home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 487 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Anfører?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Anfører?  (Læst 2617 gange)
kauster
Reserveholdsspiller

Anfører?
« : 07 Jan 2006, 22:36 »

Ville da lii hører alle eksperterne (ikke ironisk ment) derude hvad i kigger efter når i skal finde en anfører, har spillet spillene i 3 år efterhånden og plejer bareat tage efter influence, er det en fejl?

Hjælp..

absalonsen
Gæst

Sv: Anfører?
« Svar #1: 07 Jan 2006, 22:41 »

Ville da lii hører alle eksperterne (ikke ironisk ment) derude hvad i kigger efter når i skal finde en anfører, har spillet spillene i 3 år efterhånden og plejer bareat tage efter influence, er det en fejl?

Hjælp..

Gør lige som dig. Den der har mest i indflydelse er anføre, den der har næst mest blive vice-anføre, o.s.v derned ad.....

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 07 Jan 2006, 22:48 »

Okay.. Tak..

Thore
Manager

« Svar #3: 07 Jan 2006, 22:55 »

Det gør jeg også... men hvis jeg køber en ny spiller og han har 20 i indflydelse, bliver han ikke automatisk anføre.
Det har også noget og gøre med hvor lang tid spilleren har været i klubben. Om han taler sproget osv.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4: 07 Jan 2006, 22:57 »

Er faktisk også det jeg gør Smiley Kigger selvfølgelig også på alderen, da erfaring tæller en del Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #5: 08 Jan 2006, 02:38 »

INDFLYDELSE, ERFARING OG DETERMINATION + det løse.

vil have en anfører der vil vinde Opstemt

Go you Gunners!

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 09 Jan 2006, 15:44 »

Jeg vælger efter følgende i prioriteret rækkefølge:

Influence
Determination
Teamwork

Pålinie med teamwork vægter jeg antal år i klubben, erfaring og sprog selvfølgelig.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #7: 09 Jan 2006, 16:12 »

Jeg kigger også meget efter hvor godt han spiller. Hvis fx der er en gammel nar i klubben som har 20 i influence og teamwork, og er den eneste højreback man har og derfor spiller med ham, så bruger jeg ham ikke nødvendigvis som anfører. Hvis hans snit er på 5.90, så er han er den bedste rolemodel for de andre spillere

Smiley

Well
Ynglingespiller

« Svar #8: 09 Jan 2006, 16:18 »

Jeg vælger ud fra influence, teamwork og determination

MEN SKELER DOG gevaldigt til:

1) alder (nu har mine hold en tendens til at bestå af mange omrking de 20 år - så helst en ældre spiller  crazy

2) Fravælger folk der får for mange røde kort  Djævel

3) De skal i min bog tale perfekt engelsk (spiller i england)  Græder

4) også skal de selfølgelig være sikre førstevalg på deres plads

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #9: 09 Jan 2006, 16:45 »

din sidste pointe med, at det skal være en fast spiller giver vel sig selv?  Rullende Øjne Wink

Kan selvfølgelig godt følge dig i det med kortene, men på den anden side vil jeg også have en spiller der kæmper og som både kan tage og give knubs! Men ja, det går selvfølgelig ikke med en anfører der hver anden gang sidder ude med karantæne.

Go you Gunners!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #10: 09 Jan 2006, 17:02 »

din sidste pointe med, at det skal være en fast spiller giver vel sig selv?  Rullende Øjne Wink

Ebbe Sand er anfører i Schalke 04, men er bænkespiller.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 09 Jan 2006, 17:45 »

Ebbe Sand er anfører i Schalke 04, men er bænkespiller.

Han er til gengæld også utilfreds med den situation. Mener at have læst et sted, at han ikke vil være anfører, hvis ikke han spiller fast.

Men det er et sidespor :-)

mvh,
mathias

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #12: 09 Jan 2006, 17:46 »

Han er til gengæld også utilfreds med den situation. Mener at have læst et sted, at han ikke vil være anfører, hvis ikke han spiller fast.

Ja, det har jeg også læst, men det afkræfter han fuldt ud i et langt interview til Onside mener jeg. Han siger at det er en ære at være anfører, og at han ikke vil give afkast på opgaven.

Men ja, det er et sidespor!  Wink

Well
Ynglingespiller

« Svar #13: 09 Jan 2006, 18:08 »

Ja, det har jeg også læst, men det afkræfter han fuldt ud i et langt interview til Onside mener jeg. Han siger at det er en ære at være anfører, og at han ikke vil give afkast på opgaven.

Men ja, det er et sidespor!  Wink

Nu er der jo også det specielle ved lige dette at schalke spillerne har stemt om hvem der skulle være anfører. Det blev Sand - så han har jo stadig fuld opbakning i truppen selv om han ikke spiller. Det ville være meget mere problematisk hvis træneren havde valgt en anfører som han ikke bruger

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 11 Jan 2006, 22:48 »

Jeg kigger self på følgende:

Alder (Jeg kan godt vælge en ung anfører, men så skal han også være ud over det sædvanlige)
Indflydelse, Beslutsomhed, Teamwork, Koncentration og Rolighed.. Det mener jeg er de 5 vigtigste egenskaber.. Udholdenhed plejer jeg også at vægte ret højt, da jeg helst ikke vil udskifte anføreren under kampe..

Desuden betyder positionen af spilleren også noget, så når jeg vil spille offensivt vælger jeg en offensiv anfører, og når jeg skal spille defensivt, som jeg gør generelt, så vælger jeg en defensiv anfører, dog næsten aldrig en keeper, da han skal bevare koncentrationen om det, der er hans.. Jeg gør det kun, hvis han behersker feltet og har god kommunikation..

Så har sproget self også en indflydelse på valget.. Og mit eget forhold til spilleren.. Jeg kunne fx aldrig finde på at gøre Roy Keane til anfører, da han ikke lige er min favorit, for at sige det mildt..

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010