home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  [Kap.16] - Shola Sesay
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: [Kap.16] - Shola Sesay  (Læst 30928 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #75: 15 Maj 2007, 18:09 »

FUCK DU SKRIVER KLASSE Thumbs Up

Tak tak Wink Mere du kan læse er lige kommet   Grin
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #76: 15 Maj 2007, 18:31 »

Klasse Igen&Igen&. Min favorit indtil videre!
Logged

I ain't playin', nigga

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #77: 15 Maj 2007, 20:03 »

Jamen hva kan jeg sige.. Det er jo SWEEEET !!

Og lidt love også.. jamen dog jamen dog.. Du tænker jo på alt.. Syntes den med lejligheden var sat godt op, så godt ud med alle de billeder, syntes dog det er upraktisk at elevatoren går ind i hans stue, rimelig nemt at bryde ind ? ;P

EJ det er sgu super Opstemt
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #78: 16 Maj 2007, 22:06 »

UPDATE!!!!!
Peace
Logged

I ain't playin', nigga

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #79: 17 Maj 2007, 14:11 »

Er der stemning for en update idag?
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #80: 17 Maj 2007, 15:17 »

24.– 27. august – Endnu en sejr!


24. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!


Det var en dejlig oplevelse at komme træning efter 4-0sejren over Boston. Der var en lettet stemning, og humøret var i det hele taget højt. Der var mødt en lille gruppe fans op til træningen, og efter dagens program, var der tid til at skrive autografer. David var der samme med Melanie.
Det virkede mærkeligt, for jeg har svært ved at beskrive hvordan jeg har det, på en eller anden måde gør hun mig bare glad, selv uden at hun gør noget.

Som så mange andre dage, endte vi, Nikolaj, Bendtner og jeg på Joey’s hvor vi fik spillet lidt billard, og hygget os til klokken blev for mange. Jeg fik også en lang og hyggelig snak med Melanie, og vi blev enige om at vi en dag måtte finde ud af noget.

Shola Sesay





26. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!


Som altid op mod den 1. september, er der en masse rygter omkring spillerhandler, og især i dag var det Birminghams tur til at komme i medierne!
For det første har Philip Ifil fra Tottenham længe været sat i forbindelse med klubben, også efter at han er blevet lejet ud til Norwich. Dernæst er Titus Bramble fra Newcastle også sat i forbindelse med en plads i vores, i forvejen stærke, forsvar. Også Floribert N’Galula fra Manchester United er sat i forbindelse med klubben. Til sidst er David Sommeil fra Sheffield United også sat i forbindelse med klubben.
Det sjove ved det er, at 3 af de 4 spillere er forsvarsspiller, og som jeg vurderer det, er det i forsvaret vi er stærkeste. N’Galula, som er midtbane spiller, er den sidste af de 4, og han er også et spændende navn, men igen, er der to gode spillere til den plads. Så jeg tror ikke der er hold i nogen af de rygter.

Efter dagens træning, og et kig i de forskellige aviser, brugte jeg eftermiddagen sammen med Melanie, hvor vi gik rundt i Birmingham og så på forretninger.
Og så sluttede denne lørdag med at vi trak Chalton, som vores næste modstander i Carling Cuppen. Ikke den nemmeste modstander, men stadig et hold vi, med lidt held, ville kunne slå.

Men nu vil jeg gå i seng, så jeg er klar til vores kamp mod Ipswich i morgen.

Shola Sesay





27. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!
The BluesIpswich
1-0, Radhi Jaïdi, 78*
MoM: Flávio Conceição


Til dagens kamp mod Ipswich var der ikke de store satsninger i startopstillingen, der så således ud: Taylor - Mills, Jaïdi, Hansen, Bale - Flávio Conceição - Johnson, Danns, Gray - Bendtner, Shola Sesay. Og på bænken var Colin Doyle, Billy Jones, Sebastian Larsson, Fabrice Muamba og Cameron Jerom, hvilket betød flere genvalg fra pokalsejren over Boston, og at jeg igen startede på toppen sammen med Bendtner.

Allerede efter 1 minut havde vi den første store chance, da jeg modtog bolden fra Gray, og hurtigt spillede den videre til Bendtner, der via målmanden fik et hjørnespark. Kort efter spillede Danns bolden dybt til mig, og alene med målmanden sparkede jeg bolden i sidenettet. I det første kvarter har vi kampen helt under kontrol, og vi havde knap nok givet Ipswich en chance, mens vi selv havde haft en del. Især Bendtner og jeg havde været målsøgende, men vi havde ikke haft heldet til at scorer, og det var nok også derfor at vi kunne gå til pause med stillingen 0-0.
I pausen erstattede Fabrice Muamba vores højrekant Damien Johnson, hvilket betød at Neil Danns kom ud på højrekanten, mens Muamba skulle spille på den centrale plads. The Boss sagde til os, at det var vores kamp det her, og at vi altså godt kunne vinde den!
Allerede da der var spillet 2 minutter af andenhalvleg, havde jeg haft de to første chancer, men stadig uden det nødvendige held. Vi forsatte det pres vi havde lagt i førstehalvleg, og selvom vi blev ved med at komme til chancer kunne vi ikke få bolden i nettet. Da der manglede et kvarter blev jeg taget ud, og ind i stedet kom Cameron Jerome. Da der manglede godt 10 minutters tid, fik vi endelig scoret. Radhi Jaïdi kom højst ved et hjørnespark, 1-0! Målet fik Ipswich til at presse os længere tilbage, mens vi forsøgte at komme frem og lukke kampen. Ipswich fik faktisk bolden i mål, med 5 minutter igen, med Sito havde holdt Nikolaj Hansen ned, så det blev korrekt annulleret. I kampens overtid kom vi også til et par gode chancer, men stadig uden det sidste held. Tilgengæld holdte vi Ipswich væk fra chancer, og vandt derfor 1-0.
Der var stor glæde i omklædningsrummet. Med sejren over Ipswich vandt vi vores anden ligakamp, og rykkede 6 pladser op i tabellen. Det var som om at det gik op for os, at vi måske alligevel havde en chance for at rykke op, hvilket jo også var klubbens målsætning i år.

The Boss var også glad for sejren, og gav os alle sammen fri i morgen. Især var der ros til Julian Gray og kampens spiller, Flávio Conceição.

Jeg er godt kvæstet efter kampen, og valgte derfor at tage direkte hjem på hotellet efter kampen. Jeg tror jeg vil bruge min fridag i morgen, til at pakke mine ting her på hotellet, så jeg er klar til at flytte den første. Og hvis der bliver tid til det, vil jeg nok også være sammen med Melanie.

Shola Sesay

« Seneste Redigering: 17 Maj 2007, 17:31 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #81: 17 Maj 2007, 15:34 »

Og lidt love også.. jamen dog jamen dog.. Du tænker jo på alt.. Syntes den med lejligheden var sat godt op, så godt ud med alle de billeder, syntes dog det er upraktisk at elevatoren går ind i hans stue, rimelig nemt at bryde ind ? ;P

Jeg ved da ikke om det er helt så dumt igen, tænk på at for elevatoren virker på den måde, at man scanner sit nøglekort, når man kommer ind i den, og så kører den op til ens lejlighed, på den måde kan man KUN komme ind i ens egen lejlighed, og man kan kun komme derop hvis man har nøglekortet... Desuden er der også en reception der holder øje med hjem der bruger elevatorerne...
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #82: 17 Maj 2007, 17:13 »

Jeg ved da ikke om det er helt så dumt igen, tænk på at for elevatoren virker på den måde, at man scanner sit nøglekort, når man kommer ind i den, og så kører den op til ens lejlighed, på den måde kan man KUN komme ind i ens egen lejlighed, og man kan kun komme derop hvis man har nøglekortet... Desuden er der også en reception der holder øje med hjem der bruger elevatorerne...

Hvad så med gæster Peace

Ej nu skal jeg nok lade være... Smiley

Kan man få et SS af tabellen, holdopstillingen og instrukser ?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.14] - Shola Sesay
« Svar #83: 17 Maj 2007, 17:18 »

Glemte helt.. Super god blog.. Den er da i hvertfald med i min personlige top3 og top2 .. ja faktisk er det toppen af blogkonkurencen Opstemt

Hvis du altså fortsætter i samme stil..
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.15] - Shola Sesay
« Svar #84: 17 Maj 2007, 17:39 »

31. august – Nye ansigter kom til


31. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!



Som alle andre år er 31. august en travl dag for de fleste professionelle klubber, og her i Birmingham var der ingen undtagelse. Klokken var næsten 22.00, da klubben indkaldte til pressemøde. Nok alle kunne gætte sig til at mødet betød at klubben netop havde fået de sidste aftaler på plads 2 timer før deadline.

Klokken 23 tog The Boss og David Sullivan så i mod den spændte presse. Den første spiller klubben præsenterede var hentet i Premier League klubben Newcastle, hvor det ikke var blevet til mange kampe på førsteholdet. Det var forsvarsspilleren Titus Bramble der havde skrevet under på en 4årig aftale med klubben. 25’årige Bramble fortalte at han glædede sig til at komme i gang i klubben, og at han så frem til at slås om pladsen i forsvaret!
Den næste spiller var også hentet i Premier League, bare i Tottenham, hvorfra han frem til januar ville være udlejet til Norwich. Når den lejeaftale endte kunne Philip Ifil så kalde sig selv for Birmingham-spiller. Den 19’årige forsvarsspiller er pt. på U/19-landsholdet sammen med Billy Jones, Scott Golbourne, Giles Barnes og Cameron Jerome, der alle også spiller her i klubben.
Også en dansker blev præsenteret ved pressemødet. På den jyske hede, havde CK igen haft heldet med sig, og den 17’årige danske kantspiller Jesper Juelsgaard havde skrevet under på en 3’årig kontrakt. Jeg kender Jesper fra nogen af vores U-landsholdssamlinger, og han virkede som en flink fyr, og ikke mindst et kæmpe talent.

Tre spændende indkøb efter min mening, selvom jeg ikke helt kan forstå hvorfor det er forsvaret at der bliver forstærket mest. Men det må være op til ledelsen at stå for sådanne beslutninger.
Jeg tror faktisk at Jesper vil passe godt ind samme med os andre danskere i klubben, men nu må vi se.

Til sidst lidt om i morgen; nu har jeg fået pakket alle mine ting ned, så i morgen skal der bare pakkes ud i den nye lejlighed, og så skal jeg nok også ud og se på møbler. For at få tid til alt dette har jeg fået fri for morgendagens træning.

Shola Sesay

Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.16] - Shola Sesay
« Svar #85: 17 Maj 2007, 17:46 »

@Suicide - Gæsterne må vel bruge dørtelefonen? Peace
SS af tabellen venter jeg med, da jeg ikke har spillet flere kampe. Med hensyn til taktik, er jeg af princip ikke meget for at vise den frem, men kan da godt gøre det næste gang jeg spiller.
Og tak for at du kan lide bloggen... Og jeg regner da med at forsætte på denne måde.
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: [Kap.16] - Shola Sesay
« Svar #86: 17 Maj 2007, 17:56 »

Nu har jeg ikke kommenteret din blog længe. Du bliver bare ved med at gøre et fantastisk stykke arbejde. Jeg må ærligt indrømme at jeg blev lidt skuffet da du satte bloggen på pause. Men godt at se at du kom i gang igen Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.16] - Shola Sesay
« Svar #87: 17 Maj 2007, 19:27 »

@Suicide - Gæsterne må vel bruge dørtelefonen? Peace
SS af tabellen venter jeg med, da jeg ikke har spillet flere kampe. Med hensyn til taktik, er jeg af princip ikke meget for at vise den frem, men kan da godt gøre det næste gang jeg spiller.
Og tak for at du kan lide bloggen... Og jeg regner da med at forsætte på denne måde.

Det lyder godt, ja jeg kan godt se at det måske er lidt få kampe at få stilling over, men kanon alligevel..
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Kap.16] - Shola Sesay
« Svar #88: 18 Maj 2007, 10:35 »

Godt skrevet blog - er bare ikke vild med den skifttype du bruger - synes den er svær at læse.
Logged



Læs min blog Randers FC

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.16] - Shola Sesay
« Svar #89: 18 Maj 2007, 16:51 »

@Hado - Nej, det har du faktisk ikke Skuffet Men takker, og vil da også forsøge at forsætte... Smiley

@Suicide - Der kommer lidt med taktikken næste gang, men ikke nogen tabel endnu Wink

@gueencastle - sjovt du siger det Wink du sagde det samme om skriften sidst jeg brugte den i en blog... Opstemt Men jeg forsætter med den alligevel Peace Men godt du kan lide det af det, som du kan læse Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010