home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsforræderne i sverigekampen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Landsforræderne i sverigekampen!  (Læst 26169 gange)
Kaas
Reserveholdsspiller

Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #105: 03 Jun 2007, 11:22 »

Rolig.. Smiley
Ved godt dommeren IGÅR dømte kampen til 0-3.
Men han har ikke rettigheder til at gøre det. Det er UEFA der i sidste ende bestemmer kampens udfald.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 03 Jun 2007, 11:43 »

Citat
Rolig.. Smiley
Ved godt dommeren IGÅR dømte kampen til 0-3.
Men han har ikke rettigheder til at gøre det. Det er UEFA der i sidste ende bestemmer kampens udfald.

Så det du siger er, at kampen måske ikke ender 0-3 ?? Det lyder sq dejligt Smiley

Arsenal!

KD_Væk
Gæst

« Svar #107: 03 Jun 2007, 11:46 »

Tror danmark taber 0-3 Men tæller leon - agger - tomassons mål ?

7kfum
Gæst

« Svar #108: 03 Jun 2007, 11:48 »

Ved ikke om linket har været her før, men:

Her!

søgaard
Gæst

« Svar #109: 03 Jun 2007, 11:49 »

Tror danmark taber 0-3 Men tæller leon - agger - tomassons mål ?
hvis kampen ender 0-3, kan deres mål jo ikk tælle..Wink

njandersen
Gæst

« Svar #110: 03 Jun 2007, 11:49 »

Kan fandme godt se du ikke har stået inde på stregen..

Mål 1..
Kæmpe fejl af Gravgaard, og Sørensen kan ikke gøre meget andet på den chance..

Mål 2.
Hvis nu Lars Jacobsen ikke havde ramt den, så var den sq nok ikke gået ind skal du se..

Mål 3.
En meget heldig afslutning af Elmander, som nok ikke burde komme til den chance som han får. Men igen har Sørensen ikke mange chancer..

Så du skal nu lidt længere ud på landet med det..

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor danmark bliver ved med at kigge den anden vej hver gang når thomas laver fejl.. han spillede en ganske enkelt en forfærdeligt kamp.. Første mål vil jeg nok gå med til at det ikke er hans fejl.. andet mål gør han absolut INGENTING, han har sat 2 man i muren!! han ved hvor farlige de er til frispark! og 3. mål? behøver jeg at kommentere det? og ikke nok med det, i anden halveg prøvede han at grave bolden ind i eget net igen som han gjorde på 3. mål og mod England i 2002..

Puhhaaa.. Selvfølgelig bare min mening, men forstår ikke hvorfor folk bliver med med at forsvare den "hellige" målmand..

Cheers..

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #111: 03 Jun 2007, 11:51 »

Ganske enig, Jesper burde være klart førstevalg...

Kaas
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 03 Jun 2007, 11:57 »

Så det du siger er, at kampen måske ikke ender 0-3 ?? Det lyder sq dejligt Smiley
Under alle omstændigheder taber Danmark nok alligevel.
Men beslutningen fra UEFA er endnu ikke kommet.

hvis kampen ender 0-3, kan deres mål jo ikk tælle..Wink

Hvis kampen havde stået 1-2 til Sverige da idioten kom ind på banen, havde kampen nok alligevel endt 0-3. (HVIS UEFA bestemmer at kampen skal ende 0-3.)
Da det er et resultat man bruger ved sådanne hændelser.

United-styrer
Gæst

« Svar #113: 03 Jun 2007, 12:24 »

Dommeren bestemte i går at kampen skulle dømes 0-3 til Sverige basta!

Forkert. Han besluttede i fællesskab med UEFA's repræsentant, at vi skulle dømmes som tabere.

Og det er da muligt, at dommeren var fast besluttet på at stoppe kampen under mødet med ovenstående, Jon Dahl og Ljungberg, men du skrev, at det var løgn, at han overvejede, om kampen skulle stoppes. Og det er ganske enkelt forkert.

andet mål gør han absolut INGENTING, han har sat 2 man i muren!! han ved hvor farlige de er til frispark!

Han har jo fuld kontrol over bolden. Skulle han have forudset, at bolden ville ramme Lars Jacobsen og derfor snyde ham?

njandersen
Gæst

« Svar #114: 03 Jun 2007, 12:36 »

Forkert. Han besluttede i fællesskab med UEFA's repræsentant, at vi skulle dømmes som tabere.

Og det er da muligt, at dommeren var fast besluttet på at stoppe kampen under mødet med ovenstående, Jon Dahl og Ljungberg, men du skrev, at det var løgn, at han overvejede, om kampen skulle stoppes. Og det er ganske enkelt forkert.

Han har jo fuld kontrol over bolden. Skulle han have forudset, at bolden ville ramme Lars Jacobsen og derfor snyde ham?

Hvis du nu ser målet igen, så vil du se at en 3. mand ville have blokeret den bold og den ville ikke være i nærheden af mål.. Har aldrig set en 2 mands mur hvor det andet hold har frispark lige uden for buen af feltet.. Jeg synes det er vanvid

United-styrer
Gæst

« Svar #115: 03 Jun 2007, 12:39 »

Hvis du nu ser målet igen, så vil du se at en 3. mand ville have blokeret den bold og den ville ikke være i nærheden af mål.. Har aldrig set en 2 mands mur hvor det andet hold har frispark lige uden for buen af feltet.. Jeg synes det er vanvid

Og hvis du ser målet igen, så vil du se, at bolden er på vej i armene på Thomas Sørensen. Han redder den uden problemer, hvis den ikke bliver rettet af.

njandersen
Gæst

« Svar #116: 03 Jun 2007, 12:40 »

Præcis! det er jo det der er det dummeste.. der havde ikke været nogen problemer hvis ikke den 3 mand havde stået i den mur!

tturbo1
Manager

« Svar #117: 03 Jun 2007, 13:23 »

Ja og havde der været 10 mand i muren, så havde han slet ikke kunnet sparke ind til målet....
Det er ikke ualmindeligt kun at stille 2 mand i muren når frisparket er så langt ude fra. Jo flere mænd jo mindre udsyn har Thomas Sørensen. Så derfor er det fornuftigt nok kun med 2 mand. Og var den ikke blevet rettet af havde han jo grebet den uden problemer.

cube
Manager

« Svar #118: 03 Jun 2007, 13:31 »

Noget jeg dybt seriøst ikke forstår: Hvordan kan en professionel fodboldspiller som Christian Poulsen stå i det 89. minut og så træffe det valg at slå Markus Rosenberg i maven når han udemærket ved, hvilke konsekvenser det kan få overfor ham selv, hans holdkammerater og Danmark. Om jeg begriber, hvordan man kan gøre noget så tankeløst selvom man måske er blevet provokeret til det. Man må sige at tilskuerens handling næsten var mere forståelig end Poulsens Opstemt Tankeløshed er en grim ting.

Nå, men jeg tror egentlig man har bedst af at prøve at glemme den her kamp. På en måde er det da meget rart at alt er forenklet nu: Vind eller forsvind.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

njandersen
Gæst

« Svar #119: 03 Jun 2007, 16:25 »

Vi kunne spørge grønkjær om det samme.. han timede det måske bare lidt bedre da han smadrede en albue op i hovedet på modstanderen..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010