home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 941 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242710 gange)
sla
Ynglingespiller

Sv: OB tråden
« Svar #195: 14 Jul 2008, 15:34 »

Jeg vil give dig ret i at OB har solgt en rigtig god spiller i Borring til FCM... Men jeg tror at vi vil se at både Absalonsen og Bolanôs kan spille ude på venstre kanten... De kan ikke det samme som Borring.. Atlså løbe som et lyn ud af helvede... Men de er begge 2 gode dribler som kan være kreative på egen hånd...

I mange OB kampe så vi ikke Borring ret meget... Hvis ikke han blev sat i scene af midten... (ved godt at han har scoret flotte mål ved at trække med ind i banen så)

Men jeg tror og håber at vi kommer til at se en dejlig offensiv fra OB i den kommende sæson... Hvor det ikke kun handler om lange høje bolde op til Fall... Men flotte indlæg fra fløjene, og gennemspillet bolde langs jorden...

Hvis dette kan komme til at fungere rigtigt... Så skal de andre top hold spille op til deres eget bedste for at kunne hamle op med OB... Men igen... Fungere det ikke... Så kommer der flere uafgjorte...

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #196: 15 Jul 2008, 11:17 »

Nu holder jeg ikke selv med OB, men det her kunne være en rigtig god signing:

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86305

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #197: 15 Jul 2008, 11:22 »

Ved ikke om han vil være god. han har noget erfaring fra toppen af Europa.. Men han slog jo aldrig igennem, så det er lidt som en Lottokupon, vil jeg mene.

Yessir
Manager

« Svar #198: 15 Jul 2008, 11:27 »

Ved ikke om han vil være god. han har noget erfaring fra toppen af Europa.. Men han slog jo aldrig igennem, så det er lidt som en Lottokupon, vil jeg mene.

Men hvor mange gange henter en dansk klub, en spiller der har slået igennem i toppen af Europa  Wink
Det ser umådeligt spændende ud med Djemba drengen. Lad os ikke håbe at hans økonomiske krav er skyhøje, bare fordi han spillet lidt her og der, i England...

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #199: 15 Jul 2008, 11:28 »

En spiller der har haft kvalitet til at spille PL og CL for Man U har stensikkert kvalitet nok til OB. Er jeg i hvert fald ret sikker på  Rullende Øjne

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #200: 15 Jul 2008, 11:37 »

Men hvor mange gange henter en dansk klub, en spiller der har slået igennem i toppen af Europa  Wink

Slået igennem og slået igennem...

Man U - 20 kampe
Aston Villa - 11 kampe
Burnley - 15 kampe

Men ganske givet interessant at se hvad det kan blive til.

Yessir
Manager

« Svar #201: 15 Jul 2008, 13:03 »

Slået igennem og slået igennem...

Man U - 20 kampe
Aston Villa - 11 kampe
Burnley - 15 kampe

Men ganske givet interessant at se hvad det kan blive til.

Tror du misforstod min sætning på det kraftigste  Wink
Læs evt. det jeg quoter en ekstra gang  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #202: 15 Jul 2008, 13:12 »

Jeg tror nu at Djemba-Djemba bliver god i OB, på trods af hans fiasko i Man U. Jeg vil lige i samme åndedrag kritisere EB for at bruge overskriften "United-stjerne til OB". Man skal vel have success for at blive en stjerne..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rossonero
Gæst

« Svar #203: 15 Jul 2008, 13:18 »

Jeg synes nu, at det er en rigtig fornuftig investering.
Djemba-Djemba råder over en rask mængde erfaring, som OB helt sikkert kan bruge. Jovist, han har ikke slået igennem på toppen, men mon ikke han kan gøre et godt stykke arbejde i Danmark? Det tror jeg.

sla
Ynglingespiller

« Svar #204: 15 Jul 2008, 13:32 »

for katten da... Dette transfer vindue bringer da kun gode nyheder til OB... Smiley

en gratis angriber, en billig offensiv back, en god dansk midtbane, osse temmelig billig...

Solgt Borring til et historisk SAS liga beløb på den gode side af 20mio... eller hvad det nu end blev..
Og nu også en mulighed for en rutineret Deffensiv Midt... Som har teknik, og evnen til at rydde op... Smiley

Det bliver jo bedre og bedre... Hvem katten skal snart sidde på bænken? Opstemt

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #205: 15 Jul 2008, 13:33 »

Bare for at slå det fast - jeg opponerer ikke imod at han kunne blive en god spiller for OB, men derimod at han skulle have slået igennem i toppen af Europa. Og det har jeg åbenbart også misforstået Wink

Thore
Manager

« Svar #206: 15 Jul 2008, 14:07 »

Det ville være rigtig fedt og se ham i superligaen  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #207: 15 Jul 2008, 14:24 »

Så lige det med Djemba-Djemba på tekst-tv, og det er sgu fedt.

Det er virkelig lækkert at se, at SAS-ligaen trods alt kan trække spillere som ham, Farnerud osv. til. Håber han skriver med OB!

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #208: 15 Jul 2008, 15:17 »

I følge ob.dk er der ikke tale om en prøvetræning!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #209: 15 Jul 2008, 15:24 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86305

trækker mit indlæg tilbage efter jeg læste dette Peace

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010