home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den faldene økomoni!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Den faldene økomoni!  (Læst 6105 gange)
Zone 43
Manager

Den faldene økomoni!
« : 14 Jun 2007, 19:17 »

Halløj freaks.

Sæson nr. 1 i Juve er snart ovre for mit vedkommende. Jeg har dog lagt mærke til at min økonomi (/balance om i vil) er faldet og faldet. Af transfers har jeg brugt 31 mio. i alt siden starten og yderligere 26 bliver mindst brugt i sommerpausen. Der udover har jeg sikret mig en del på fri transfer. Jeg har solgt to mand til omkring 85 mio.

Nogen der ved hvorfor øko'en er faldet? Hvad kan man gøre for at rette den op igen? Rullende Øjne

Jeg kan smide flere SS op senere, hvis det ønskes Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Italia10
Gæst

Sv: Den faldene økomoni!
« Svar #1: 14 Jun 2007, 19:19 »

Har du givet høj løn til dine indkøbte spillere ?

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Jun 2007, 19:19 »

Jeg prøvede det samme med Juventus. Det resulterede i, at jeg fik en rolling contract næste år, som jo ikke skal forlænges. Det er lidt træls.

Du mister mange penge pga. dit høje lønbudget og de få indtægter, der er i Serie B. Det retter sig op, når du kommer i Serie A.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #3: 14 Jun 2007, 19:24 »

Det er ofte lønningerne der er skurken.. Har du eventuelt givet meget høje lønninger til de nye spillere du har fået ?
Ellers så prøv at ofre nye kontrakter til nogen af dine dyre spillere hvor du giver dem en lidt lavere løn... Det betaler sig i længden hvis du lige smider 20.000 fra kontrakten om ugen på en del spillere.. Smiley

Ramsdal
Gæst

« Svar #4: 14 Jun 2007, 19:26 »

det er ofte bonusser som folk glemmer og lægge mærke til,. mål, kamp og sejrs bonuser kan være katastrofale hvis de er for høje.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #5: 14 Jun 2007, 19:27 »

det er ofte bonusser som folk glemmer og lægge mærke til,. mål, kamp og sejrs bonuser kan være katastrofale hvis de er for høje.

Og det er de med Juventus!

Både DelPiero, Trezeguet, Buffon osv. har meget bonuser! Skrive nye kontrakter med dem med mindre i diverse bonuser, så vil din økonomi begynde at stige en smule igen. Det bliver dog ikke helt godt før du kommer i Serie A.

Zone 43
Manager

« Svar #6: 14 Jun 2007, 19:44 »

Tak for hjælpen Thumbs Up

Jeg vil lave nye kontrakter til de løntunge i sommerpausen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

darkalf
Manager

« Svar #7: 16 Jun 2007, 22:40 »

sælg del piero.. så løser det sig helt af sig selv. det gjorde mig og en af gutterne i et game vi havde med juve og man savner ham ikke.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #8: 16 Jun 2007, 22:42 »

sælg del piero.. så løser det sig helt af sig selv. det gjorde mig og en af gutterne i et game vi havde med juve og man savner ham ikke.

Jeg brugte ham til år 2009. Han gjorde det fantastisk for mig, og at sælge en klublegende vil ikke løse problemer. Snarere skabe dem.

Han blev Italian Player Of The Year i mit første år i Serie A. Så det er nok som man ser på det.

Er tråden ikke død?

darkalf
Manager

« Svar #9: 16 Jun 2007, 22:45 »

Nu var det mere på løn området jeg mente.. han fik hvis jeg ikke hsuker helt galt 780 K. i ugen.. de penge, plus dem man får for et salg kan så bruges som ballast, så man kan beholde de andre løntunge spillere.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #10: 16 Jun 2007, 22:47 »

Nu var det mere på løn området jeg mente.. han fik hvis jeg ikke hsuker helt galt 780 K. i ugen.. de penge, plus dem man får for et salg kan så bruges som ballast, så man kan beholde de andre løntunge spillere.

Man kan lige så godt sælge både Nedved, Trezeguet og Buffon i samme omgang. Så har man meget plads i budgettet!

darkalf
Manager

« Svar #11: 16 Jun 2007, 22:50 »

Det kunne man sikkert, men ville det være smart at gøre.. Ville man have en chance for at rykke op.. Hvis man ser på de spillere Juve får tilbage efter sæsonen så er det bare med at sælge Del Piero, mens han endnu er penge værd. Men alle spiller jo på hver sin måde, så der vil altid være forskellige meninger..

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #12: 16 Jun 2007, 22:51 »

Det kunne man sikkert, men ville det være smart at gøre.. Ville man have en chance for at rykke op.. Hvis man ser på de spillere Juve får tilbage efter sæsonen så er det bare med at sælge Del Piero, mens han endnu er penge værd. Men alle spiller jo på hver sin måde, så der vil altid være forskellige meninger..

men en god spiller er vel god, ligemeget hvordan man vender og drejer det? Sælger du altid dine bedste spillere, mens de er mange penge værd?

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #13: 16 Jun 2007, 22:52 »

...Men en god spiller er vel god, ligemeget hvordan man vender og drejer det? Sælger du altid dine bedste spillere, mens de er mange penge værd?

darkalf
Manager

« Svar #14: 16 Jun 2007, 22:55 »

Kommer an på hvilke klub jeg spiller med. Nu er Juve ikke lige mit favorithold, så det var mest for spas skyld vi spillede med dem, men det gik fint uden Del Piero. Trez og Palladino scorede alle de mål der skulle til for at rykke op, så det gik fint.. (har lige et lille side spørgsmål?. Hvor mange sæsoner skal man igennem før Juve får Del Alpi tilbage som stadion).

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010