. 6 min. efter hans scoring var det Marc Larsen der kom på måltavlen, 4-0. Et halvt minut før pause var det Håkansson til 5-0, en flot kasse. I anden halvleg skete der ikke rigtig noget og 6 min før tid reducerede Skovlunde. Nielsen til 5-1. 5 min senere reducerede de yderligere til 5-2 på mål af Møller.  



Næste kamp skulle vi spille på udebane igen, denne gang mod Glostrup. Men der er ikke så meget at sige om denne kamp da vi spiller en meget kedelig 0-0’er.  



Vi skulle spille hjemme mod KB efter en kedelig uafgjort mod Glostrup. Denne gang skulle det også blive uafgjort bare ikke en kedelig en af slagsen. Vi ligger ud med at komme foran efter godt 21 minutter af kampen, på mål af Aslan. Resten af første halvleg var fyldt med chancer til begge hold men ingen af holdene kunne få bolden ind i kassen. Anden halvleg var ligesom første. Denne gang også kun med et mål og mange gode chancer. Det var Lasse Qvist efter 58 min. der kunne udligne. 1 min. før tid for KB udvist Piil efter en grim tackling bagfra. en god kamp fra vores.!



Sidste kamp i denne omgang var mod Slagelse. En kamp som vi skulle vinde. Sommer bragte os først på vinder kurs 1 min. før pausen, med et rigtig flot mål. Kampen i sig selv var ikke god men vi vandt den og fik de gode og dejlige 3 point. Jeg var ikke tilfreds med kampen men man siger at en sejr er en sejr. 1-0.






Det var så nogle kampe her fra Holbæk.. 4 vundet og 2 uafgjort. Rigtig godt.!




Kom lige med en kommentar om den nye opsætning.!


I næste Update:
- Resten af kampene enden vinter pausen.
- En ny spiller.
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holbæk - Klubben med store Ambitioner
« Svar #59: 05 Jul 2007, 18:26 »

Hva synes i om den nye opsætning..?  Noget jeg skal forsætte med?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010