home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Derby County
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Derby County  (Læst 26600 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Derby County
« Svar #15: 28 Maj 2007, 19:24 »

Tillykke til alle jer Derby fans. I har fortjent det, så mange års kæmpen har nu resulteret i et comeback.

Hilsen Møller
Manchester United Fan Opstemt
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Derby County
« Svar #16: 28 Maj 2007, 19:30 »

Jamen tillykke da. Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #17: 28 Maj 2007, 20:09 »

Det kunne da godt være man skulle starte et game med Derby..

Nogle ideer til indkøb?

Der skal vel hentes en 10-11 stykker...

Spøg til side - tillykke med oprykningen!
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #18: 29 Maj 2007, 00:55 »

Vi er oppe! Mine ældste døtre og jeg kastede os hinanden om halsen, og med tårene løbende ned ad kinderne (for vi var alle helt oppe i det felt, hvor vor moder/hustru siger, "jeg fatter det ikke") vidste jeg: Dette er mine døtre, dette er mit liv, dette er hvad ALT handler om. Dette er Derby.

Vi er tilbage. Tjek www.derbycounty.dk for resten Wink
Logged


PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #19: 29 Maj 2007, 03:28 »

Tillykke med oprykningen til EPL   
Logged

Chelsea FC

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #20: 29 Maj 2007, 13:11 »

Vi er oppe! Mine ældste døtre og jeg kastede os hinanden om halsen, og med tårene løbende ned ad kinderne (for vi var alle helt oppe i det felt, hvor vor moder/hustru siger, "jeg fatter det ikke") vidste jeg: Dette er mine døtre, dette er mit liv, dette er hvad ALT handler om. Dette er Derby.

Vi er tilbage. Tjek www.derbycounty.dk for resten Wink

Lyder til du havde en god dag igår Niels Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Blucerchiato32
Gæst
 
Sv: Derby County
« Svar #21: 29 Maj 2007, 16:17 »

Det er godt de er oppe igen....Derby er ik mit hold i England men heller dem i Premier League end W.B.A :-)
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #22: 29 Maj 2007, 16:31 »

Det er godt de er oppe igen....Derby er ik mit hold i England men heller dem i Premier League end W.B.A :-)

Derby er heller ikk mit hold i England, men har da fuldt lidt med i Championsship da min far er  The Rams Fan. Thumbs Up Hævet Øjenbryn
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #23: 05 Jun 2007, 14:13 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69407


Hvor tror i han ryger hen?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #24: 15 Jun 2007, 18:26 »

Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #25: 29 Sep 2007, 16:28 »

Derby i front med 1-0
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #26: 29 Sep 2007, 16:33 »

Jeg kan ikke li' Anelka Skuffet  ticked off
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #27: 29 Sep 2007, 16:49 »

Fjollet kommentar - jeg beklager og skriver derfor:

Selv om sæsonen i Premier League lyder på 38 kampe, og der kun er spillet syv i skrivende stund, kan Derbys skæbne være afgjort om en god måneds tid.

 
"We're now going into some games, the next seven or eight matches, including Bolton, Reading, Fulham and Everton, when we know we've got to compete," siger Manager Billy Davies til therams.co.uk. Men fronten kan efter min mening trækkes endnu skarpere op. Nedenfor er hhv. det bedste og værste scenario for de kommende seks runder i Premier League beskrevet:

I bedste fald // i værste fald

29. september: Derby - Bolton 2-0 // 0-1
6. oktober: Reading  - Derby  0-0 // 4-0
20. oktober: Fulham - Derby 0-1 // 4-0
27. oktober: Derby - Everton  1-0 // 0-4
3. november Aston Villa - Derby  0-0 // 5-0
10. november Derby - West Ham 2-1 // 0-4

I bedste fald kommer vi ud af de næste seks runder med 14 point, hvilket vil være lig med en god midterplacering inden mødet den 24. november på Pride Park mod Chelsea. I værste fald er facit efter 13. spillerunde, at vi stadig kun har 4 point og dermed i dén grad ligger isoleret i bunden.

Hvis det efter runde 13. skal give nogen som helst mening at tale om at undgå nedrykning, skal de næste seks runder give minimum syv point – hvilket svarer til to sejre og en uafgjort i de tre hjemmekampe. Pointene må selvsagt gerne komme på anden vis, men mest realistisk synes det at være Bolton og West Ham, der er de hold, vi bedst vil kunne matche i de vante omgivelse på Pride Park. Et nederlag på lørdag til nedryknings-medaspiranterne fra Bolton vil i hvert fald være svært at bære.
Hjemmefra kan det kan såmænd også vise sig muligt at hente point i London, når formsvage Fulham tager imod den 20. oktober, mens jeg tvivler meget på, at vi kan matche fighterne fra Reading og de letbenede Villans.

29. september: Derby - Bolton 2-0
6. oktober: Reading  - Derby  2-0
20. oktober: Fulham - Derby 0-0
27. oktober: Derby - Everton  0-0
3. november Aston Villa - Derby  2-0
10. november Derby - West Ham 1-0

Hvis ovenstående resultater holder, får vi otte point i hus og er vi stadig med i spillet. Smutter udekampen på Craven Cottage, er vi stadig på syv point og ikke hægtet af i bunden. Får vi færre...

Vi Rams-supportere drømmer som andre om en hvid jul – helt nøjagtigt en hvidtrøjet og sortbukset jul. En jul, hvor vi ikke allerede er dømt til nedrykning – og da slet ikke matematisk – men faktisk er realistisk med i kampen om den famøse 17. plads, der giver en sæson mere i Premier League.
Men skulle det ikke være tilfældet, håber jeg, boarded holder hovedet koldt. Jeg tror ikke, the Rams skal styrte ud og fyre Billy Davies – hverken efter 13. eller 23. eller 38. spillerunde for den sags skyld, hvis det fortsat skulle knibe med pointhøsten. Truppen synes pt. desværre ikke at have generel PL-kvalitet, og det kan ingen manager i verden ændre på (før transfervinduet i januar). Og skal vi ned at vende i the Championship, før det bliver rigtig godt, så er det det, vi skal.
I første omgang skal vi dog slå Bolton på lørdag!
Logged


Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #28: 06 Okt 2007, 12:39 »

 
Det er en svær udekamp på Madejski Stadium mod den navnkundige manager (sidste sæson kåret som årets manager i PL) og ex-fodboldstjerne Steve Coppells Reading, the Rams står over for. Og i statistikken er der ikke megen hjælp at hente...
Derby har spillet 11 gange ude mod "the Royals" i ligasammengæng, hvilket har betydet ni nederlag, en uafgjort og blot en enkelt sejr med en samlet score på 22-6 i Readings favør. Så det er på den baggrund en svær kamp, vi går i møde. Ved vort senest møde 1. april 2006 tabte vi således 5-0, mens vores eneste sejr er fra sæsonen før, hvor vi sneg en 1-0 hjem. Vi kan så håbe på en gentagelse af sidstnævnte resultat!

 


Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Derby County
« Svar #29: 06 Okt 2007, 14:05 »

Jeg tror desværre at Derby (igen) får det svært mod Reading.. Efter deres massive nederlag mod Portsmouth skal de for alt i verden revanche den kamp og tror det kommer desværre til at gå ud over the Rams...
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010