home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 338 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Derby County
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Derby County  (Læst 26602 gange)
Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #75: 18 Okt 2008, 19:16 »

Syv kampe i træk uden nederlag. Det luner, gør det. Derfor nedenstående ord med på vejen efter Derby 2:1 sejr over Plymouth denne lørdag den 18. oktober 2008.

Dave Limb fra rams-centre.de:
"That's seven games unbeaten for the Rams now, although it looked unlikely at one stage. Not a classic but Jewell and the fans won't care about that."

Mick McDermott med en general betragtning på clubfanzine.com:
“We have some dedicated fans at Derby who go to every game regardless of cost. I take my hat off to them and wonder how they find the time and money to do it.”

Niels til sig selv:
”Endnu en kamp, hvor det lykkedes Derby at få point – endda alle tre – selv om den skadesplagede trup ikke spillede imponerende. Nyindkøbene finder hinanden bedre og bedre, og en mand som Hulse kunne blive den længe savnede topscorer.”

Derby 2:1 Plymouth

‘8 - 0:1 Clark
’45 - 1:1 Hulse
’52 - 2:1 Duguid (o.g)

Derby: Bywater; Connolly, Davis, Nyatanga, Stewart; Barazite, Green, Addison, Davies (Commons, 17; (Kaz, 77)); Ellington (Villa, 75), Hulse.
Other subs: Price, Zadkovich.
Plymouth: Larrieu; Doumbe, Cathcart, Seip, Barker (Paterson, 75); Mackie (Marin, 71), Summerfield, Duguid, Clark (Mpenza, 82); Gallagher, Fallon.
Other subs: Timar, Folly.
Attendance 28,495

UP THE RAMS
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #76: 28 Okt 2008, 13:44 »

En fjerdel henne i sæsonen ligger vi cirka midtskibs med tre point op til playoffzonen og fem point ned til bunden. Efter en længere god periode, er vi nede på jorden igen med blot et point på de seneste to kampe (3:2 nederlag ude til Blackpool samt 1:1 ude mod Coventry), men krisen og balladen er forsvundet - i hvert fald for nu.
Midt bud er, at vi skal sørge for at konsolidere os i midten og ikke drømme fjollede PL-drømme. Og ligger vi pludselig til omkring playoffen til sidst, jamen, det er jo bedre end i bunden, hvor vi begyndte sæsonen.
Up the Rams!
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #77: 03 Nov 2008, 10:00 »

Det var i hvert fald frygteligt at være vidne til. Vi vinder over Forest, men spiller 1:1 ...

Og ved 1:1 i overtiden scorer vi til 2:1 og bryder ud i jubel, men der er fløjtet. For hvad? For straffespark til det hold, der scorer! Barazite brænder sparket, der går til hjørne - og endnu et. Bolden kommer ind i feltet, og Addison scorer et perfekt mål. Vi jubler igen, men der er fløjtet. For hvad? Ingen aner det. 17 replays senere kan man stadig ikke finde en fejl. Jeg blev så vred, jeg gik en lang tur bagefter. Jeg var ved at tude af arrigskab. Det var frygteligt at være vidne til.

Forlegen

PS. Dert var den samme dommer, der tidligere på året dømte "ghost goal", hvor bolden både var FORBI stolpen og IKKE over stregen!
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #78: 11 Nov 2008, 22:46 »

Derby sendte her til aften dirty Leeds ud af Carling Cuppen. Nu venter KVARTFINALERNE.  Peace Dette er stort!
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #79: 11 Nov 2008, 22:47 »

Jamen lad os da håbe I får en tur til Emirates så Smiley
Logged



Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #80: 12 Nov 2008, 08:43 »

Hellere Watford på Pride Park - og så Arsenal i semfinalernes ude-hjemme-kampe  Tunge
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #81: 02 Dec 2008, 22:45 »

VI ER I SEMIFINALEN!

Derby vandt på et straffe i sidste sekund sat ind af the Duke himself - og ud røg Stoke.

Cool Peace

Jeg er SÅ glad lige nu.
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #82: 15 Dec 2008, 09:09 »

Tja, hvor man ku' ha' fået Burnley i semifinalerne, fik vi MU ... over to kampe ... dén går næppe godt  Skuffet

I aften den 15. december er der mulighed for at se mit kære Derby i tv. Jeg ved ikke, om jeg selv tør. Vi spiller pt. som en forvirret pose julenødder og har kurs mod bunden ...
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #83: 29 Dec 2008, 16:30 »

Så trak Paul Jewell sig efter det sjette nederlag i de sidste ni ligakampe - efterladende sig Derby blot fem point fra nedrykning. Chris Hutchings, tidl. assistent, er favorit til at overtage the hot seat.
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #84: 08 Jan 2009, 09:42 »

Derby 1:0 Manchester United

Peace

De tør nok ikke spare på kræfterne i returen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #85: 08 Jan 2009, 09:49 »

Det er SÅ genialt funny

Min 20'er der havde raslet i lommen i tre dage, blev i hvertfald lige til 140 kr Grin... Tak Derby i love you  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #86: 07 Aug 2009, 13:50 »

Op til den ny sæson er Derbys spillere gået på frivillig akkord, endda synes det på eget initiativ, således spillerne ikke får placeringsbonus, med mindre Derby havner i top 6.
http://www.therams.co.uk/news/Rams-stars-bonuses/article-1232366-detail/article.html

Stærkt gået, gutter!
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010