home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1395 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 126171 gange)
LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #660: 23 Jul 2007, 17:22 »

Nåh.. Tilfredsstillende er det vel. Michael og Contador tager 56 sekunder på Cadel Evans, Sastre osv. Michael Rasmussen må også ud og angribe i morgen, hvis han skal være sikker på at kunne klare sig før enkeltstarten, for han kan ikke regne med at køre over evne igen bare uden videre. Selvfølgelig er det svært at ryste Contador af, men hvis Michael lige viser, hvem der er chefen, så skal vi da nok få sat nogle ting på plads Peace.

Sejren gik jo til Vino, som jeg også forudsagde for 1 time og et kvarter siden :-). Hvis man tager i betragtning, at Vino er styrtet to gange i årets Tour, og at han i begge styrt har slået sig på knæet, så fortjener Vino altså stor cadeau. Dog har jeg også nogle mistænkelige tanker, der indblander sprøjter i det, men så længe intet er bevist, så skal der ikke lyde nogle 100% konkrete beskyldninger fra min side af Grin.
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #661: 23 Jul 2007, 17:23 »

Terminatoren fra Tølløse , haha Ritter Opstemt
Logged

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #662: 23 Jul 2007, 17:26 »

Så var det sgu rigtig hvad jeg troede ;b .. Vinoukurov laver en "Landis" Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #663: 23 Jul 2007, 17:28 »

Så var det sgu rigtig hvad jeg troede ;b .. Vinoukurov laver en "Landis" Smiley

Det var det vel trods alt ikke. Hvis han skulle lave en "Landis", så skulle han jo hente ca. 35-40 minutter :-). Han hentede 5, og det var jo ikke nok til at erobre den gule trøje.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #664: 23 Jul 2007, 17:50 »

Nåh.. Tilfredsstillende er det vel. Michael og Contador tager 56 sekunder på Cadel Evans, Sastre osv. Michael Rasmussen må også ud og angribe i morgen, hvis han skal være sikker på at kunne klare sig før enkeltstarten, for han kan ikke regne med at køre over evne igen bare uden videre. Selvfølgelig er det svært at ryste Contador af, men hvis Michael lige viser, hvem der er chefen, så skal vi da nok få sat nogle ting på plads Peace.

Ja, det er absolut tilfredsstillende. Nedkørslen umuliggjorde på det nærmeste et avancement i forhold til Contador, og at han satte et minut på de andre favoritter var næsten mere, end hvad man kunne håbe på.

Etapen skuffede mig lidt i begyndelsen, fordi der gik så lang tid, før favoritterne begyndte at krydse klinger, men mod slutningen blev det et festfyrværkeri af en duel mellem Contador og Kyllingen. Fantastiske forceringer af Contador, men flot fight af Rasmussen.

Ydermere viser Vinokourov forbilledlig moral i dag. Han kunne næsten lige så godt have stået af i går, men han rejser sig flot.

Rasmussen må også ud og angribe i morgen

Så lavede du den selv Tunge Ja, Rasmussen må ud og angribe i overmorgen, og han skal vel helst have 30 sekunder eller et minut (hvis han tager fem, er det vel også o.k.). De andre er sat af.
Logged

JonasP3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #665: 23 Jul 2007, 17:50 »

nej , men bare sån HVIS man skal sammenligne det meget noget , . Og det er vel også noget at det første man tænker på , når man ser Vinou. sejr idag . Så tænker man da straks på Landis Smiley .
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #666: 23 Jul 2007, 17:56 »

Så lavede du den selv Tunge Ja, Rasmussen må ud og angribe i overmorgen, og han skal vel helst have 30 sekunder eller et minut (hvis han tager fem, er det vel også o.k.). De andre er sat af.

Argh.. Så fanger du mig på den Wink.


nej , men bare sån HVIS man skal sammenligne det meget noget , . Og det er vel også noget at det første man tænker på , når man ser Vinou. sejr idag . Så tænker man da straks på Landis Smiley .

Tja.. Det kan vel være rigtigt nok det du siger, men når jeg ser på Vinos etapesejr, så tænker jeg altså ikke umiddelbart på Landis' epo-togt fra 17. etape sidste år som det første.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #667: 23 Jul 2007, 21:11 »

Skuffende etape...... hmmm er vi ved at være forvente.... eller var dagens etape et bevis for at cykelsporten er mere ren og at der derfor ikke er et hold der bare kan kontollere feltet ved fysisk ?

Jeg tror at der er flere rene ryttere..... eller at de er mindre dopede...... mange flere såkaldte store ryttere kan ikke være med og det er primært de ægte bjerg geder der klarer sig i bjergene .... så måske ser vi en ren tour  Huh

Vino lavede en ægte Landis...... dog tror jeg ikke at han var dopet.... så havde han bestemt ikke tabt touren igår... det han lavede idag var ren hævn.... den mand er sgu sej.... men vinde touren tror jeg ikke han kan heller ikke de næste par år

Etapen var for mig skuffende..... det var depri at se farvorit feltet sidde passive.... men samtidig var etapen jo god for Rasmussen..... desværre også for Contador...... har en fornemmelse af at han kan banke Rasmussen stort på sidste enkelt start så Rasmussen må ud og hente 1 minut på onsdag.

Logged

YNWA

LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #668: 24 Jul 2007, 17:55 »

Nåh.. Kan vi så få lidt bud på udfaldet i morgendagens etape?

Hvis Michael gerne vil være sikker på en Tour-sejr, så skal han nok op og hente lidt tid på en Alberto Contador, der desværre er i storform på trods af, at han er 24 år. Måske er doping involveret, men det skal jeg heller ikke kunne udtale mig yderligere om crazy.

Men altså skal Michael Rasmussen gerne hente mindst et minut i morgendagens kongeetape, der indeholder fire hårde, svære stigninger og én lillebitte kategori-3 stigning Tunge. Etapen sluttes med HC-stigningen Col d'Aubisque, som ser ret så frygtindgydende ud. Etapen er god til en mand som Michael Rasmussen, da den jo slutter opad og ikke nedad, som det skete i går. Hvert et sekund tæller for Michael, hvis han skal vinde Touren.

Contador kommer nemlig til at hente mere tid på Michael end dét minut, han hentede på 13. etape, eftersom den sidste enkeltstart ikke indeholder lige så lange og stejle stigninger, hvilket gør, at Contador vil have en langt større fordel til Michael, der i forvejen ikke er en specielt garvet mand på enkeltstartscyklen.

Mit bud på en etapesejr Michael Rasmussen, når han med 6-7 kilometer tilbage angriber fra favoritgruppen, der indeholder bla. Sastre, Evans, Contador og Leipheimer. Contador prøver at følge med, men han kan ikke hamle op med Michaels høje fart. Michael tager derfor halvandet minut på Contador, og har dermed 3.53 til Contador før enkeltstarten, hvilket han nok bør kunne klare.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #669: 24 Jul 2007, 17:59 »

Er jeg den eneste, der inderligt håber, Michael taber trøjen? Jeg kan ikke fordrage al den hyype, der er omkring ham, jeg kan ikke lide hans attitude, og nu er han også linket til doping. Jeg håber, Contador kører fra ham i morgen. Så kan Rolf tude lige så meget, han vil.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #670: 24 Jul 2007, 18:00 »

Er jeg den eneste, der inderligt håber, Michael taber trøjen? Jeg kan ikke fordrage al den hyype, der er omkring ham, jeg kan ikke lide hans attitude, og nu er han også linket til doping. Jeg håber, Contador kører fra ham i morgen. Så kan Rolf tude lige så meget, han vil.

Tja.. Jeg håber ihf, at Michael vinder TDF, for Danmark fortjener sku' en Tour-sejr mere Wink.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #671: 24 Jul 2007, 18:03 »

Tja.. Jeg håber ihf, at Michael vinder TDF, for Danmark fortjener sku' en Tour-sejr mere Wink.

Hvis Michael er dopet, er det en katastrofe. Det var noget andet med Riis. Han kæmpede blandt ligemænd, er folkeeje og burde kanoniseres.
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #672: 24 Jul 2007, 18:04 »

Skuffende etape...... hmmm er vi ved at være forvente.... eller var dagens etape et bevis for at cykelsporten er mere ren og at der derfor ikke er et hold der bare kan kontollere feltet ved fysisk ?

Jeg tror at der er flere rene ryttere..... eller at de er mindre dopede...... mange flere såkaldte store ryttere kan ikke være med og det er primært de ægte bjerg geder der klarer sig i bjergene .... så måske ser vi en ren tour  Huh

Vino lavede en ægte Landis...... dog tror jeg ikke at han var dopet.... så havde han bestemt ikke tabt touren igår... det han lavede idag var ren hævn.... den mand er sgu sej.... men vinde touren tror jeg ikke han kan heller ikke de næste par år

Etapen var for mig skuffende..... det var depri at se farvorit feltet sidde passive.... men samtidig var etapen jo god for Rasmussen..... desværre også for Contador...... har en fornemmelse af at han kan banke Rasmussen stort på sidste enkelt start så Rasmussen må ud og hente 1 minut på onsdag.



Det viser sig så idag at vino var/er dopet.. utroligt.. cykelrytter bliver sku aldrig kloger ticked off

http://tour.tv2.dk/article.php/id-7681851.html?forside
Logged


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #673: 24 Jul 2007, 18:05 »

Det viser sig så idag at vino var/er dopet.. utroligt.. cykelrytter bliver sku aldrig kloger ticked off

Så lavede han en Landis alligevel Smiley

Lad os håbe, det ikke passer.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2007, 18:07 af Adzke » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #674: 24 Jul 2007, 18:06 »

Vino lavede en ægte Landis...... dog tror jeg ikke at han var dopet.... så havde han bestemt ikke tabt touren igår... det han lavede idag var ren hævn.... den mand er sgu sej.... men vinde touren tror jeg ikke han kan heller ikke de næste par år

Så var han dopet  crazy

Måske tager det noget pres fra Michael Rasmussen - men et problem med hans hul i forklaringen ang. hans whereabouts!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010