home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HJÆLP!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: HJÆLP!  (Læst 1112 gange)
almvig
Gæst

HJÆLP!
« : 07 Jan 2006, 13:57 »

hej.
øhh... jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre af updatesne, når jeg har downloadet dem? altså, hvordan jeg får dem til at virke, eller nogle gange når jeg åbner dem, så står der at jeg skal prøve at downloade filen igen, og at jeg skal lave filen om, men jeg ved ikke hvordan man gør? og med dem der virker, selvom jeg smider dem i de mapper de så skal i, kan jeg ikke finde dem inde i fm 06? er der ikke en, der er rigtig sej at hjælpe mig med at gennemgå, hvordan man gør? Grin

Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: HJÆLP!
« Svar #1: 07 Jan 2006, 14:10 »

Har du pakket updaten ud? Hvilken update er det?

almvig
Gæst

« Svar #2: 07 Jan 2006, 17:53 »

hmm. det er
SaveGame Cleaner 1.0.5
FM 2006 skin ultimate 06 version 1.2
Turnstyle 2006
Aurora 2006 osv.
det er stort set alle de filer jeg downloader.
jeg tror at WinZip ikke kan åbne dem. er der andre måder? eller når den åbner dem, sker der ikke en skid, heller ikke når de kommer i den rigtige mappe.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 07 Jan 2006, 18:13 »

hmm. det er
SaveGame Cleaner 1.0.5
FM 2006 skin ultimate 06 version 1.2
Turnstyle 2006
Aurora 2006 osv.
det er stort set alle de filer jeg downloader.
jeg tror at WinZip ikke kan åbne dem. er der andre måder? eller når den åbner dem, sker der ikke en skid, heller ikke når de kommer i den rigtige mappe.

Du kan hellere ikke bruge WinZip til at åbne zip filer der f.eks er pakket i winrar hvis de er en ældre version af winzip ..
Download winrar fra www.rarlab.com

almvig
Gæst

« Svar #4: 07 Jan 2006, 18:43 »

Du kan hellere ikke bruge WinZip til at åbne zip filer der f.eks er pakket i winrar hvis de er en ældre version af winzip ..
Download winrar fra www.rarlab.com

det har jeg prøvet, men jeg forstår ikke, hvordan jeg kan/skal bruge programmet til at få filerne til at virke??

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #5: 07 Jan 2006, 18:46 »

det har jeg prøvet, men jeg forstår ikke, hvordan jeg kan/skal bruge programmet til at få filerne til at virke??

Når du installerer winrar så spørger den dig om hvilke filtyper den skal associere sig med.. det vil sige at den åbner automatisk winrar når du double klikker på en fil af den filtype.. du kan også installere shell extension som betyder du kan højereklikke på en fil og så skulle der gerne komme en sektion der hedder winrar i den popup der kommer frem. Så kan du f.eks højreklikke på en fil vælge winrar fra popup menuen, vælge extract here (udpak her) og så pakker den alle filerne ud til samme sted som filen ligger.

almvig
Gæst

« Svar #6: 07 Jan 2006, 20:03 »

Når du installerer winrar så spørger den dig om hvilke filtyper den skal associere sig med.. det vil sige at den åbner automatisk winrar når du double klikker på en fil af den filtype.. du kan også installere shell extension som betyder du kan højereklikke på en fil og så skulle der gerne komme en sektion der hedder winrar i den popup der kommer frem. Så kan du f.eks højreklikke på en fil vælge winrar fra popup menuen, vælge extract here (udpak her) og så pakker den alle filerne ud til samme sted som filen ligger.

mange tak Grin tror jeg har den nu.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010