home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33106 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: VALENCIA
« Svar #150: 26 Jun 2007, 21:35 »

Det gav mig en idé Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: VALENCIA
« Svar #151: 26 Jun 2007, 21:44 »

Det gav mig en idé Wink
Det jeg glad for det gjorde Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: VALENCIA
« Svar #152: 26 Jun 2007, 22:38 »

METAL TIL VALENCIA!
Seneste kampe:
vs. Real Madrid (CHL semi) 0-1
vs. Athletic (La liga) 1-0
vs. Real Madrid (CHL semi) 2-2
vs. Barcelona (La liga) 2-1
vs. Barcelona (CDR semi) 0-0
vs. Atletico (La liga) 1-0
vs. Villarreal (La liga) 2-2
vs. Recreativo (La liga) 2-1
vs. Barcelona (CDR semi) 3-2
vs. Celta (La liga) 2-2
vs. Getafe (La liga) 2-1
vs. Gimnastic (La liga) 2-1
De flotte resultater forsatte, og de andre hold fik virkelig at smage på vores farlige offensive trio; David Silva, David Villa og Asamoah Gyan. De forsatte, men stille og roligt begyndte de at gå på tidlig 'sommerferie'. Asamoah Gyan, var slet ikke skarp i de sidste mange kampe, men han lavede dog vigtige mål. Men David Villa, blev ved med at vise, hvordan man virkelig banker kasser ind. Han sluttede den flotte sæson med intet mindre end hele 29 mål i La Liga, meget flot.

Vi spillede lidt sløset og mistede dumme point i mange kampe, bla. røg vi ud i Champions League, pga. lidt for sløset forsvarsspil, Roberto Ayala var en skygge af sig selv i de to kampe, han var en af grundene til vores exit. Men vi blev ved med at fighte for La Liga trofæet, vi forsatte med at skrape point hjem i alle kampe, vi fik et større og større forspring til Real Madrid og i fjerde sidste runde, der spillede vi en fantastisk kamp mod Recreativo, Baraja skød i det 85 minut, mesterskabet til Valencia. Asamoah havde før scoret i kampen og vi kunne kalde os mestre for 7. gang i Valencias klubhistorie.

Vi skulle også spille mod Barcelona, ude og hjemme i Copa del Rey semifinalen, vi lavede et fantastisk resultat på Camp Nou, en hårdt hjemkørt 0-0'er, som gjorde at vi blev favoritter, til at komme i finalen. Vi kunne spille lidt mere frit på hjemmebane, men Barcelona fik et straffespark i det 21 minut, som Ronaldinho sikkert sende i kassen. Der gik heller ikke lang tid, før at Guily også kunne kalde sig målscorer, vi begyndte at spille utrolig offensivt, det blev også en stor gevinst for Vicente og David Villa scorede begge, to meget vigtige mål, som sendte os på 2-2. Det var meget stille på Mestalla den aften, folk var 'bange' for hvem som skulle komme videre. Vi fik et frispark, 3 minutter ude i overtiden. David Villa var manden som skulle tage, han løb stille og roligt hen, og .. hamrede bolden ind i målet, da Barcá gav bolden op, fløjtede dommeren kampen af og vi var i finalen, hvor en hård modstander venter os ...
« Seneste Redigering: 26 Jun 2007, 22:41 af Cesc » Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: VALENCIA
« Svar #153: 26 Jun 2007, 22:41 »

Synd med CL, men ellers udemærkede resultater. Jeg savner dog en lidt længere update! I mit spil med Valencia skrottede jeg Ayala efter 5 kampe, han laver simpelthen for mange fejl.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: VALENCIA
« Svar #154: 26 Jun 2007, 22:43 »

Synd med CL, men ellers udemærkede resultater. Jeg savner dog en lidt længere update! I mit spil med Valencia skrottede jeg Ayala efter 5 kampe, han laver simpelthen for mange fejl.

Ja, men Ayala ryger også til Villarreal nu, selvom han er den spiller som har det bedste gennemsnit i min trup. 7,87.
Angående det med de korte updates, så er det kun denne her update som har været kort hidtil. Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: VALENCIA
« Svar #155: 26 Jun 2007, 22:45 »

Ja, men Ayala ryger også til Villarreal nu, selvom han er den spiller som har det bedste gennemsnit i min trup. 7,87.
Angående det med de korte updates, så er det kun denne her update som har været kort hidtil. Wink
Jep, men jeg er meget kritisk Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (GULDFEST)VALENCIA
« Svar #156: 27 Jun 2007, 08:16 »

Flotte resultater - tillykke med titlen Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KD_Væk
Gæst
 
Sv: (GULDFEST)VALENCIA
« Svar #157: 27 Jun 2007, 09:16 »

tillykke med guldet - Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (GULDFEST)VALENCIA
« Svar #158: 27 Jun 2007, 14:18 »

Tak for roserne, dem sætter jeg utrolig meget pris på Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (GULDFEST)VALENCIA
« Svar #159: 27 Jun 2007, 14:50 »

COPA DEL REY FINALEN!

Atleticó Madrid, skulle møde Valencia i Copa del Rey finalen, på Camp Nou. Barcelonas hjemmebane, det så ud til at blive en fantastisk kamp og ja, det blev det også, men dog noget målfattig. 

De første 10 minutter af kampen, stod på smukke Atleticó afleveringer, hundredvis af chancer til Fernando Torres, og formidabel målmandsspil fra Cañizares. Der var ikke ret meget gang i Valencia og det lignede at de allerede var taget syd på. Men lidt efter lidt, bad Valencia sig fast i kampen, skabte flere chancer og løb meget mere, det gjorde også at Valencia kunne kalde sig vindere af første halvleg, hvis det ikke blev stoppet pga. linjedommerens flag, som han blafrede med da han mente, at Fernando Morientes stod 3-4 meter offside.

I anden halvleg, satte Valencia sig virkelig på begivenhederne,  de spillede utrolig kompakt, og skabte hele tiden chancer for hinanden, Leo Franco stod dog en drømmekamp, og selv Atleticós forsvar, var nok i sig selv. Valencia havde dog i sinde at ændre lidt på deres formation, da de tog Ayala ud og satte den unge Rajkovic ind i stedet. Han spillede en pragtfuld kamp, men alligevel, måtte begge mandskaber ud i forlænget spilletid.

Valencia forsatte deres flotte offensive spil, de lavede frække detaljer på fløjene og spillede enlig i det hele taget meget bedre end Atleticó som ikke rigtig kunne gøre noget, da der blev produceret angreb efter angreb
fra de to Valencia fløje, så Atleticó, stillede sig ned i defensiven og håbede på at komme i straffesparkskonkur rence. Atleticó fik deres ret, de kom ud i straffesparkskonkur rence.

 Begge hold kom med deres liste over hvem som skulle sparke. La ligas topscorer David Villa skulle åbne straffesparks konkurrencen, det gjorde han med manér og scorede et flot mål. Atleticós portugisiske midtbaneslider Maniche skulle starte for dem, han gjorde som Villa og scorede sikkert. Så var det Marchenas tur, han løb koldt hen og bankede bolden mellem masterne. Peter Luccin fra Atleticó, skulle tage det fjerde straffespark, han skød hårdt ude ved stolpen med Cañizares lavede et fantastisk hop og kunne derfor sikkert bokse bolden langt væk. David Silva skulle tage for Valencia denne gang og han gjorde som resten af hans tidligere holdkammerater, han bankede bolden ind i målet. Fabiano Eller skulle tage Atleticós tredje straffespark, han løb hen og hamrede bolden ind i målet. Så var det Edús tur, han scorede sikkert, et virkelig sikkert straffesparksmål, helt ude ved stolpen. Nu skulle der scores for Atleticó ellers ville Valencia vinde, det unge argentinske stjernefrø Sergio Agüero skulle tage, han løb koldt hen og sparkede bolden midt i målet. 3-4. Så skulle Joaquín tage, hvis han scorede ville Valencia vinde, han løb iskoldt hen og satte sin inderside på bolden, den snød Leo Franco totalt og han sikrede Valencia, the double!   
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)VALENCIA
« Svar #160: 27 Jun 2007, 14:53 »

Grattis med The Double !!!! Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FINALE)VALENCIA
« Svar #161: 27 Jun 2007, 15:15 »

SÅ ER DER RUMÆNSK BLOD I SPANIEN!

Valencia har tidligere på dagen skrevet kontrakt med Cristian Chivu, som er købt i AS Roma for en pris der ligger omkring 205 millioner danske kroner. 

Cristian Chivu har fået tildelt nummer 3 bag på sin trøje og han vil komme til at udgøre et frygtindgydende midterforsvar sammen med Raúl Albiol. Cristian Chivu har indtil videre spillet 47 landskampe for Rumænien og han har scoret 3 gange. Det viser lidt om at han er forsvar.

I sæsonen 1997/1998, startede Cristian Chivu som forsvarspiller i den rumænske bundklub Universitatae Craoiva, han forsatte noget tid efter til CSM Resita, hvor han spillede to år, efter dette korte ophold drog han til Ajax, som havde forudset et kæmpe talent i den rumænske fighter. Han kom på deres ungdomsskole og spillede der i et par år, før han blev rykket op i førsteholdstruppen, der gik ikke lang tid og så fik han en Rumænsk spiller, der kunne spille i klubben sammen med ham, hans efternavn er Mitea, de udgjorde en fantastisk venstrefløj i Ajax, så blev skabt kæmpe interesse fra adskillige storklubber. AS Roma løb med Chivus underskrift og, han fik også succes nede i Italien. I Roma har han virkelig udviklet sig til en af verdensbedste forsvarsspillere, han nåede intet mindre end hele 95 kampe for Roma. Han har spillet utrolig stabilt i Roma trøjen og, nu skal han gøre det i den hvide Valencia trøje.

 - ”Jeg er glad for mit skifte og jeg glæder mig til at komme i gang med at spille for klubben, jeg tror dog det bliver svært at komme på holdet, da der jo allerede er spillere som Raúl Albiol og Marchena, og Alexis kommer jo også. Men jeg glæder mig meget!” Fortalte den lykkelige rumæner Cristian Chivu.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (INDKØB)VALENCIA
« Svar #162: 27 Jun 2007, 15:51 »

TEVEZ TIL VALENCIA!

Efter at Valencia har sikret sig Timo Hildebrand på fri transfer og Alexis til den nette sum af 44 millioner. Plus Cristian Chivu for 205. Så er der lavet endnu et indkøb I Valencia, denne gang er det en verdenskendt fodboldspiller, som lavede et mistænksom skifte til West Ham det forrige år, den er god nok. Navnet på den nye Valencia spiller er Carlos Alberto Tevez.
 
Den argentinske frontløber kommer til at danne duo med David Villa oppe foran, de udgør måske den bedste La liga offensiv overhovedet. Carlos Tevez afviste bla. Bayern og Real Madrid for at skifte til Valencia, han har fået nummer 10 bag på ryggen, da Angulo har sat sig selv til salg.

Carlos Tevez er 23 år og er født i det allermest barske kvarter i Argentinas hovedstad Buenos Aires. Han er en hurtig og stærk angriber, han er også en kold afslutter og han kan med lethed sætte et helt forsvar af.

Tevez startede med at spille fodbold på gaden, men med lidt held, kom han til Boca. Han forsatte sin fantastiske hurtige udvikling, lavede en masse mål og blev kåret til Årets spiller i Sydamerika, der gjorde at hundredvis af storklubber fik øjnene op for ham, men han valgte at tage til Brasilien for at prøve lykken, der blev han topscorer, delt sammen med Romario, han udelte et fantastisk angreb sammen med den nuværende Sevilla angriber Nilmar, det scorede mål på samlebånd, han blev bla. Også topscorer ved OL 2004, hvor han lavede intet mindre end 8 mål. Carlos Tevez og Javier Mascherano skiftede begge til West Ham United, sidste år. Mascherano fik hurtigt et lejeaftale på 2 år, med Liverpool. Men Tevez blev, fik en uheldig skade i slutningen af sæsonen, så han nåede kun 17 kampe i West Ham, men han lavede 6 mål, som er ret flot i hans debut sæson i Premier League, men Valencia er nu han arbejdsgiver.

 - ”Min drøm er gået i opfyldelse, jeg er total glad for at komme til en topklub og nu vil jeg virkelig vise at jeg kan spille i Europa!” Udtalte Carlos Tevez tidligere på dagen.


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (TEVEZ)VALENCIA
« Svar #163: 27 Jun 2007, 16:01 »

Husk kommentare hjælper på skrivelysten Wink
Logged

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (TEVEZ)VALENCIA
« Svar #164: 27 Jun 2007, 16:19 »

Kanon køb af Tevez, han plejer at være en sikker bomber Smiley Hvor meget måtte du give for ham?

Du har også fået forstæket din defensiv med dit køb af Chivu, også skifter Alexis samtidig, på papiret et rigtig godt forsvar du har!
« Seneste Redigering: 27 Jun 2007, 16:21 af manutd5 » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010