|
Krellz
|
|
Ja undskyld fejlen, det jeg vil sige er at vi ikke har vundet I Midtjylland.  Med LO som træner  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
kom så utaka et mål til og vi får nok 2. pladsen !!!
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ingen skal sige at Lars Olsen er dårlig han spiller bare nogle gange for offensivt. (spiller = stiller med opstilling)
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
kom så utaka et mål til og vi får nok 2. pladsen !!!
Arh, der er lige en målforskel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
ja OB fører den
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
ja OB fører den
Ja, ups. Mig der ikke er opmærksom. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
gør ikke noget kom så demba-nyren, utaka, hans henrik og alle jer andre SCOR!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Slut, 1-1. Kun en virkelig minimal chance for sølv nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kirederf19
|
|
Lad os håbe at Midtjylland kan skabe et uafgjort resultat mod Brøndby i næste weekend, forudsat at OB selvfølgelig vinder mod Horsens.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
alle dem der ikke kommer ind og se OB-AC Horsens er ikke OB fans.. vi får sølv med sejr for brøndby kommer aldrig til at slå midtjylland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Endnu engang spilder vi vores chance, når vi virkelig havde den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marcusdyhr
|
|
vi skal bare vinde imod horsens og brøndby uafgjort eller taber til FCM og sølvet er vores xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
alle dem der ikke kommer ind og se OB-AC Horsens er ikke OB fans.. vi får sølv med sejr for brøndby kommer aldrig til at slå midtjylland
Hvorfor?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Hvorfor?
Tja, vil nok også sige at jeg tror, desværre, at der er større chance for at BIF vinder. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|