Emillionaire
Gæst
|
|
heja FM'ere. jeg tænkte på om ikke vi skulle lave en tråd med Diskoteks/Dance musik. og her kan man vise sange man godt kan lide fra diskoteks/dance-gengeren blandt andet ved bare at skrive dem op eller måske vise dem på foreksempel Youtube.com. det kan være alt fra Funkytown til Say Say Say. Så skiv titlen sang og kunsteren eller kunsterne eller giv et link til sangen hvor man kan høre den eller se den og høre den. jeg giver også lige et link til Dance chart listen hvor man kan se de mest spillede ud på de danske diskoteter: http://www.tunemag.dk/dancechart/jeg vil lægge ud med selv at komme med: Pakito - Living On Video: http://www.youtube.com/v/dP3AFrlRTXwog Supermode - Tell Me Why: http://www.youtube.com/v/IG--T2gV8rcså kom med nogle fede sange som hører inde under Disko eller Dance hilsen Emillionaire
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
er der slet ingen der kan lide Dance eller Disco? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
kom nu!
er der slet ingen der har noget at byde på?
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Slap nu lige af, folk har haft 38 minutter til at svare..
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Slap nu lige af, folk har haft 38 minutter til at svare..
det er da også meget
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
det er da også meget Nej det er meget kort tid Folk er knapt stået op
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Nej det er meget kort tid Folk er knapt stået op Jeg er lige stået op Det er de numre der kører mest i højtalerne hjemme hos mig : Italian Rockerz-Il Mio Amore Alex Gaudino-Destination Calabria Dj Aligator-Meet her at the love Parade Renegade Masterz-Crystal Ship Rashni-Baboushka Kolding-Går i seng med læreren (Dj Prosion remix) Erick E-The Beat is Rocking David Guetta-Love is gone Apollo-Dance 2007 (Cascada remix)
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Jeg er også lige stået op! Men jeg hører aldrig fest/techno music hjemme... :/ Det venter jeg med, til fredag og lørdag aften!
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Vil da også lige komme med nogle så, er selv stor Trance fan...
Dj Raaban . Anima Libera (Rocco Vs Bass-T Remix) Dj Whisky - Celtic Celebration Inez - Mi Aire (Copenhagen Clubbers Remix) Dj Aligator - Meet Her At The Love Parade Italobrothers - Counting The Days (Cascada Remix) Cascada - A Neverending Dream (The Real Booty Babes Remix)
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Her er et kort uddrag af nogle af de sange jeg spiller når jeg står bag pulten: Bryan Adams - Summer of '69 Bryan Adams - We're gonna win Cascada - Evertytime we touch (club mix) Cascada - Heaven DaRude - Sandstorm Gabry Ponte - Geordie Dj Aligator - Stomp! DJ Lhasa - Gulia Gigi D'Agostino - Bla Bla Bla Gigi D'Agostino - You spind me around Gigi D'Agostino - I wonder why Jon Bon Jovi - Livin' on a' prayer Jon Bon Jovi - It's my life Østkyst Hustlers - Blabla Unknown Artist - He's a priat Dette var blot nogle af flere 1000 sange.. Kerm
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Her er et kort uddrag af nogle af de sange jeg spiller når jeg står bag pulten: Bryan Adams - Summer of '69 Bryan Adams - We're gonna win Cascada - Evertytime we touch (club mix) Cascada - Heaven DaRude - Sandstorm Gabry Ponte - Geordie Dj Aligator - Stomp! DJ Lhasa - Gulia Gigi D'Agostino - Bla Bla Bla Gigi D'Agostino - You spind me around Gigi D'Agostino - I wonder why Jon Bon Jovi - Livin' on a' prayer Jon Bon Jovi - It's my life Østkyst Hustlers - Blabla Dj Tiesto- He's a pirateDette var blot nogle af flere 1000 sange.. Kerm
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
YouTube er en god ting.. Kerm
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
YouTube er en god ting.. Kerm Tjah.. har selv sangen herhjemme
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Det er fandme også en fed sang!! Kan også meget godt lide det Pirates nummer som hedder Jacks Suite af The Crystal Method.. Så fedt nummer!!
|
|
|
|
|
|
|
|