home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242455 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: OB tråden
« Svar #375: 20 Sep 2008, 10:31 »

Tak zone Wink

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #376: 20 Sep 2008, 11:05 »

Der er 0% chance for at Utaka starter inde da Olsen ikke laver om i sin start 11'er.

Manchester United
Odense Boldklub

Badefar
Manager

« Svar #377: 20 Sep 2008, 12:17 »

Jeg håber at Uta får chancen men det gør han næppe før om 3 kampe.

bøvle
Manager

« Svar #378: 20 Sep 2008, 12:21 »

sidder og knokler lidt med et drømmehold, så tror i OB stiller med Helveg fra start, efter den lille episode i sisdte kamp???

Yoggidk
Gæst

« Svar #379: 20 Sep 2008, 12:24 »

sidder og knokler lidt med et drømmehold, så tror i OB stiller med Helveg fra start, efter den lille episode i sisdte kamp???

Han er en sikker starter...

bøvle
Manager

« Svar #380: 20 Sep 2008, 12:26 »

okay takker.

kan egentlig ikke forstå hvorofr, da jeg selv mener Ruud er væsentlig bedere, men tak

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #381: 20 Sep 2008, 20:55 »

Mon ikke der bliver forlænget med Lars Olsen inden længe? Det er i hvert fald svært at indvende noget mod resultaterne. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at ansættelsen af Viggo og Fall er kernen i den forvandling, der er sket fra at spille alt uafgjort til at vinde med et mål, men ku' en ny træner finde sig i at ha' noget mindre at sku' ha' sagt i forhold til, hvad en cheftræner sikkert har normalt? Hvis OB ikke forlænger, må det være, fordi man går efter et stort udenlandsk navn - eller Morten Wieghorst ...

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #382: 20 Sep 2008, 21:23 »

Først så tror jeg (desværre) at OB forlænger med Lars Olsen og det er mest af Viggo fortjeneste at OB ikk spiller så mange kampe uafgjort mere pga den måde som han kan gøre spillet klar op til en kamp som vi sidste år så at Lars Olsen ikk kunne ... Fall har helt klart været en klasse spiller for os indtil videre ... En ting kan man sige og det er at Morten Wieghorst ALDRIG kommer til at træne OB ...

Og så til dags kamp ,.. Hold kæft hvor var vi dog ringe , det var virkelig heldigt at vi fik de 3 point med hjem ... Det def. stod ikk godt nok ... Arek Onysko spllede en okay kamp så lidt skit ud ved Horsens målet ... Thomas Helveg spillede igen en skit kamp det samme gjorde Chris Sørensen ... Håland og Ander M. Christensen spillede udemærket ... Djemba-Djemba spillede en hederlig kamp hvor den udskiftning var på sin plads ... Hans Henrik Andreasen , den mand kan jo ikk spille fløj og da han kom ind på midten og ligge træk han for meget ud på kanten ... Johan Absalonsen spillede heller ikk godt idag fik ikk sit spil til og køre ... Henrik Hansen heller ikk god nok idag perfekt udskiftning af Lars Olsen ... Björn Runstörm godt at se en mand som kæmper , dog heller ikk den bedste kamp fra hans side , dribler for meget , aflever for sent så det løber ud i ingenting ... Djiby Fall en stor kamp fra hans side af i dag , og med to mål topper det dagens topindsats ... Lars Olsen skiftede for en gangs skyld godt ud idag ...

dasmessi
Gæst

« Svar #383: 21 Sep 2008, 12:52 »

Flot sejr igår til OB. Kæft Fall han er sindsyg. Godt man har ham på drømmeholdet. Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #384: 02 Okt 2008, 20:48 »

Nå, så tabte Brøndby til Rosenborg, og det vil de også komme til på Fionia på søndag Djævel. Dette er kampen hvor vi skal vise at vi kan uden Fall og det bliver spændende at se Utaka - Runström spille sammen. Håber også vi får den lynhurtige Clottey at se.

Prydss
Lilleputspiller
*

« Svar #385: 04 Okt 2008, 16:59 »

tror ob vinder sikkert Wink
nogle der ind og se den?. jeg skal Smiley
der er kun 1400 biletter tilbage.
det bliver nok runström og utaka helt fremme.

odense boldklub<3

Badefar
Manager

« Svar #386: 04 Okt 2008, 17:14 »

Jeg er som sædvanligt at finde på blok b.

andersvilster
Gæst

« Svar #387: 05 Okt 2008, 19:23 »

Hold da #### Hvor den ##### dommer dømmer det var da helt utroligt Djemba skulle ikke engang have haft rødt ticked off ticked off ticked off
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 19:33 af andersvilster » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #388: 05 Okt 2008, 20:10 »

Så er det tid til at brokke sig, kald mig whiner, kald mig hvad du vil! Anders Hermansen også kendt som Brøndby svinet er sgu for klam! Rød kort til Djemba-Djemba? Hvis det er fair, hvor er det røde kort så til Daniel Wass og Gislason? Og hvor mange gange fik Jallow lige filmet sig til frispark, og hvor mange gange hoppede Hermansen på den? 99% af gangene. Så nu er det store spørgsmål; Hvor meget har Kasi Jesper betalt Hermansen? Jeg tror vi er oppe i nogle tusinde stykker, hvad tror i?

EDIT: Tak for at du kostede os 3 vigtige point, Brøndby svin.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 20:19 af Krellz » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #389: 05 Okt 2008, 20:21 »

Så er det tid til at brokke sig, kald mig whiner, kald mig hvad du vil! Anders Hermansen også kendt som Brøndby svinet er sgu for klam! Rød kort til Djemba-Djemba? Hvis det er fair, hvor er det røde kort så til Daniel Wass og Gislason? Og hvor mange gange fik Jallow lige filmet sig til frispark, og hvor mange gange hoppede Hermansen på den? 99% af gangene. Så nu er det store spørgsmål; Hvor meget har Kasi Jesper betalt Hermansen? Jeg tror vi er oppe i nogle tusinde stykker, hvad tror i?
Arhh, slap af. Han var langt fra på Brøndby's side. Nu sidder du, og nævner flere brøndby-spillere, der, ifølge dig, skulle have haft rødt kort. Så kan jeg da også sagtens nævne Helveg, som én af dem der skulle være blevet smidt ud. Den stempling han lavede, var jo fuldstændig vanvittig!

Ved Djemba-Djemba's røde kort hiver han (bevidst) ud efter Holmén's hals. Helt klart til gult, vil jeg mene. Og han havde et gult i forvejen = rødt. En dårlig dag fra Hermansens side, ja. På Brøndbys side, nej.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010