home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:  (Læst 17777 gange)
gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #75: 08 Jun 2007, 20:38 »

AAARRRGGGHHH kan ikke klare alt den G-star Gabba snak ;P

min stil er unik næsten

den går lidt over i det punket/hippie men tager sit udspring fra Skaterstilen
og det er ikke sådan DF(dødsfucker)punk den mere bløde udgave af det

iøvrigt er det herre varmt med den stil idag

men til dig med spørgsmålet om marcus tøj(jeg hedder iøvrigt marcus og i min klasse blivet det jeg går i kaldt marcus stilen ;P) så syns jeg at det er fint at du har valgt at beholde det fremfor at gå over i den mere poppet udgave

til dig med spørgsmålet om hvor unge i vore alder for råd til dettte forholdsvise dyre tøj er svaret nemt de fleste har et fritids job og dem der ikke har.

har sandsynligvis nogle svine rige forældre(sådan er det i min omgangskreds)

og for at fortælle nærmere om min stil

Vi starter nede fra hvor vi har et par vans sko på(jeg er den lykkelige ejer af 7 par vans sko) samt et par Adio sko til det lidt finere selvskab Pris: underordnet
vi går op til buksen(godt ord) eller jeans om man vil er det Levis eller Lee der er de førende i mit skab(teight jeans hele vejen igennem NÆSTEN) Pris: maxs 1000kr måske 1200kr på en meget meget meget god dag
vi tager da osse lige underbukserne(kunne ikke finde bedre ord) den er mig faktisk lige gyldig bare det ikke er sådan nogle meget stramme nogle hvor at boller hænger uden for før der er plads til andet. prisen her er mig ligegyldig
T-shirten er gerne med motiv af et band eller noget andet spas Pris 500kr højest
sweatahirten(som jeg dog godt nok har droppet den senere tid er der ikke rigtigt nogen bestemt stil på bare det ikke er sådan noget björkvin eller papfar(tosset navn) noget pris: samme som med bukser/jeans
Håret bare det er sort Pris: min mor er frisør samt egen salon så gæt selv


ivørigt er jeg snart ejer af en T-shirt hvor der står
"Kill the pop, kill it, kill it, kill it" på

Learn ;P

Ja, vildt unik stil!

mvh,
mathias
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #76: 08 Jun 2007, 20:39 »

Jeg tænkte det samme :-)
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #77: 08 Jun 2007, 20:45 »

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke lige er den skarpeste til at fange ironi på tekst... Men mener i det seriøst? For jeg vil mene, at den stil er rimelig normal, og jeg kan ikke rigtig se det punkede i den.. Og hvis det er skater, hvad fanden laver så de stramme bukser? Jeg tror jeg synes det er en ganske pæn stil, men unik.. Den må du længere ud på landet med! Opstemt
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #78: 08 Jun 2007, 20:46 »

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke lige er den skarpeste til at fange ironi på tekst... Men mener i det seriøst? For jeg vil mene, at den stil er rimelig normal, og jeg kan ikke rigtig se det punkede i den.. Og hvis det er skater, hvad fanden laver så de stramme bukser? Jeg tror jeg synes det er en ganske pæn stil, men unik.. Den må du længere ud på landet med! Opstemt

Zhotlog du har vidst ikke set mig ;P

eller nogle der ligner ;P
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #79: 08 Jun 2007, 20:48 »

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke lige er den skarpeste til at fange ironi på tekst... Men mener i det seriøst? For jeg vil mene, at den stil er rimelig normal, og jeg kan ikke rigtig se det punkede i den.. Og hvis det er skater, hvad fanden laver så de stramme bukser? Jeg tror jeg synes det er en ganske pæn stil, men unik.. Den må du længere ud på landet med! Opstemt

Jeg tror, at både gehyden_bab og jeg var ironiske - jeg var i hvert fald Opstemt
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #80: 08 Jun 2007, 20:59 »

Jeg tror, at både gehyden_bab og jeg var ironiske - jeg var i hvert fald Opstemt

Jeg må tilslutte mig den ironiske side!

mvh
mathias
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #81: 08 Jun 2007, 21:20 »

Godt, så er mine instinkter åbenbart ikke helt døde, endnu. (-:
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #82: 08 Jun 2007, 21:21 »

Zhotlog du har vidst ikke set mig ;P

eller nogle der ligner ;P
Jo.. Jeg har set nogen der ligner...
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #83: 08 Jun 2007, 21:26 »

Zhotlog du har vidst ikke set mig ;P

eller nogle der ligner ;P

Sådan nogle "unikke" mainstream guys ser man jo overalt Wink.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #84: 08 Jun 2007, 21:43 »

Kan høre mange går i tightbukser...Synte s satme det er noget så nedern at se på Peace

1) Kan da umuligt være behageligt? Syntes jeg i hvertfald ikke.
2) Ser langt federe ud på piger.
3) Ser ekstra sjovt ud når folk med store fødder går i det. Så ligner de klovnesko fordi bukserne sidder så tæt.
4) Samme gælder hvis man har fede lår ^^
5) Eew

Men sådan har vi jo så forskellig smag Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #85: 08 Jun 2007, 22:08 »

Kan høre mange går i tightbukser...Synte s satme det er noget så nedern at se på Peace

1) Kan da umuligt være behageligt? Syntes jeg i hvertfald ikke.
2) Ser langt federe ud på piger.
3) Ser ekstra sjovt ud når folk med store fødder går i det. Så ligner de klovnesko fordi bukserne sidder så tæt.
4) Samme gælder hvis man har fede lår ^^
5) Eew

Men sådan har vi jo så forskellig smag Smiley

Haha den med skoenen synes jeg også ser sjov ud funny
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #86: 12 Aug 2007, 19:07 »

Kan høre mange går i tightbukser...Synte s satme det er noget så nedern at se på Peace

1) Kan da umuligt være behageligt? Syntes jeg i hvertfald ikke.
2) Ser langt federe ud på piger.
3) Ser ekstra sjovt ud når folk med store fødder går i det. Så ligner de klovnesko fordi bukserne sidder så tæt.
4) Samme gælder hvis man har fede lår ^^
5) Eew

Men sådan har vi jo så forskellig smag Smiley

Hørt!
Det er simpelthen ulideligt og se på. Jeg prøvede et par der var samme størelse som jeg normalt går med, kunne da ikk engang få dem op over knæene.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #87: 12 Aug 2007, 19:09 »

Nogen af dem er fede nok, men langt fra dem alle :b
Logged

I ain't playin', nigga

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #88: 12 Aug 2007, 19:29 »

Nu kan I få min egen lille historie. Sæt jer godt til rette...

For 2-3 år siden var jeg en lille dreng, der ikke tænkte så meget på sin stil. Gik for det meste i jogging- eller træningsbukser og en eller anden t-shirt, som min mor havde købt. Tænkte ikke over hvad det var. Selvom nogle af mine kammerater gik i en smule anderledes tøj, så har jeg aldrig, aldrig hørt en kommentar til det! Nu vidste folk sikkert også hvad der ville ske, hvis de kritiserede mig (slag)..
Men en dag tog det hele en drejning. Jeg købte et par cowboy bukser i Jack and Jones. Et par, som jeg blev meget, meget glad for. Og efter det er jeg begyndt, at gå rigtigt meget op i hvad jeg går i.

P.t. står den på Hugo Boss bkser til 1200 stk. - regner med at investere i et par Tommy Hilfiger eller Hugo lige om snart - mens Lacoste og Tommy Hilfiger polo'er pryder min smukke overkrop. En gang i mellem står den på Burberry skjorte med Samsøe t-shirt under. Skoene hedder Lacoste, og det vil det sikkert også gøre ud i fremtiden. Er blevet meget glad for Lacoste sko.

Mine bukser er ikke nogle vilde baggy!! Hader folk, som går i bukser der hænger nede om lårene. Der er en smule baggy på dme jeg har, men ikke meget voldsomt.

Og dte med moden? Tja... Er fint tilfreds med det øj jeg går i nu. Hvis moden skulle blive noget med pircinger, så bliver det uden mig. Er jeg i øvrigt den eneste der syntes, at mange tatoos er kommet på mode?

Et godt tip: Kan du lide Lacoste/Burberry polo'er, men syntes at 650/700 er for dyrt, så skal du prøve at kigge hos Tommy Hilfiger. På udsalg i Magasin fandt jeg en hvid Hilfiger polo til det ½ af Lacoste's pris, og det er jo samme kvalitet!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg kan ikke "følge" med i moden /:
« Svar #89: 13 Aug 2007, 23:20 »

Der snakkes meget om mode og stil i denne tråd, to ting der ikke hænger sammen pt. Synes vi er inde i en ny Buffalostøvle-periode, og det er slemt!

Ting jeg absolut ikke kan klare er:

Monogram-stilen
Kawasaki-sko
Pindsvine-håret

Disse tre tegner for mig den dårlige stil, eller bare mangel på samme.

Logged

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010