home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  [Kap.16] - Shola Sesay
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: [Kap.16] - Shola Sesay  (Læst 30810 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #60: 14 Maj 2007, 08:16 »

@United-styrer - Vil lige undersøge om det passer at jeg ikke kan vinde præmier, bare fordi jeg er i crew'et  ticked off !
Men godt at hører at du kan lide min blog! og vil forsøge at forsætte! Nu er kæresten ikke hjemme fra tirsdag til søndag Wink

@Suicide - Tak tak Peace hehe, nej, tjekkede faktisk ikke efter, sorry... Wink men hvis du kan samle fejlene i en PB til mig, så skal jeg nok få det rettet!

Og takker, det holdt hårdt, men Bendtner er god at have i 1. div Wink

Kunne være jeg så skulle bytte om i de to billeder, så der er et spiller billed i toppen? og resultat og stadionet i bunden?... Selvom jeg bedst kan lide det på denne måde Smiley men kan godt se hvad du mener Opstemt
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.10] - Shola Sesay
« Svar #61: 14 Maj 2007, 14:08 »

Super blog. Misunder dine evner til at sætte indlæggene ordentligt op, altså så billederne passer ind, og teksten er perfekt! Du får en kæmpe 5 tal af mig! Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.10] - Shola Sesay
« Svar #62: 14 Maj 2007, 15:29 »

Denne blog er netop sat på pause, da jeg vil overvejer om jeg ønsker deltage i konkurrence efter at jeg har fundet ud af, at jeg ikke har mulighed for at vinde præmierne, da jeg er i crew.
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #63: 14 Maj 2007, 19:29 »

@United-styrer - Vil lige undersøge om det passer at jeg ikke kan vinde præmier, bare fordi jeg er i crew'et  ticked off !
Men godt at hører at du kan lide min blog! og vil forsøge at forsætte! Nu er kæresten ikke hjemme fra tirsdag til søndag Wink

@Suicide - Tak tak Peace hehe, nej, tjekkede faktisk ikke efter, sorry... Wink men hvis du kan samle fejlene i en PB til mig, så skal jeg nok få det rettet!
Og takker, det holdt hårdt, men Bendtner er god at have i 1. div Wink

Kunne være jeg så skulle bytte om i de to billeder, så der er et spiller billed i toppen? og resultat og stadionet i bunden?... Selvom jeg bedst kan lide det på denne måde Smiley men kan godt se hvad du mener Opstemt


Skal jeg nok lige gøre ved de kommende updates.. hvis der da kommer flere

Det tror jeg vil fungere bedre, men nu er det jo dig der skriver bloggen så dit valg

Denne blog er netop sat på pause, da jeg vil overvejer om jeg ønsker deltage i konkurrence efter at jeg har fundet ud af, at jeg ikke har mulighed for at vinde præmierne, da jeg er i crew.

Hvis du stopper den her blog.. Bliver jeg ikke bare skuffet, men også sur.. Så vil jeg ændre min underskrift til "Føj Berendt, crew memberet der kun tænker på at vinde premier, føj føj føj !"

Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.10] - Shola Sesay
« Svar #64: 15 Maj 2007, 09:13 »

@Suicide - Blogen forsætter! , og jeg vil gå igang med en update med det samme. Mht. hvad der sker med crew/blog så finder jeg nok ud af det en af dagene!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.10] - Shola Sesay
« Svar #65: 15 Maj 2007, 13:58 »

Kapitel 11 – Hvilken  lejlighed!


15. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!


Træningen i dag, tirsdag, startede dårlig. Klubben havde fået besked fra The FA, om at det røde kort som Giles havde fået mod Crystal Palace lige havde udløst 5 dages karantæne, oven i den kamp han lige havde siddet over. Det var The Boss tydeligvis ikke tilfreds med, men som han sagde, han ville jo ikke få noget ud af at appellerer dommen.
Ellers gik resten af træningen fint, og der var mødt en lille gruppe fans op, for at lykønske holdet, efter sejren i weekenden. Det havde jeg aldrig prøvet før.
Efter træningen fik vi alle sammen besked på at vi fremover ville blive delt op til træning, for at man kunne kører med mere individuel træning, hvilket jeg faktisk synes er var en god ide, for der var ingen grund til at angriberne lærte at forsvare, og omvendt.

Efter dagens træning ringede David Sullivan, og bad mig møde op på hans kontor.
Han havde sammen med klubbens ledelse, fundet en lejlighed, som måske var en mulighed for mig. Han havde aftalt med ejendomsmægleren, at vi kunne komme ud og se lejligheden fredag formiddag.

Dagens sidste nyhed, var at klubben havde indledt et samarbejde med AFC Telford, det betyder at Birmingham i fremtiden kan sende spillere til Telford, så de kan få kamptræning, mod at Birmingham betaler et eller andet beløb, samt spiller en træningskamp mod Telford.

Shola Sesay





18. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!




Fuck en fed lejlighed! Den lå centralt i Birmingham, med 2,5 kilometer fra St. Andrews og 10 kilometer ud til træningsanlægget i West Heath. Lejligheden kostede £399.950, men man fik også noget for pengene.
Udover en reception hørte der også et fitnesscenter med til ejendommen, samt en parkeringsplads, selvom jeg endnu ikke havde nogen bil. Der var ingen trapper op til lejligheden, i stedet var der en elevator, som kørte direkte op til min dagligstue, som hang sammen med mit åbne køkken, der udover var der to soveværelser, hvor der fra det ene var udsigt over byen, 3 badeværelser var der også, eller faktisk kun to, det sidste var mere bare et toilet.
Det var for vildt, det var jo næsten en penthouselejlighed, hvilket jeg altid havde drømt om at bo i. Nogen mennesker er til kæmpe villaer og palæer, for mig var det fedeste penthouselejlighede r, og det havde jeg fået nu! Jeg glædede mig som et lille barn til at få fyldt lejligheden op med møbler, og så må jeg jo se om jeg også kan få råd til en bil. Tror det dog ikke, da jeg kun har 65.000 tilbage af de penge jeg fik til at købe møbler jo.
Det bedste var næsten at jeg allerede kunne overtage lejligheden den 1. september.

Og så har jeg vist glemt at fortælle at jeg igen skal med førsteholdet ud og spille, i morgen skal vi til Leicester, og jeg glæder mig!

Shola Sesay


Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.11] - Shola Sesay
« Svar #66: 15 Maj 2007, 16:03 »

Du skriver altså virkelig godt, og det gør at jeg vil bede om en update NU!!!!! Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.11] - Shola Sesay
« Svar #67: 15 Maj 2007, 16:14 »

Der kommer update efter den kamp jeg er igang med at spille, ved godt det har taget lang tid, men der kom lige noget i vejen Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #68: 15 Maj 2007, 16:43 »

Kapitel 12 –Skuffende, men ét point


19. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!
LeicesterThe Blues
0-0
MoM: Nikolaj Hansen


Så ventede min anden rigtige kamp for Birmingham, og Leicester, der lå 5 pladser over os på en 10. plads. Før kampen gjorde The Boss det klart for os, at vi helt sikkert godt kunne vinde denne kamp, og at vi bare skulle være klar fra start.

Dagens startopstilling havde et par overraskelse, men var ellers stærk. Nikolaj startede inde i forsvaret, mens jeg startede ved siden af Bendtner i angrebet. Startopstillingen var som følgende: Taylor - Mills, Jaïdi, Hansen, Bala - Flávio Conceição - Danns, Muamba, Gray - Bendtner – Shola Sesay.

Kampen fik en lidt hektisk start, og det virkede som om begge hold var så optaget af kampen, at de ikke truede spille deres eget spil. Vi sad en smule på kampen, og var det mest målsøgende af de to hold. Efter 20 minutter, kom jeg alene med Paul Henderson, Leicesters målmand, men jeg ramte bolden forkert da jeg skulle afslutte, og han reddede nemt bolden. Efter en god halvtime har Leicester deres første rigtige chancen, men takket være Maik Taylor, kommer de ikke foran. Resten af halvlegen bølgede lidt frem og tilbage, og vi kunne gå til pause med stillingen 0-0.
I pausen blev Fabrice Muamba erstattet af DJ Campbell, hvilket betød at jeg skulle ned og spille på de offensive midtbane, så Campbell kunne ligge ved siden af Bendtner.
Leicester kom bedst fra start i anden halvleg, men var ikke farlige nok. Efter 10 minutter blev Julian Grey taget ud, og ind kom Scott Golbourne. Det satte lidt gang i vores spil over kanterne, men ikke nok til at vi blev rigtig farlige. Kort efter fik Neil Danns et hårdt slag på knæet, og måtte gå ud. Han blev erstattet af Damien Johnson. At jeg stadig ikke helt havde vænnet mig til tempoet opdagede jeg efter godt 70 minutter, da Golbourne spiller bolden ind til mig i feltet, og før jeg nåede at vende rundt, var bolden blevet sparket væk. 5 minutter før tid slog mig, faktisk rigtig hårdt, da Richard Stearman tacklede mig hårdt på kanten af feltet. Tacklingen gav Stearman et gult kort, mens det gav Golbourne chancen for at sparke os tilbage i kampen, men på en eller anden måde lykkedes det Henderson at nå bolden, og vi måtte nøjes med et hjørnespark. I kampens døende minutter opfangede jeg en dårlig tilbagelægning, men Henderson var lyn hurtigt over mig.
Kampen slutter 0-0 og vi måtte tage hjem fra Leicester med det ene point. Skal jeg være ærlig kunne vi godt havde vundet kampen, vi skulle bare have været lidt mere skarpe oppe foran. Jeg synes selv jeg fik spillet en udmærket kamp, og selvom jeg stadig skal vænne mig til tempoet, fik jeg alligevel sendt et par afslutninger af sted, og så havde jeg da også et nogle afleveringer der gav chancer. Kampens spiller blev dog uden tvivl Nikolaj der spillede en god og stabil kamp.

Shola Sesay


« Seneste Redigering: 15 Maj 2007, 16:49 af Berendt » Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #69: 15 Maj 2007, 17:32 »

Kanon update!
Ved godt jeg er krævende..... MEN! Hvornår kan vi forvente næste update? Rullende Øjne
Logged

I ain't playin', nigga

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #70: 15 Maj 2007, 17:37 »

det kommer jo an på hvor lange i vil have updates'ne? Peace
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #71: 15 Maj 2007, 17:41 »

det kommer jo an på hvor lange i vil have updates'ne? Peace
Din blog du bestemmer, jeg læser Cool
Logged

I ain't playin', nigga

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #72: 15 Maj 2007, 17:44 »

Kapitel 13 – Hvem er hun?


21. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!


Efter dagens træning havde jeg været nede og hilse på Joey. Det var efterhånden blevet mig en vane, at kigge forbi der nede.
Nu siger jeg godt nok træning, men jeg faktisk bare nede til et lægetjek. Efter kampen mod Leicester havde jeg haft meget ondt i foden, men det havde aftaget lidt, så jeg ville lige tjekkes så jeg måske kunne være med i pokalkampen på onsdag mod Boston Utd, og heldigvis så det ud som om at foden var klar, men træningen i morgen måtte afgøre det.

Men som sagt endte jeg på ”Joey’s”. Til min store overraskelse var Joey for en gang skyld ikke på arbejde. I stedet stod der en eller anden køn, ung pige i baren. Jeg forhørte mig lidt forsigtigt om der var sket noget? Det var der heldigvis ikke, den kønne pige fortalte i stedet at Joey havde taget fri, for at han kunne tage David med ned og se Birmingham træne.
Pludselig fik jeg det dårligt over at jeg havde været småskadet, og ikke kunne træne med. Jeg vidste hvor stor fan David var af holdet, og hvor meget han ville havde nydt at se mig træne sammen med holdet.

Det var ikke det værste af det hele, det var derimod at der var et eller andet ved hende pigen i baren, som tiltalte mig. Jeg kan ikke beskrive hvad det er, men nu har jeg snart siddet her på hotellet i to timer, og jeg har endnu ikke kunne få hende ud af hovedet.

Shola Sesay

Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #73: 15 Maj 2007, 17:45 »

FUCK DU SKRIVER KLASSE Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Maj 2007, 17:48 af Nyysted » Logged

I ain't playin', nigga

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.12] - Shola Sesay
« Svar #74: 15 Maj 2007, 18:08 »

Kapitel 14 – Pokalsejr


23. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!
The BluesBoston Utd
1-0, Billy Jones, 8*
2-0, Julian Gray, 24*
Paul Ellender, Boston, 32*
3-0, Shola Sesay, 50*
4-0, Gareth Bale, 61*
MoM: Billy Jones


Heldigvis gik træningen i går godt, og jeg kunne melde mig klar til kampen mod Boston. The Boss var godt klar over at Boston var et hold vi skulle slå, så han havde valgt at lave lidt om i startopstillingen: Doyle - Mills, Jones, Hansen, Bale - Flávio Conceição - Danns, Muamba, Gray - Bendtner, Shola Sesay. Altså, et forsvar bestående af 4 spillere han selv havde hentet til klubben, og Colin Doyle fik chancen fra start.

Vi fik som forventet den bedste start, og allerede efter 2 minutter havde vi haft de første tre chancer og to hjørnespark. Sådan forsatte vi og efter 8 minutter var det Billy der headede et hjørnespark i mål, 1-0. Efter 20 minutter havde jeg selv et godt langskud, men jeg ramte desværre overliggerne. Kort efter fik vi hjørnespark igen, og den blev sparket fladt til Julian Gray, der første gang sparkede den i nettet, 2-0. Med godt 10 minutter til pausen, spillede jeg Bendtner helt fri feltet, men han sparkede desværre lige på keeperen, hjørne igen. Ved hjørnesparket var der tomult i feltet, og det endte med at Ellender fik rødt kort for at sparke Paul Fabrice Muamba.
I pausen blev Bendtner taget ud, og ind kom Cameron Jerome, og ellers fik vi bare besked på at forsætte.
5 minutter efter pausen fik vi et frispark på kanten af feltet. Jeg gjorde mig klar til at sparke det, og i en pæn bue fik jeg bolden over muren og i mål, 3-0! 10 minutter senere gjorde Gareth Bale det til 4-0, da Julian Gray lagde bolden af til ham, så han kunne sende et flot langskud i mål. Herefter trak vi os lidt tilbage, og lukkede kampen.
Jeg synes selv at jeg spillede en super god kamp, men alligevel må jeg give The Boss ret, da han gjorde Billy til kampens spiller. Vores kanter, Neil Danns og Julian Gray spillede begge også en god kamp.

Det var skønt at vinde med 4-0, måske var det på et lidt billigt grundlag, men sejren var der ingen tvivl om.
Efter kampen tog Bendtner og jeg på Joeys, for at fejre pokalkampen med Joey, David, og den kønne pige, der viste sig at hedde Melanie.

Shola Sesay

Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010