home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242521 gange)
andersvilster
Gæst

Sv: OB tråden
« Svar #330: 24 Aug 2008, 01:31 »

Timm er på vej væk (har i sikkert hørt)hvor tror i han ender?
Mit byd er FCN eller Horsens

sla
Ynglingespiller

« Svar #331: 26 Aug 2008, 08:49 »

Tjaaa... Så fandt Mr. Timm til Lyngby... Han må da have alt mulig held med det... Jeg må indrømme at jeg havde meget meget svært ved at se hvor han skulle spille henne på dette OB manskab.. Så håber da han kan få en masse spilletid i Lyngby...

Iøvrigt... VI LIGGER NUMMER 1.. VI LIGGER NUMMER 1...  igen.. Smiley

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

sla
Ynglingespiller

« Svar #332: 26 Aug 2008, 08:51 »

Iøvrigt... Kan vi ikke få lavet den afstemning om... Der mange nye spændende spillere i OB.. OG så er der jo også lige 4 på listen som nok ikke burde være der.. Skuffet

Laursen, Borring, Timm og Nielsen..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

tturbo1
Manager

« Svar #333: 26 Aug 2008, 08:57 »

Iøvrigt... Kan vi ikke få lavet den afstemning om... Der mange nye spændende spillere i OB.. OG så er der jo også lige 4 på listen som nok ikke burde være der.. Skuffet

Laursen, Borring, Timm og Nielsen..

- SLA

Sådan???

sla
Ynglingespiller

« Svar #334: 26 Aug 2008, 09:32 »

Jeg havde personligt nok tilføjet Djiby Fall på listen også... han har jo kun ½ år i OB.. men helt nyindkøb er han jo selvf ikke..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

tturbo1
Manager

« Svar #335: 26 Aug 2008, 10:07 »

Tror ikke han ender i en dansk klub. Tror mere i England. Såsom Norwich.
Ja så følger du i alt fald ikke med, for han skrev kontrakt med Lyngby i går.
Meget logisk egentlig nu hvor Lyngby allerede har mistet Christian Holst til SIF og Beckmann er vel kun et spørgsmål om checkens størrelse, så ryger han også...

sla
Ynglingespiller

« Svar #336: 26 Aug 2008, 10:12 »

Der er noget der tyder på at Dasmessi ikke har læst mit indlæg lidt længere oppe.. Hvor jeg kommentere Lyngby og Timm.. Smiley God nok ellers.. Tror iøvrigt at Timm kan blive god for Lyngby, da han har mulighederne for at blive en god spiller..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

tturbo1
Manager

« Svar #337: 26 Aug 2008, 10:16 »

Der er noget der tyder på at Dasmessi ikke har læst mit indlæg lidt længere oppe.. Hvor jeg kommentere Lyngby og Timm.. Smiley God nok ellers.. Tror iøvrigt at Timm kan blive god for Lyngby, da han har mulighederne for at blive en god spiller..

- SLA
Ingen tvivl om, at han har et stort talent....
Men kan han administrere det??
Lyngby må jo også være lidt i tvivl siden de kun tegner en 1-årig kontrakt med ham.

sla
Ynglingespiller

« Svar #338: 26 Aug 2008, 10:33 »

ja... en 1årig kontrakt er som regl et tegn på en forsigtig investering.. Men hvem ville ikke tage den med ro med Mads Timm... Han er først nu her ved at komme sig over den omgang operation han fik i foråret.. Og om sådan noget skidt bryder op igen, det ved ingen jo...
Jeg mener at det var "Sportsbrok" han blev snitte i pga. ..

Mads Timm skal spilles som en spilfordeler bag angrebet.. Og i mine øjne helst med 2 angribere foran sig.. Lidt som Henrik Hansen bliver brugt for OB lige nu... Der ligger han godt tror jeg... Da han spillede for OB blev han mest brugt som en lidt hængende angriber.. Men kun 1 foran sig..

Iøvrigt vil jeg skynde mig at sige at det er mig der har stemt på Emmanuel Clottey... Da jeg tror han har mulighed for at blive en giftig spiller.. Specielt i Kontra spil... Hvis modstanderene har hjørne imod OB, så bliver Fall jo som regl hevet hjem i forsvaret... Så skal der bare stikkes en lang pasning som Emmanuel Clottey kan løbe på... Han løber jo sindsygt stærkt den unge mand der... Så ham iøvrigt nede i Ådalen da jeg skulle bytte lidt størrelse på min OB trøje.. Dammit han er ikke ret stor.. Smiley

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

dasmessi
Gæst

« Svar #339: 26 Aug 2008, 12:23 »

Meget logisk egentlig nu hvor Lyngby allerede har mistet Christian Holst til SIF og Beckmann er vel kun et spørgsmål om checkens størrelse, så ryger han også...
My bad..

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #340: 30 Aug 2008, 11:13 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88476

Ser ud til vi præsenterer en spiller ved pre-matchen eller i pausen i OB-RFC kampen, håber det er en spiller med kvalitet og at de ikke betyder exit for Fall.

Og så er Fall blevet vurderet af flere agenter på en ca. pris på 44.8 millioner.

fc-hansen
Manager

« Svar #341: 30 Aug 2008, 11:20 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88476

Ser ud til vi præsenterer en spiller ved pre-matchen eller i pausen i OB-RFC kampen, håber det er en spiller med kvalitet og at de ikke betyder exit for Fall.

Og så er Fall blevet vurderet af flere agenter på en ca. pris på 44.8 millioner.
hvilket på ingen måde er for meget. mht. jeres nye striker så lyder det da spændende, nogen der har hørt noget om hvem det evt. er? og hvad med Clottey er han med i truppen idag? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #342: 30 Aug 2008, 11:22 »

ja, og så passer han perfekt i Lyngbys offensive tilgang til tingene Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #343: 30 Aug 2008, 11:27 »

Ingen rigtige rygter hvem det er endnu. Og ja Clottey er med i truppen i dag, og han har fødselsdag i dag, tillykke til Clottey!

dasmessi
Gæst

« Svar #344: 30 Aug 2008, 11:31 »

Bliver da spændende og se hvem de præsenterer.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010