home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1023 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242747 gange)
Yessir
Manager

Sv: OB tråden
« Svar #150: 18 Jun 2008, 11:22 »

Jeg syntes til gengæld i har fået et fedt logo. Det ser meget "gammeldags" ud, og gammelt er moderne.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #151: 18 Jun 2008, 12:16 »

http://www.ob.dk/files/pub/13784.jpg

Det er d aen trøje der vækker minder Thumbs Up

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #152: 18 Jun 2008, 13:11 »

Synes det er ved at være for meget alt det der med at de vil have puma fordi det have de i de gode gamle dage, og at logoet skal se ældre ud. helt ærligt tror jeg ikke logoet gør noget evd spillet på banen.

P.S. trøjerne og logoet er langt fra godt.

sla
Ynglingespiller

« Svar #153: 18 Jun 2008, 13:48 »

Jeg syntes at den nye Udebane trøjle er væsenligt bedre end alt det mode der åbenbart er kommet i rent sorte trøjer..
Så er det da meget bedre med gul/sort...

Og hvor jeg dog glæder mig til næste sæson starter... Opstemt

Med alle de gode spiller der er på VORES hold... Og de nye spændende talenter der er købt.. Det bliver godt...

Målet må da helt klart være en medajle... ligegyldigt type... Det er internationalt fodbold vi vil have.. Opstemt

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

sla
Ynglingespiller

« Svar #154: 23 Jun 2008, 13:02 »

Så for katten... Så røg Mr. J. Borring til FCM for en let sum af 19 mio...

Det er lidt røv at sælge så god en spiller til en klub man kan kalde konkurent.. Men 19 mio... Det kan man altså få en rigtig god spiller for.. Opstemt Godt solgt..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #155: 23 Jun 2008, 14:06 »

Sla hvor har du det fra at han er solgt for 19 mio. ?

Jeg kan så fortælle at en jeg går i klasse med hans far er med i OB VIP'en og får mails hver gang der sker noget inde for OB og han fik en mail med at han var solgt for 28 mio.

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #156: 23 Jun 2008, 14:12 »

Ifølge hvad jeg har læst på OB's forum så er Borring solgt for 21 millioner, og dette link..

http://www.fyens.dk/article/1019631:Sport--OB-fik-21-millioner-for-Borring

sla
Ynglingespiller

« Svar #157: 23 Jun 2008, 16:10 »

Der er åbenbart ikke noget rigtigt talt så... for det holdes hemmeligt ifølge Bold.dk... Men beløbet omkring 19mio var hvad jeg hørte i P3 nyhederne imorges... Men 28 Mio er da så bare ca. 9mio bedre...

Hvorfor katten vil de give 28 mio for Borring... Han er godt nok god.. Men så god?
Smiley
- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #158: 23 Jun 2008, 16:17 »

Der er åbenbart ikke noget rigtigt talt så... for det holdes hemmeligt ifølge Bold.dk... Men beløbet omkring 19mio var hvad jeg hørte i P3 nyhederne imorges... Men 28 Mio er da så bare ca. 9mio bedre...

Hvorfor katten vil de give 28 mio for Borring... Han er godt nok god.. Men så god?
Smiley
 - SLA
Ifølge en kilde skulle det være 21.000.000 DKK. Og det tror jeg meget på Wink! En god handel for OB selv om vi mister en profil. Håber snart at OB præsentere en Off. Midt. og en V. Midt. xD!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #159: 23 Jun 2008, 16:28 »

Ifølge en kilde skulle det være 21.000.000 DKK. Og det tror jeg meget på Wink! En god handel for OB selv om vi mister en profil. Håber snart at OB præsentere en Off. Midt. og en V. Midt. xD!

19 mill.. 21 mill.. Nogle har sågar sagt 36 mill.. Det er over de 17 vi fik for Laur, og så er det en go handel som er svær at sige nej til.. Okay, vi mister en profil, men så må vi sku finde en for de penge, og ikk en middelmådig for 5 mill ! Der skal handles Kim B, og jo hurtigere det sker, des bedre er det ! Jeg tror selv på de der 20 mill, rundt regnet, så vi skal handle nu.. Alle ved snart hvor mange penge vi ligger inde med... Og de skal bruges nu, nogle af dem, hvis vi vil vinde noget i år !
« Seneste Redigering: 23 Jun 2008, 16:31 af simonob » Logged

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Yessir
Manager

« Svar #160: 24 Jun 2008, 01:03 »

Flot salg af Kim Brink. Man skulle næsten tro at kræmmeren fra Nordsjælland, har været en tur forbi og holde foredrag. Spændende at se hvad der sker med pengene. Er der mig der husker forkert, eller har Bolanos ikke en overgang spillet venstrekant, og gjort det rimelig godt (tror det var her i foråret)

sla
Ynglingespiller

« Svar #161: 24 Jun 2008, 14:46 »

Bolanös har spillet rigtig godt både som venstre, og hængende anbriber/offensiv midt... Men  Mon ikke han får lov at få første priotet på venstre kant... Jeg tror noget fast spilletid vil gøre ham rigtig giftig... Smiley
Så smid 15-20 Mio på en rigtig god offensiv midt... Så har vi den nye angriber, og Fall på toppen... Som begge skulle være gode på fødderne, og i luften... Så kan man give dem bolden både fra kanterne, og igennem midten... Smiley Tror det kan blive godt...

men men... jeg har nok ikke noget at skulle have sagt i det store hele...

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #162: 26 Jun 2008, 20:26 »

dasmessi, du behøver ikke at skrive et indlæg, OG oprette en ny tråd med præcis samme ordlyd. Jeg har derfor slettet dit indlæg.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kasperbp12
Manager

« Svar #163: 28 Jun 2008, 14:16 »

skal vi ikke snart ha´ en ny afstemning? og var der nogen der så kampen i Haarby andre end Dasmessi selvfølgelig Rullende Øjne

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #164: 28 Jun 2008, 14:37 »

I mangler i den grad en kreativ type, der kan skabe det uventede. Kigger på man på jeres hold, har i et hold der arbejder stenhårdt og er fysisk overlegne ift de fleste hold. Tror bare at jeres mange uafgjorte kampe skyldes mangel på en kreativ midtbane der skal sætte Fall og co. i scene. Får i dette, tror jeg at i ender i top-3 ! Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010