home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  [Kap.16] - Shola Sesay
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: [Kap.16] - Shola Sesay  (Læst 30811 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #45: 12 Maj 2007, 18:20 »

det ser sgu godt ud det her.
Du skal bare lige have rettet et par fejl lidt hist og pist, men ellers ser det skide godt ud.  Thumbs Up
Logged



Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #46: 12 Maj 2007, 19:50 »

det ser sgu godt ud det her.
Du skal bare lige have rettet et par fejl lidt hist og pist, men ellers ser det skide godt ud.  Thumbs Up

Jeg har tænkt på det samme.. Det forvirre læsningen en lille smule, men ellers kanon god historie.. Smiley

Syntes ikke det gør noget at du har rettet lidt i editoren Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #47: 13 Maj 2007, 10:10 »

@Hado - skal jeg da nok... eller vil i hvert fald forsøge!! Wink

@dingenoderjavs - Takker, jo skal nok forsøge at gå dem bedre igennem for fejl, men har altid været dårlig til at finde egne fejl...  Skuffet Men vil forsøge Smiley

@Suicide - Det samme til dig, vil forsøge at gøre det bedre Wink .. Og godt du ikke har noget mod det Peace men så meget har jeg jo heller ikke ændret Wink
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #48: 13 Maj 2007, 15:15 »

At du spammer den normale blog-sektion for reklame hertil, gør desværre ikke din blog bedre, ej heller dine vinderchancer.

Bloggen er god nok i sig selv, så hvis det var mig, ville jeg bruge tid på flere gode updates i stedet Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #49: 13 Maj 2007, 15:26 »

@Hafiz - Jeg ser det ikke som spam, at gøre mine tidligere læsere opmærksomme på at jeg har gang i en ny blog, og at de derfor måske skulle læse den, hvis de kunne lide de gamle blogs jeg har lavet. Så gør det ikke for at øge mine vinderchancer, det har jeg konkurranter til Wink ej heller gør jeg det for at gøre min blog bedre, det har jeg mig selv til... Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #50: 13 Maj 2007, 15:29 »

Hvis du havde nøjedes med at poste i én blog, ville det være i orden IMO, men når du gør det i seks, vil jeg betragte det som spam.

TT: God blog med fine chancer for at nå top tre.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #51: 13 Maj 2007, 15:37 »

@Hafiz - Jeg ser det ikke som spam, at gøre mine tidligere læsere opmærksomme på at jeg har gang i en ny blog, og at de derfor måske skulle læse den, hvis de kunne lide de gamle blogs jeg har lavet. Så gør det ikke for at øge mine vinderchancer, det har jeg konkurranter til Wink ej heller gør jeg det for at gøre min blog bedre, det har jeg mig selv til... Wink

Jeg ser det som spam, eftersom dine åbenbart faste læsere ikke er blinde. Cool

Anyway, lad det ikke skille os, jeg synes bare ikke det var smageligt, men lad os da bare se noget ordentlig tekst i stedet  for det andet Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #52: 13 Maj 2007, 16:05 »

@Hafiz - vil jeg bestemt heller ikke håbe de er, for så har de jo svært ved at læse med Wink Opstemt
Har slettet de fleste af "opslagene" nu...
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #53: 13 Maj 2007, 16:13 »

Lige et spørgsmål.. Kan du egentlig godt vinde når du er Crew?

Kommer der snart en update.. Jeg følger spændt med Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #54: 13 Maj 2007, 16:18 »

Kapitel 9 –Endnu en kamp med reserverne


8. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!


I dag var jeg nede på vores nye stamrestaurant ”Joey’s”, hvor vi jo havde at været nede og spise den anden dag. Her afleverede jeg den spillertrøje som vi havde lovet Joey, stedets ejer. Samme med ham og hans søn, så jeg så førsteholdets kamp ude mod Crystal Palace. Vi fik en god start på kampen, da Bendtner sender os foran efter et lille kvarter, men herefter går alt ellers bare galt; Crystal Palace fik to heldige mål lige får pausen, og lige efter pausen fik Giles en hjerneblødning og nikkede Mark Kennedy en skalle. Direkte rødt til ham!, og det begyndte at se rigtig sort ud for os. Heldigvis fik Bendtner udlignet til 2-2, og langsomt kom håbet tilbage til os. James Scowcroft scorede til 3-2 til Palace 10 minutter før tid, hvilket jeg ikke ville mene skulle have talt, da han var offside, hvilket TV-billederne også viste! Typisk! Vi taber kampen på grund af den dårlig dommer!
Efter kampen fik jeg en lille fadøl, som trøst efter nederlaget, og så sagde jeg farvel til Joey og hans søn David.

Nu er jeg tilbage på hotellet, og har lige snakket med Jack, han vil gerne have at jeg spille med når reserverne i morgen skal spille mod Liverpool U/18. Jeg var frisk! Endnu en kamp, nu skulle jeg vise at kampen mod Manchester United U/18 havde været en kæmpe fejl fra min side!

Shola Sesay





9. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!

Liverpool U/18The Blues res.
0-1, Gary McSheffrey (str), 11*
0-2, Mehdi Nefti, 34*
0-3, DJ Campbell, 53*
0-4, Shola Sesay, 55*
0-5, Olivier Téliby, 90+*


I oplægtet til kampens kamp mod Liverpool gjorde Jack meget ud af at vi skulle være klar fra start, og at vores forsvar skulle holde godt øje med Craig Lindfield, som er stærk i luften. Til at lukke ham ude af kampen fik Olivier Tébily besked på at sidde helt tæt på ham. Dagens startopstilling var: Artur Krysiak - Martin Taylor, Olivier Tébily, Nikolaj Hansen, Scott Golbourne - Mehdi Nafti - Damien Johnson, Mads Laudrup, Stephen Clemence – Shola Sesay, Gary McSheffrey. På bænken sad Adam Legzdins (GK), Mathew Sadler, Jamie Price, Gary Dicker, Neil Danns, Patrick Kavanagh, Nick Wright, Owen Price og DJ Campbell. Fedt, jeg havde fået lov til at spille min favoritplads, nemlig angriber.
Ligesom førsteholdet i går fik en god start, kom vi også foran efter 10 minutter, da Damien fik tilkæmpet sig et straffespark, som McSheffrey sikkert sparkede ind, 1-0! Det blev også til 2-0 efter en halvtime, da Mehdi lidt heldigt ramte en forsvarsspiller, efter at havde skudt bolden hårdt mod mål. Før pausen havde vi også mulighed for at komme yderligere foran, men Chris Oldfield gjorde det godt i Liverpools mål.
I pausen blev Damien, Mads og McSheffrey taget ud, og ind kom i stedet Neil Danns, Owen Price og DJ Campbell. Jack bad os forsætte vores spil, og jeg fik faktisk ros for min indsats.
Kort efter pausen fik jeg spillet Neil Danns helt fri på midten, så han kunne sende et langskud af sted, men det sad desværre lige på Oldfield. DJ fik gjort det til 3-0, da Owen Price spillede ham helt fri i feltet med et flot indlæg! Målet til 4-0 stod jeg selv for. Vi fik et frispark fra omkring 35-meter, og eftersom vi var foran 3-0 tænkte jeg at jeg lige så godt kunne tage chancen. Jeg ramte bolden hårdt og rent, og var så en smule heldig at ramme en spiller i muren, så den snød Oldfield, 4-0! Efter målet mister de unge Liverpool drenge så småt modet, og vi fik mulighed for at komme endnu længere frem på banen. 10 minutter før tid, tog jeg igen chancen ude fra, men jeg ramte bolden forkert, så det endte i et målspark. I kampens overtid scorede Olivier Téliby til 5-0, da han uforhindret kunne heade bolden i mål, efter et hjørnespark fra Neil Danns.
Jack havde svært ved at få armene ned i omklædningsrummet. Der var stor ros til alle, og især fremhævede han kampens spiller Golbourne, samt Mehdi, Clemence og jeg! The Boss kom også ned i omklædningsrummet, og roste Golbourne og jeg. Yes! Vi skulle begge være med på Lørdag, når Cardiff gæster St. Andrews!

Jeg var glad og lettet, da jeg efter kampen blev kørt tilbage til hotellet af Neil. Receptionen på hotellet hilste pænt på mig, og spurgte høfligt til hvordan det var gået, og jeg fortalte dem hvordan det var gået, og om mit mål!

Shola Sesay

« Seneste Redigering: 17 Maj 2007, 13:16 af Berendt » Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #55: 13 Maj 2007, 16:20 »

@Suicide - Ja, kan godt vinde når jeg er i Crew, det er jo brugerne og ikke et panel fra crewet der kårer vinderen Wink

Og håber du nyder godt af den seneste opdate!
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #56: 13 Maj 2007, 16:28 »

Endnu en fed update Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #57: 13 Maj 2007, 18:29 »

Kapitel 10 –Debut på St. Andrews


12. august 2006 , Birmingham


Hej Dagbog!
The BluesCardiff
0-1, Peter Whittingham, 5*
1-1, Rowan Vine, 37*
2-1, Nicklas Bendtner, 89*


Så kom dagen endelig! Det var i dag jeg skulle have debut for The Blues, og så endda hjemme på St. Andrews, det var stort.

Det blev også kun bedre da vi havde gennemgået dagens taktik; Maik på mål, med Kelly, Radhi, Mills og Bale i forsvaret, Flávio bag midtbanen, der i dag bestod af Julian, Muamba og mig. I angrebet lå Bendtner sammen med Vine. På bænken havde vi blandt andet Golbourne, Nikolaj og Billy Jones.
Vi fik en rigtig lorte start på kampen, allerede efter 5 minutter scorede Peter Whittingham efter et frispark, 0-1! Heldigvis tog det ikke modet fra os, og vi fik kæmpet os tilbage i kampen. Vi havde vores rigtige store chance, da Fabrice Muamba headede bolden lige forbi mål efter 20 minutter, det havde han også 10 minutter senere, men igen uden held. 10 minutter før pausen havde Rowan Vine til gengæld det nødvendige held, og med en tør inderside udlignede han. Kort før pausen faldt bolden foran mig i feltet, men jeg nåede ikke at sparke til den før der var en forsvarer der havde clearet den, det var et klart eksempel på at tempoet på førsteholdet er hurtigere end jeg før har prøvet!
I pausen gjorde The Boss det klart for os, at vi stadig var med i kampen, og at vi havde en god chance for at vinde. Rowan Vine blev taget ud, ind kom Billy Jones. Det betød at jeg skulle frem og spille i angrebet, Danny Mills skulle spille højremidt, og Billy overtog Danny’s plads i centerforsvaret.
Anden halvleg var tæt i starten, og der var et par chancer til begge hold. Faktisk var det langsomt os der fik overtaget, og begyndte at spille Cardiff ud af banen. Vi fik blandet andet flere hjørnespark, som dog aldrig blev helt farlige. Men I skulle have hørt det jublebrøl der kom, da Bendtner, i kampens sidste minut, scorede til 2-1! Dermed lignede det sæsonens første sejr! Kort efter målet foretog The Boss en taktisk udskiftning, mest for at trække tiden, hvor han tog en små skadet Stephen Kelly ud, og satte Nikolaj Hansen ind. Det betød at Billy Jones kom ud som højreback, og Nikolaj kom ind i centerforsvaret.
The Boss var begejstret for sejren, og synes at det var fantastisk at vi var kommet igen! Der var specielt ros til Bendtner der også havde spillet en rigtig god kamp, og blev kampens spiller!
Blandt os spillere var der også en god stemning. Det var tydeligt at mærke at vi havde fået vores første sejr, og at vi kunne se at det begyndte at lykkes for os.

Jeg var godt brugt da jeg kom hjem på hotellet, udover ugens normale, hårde træning, havde jeg spillet kamp både onsdag og lørdag og det kunne godt mærkes i benene. Nu glædede jeg mig til de to kommende fridage, hvor jeg ikke havde nogen planer.

Shola Sesay

« Seneste Redigering: 13 Maj 2007, 18:43 af Berendt » Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #58: 13 Maj 2007, 19:14 »

@Suicide - Ja, kan godt vinde når jeg er i Crew, det er jo brugerne og ikke et panel fra crewet der kårer vinderen Wink

Og håber du nyder godt af den seneste opdate!

Men præmier kan du vist ikke vinde :-)

Fremragende sidste update i øvrigt. Fortsæt det flotte arbejde.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Kap.8] - Shola Sesay
« Svar #59: 13 Maj 2007, 19:33 »

@Suicide - Ja, kan godt vinde når jeg er i Crew, det er jo brugerne og ikke et panel fra crewet der kårer vinderen Wink

Og håber du nyder godt af den seneste opdate!

2 gode updates.. Igen !!  Smiley

Denne gang fandt jeg kun én i øjnefaldende fejl, så det må siges at være bedre.. Ved ikke om det er fordi du har kigget den igennem inden at du postede at der ikke var lige så mange fejl som før, men det gjorde i hvert fald læsningen noget lættere. !

Flot med sejren..

Og lige en ting til.  Wink
Når du skriver resultatet så højt oppe i din update, er der ikke den samme spænding i at læse om hvordan kampen går frem !

Men ellers suuuuuuuper god blog...  Kys
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010