home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 226787 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1680: 26 Sep 2014, 01:35 »

Det klart bedste er selvfølgelig, at de bliver oppe. Det vil sponsorerne i højere grad støtte op om, og man får også TV-penge. Min pointe er mere, at de, OB, bliver nødt til at se i øjnene, hvilken situation, som de står i. Det er som om, at man ikke helt er klar til at opgive de store drømme endnu. Jeg lyver ikke, hvis jeg siger, at tre sejre i træk, så taler man top fire igen. Man forventningsaftemme r slet ikke. Og det er pisse irriterende.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1681: 26 Sep 2014, 01:40 »

Ja, det er lidt som at se AGF om igen.

Jeg tror, det ender med en trænerfyring. Man kan bare frygte for OB, at det sker for sent. Ikke fordi jeg ikke synes, at Troels Bech er en dygtig træner, for det er han afgjort, selvom han er rimelig hyped og en anelse overvurderet, men jeg tror bare, OB har brug for nogle nye energier, og så har de måske først og fremmest brug for en træner, der lægger fodboldromantikken på hylden og tager arbejdshandskerne på. Ove Pedersen virker som det mest oplagte valg.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1682: 26 Sep 2014, 01:54 »

OB er et galehus. Troels er en fin træner, og han ved, hvad han laver. Problemet er bare, at OB ikke kan nøjes med et pointsnit, som det er nu. Der skal ske noget. Enten skal man revidere den taktiske tilgang eller fyre. Spørgsmålet er, om økonomien er til at fyre Troels og ansætte en ny? Jeg tvivler.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1683: 29 Sep 2014, 20:57 »

Endnu et nederlag og endnu et søm i kisten for Troels Bech, hvilket er en lille sejr i sig selv.. Men TB skal dog have ros, for den måde han valgte at stille holdet idag og måden hvorpå de spillede. Det var faktisk ganske glimrende i perioder og havde holdet bare haft lidt mere selvtillid, så kunne det jo ligefrem været gået hen og blevet godt.

De fleste spillere kan være deres indsats bekendt idag. Dog lige med undtagelse af Kirkeskov, som virkelig ikke viser sig som nogen god spiller og konstant var på hælene. Emil Larsen er jeg heller ikke specielt imponeret af, omend han da er i stand til at skabe lidt. Thomas Mikkelsen viser at han ikke er mere end en 1. Divisionsspiller - Fin arbejdsindsats, men han har ikke formatet når det gælder...
Logged

El Cholo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1684: 29 Sep 2014, 21:01 »

Der er ingen chance for, at Troels bliver fyret.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1685: 30 Sep 2014, 09:43 »

Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1686: 30 Sep 2014, 10:03 »

Logged



Gungner
Gæst
 
Sv: OB tråden
« Svar #1687: 30 Sep 2014, 10:06 »

Det må egentlig gøre lidt nas at tage fejl, når man har været SÅ skråsikker Tunge
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: OB tråden
« Svar #1688: 30 Sep 2014, 10:43 »

Det var fadnme også på tide, han lyder til at være velbegavet og taler godt for sig, men noget må der være galt for han stinker som træner, han burde få et job som tv kommentator for det har han da gjort godt
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1689: 30 Sep 2014, 11:05 »

Jeg ved nu ikke.. Han gjorde det sgu godt i Silkeborg inden OB rev ham fra os.
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1690: 30 Sep 2014, 11:11 »

Ledelsen i OB er pinlige.
Hyrer Troels Bech, vil køre ét koncept - men henter Jesper Hansen i Horsens, som køber til et andet koncept.

Økonomisk har det nok spillet ind, men det vidste man allerede da man hentede Troels Bech. Man har ikke kunne hente de nødvendige spillere.
Troels Bech har selvfølgelig ikke formået at motivere spillerne. Den ligger på ham. Men materialet er heller ikke til så meget mere end 8-11. plads.

OB har været i krise siden Brink+Olsen-fyringerne. Intriger på holdet dengang, men det kunne løses ved at køre de pågældende spillere på galeanstalt.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Svartovich
Gæst
 
Sv: OB tråden
« Svar #1691: 30 Sep 2014, 11:56 »

Synes det er et scoop af OB. Nu falder deres chancer for nedrykning kraftigt, med en træner i Ove Pedersens klasse. Det kan godt være OB kommer til at spille endnu mere røvsyg fodbold, men hvis det er det som skal til, for at få klubben på rette spor, er det efter min mening den helt rigtige løsning.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1692: 30 Sep 2014, 12:17 »

Efter min mening er det den forkerte holding, har jo penge ude og sejle på OB, men det var før det blev offentligt kendt at I henter Superligaens bedste CB'er i vinterpausen.
Hallgrimur ! !! !  ! !
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1693: 09 Mar 2015, 21:18 »

 Thumbs Up tillykke til Ove Pedersen, FCV skulle aldrig have givet slip på ham - med dagens sejr så tror jeg på at FCV er nede og mon ikke OB får flere sejre i de følgende kampe og så handler det ellers om at få gjort klar til en ny sæson under Kent Nielsen.

OB skal nu til at sikre sig et hold til næste sæson, flere spillere og trænere er på vej væk og mon ikke vi ser en del nye på holdet.

Logged

YNWA

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: OB tråden
« Svar #1694: 09 Mar 2015, 21:21 »

Desler og Falk er godt nok gode !
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010