Juli-august
Der er nu spillet 4 liga kampe og 2 pokal kampe. Jeg er rigtig godt tilfreds da vi har fået nogle rigtig flotte resultater. Inden sæsonen var gået i gang havde medierne spået os til en 3. plads. Men jeg vil lige en plads højere op så vi kan rykke op.
Vi startede ude mod LFA og sikken en dårlig kamp. Vi kommer bagud efter en halvtimes tid og Rasmussen kunne bringe LFA foran. Lige inden pausen er det igen LFA der for scoret og der er det Christensen der scorer til 2-0. Der skulle gå noget tid inden vi skulle reducer. 82 min er gået og vores kanon indskifter Svendsen reducer til
2-1. En ikke så god kamp hvor LFA styrer begivenhederne. En dårlig start. Men det skal nok blive bedre.
Så var det tid til den ene pokal kamp. Vi skulle møde Nørresundby fra Danmarksserien. Vi spiller en god kamp og Kommer foran efter 17 min. på straffe, Metin som målscorer. Ake skulle også komme på måltavlen. Efter 35 min. er det nemlig Ake der bringer os foran 2-0. Kampen skred stille og roligt frem og vi skulle helt hen til det 90 min. før der blev scoret igen. Denne gang var det til Nørresundby som fik reduceret, de kom heldigvis ikke tættere på os. Kampen blev
2-1. I næste runde fik vi ikke lige den modstander jeg havde håbet på. Vi skal møde AC Horsens.
Vi skulle møde en svær modstander i dag. Vi skulle spille hjemme mod Brøndby 2. Det var med nogen af de rigtige gode talenter og vi blev også presset godt ned. Det var da også Brøndby 2 der kom foran efter 43 min. Mikkel Jensen stod for det mål. Men det skulle vise sig ikke at være det sidste mål i denne kamp. Efter 68 min. udligner storspillene Morsing. Flot mål. 8 min. tilbage af kampen og vores kanon indskifter Svendsen gør det til 2-1. Men det var ikke det sidste mål. bare 6 min senere står Sommer hvor han skal og gør det til
3-1. en rigtig flot kamp fra vores side i dag. Vi gav virkelig hjemme publikumet noget at juble af.
V skulle til Brønshøj denne gang. Det skulle blive en meget målrig kamp. Hele otte mål i denne kamp her. Tre til hjemmeholdet og fem til udeholdet. Det er Brønshøj der hurtigt kom foran. Efter 8 min. af kampen stod det 2-0 til Brønshøj. 17 min. var gået og 2-2. De fire scoringer blev sat ind af Brønshøjs Maale og Andersen og Vores Suljic og Sommer. Vi skulle også komme foran. Efter 38 min. bringer Metin os på 2-3 og jeg blev super glad da vi var kommet tilbage fra 2-0. Vi skulle komme mere foran. 70 min. spillet og Sommer kunne ligge bolden flot ind i krogen. 2-4. Brønshøj skulle scorer igen og der var spillet 83 min da dette skete. Faartoft gjorde det til 3-4 og der var spænding igen. Suljic lukkede kampen med et drømme huk og scoret sit andet mål i kampen.
3-5. En rigtig underholdende kamp.
Nu kom vores store udfordring. Pokal kampen mod Horsens. Det skulle også blive en meget spændende kamp. Vi spillede en meget flot kamp og vi bragte os også foran efter 18 min. Sommer laver et flot mål og alle gik amok på stadion. Vi skulle helt hen til det 68 min. før Horsens fik udlignet. Gerba til
1-1. Der blev ikke scoret mere og vi skulle ud i 2 gange 15 min. Her kom der ingen mål og vi skulle ud i straffespark. Her vandt Horsens
7-6 og gik videre i pokalen. Jeg var meget tilfreds med denne kamp da jeg virkelig synes at vi spiller lige op med Horsens jeg var stolt af drengene.
Sidste kamp i denne omgang er hjemmekampen mod Hvidovre. Hele seks mål i denne kamp. Vi kommer bagud 0-1 efter 23 min. og føler os lidt nede. Morsing for udlignet 3 min. senere og vi er tilbage i kampen. Det skulle og vise sig at Sommer fik sin allerbedste kamp i Holbæk trøjen i dag. 3 min. efter Morsings scoring er Sommer på plads og gør det til 2-1. Han skulle kun bruge 4 min. til før han score sit andet mål i kampen. 33 min. spillet og 3-1. Først sent inde i anden halvleg reducer Hvidovre. Andresen scorer sit andet mål i kampen og gjorde det til 3-2. Men men men. Sommer ville have sit hattrick og scorer 8 min. før tid.
4-2.
Alt i alt har det været to gode måneder. Jeg vænner snart tilbage med mere.