home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 107045 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Juventus-tråden
« Svar #105: 19 Maj 2007, 21:41 »

Jeg tænkte mere på position, alder, nuværende klub o.l. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #106: 19 Maj 2007, 21:44 »

Jeg tænkte mere på position, alder, nuværende klub o.l. Smiley

Han er højreback. Han spiller i Reggina. Han er 24, fylder 25 på fredag. Han er dygtig!

DelPiero
Gæst

« Svar #107: 20 Maj 2007, 18:50 »

En spiller jeg gerne så i Juventus, skulle være en fyr som Nakamura, han er jo et geni! Han slår nogen geniale pasninger, han er driblestærk, ja, han er en meget komplet spiller.

En mand der også ville være god at have er Huntelaar(?). Jeg har ikke rigtig set ham spille, udover diverse klips på nettet men rygterne går jo på at han er en meget komplet spiller.

Hvis jeg skulle nævne en sidste en som jeg gerne så spillede for Juve næste sæson så skal vi igen til Holland. En mand som Afonso Alves ville jo være hammer giftig at have. Jeg ønsker ham dog kun hvis Trezuget ryger til sommer.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #108: 20 Maj 2007, 18:51 »

En spiller jeg gerne så i Juventus, skulle være en fyr som Nakamura, han er jo et geni! Han slår nogen geniale pasninger, han er driblestærk, ja, han er en meget komplet spiller.

En mand der også ville være god at have er Huntelaar(?). Jeg har ikke rigtig set ham spille, udover diverse klips på nettet men rygterne går jo på at han er en meget komplet spiller.

Hvis jeg skulle nævne en sidste en som jeg gerne så spillede for Juve næste sæson så skal vi igen til Holland. En mand som Afonso Alves ville jo være hammer giftig at have. Jeg ønsker ham dog kun hvis Trezuget ryger til sommer.

Nakamura har jo før forsøgt sig i Serie A. Det var ikke den store succes. Jeg tror ikke, hans talent rækker længere end den skotske Premier League.

Zone 43
Manager

« Svar #109: 20 Maj 2007, 19:03 »

Jeg tror, at Afonso vil blive en skuffelse. Nok har han scoret masser af mål i Malmø og Heerenveen(?), men der er forskel mellem de hold og et som Juve. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #110: 20 Maj 2007, 19:06 »

Jeg tror, at Afonso vil blive en skuffelse. Nok har han scoret masser af mål i Malmø og Heerenveen(?), men der er forskel mellem de hold og et som Juve. Smiley

Han scored vist ikke alt for amnge i Malmö?

Jeg tror heller ikke, han bliver aktuel. Den eneste angriber, som Juventus vil kaste mere end 2oo mio. kr. efter, er Luca. Og han skifter ikke til Juventus.

Zone 43
Manager

« Svar #111: 20 Maj 2007, 19:10 »

Så er det nok mig, der husker forkert. Men en del han har vel scoret, siden Heerenveen har fået i ham Smiley

Toni var på et tidspunkt med i et 'trekans-rygte'm hvor Trez skulle til Milan. Gilar til Viola og Toni til os Peace

- Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #112: 20 Maj 2007, 19:12 »

Afonso Alves har nu ellers bombet den hollandske liga helt og aldeles. Hvis Zlatan ku', så kan Afonso Alves også Wink

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #113: 20 Maj 2007, 19:13 »

Afonso Alves har nu ellers bombet den hollandske liga helt og aldeles. Hvis Zlatan ku', så kan Afonso Alves også Wink

Jeg tror ikke, man leder efter en ny Zlatten.

Bianchi eller Huntelaar er vist de spillere, der er "hottest" på den position lige nu.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #114: 20 Maj 2007, 22:04 »

Hermed er der tilføjet en afsteming.
 Jeg håber, I afgiver jeres stemme. Samtidig kan I også lige skrive, om I synes, der bør være regelmæssige afstemninger i tråden.
Sådan ser det ud, når vi spiller fodbold i Torino:

Hado
Gæst

« Svar #115: 20 Maj 2007, 22:07 »

Har stemt at beholde Buffon. Jeg mener han er en af de vigtigste brikker for os.

Zone 43
Manager

« Svar #116: 20 Maj 2007, 22:08 »

Så ender det sikkert i en gentagelsen Skuffet

Hermed er der tilføjet en afsteming.
 Jeg håber, I afgiver jeres stemme. Samtidig kan I også lige skrive, om I synes, der bør være regelmæssige afstemninger i tråden.

Jeg har valgt 'andre', da man kun har en stemme. Jeg håber på Gigi, Barzagli og Bianchi, af de valgte i afstemningen.

- Daniel Agger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #117: 20 Maj 2007, 22:09 »

Jeg havde også svært ved at stemme. Måske den skulle have omhandlet, hvilken kæde, der var vigigst...

Er det en god idé med afstemninger i tråden?

Hado
Gæst

« Svar #118: 20 Maj 2007, 22:14 »

Jeg havde også svært ved at stemme. Måske den skulle have omhandlet, hvilken kæde, der var vigigst...

Er det en god idé med afstemninger i tråden?

Jeg synes det er en kanon idé.

Håber du kan finde på endnu en når den igangværende er afsluttet. Ellers vil jeg, hvis ikke også andre, da prøve at hjælpe Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #119: 20 Maj 2007, 22:15 »

Jeg synes det er en kanon idé.

Håber du kan finde på endnu en når den igangværende er afsluttet. Ellers vil jeg, hvis ikke også andre, da prøve at hjælpe Smiley

Det tror jeg sagtens jeg kan... Jeg tænker hele tiden på Juventus Wink

Men jeg modtager gerne forslag pr. PB!

EDIT: Er det ikke fint, hvis der er tidsbegrænsning på?

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010