home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2007
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2007  (Læst 122502 gange)
Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #675: 24 Jul 2007, 18:09 »

Hvem ved? Måske har Vino bare en ufødt tvillingebror...
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #676: 24 Jul 2007, 18:09 »

Så lavede han en Landis alligevel Smiley

Lad os håbe, det ikke paser.

Ja lad os håbe det.. det rygtes at Astana trækker sig fra touren nu..  vino skulle være taget i lørdags efter hans sejr i enkelstarten.. nu kan man så kun vente på hvem den næste som bliver taget med fingerne i kage dåsen Ubeslutsom
Logged


LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #677: 24 Jul 2007, 18:17 »

Sejren gik jo til Vino, som jeg også forudsagde for 1 time og et kvarter siden :-). Hvis man tager i betragtning, at Vino er styrtet to gange i årets Tour, og at han i begge styrt har slået sig på knæet, så fortjener Vino altså stor cadeau. Dog har jeg også nogle mistænkelige tanker, der indblander sprøjter i det, men så længe intet er bevist, så skal der ikke lyde nogle 100% konkrete beskyldninger fra min side af Grin.

Hvor der er sprøjter, er der håb crazy.

Plus mange flere mistanker på chatten, hvor LosCules påpeger, at Vino er dopet Opstemt.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #678: 24 Jul 2007, 18:20 »

Godt at Vino blev snuppet......... men trist for TdF og cykelsporten Der er nu ingen vej tilbage Proff cykelssport bør suspenderes resten af året.......og holdene og deres ejer spærres inde sammen med løbs arrangørerne indtil der findes en fælles viljø og løsning på problemerne  ticked off

Logged

YNWA

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #679: 24 Jul 2007, 18:20 »

Plus mange flere mistanker på chatten, hvor LosCules påpeger, at Vino er dopet Opstemt.

Jeg tror ikke, man benytter sprøjter til bloddoping. Sker det ikke igennem drops? Så har du vel ikke ret. Du har faktisk taget fejl. Der er ikke sprøjter involveret.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #680: 24 Jul 2007, 18:20 »

Hvem ved? Måske har Vino bare en ufødt tvillingebror...

er det bare mig eller er den ikke hårt før *Host* Tyler Hamilton *Host*
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

LosCules
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #681: 24 Jul 2007, 18:23 »

Jeg tror ikke, man benytter sprøjter til bloddoping. Sker det ikke igennem drops? Så har du vel ikke ret. Du har faktisk taget fejl. Der er ikke sprøjter involveret.

Tsk tsk.. Tanken var den samme crazy. Du driller mig bare, fordi at jeg har problemer med at formulere mig Forlegen.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #682: 24 Jul 2007, 18:27 »

Tsk tsk.. Tanken var den samme crazy. Du driller mig bare, fordi at jeg har problemer med at formulere mig Forlegen.

Nej, jeg driller dig ikke. Jeg påpeger bare, at du egentlig ikke havde ret. Men doping er jo doping, og hvis Vino er dopet, er han verdens største fjols, og bør forbydes nogensinde at sætte sig op på en cykel igen i sit liv. Jeg forstår ikke, hvorfor satan, man gør det, når man ved, det bliver opdaget. Det er sgu sørgeligt.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #683: 24 Jul 2007, 18:28 »

Nej, jeg driller dig ikke. Jeg påpeger bare, at du egentlig ikke havde ret. Men doping er jo doping, og hvis Vino er dopet, er han verdens største fjols, og bør forbydes nogensinde at sætte sig op på en cykel igen i sit liv. Jeg forstår ikke, hvorfor satan, man gør det, når man ved, det bliver opdaget. Det er sgu sørgeligt.

Og eftersom det er bloddoping har det været planlagt, så det har ikke været fordi han været nede at han har taget det
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #684: 24 Jul 2007, 18:30 »

Og eftersom det er bloddoping har det været planlagt, så det har ikke været fordi han været nede at han har taget det

Hvilket vel bare gør det hele endnu mere ufatteligt. Det er jo idioti, når der er så stor fokus på det.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #685: 24 Jul 2007, 19:08 »

Hvis b-prøven også er positiv, så er Vinokourov simpelthen for dum. Han ved, at han bliver testet, når han vinder etapen, og nu er han skyld i, at hans holdkammerater ikke får lov at fuldføre Tour de France. Holdet lukker formentlig også, hvilket så betyder, at 20-30 mennesker står uden job pga. Vino.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #686: 24 Jul 2007, 20:00 »

Ubeskriveligt! Pro. cykling er vej ned ad en meget stejl nedkørsel, og bremserne er røget på opkørslen eller også er limen smeltet i varmen (Beloki anyone?). Det her er muligvis en større katastrofe end Landis som vinder. Det her sker imens løbet køres og afsløres ligeledes mens løbet stadig er igang, og man frygter at det her virkelig kan skramme touren som Festina-sagen i dopingtidernes morgen. Burde man snart ikke være hårdere overfor synderne, end de to år, og suspendere på livstid. Ville der så stadig være så stor en procentdel af rytterne der ville gøre det? Eller skal man tage andre instanser i brug, såsom at ransage ryttere og busser konstant og hele tiden, eller lade dem allesammen sove i sovesale mens vagter gik rundt 24/7? De kan jo åbenlyst ikke finde ud af selvjustits og en moralsk tankegang.

Eller har Prudhomme taget første skridt, ved at gøre straffen kollektiv? Jeg er i ckok, men dog ikke forbavset. Vil stærkt overveje, om jeg gider se touren næste år.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2007, 20:08 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #687: 24 Jul 2007, 20:46 »

Ubeskriveligt! Pro. cykling er vej ned ad en meget stejl nedkørsel, og bremserne er røget på opkørslen eller også er limen smeltet i varmen (Beloki anyone?). Det her er muligvis en større katastrofe end Landis som vinder. Det her sker imens løbet køres og afsløres ligeledes mens løbet stadig er igang, og man frygter at det her virkelig kan skramme touren som Festina-sagen i dopingtidernes morgen. Burde man snart ikke være hårdere overfor synderne, end de to år, og suspendere på livstid. Ville der så stadig være så stor en procentdel af rytterne der ville gøre det? Eller skal man tage andre instanser i brug, såsom at ransage ryttere og busser konstant og hele tiden, eller lade dem allesammen sove i sovesale mens vagter gik rundt 24/7? De kan jo åbenlyst ikke finde ud af selvjustits og en moralsk tankegang.

Eller har Prudhomme taget første skridt, ved at gøre straffen kollektiv? Jeg er i ckok, men dog ikke forbavset. Vil stærkt overveje, om jeg gider se touren næste år.


Astana har været under mistanke længe - og Kesslers positive prøve før TdF + Vinos prøve nu giver TdF ledelsen en mulighed for at vise sig stærke og handle kraftige...... Ud til højre med Astana..... og mon der er nogen der er kede af det ! Kessler og Kløden har begge været en del af T-Mobile i epo perioden og manden bag Astana var ingen anden end "EPO" Goodefrot


Nu er der en konkurrent mindre til sporten nye rene rytter - MR.Rasmussen  Wink for der er vel stadig nogen der husker på at Contador ikke helt er sluppet ud af Puerto skandalen endnu..... men jeg glæder mig til at se de 2 bjerg ryttere imorgen.... sikken en duel vi har i vente og bjergene bliver da heldigvis ikke ødelagt selv om en enkelt eller 2 fylder sig med dope..... men vinder Rasmussen vil jeg alligevel have en lidt bitter smag i munden... og uanset hvor tåbet jeg syntes DCU har opført sig så stammer problemet fra Rasmussen selv og mon ikke han vil forbande det resten af hans tid..... jeg er sikker på at alle nutidens journalister vil gøre alt for at han ikke glemmer det !

Beskyldningerne fra en eller anden amerikaner er utroværdige bare alene af den grund at de kommer 5 år efter og at han ikke har taget billeder eller sikret sig beviser...... at idioten så fremlægger dem nu samtidig som DCU forpester TdF og Rasmusen er endnu et eksempel på en tum,pe der vil i centrum..... den sag lugter og ikke kun af gamle cykel sko  Wink
Logged

YNWA

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #688: 24 Jul 2007, 20:50 »

Der er jo gået inflation i at erkende dopingmisbrug, smugle doping, osv. Jeg mener at alle der indrømmer brug af doping skulle nakkeskydes og alle der snakker om at smugle det, skulle have skåret tungen af. Doping sælger, det har falerede cykelryttere fundet ud af.
Logged

Go you Gunners!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2007
« Svar #689: 24 Jul 2007, 21:04 »

Blev Contador ikke streget fra listen over mistænkte i går?
Logged

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010