home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107075 gange)
Hado
Gæst

Sv: Juventus-tråden
« Svar #120: 20 Maj 2007, 22:17 »

Det tror jeg sagtens jeg kan... Jeg tænker hele tiden på Juventus Wink

Men jeg modtager gerne forslag pr. PB!

EDIT: Er det ikke fint, hvis der er tidsbegrænsning på?

Jo. Tidsbegrænsninger skal der være. For så kan vi jo få nye og flere afstemninger Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #121: 20 Maj 2007, 22:18 »

Jo. Tidsbegrænsninger skal der være. For så kan vi jo få nye og flere afstemninger Smiley

Det er jo det.

Jeg bliver så glad, når folk skriver i tråden. Så dør forummet ikke helt.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #122: 21 Maj 2007, 14:27 »

Dagens rygter går på, at Vincenzo Iaquinta skal til tjek i denne uge, på trods af, at klubberne endnu ikke er enige om prisen. Juventus har budt £6 mio. og Matteo Paro, men Udinese vil angiveligt have flere spillere med.

Endnu engang har Deschamps været i pressen for at sige, at han ikke er sikker på, han er træner for Juventus næste år. Suk... Tier han aldrig stille?

Den vil nok mest chokerende nyhed er, at Massimo Brambati, agent og mangeårig scout for klubben, mener, at Juventus meget vel kan blive solgt inden Serie A-start. Han mener ikke, at de to repræsaentanter for Agnelli-familien, Lapo og Elkmann har lysten mere, og mener derfor, et salg er en mulighed.

Desuden siger han, at Cobolli Gigli trækker sig, hvis ikke Gigi bliver i klubben. Så hvem ved, måske får vi en helt ny bestyrelse - igen. Så lad os håbe, de denne gang vælger nogen, som ikke har forbindelse til Moggi.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2007, 14:36 af adzke » Logged

DelPiero
Gæst

« Svar #123: 21 Maj 2007, 14:32 »

(Til afstemningen)
Jeg vil mene at Buffon er den vigtigste mand at have i truppen næste sæson. Han er en mand der kan holde holdet inde på dårlige dage, og jeg tror der kan komme mange af dem næste år (desværre).

Zone 43
Manager

« Svar #124: 21 Maj 2007, 17:58 »

Dagens rygter går på, at Vincenzo Iaquinta skal til tjek i denne uge, på trods af, at klubberne endnu ikke er enige om prisen. Juventus har budt £6 mio. og Matteo Paro, men Udinese vil angiveligt have flere spillere med.

Iaquinita er fedt nok, men Paro skal saftsusme ikke den anden vej! Send dem et buket blomster og det beløb istedet Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #125: 21 Maj 2007, 23:16 »

Iaquinita er fedt nok, men Paro skal saftsusme ikke den anden vej! Send dem et buket blomster og det beløb istedet Peace

Iaquinta er OK. Men jeg forstår ikke, hvorfor man så ikke køber Bianchi i stedet. Han vil højst sandsynligt være en smule billigere.

* adzke som hyper Bianchi for vildt Smiley

DelPiero
Gæst

« Svar #126: 22 Maj 2007, 12:05 »

Jeg vil også mene at Bianchi ville være den bedste til Juve. og mon ikke man også skal punge lidt mere ud for Iaquinita. Selvom Iaquinita også ville være utrolig fræk at have i angrebet.

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 22 Maj 2007, 12:50 »

Sådan !

Endelig en ordenlig tråd med det rigtige hold !

Væk med wanker Deschamps, og lad os få en rigtig træner i Lippi !!
« Seneste Redigering: 22 Maj 2007, 13:16 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #128: 22 Maj 2007, 13:02 »

1.Sådan !

Endelig en ordenlig blog med det rigtige hold !

2.Væk med wanker Deschamps, og lad os få en rigtig træner i Lippi !!
1. Blog?  Huh  Rullende Øjne
2. Hvorfor skal han væk?

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 22 Maj 2007, 13:15 »

1. Blog?  Huh  Rullende Øjne
2. Hvorfor skal han væk?

Hehe sorry mente tråd Smiley

Synes generelt bare ikke han er god, for mange konflikter omkring ham. Mange andre som kunne gøre det mindst lige så godt. !

GOONER TILL I DIE !!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #130: 22 Maj 2007, 22:56 »

2. Hvorfor skal han væk?

Han er ikke den rigtige træner. Han skaber konflikter.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #131: 23 Maj 2007, 14:16 »

Juventus have reportedly reached an agreement to sign Udinese striker Vincenzo Iaquinta at the end of the season. (...)The transfer operation will allegedly cost Juventus £5.7m plus the co-ownership of Michele Paolucci, who is currently on loan at Ascoli.

Det er i mine øjne et godt køb. Han er en dygtig spiller, som nok havde spillet i en syørre klub, havde det ikke været for Calciopoli. Desuden ser det ud til at være en rimelig pris.

Meanwhile, Juventus sporting director Alessio Secco was spotted in Rome where he is said to have met with Roma counterpart Daniele Pradè.

It is believed that the two men discussed the future of Philippe Mexes who may leave the capital this summer seeing as his Giallorossi contract expires in 2008.

Mexés er uden tvivl en god spiller. Et super køb, hvis det går igennem. Dog ser jeg stadig hellere Barzagli.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 23 Maj 2007, 15:12 »

Ser sQ da godt ud hvis de kommer til klubben. Mexes ku være for nice at se i Den gamle Dame.

Arsenal!

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 23 Maj 2007, 15:38 »

Jeg har også læst for ikke så lang tid siden at Juve var interesseret i Torsten Frings fra Werder Bremen, werder ville forlange omkring 12 mil. euro. Efter min mening kunne han være spændende, men måske lidt for dyr, når man tænker på hans alder.

Arsenal!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #134: 23 Maj 2007, 15:39 »

Jeg har også læst for ikke så lang tid siden at Juve var interesseret i Torsten Frings fra Werder Bremen, werder ville forlange omkring 12 mil. euro. Efter min mening kunne han være spændende, men måske lidt for dyr, når man tænker på hans alder.

HeeH...

Det er ret lang tid siden, at Frings valgte Werder foran Juventus.  Rullende Øjne

Old, old, old news.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010