home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1066 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!  (Læst 13751 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF. System Skift
« Svar #30: 13 Maj 2007, 22:18 »

Fremgang.. Thumbs Up

Bare fortsæt sådan! Thumbs Up

Det er helt sikkert også planen. Peace

PS: Ny update på side 2 Thumbs Up

Minus Zone 43 som har set det Wink

Don AA
Manager

Sv: Brøndby IF: System Skift Fra 4-4-2 til 3-5-2!
« Svar #31: 14 Maj 2007, 21:24 »

En god måned for dig 4 sejre i 5 sas ligakampe er jo ikke så ringe endda
Det bliver svært at kommer videre i Uefa cuppen men med lidt held kan du godt komme videre

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #32: 14 Maj 2007, 22:50 »

Ting Tager Tid.

Som overskriften siger så tager ting tid. Især når man skal lære et nyt spillesystem at kende. Vi har nu i 4 måneder kæmpet med at finde os til rette i 3-5-2 systemet. Det startede meget godt og vi gik ubesejret i 10 kampe inden vi tabte hjemme til AaB med 0-1. Efter AaB kampen røg vi ind i et nyt nederlag og der gik yderlig en kamp inden vi vandt i ligaen igen. Ligesom man troede vi var i gang igen leverede vi en af sæsons værste kampe i Odense hvor vi tabte 2-0 klart. Der imellem fik vi os kæmpet videre til gruppe spillet i UEFA Cuppen med en samlet sejr på 2-1 over SV Salzburg. I ligaen ramte vi en guld åre og vi vandt 5 kampe i streg indtil vi tabte i Vejle efter en ny dårlig kamp.
Så er vi ved at være fremme ved de nye kampe.
Katongo i mål form

Efter kampen i Vejle hvor en sejr ville have været rigtig godt i jagten på FCK skulle vi til en tur til Aalborg. En meget svær udebane kamp. En sejr var nødvendig hvis vi skulle holde bare lidt fat i FCK. Vi spiller en rigtig god kamp og får skabt mange chancer men som det er sket så tit i denne sæson kommer vi bagud 1-0 efter et større klump spil. I pausen råber og skriger jeg lidt af spillerne. Det hjalp. Vi kommer ud fra pausen med stor vilje og Katongo bringer balance i regn skabet efter en hurtig kontra. Ganske kort tid efter bliver det 1-2 da Katongo igen er på pletten og score. Der efter presser AaB på men heldigvis uden held og vi tager tre meget vigtigt point med hjem.

Efter den kamp ventede lokalopgøret mod FCK. Vi tabte den første kamp efter en dommer fejl og vi vil have hævn. Og det skal være nu. FCK kommer bedst fra start og presser på men Stephan Andersen er klar med et par klasse redninger og dem havde han flere af i løbet af kampen. Forsvaret stod rigtig godt i hele kampen og gjorde det svært for FCK at få meget kvalitet i deres afslutninger. Vi kommer ikke frem til meget før pausen og derfor 0-0 ved pausen. I Pausen sætter jeg Duncan ind og det skulle vise sig at være en klog beslutning. Før efter små 10 min af anden halvleg scorede han nemlig. Vi spiller os flot igennem i venstre side og bolden bliver spillet ind til Ericsson som spiller Duncan helt fri og han banker bold i kassen til 1-0. Der efter er der et stort pres på vores mål og det må være mere end held og forstand at FCK ikke får scoret. Dog dejligt at have lidt held. Kampen slutter 1-0 til BIF over FCK.
Duncan afgøre lokal opgør

I næste kamp ventede FCM. Dagen inden havde FCK spillede 1-1 hjemme mod Silkeborg så derfor en god mulighed for at hente to point ind på dem. Vi får en god start og kommer foran med 1-0 ved en fin scoring af Marc Olsen. Der efter styre FCM resten af den halvleg og vi kommer bagud med 1-2 inden Katongo finder lidt plads i den massive FCM dominans og score til 2-2. Williams kommer på banen og han score sit første SAS-liga mål og der ved føre vi med 3-2 med små 10 min igen. Så skulle den være hjemme og kun 3 point op til FCK inden pausen. Men nej 2 min. Inde i over tiden score Olsen til 3-3 og derfor er der nu 5 point op til FCK. Det er ikke umuligt hvis vi spiller som vi har gjort mod AaB, FCK og FCM, så tror jeg godt vi kan hente og gå forbi FCK.

I DONG Cuppen skulle vi op imod Esbjerg på ude bane. Jeg satte et lidt reserve spækket hold op til kampen. Williams var med fra start. Det skulle vise at være en helt fin ide fra min side. Han var her der og alle vegne i den kamp og scorede til med et hattrick i kampen som vi vandt ganske sikkert og lidt overraskende 1-5 I kvart finalen venter vores fine venner fra FCK på ude bane.
Williams i super mål form

Så til UEFA Cuppen. Efter vores lidt uheldige nederlag til Auxerre skulle vi nu til Hamburg. En meget svær udebane kamp. Dog havde HSV en del skader på nogen nøgle positioner og derfor kunne vi måske overraske. HSV styre hele første halvleg og vi mønstre et skud på mål i form af et ufarligt skud fra David Williams. I pausen siger jeg at de kæmper skide flot og at de bare skulle blive ved for så kunne vi måske hente point med hjem. Anden halvleg starter som den første. Med en masse pres fra HSV men så ud af den blå luft kommer BIF ind i kampen. Lorentzen vælger at skude fra kanten af fældet og det var ikke helt dumt gjort for BANG 0-1 til Brøndby i Hamborg og skide ufortjent. Det forhindrede dog ikke David Williams i at gøre Lorentzen efter og BANG så stod det 0-2 bare 10 min i Hamborg. Det satte HSVs pres lidt i ro. Dog kom de stærkt igen og da der manglede et kvarter scorede Sorin til 2-1 Tætter på kom HSV ikke og en ganske sensationel sejr til BIF var i hus. Skyd statistikken fra kampen. HSV 17 skud på mål. 7 inden for rammen og 10 ved siden af. BIF 5 skud på mål og 4 inden for rammen og 1 ved siden af. KLASSE.
Nu har vi lige pludselig en rigtig god mulighed for at gå videre. Det krævede dog en sejr hjemme over Young Boys. Vi spillede en ny rigtig god kamp og vi vandt utroligt sikkert med 3-0. Mål scorende var igen Lorentzen og Williams. Williams dog med 2 mål. Williams har scoret 4 mål i de sidste 3 kampe. Klasse.
I Royal Leauge kom vi i gruppe med Djurgården, FCK og Vålerenga. Ja går vi videre JUBII og ryger vi ud: Jamen dog så vinder vi ikke RL i år.
Som sagt Ting tager tid. Det ser ud til at vi er færdige med at vente på at vi falder i hak med det nye spillestil. Jeg tror på at vi har den nu.

Stillingen i SAS-Ligaen efter 20 kampe og inden vinter pausen:

Stillingen i UEFA Cuppens gruppe C.

Nu venter der nogen RL kampe også går vi på ferie.

mrfair
Gæst

« Svar #33: 15 Maj 2007, 09:03 »

Godt at se, at spillerne er ved at vende sig til konceptet. Hvem skal du møde i UEFA'en?

I øvrigt vil jeg foreslå, at du deler hver kamp op, med en linjes mellemrum. Det fylder noget mere, men det gør det også mere overskueligt. Ellers rigtig god blog.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #34: 15 Maj 2007, 18:17 »

Godt at se, at spillerne er ved at vende sig til konceptet. Hvem skal du møde i UEFA'en?

I øvrigt vil jeg foreslå, at du deler hver kamp op, med en linjes mellemrum. Det fylder noget mere, men det gør det også mere overskueligt. Ellers rigtig god blog.

Ups. Kan godt se at jeg mangler at skrive at modstanderen i næste kamp i UEFA Cuppen er Lokomotiv Moskva. På udebane. Så det ser godt ud men henblik på at gå videre nu Peace

Skal nok lige se på at gøre det lidt mere overksuligt i næste update Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Maj 2007, 19:58 af donthomas » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #35: 15 Maj 2007, 22:41 »

Royal League

I RL har vi spillet tre kampe og det gik så ledes:
Djurgården 1 – 2 Brøndby IF
Brøndby IF 0 – 2 FC København
Vålerenga  2 – 1 Brøndby IF

Ikke lige den optimale start men sparede en del første holds spiller da vi havde en vigtig UEFA Cup ude mod Lokomotiv Moskva. En kamp som ville afgøre hvem af de to hold som ville gå videre fra gruppe spillet i UEFA Cuppen.

UEFA Cup

Vi var rejst den lange vej til Ruslands hovedstad for at skulle spille en utrolig vigtig kamp i UEFA Cuppen. Sidst Brøndby var på besøg i Moskva tabte holdet 4-2 efter at have ført med 0-2 og der ved fik holdet store problemer med at gå videre fra gruppe spillet i UEFA Cup udgaven 2005. Det lykkes dog heller ikke at gå videre den gang tilbage i 2005. Så man kan roligt sige at sporende skræmmer lidt i den sammen hæng.
Vi fløj med SAS til Moskva

Truppen som tog til Rusland denne gang var meget ung og temmelig urutineret i forhold til vigtige kampe i Europa. Plus at forsvaret var plaget af skader i form af Per Nilsson, Mikkel Bischoff og Henrik Kildentoft. Dog var det ikke være end at vi kunne stille i stort set stærkeste opstilling til kampen. På mål havde vi selvfølgelig Stephan Andersen som skulle spille op til sidst bedste og ind da lidt over hvis vi skulle have gode muligheder for at gå videre. Per Nielsen var klar til at styre de bagerste tropper som den mest rutinerede spiller på banen. Det hårde arbejde på midtbanen skulle Spelmann og Retov stå for. Spelmann som har bidt sig fast på første holdet og spiller stort set fast nu. Fremme var Ericsson klar til at slå de gulne afleveringer frem til Williams som var blevet sin skade kvit og klar til at bombe videre i UEFA Cuppen. Vi kunne tåle at tabe kampen med 1-0 eller et mål så ville vi stadig gå videre. Nu er det sådan man ikke rigtig kan spille på et resultat og derfor går vi ud på banen for at vinde.
Kampen!
Starten på kampen blev meget hektisk og Moskva lage et stort pres på os. Vi kunne ikke komme ud af det og derfor var det også fuldt ud fortjent at Dmitry Los´kov kunne score til 1-0. Så var der for alvor pres på os. Der manglede stadig 85 min og allerede bagud. Det mål fik ikke Lokomotiv til at tage dampen af og de forsatte i det samme spor. Deres pres blev dog ikke om sat til et mål nr.2. og efter et lille kvarter sætte Lokomotiv farten lidt af og det kunne vi udnytte til at komme ind i kampen på. Lorentzen finder med en smuk aflevering Kevin Larsen ude på venstre siden. Larsen af dribler en spiller og slår et flot indlæg til første stolpe. Her kommer manden fra Down Under højst og BANG 1-1. Williams havde gjort det igen. Så er vi for alvor med i kampen og vi spiller os frem til et par chancer som godt kunne være blevet som sat til mål. Et skud for Retov bliver reddet til hjørne. Lorentzen lunter ud for at tage det og de høje herre fra forsvaret kommer med frem. Lorentzen slår bolden ind til den første stolpe og her snitter Per Nielsen den videre og Lokomotiv Moskvas mål står og tager en lille lur og BANG 1-2 til Brøndby i Moskva. Nu så det for alvor rigtig godt ud. Stort set ud spillet det første kvarter og nu foran med 7 min igen i første halvleg. Det er ved at være tid til pause men kampens dommer Pedro Henriques vil ikke rigtig af sted til pausen og 4 minutter inde i overtiden slår Moskva til. Vi kan ikke få bolden sparket væk fra vores felt og bolden ryger over til Dmitry Sychev som banker bolden i kassen til 2-2. Det var fik dommeren til at kigge på sit ur og der så han så at det var tid til pause. Kæmpe fjols. Han havde kun lagt 3 minutter til. Det skulle vise sig at han langt fra var færdig med at gøre sig til dommer Henriques.
He Coms From A Land Downunder

Anden halvleg kunne ikke helt leve op til første halvlegs tempo og chancer og derfor døde kampen lidt. Jo kun til vores fordel. Vi skal helt frem til 15 minutter før tid før kampen vågner igen. Et indlæg fra venstre side kommer ind i vores felt og her kommer Kevin Larsen flot højt op og header bolden ud til indkast. Dog har dommeren Henriques set en Moskva spiller falde nærmest død om og derfor kan han ikke se anden udvej end at dømme straffespark i stedet for at til kalde en ambulance. Celsinho stiller sig klar til at sparke straffesparket. Han svigter ikke og banker bolden bag en sagesløs Stephan Andersen som ellers gik til den rigtig side. Dog et perfekt udført straffespark fra Celsinho og 3-2 efter 78 min. af kampen. Nu vidste vi at Lokomotiv vil sætte damp på alle kedler de sidste små 12 minutter af kampen for at frem tvinge den scoring som vil sende dem videre. Kort efter smider Moskva en lang bold frem af banen som ender ved Per Nielsen som sparker den langt pokker i vold op af banen igen og her finder bolden vej frem til Williams som får en mod en situation med Moskvas målmand. Han banker bolden nådesløst end i kassen og BANG 3-3. Williams er brand varm i UEFA Cuppen. Det mål lukker kampen og vi tager point i Moskva denne gang og det point betyder at vi går videre i UEFA Cuppen.
Lokomotiv Moskva 3 - 3 Brøndby IF

Lodtrækningen magede det så ledes at vi skal en tur til fodboldens hjem land, nemlig England. Nærmer betegnet nord England og her har Newcastle hjemme. Vi starter hjemme og 7 dage efter er der retur kamp på St. James Park. Vi kan nu spille frit da vi har mere end nået vores mål for UEFA Cuppen. Det bliver svært at gå videre dog ikke umuligt og alt kan ske i fodbold.

Nu er der så vinter ferie og så skal der handles lidt nye spiller og siges farvel til et par stykker også.
« Seneste Redigering: 15 Maj 2007, 22:53 af donthomas » Logged

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #36: 15 Maj 2007, 22:47 »

Brøndby tabte altså 4-2, dengang i 2005...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #37: 15 Maj 2007, 22:52 »

Brøndby tabte altså 4-2, dengang i 2005...

Okay.. kunne jeg ikke lige huske.. kun bare huske at det kun tog 5 min. den gang Peace

men tak for lige at gøre mig opmærksom på det.. så det retter jeg lige

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #38: 16 Maj 2007, 00:02 »

Du er godt på vejr til succes. glæder mig til at se hvad der sker i vinterpausen og fremover Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Zone 43
Manager

« Svar #39: 16 Maj 2007, 18:15 »

Nizzle resultat i Moskva Thumbs Up

Newcastle får ørene i maskinen Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #40: 22 Maj 2007, 19:08 »

Nyt år. Nye spiller.

Der blev ikke spillet meget bold i denne måned men der var stadig aktivitet ude på træningsbanen og på transfermarket var der også aktivitet.
Besagno har en stor fremtid

Spiller som man måtte vinke farvel til var to centrale midtbane spiller. Kim Daugaard som ellers kun havde spillet i brøndby i hele sin karriere skiftede til den jyske klub FCM for 500.000kr. Daugaard er 32 år.
Den anden spiller som sagde farvel til de blå gule var Markus Lantz. Lantz som kom til Brøndby i 2005 skiftede til norske Rosenborg for 3,75 mio.
Millan en ung angriber

Af spiller som kom til Brøndby var mere eller mindre ukendte spiller for de fleste fodbold fans.
I USA hentede vi Nik Besagno i Salt Lake for 1 mio. Besagno er central forsvar, defensiv og central midtbane spiller. En spiller med en stor fremtid foran sig.
Efter en tur til USA forsatte vi lidt længer syd på. Nærmer Chile. Her fandt vi en spiller med et kæmpe talent. Nemlig Nicolas Millan. En offensiv spiller som også kan bruges helt fremme som angriber. Helt klart et kæmpe talent også er han kun 15 år.
Der kom også to spiller til klubben på låne aftaler.
Bo Storm (Heerenveen)
Kristoffer Andersen (Gladbach)

UEFA Cuppen.

BIF havde ikke en chance mod Necastle

Her ventede to meget spænende opgør mod Newcastle. Vi startede med at spille hjemme på Brøndby Stadion. Kampen var meget lige og vi havde 3-4 rigtig store chancer enden for det første kvarter som nok skulle have kastet mindst 1 mål af sig. Ja også går det jo som det plejer når man ikke selv kan score, så score de andre. Og enden vi så os om var vi bagud med 0-3 ved pausen. Ikke sjovt og heller ikke helt fortjent men skrapheden var til forskel. Per Nielsen fik dog scoret på et hjørnespark så vi da havde et lille håb til retur kampen. 1-3 endte den første kamp.
Retur kampen blev aldrig rigtig spænende for et klodset straffespark lavet af Per Nielsson gjorde at vi kom bagud 1-0 efter 24 min og bare små 20 min. senere var selv samme Hr. Nielsson i fokus igen da han var sidste mand og lavede frispark også var det farvel Nielsson og UEFA Cuppen. Da kampen var slut havde vi tabt 3-0 og samlet 6-1. Jo der mangler en del enden vi kan forvente at nå længer eller måske bare lidt lodtræknings held.

Royal League.

Efter 3 kampe lå vi nr3 med en sejr og to nederlag. Så der skulle mindst 6 point mere end på kontoen. Det kom der også via en sikker 4-1 sejr hjemme over Djurgården. Selvom vi var en mand i undertal i 82 min. Ericsson blev udvist for at bruge albuen til at slå med.
BIF i semi-finalen i RL

Ja så tabte vi lige ud til FCK igen. Denne gang med 2-1. Vi vandt dog kampen om de røde kort. Hele 0-2. Mike Jensen og Nik Besagno fik et tidligt bad. Jensen allerede efter 24 min og Besagno 50 min efter. Så tager vi retur kampen med i UEFA Cuppen mod Newcastle var vi nu oppe på 4 røde kort i 3 kampe. Ikke lige måden jeg vil have vi spiller på. Dog var der også et par tynde imellem. Den sidste kamp i gruppen var mod Vålerenga. En kamp hvor vi kunne nøjes med 1 point. Det blev dog til alle 3 via en sikker 3-1 sejr. Det betød så også at vi skulle møde Vålerenga i kvart-finalen. Hjemme igen. Og igen en sikker sejr. Denne gang på 2-0. FCK venter i semi-finalen. Kampen spilles i parken.

SAS-Ligaen.

Forårs sæson skal til og i gang. Vi er 5 point efter nr1 FCK. Det er bestemt ikke umuligt at hente det forspring i løbet af forårs kampe. Vi startede sæson ude mod FC Nordsjælland. Ligaens nr4. Ikke en nem start men min fornemmelse var god. Vi havde spillet nogle gode kampe op til sæson starten i SAS-Ligaen som betød noget. FCN havde spillet træningskampe som ikke helt er det samme.
Det er jagt sæson

Kampen var da heller ikke mere end 20 sekunder gammel da Duncan lidt kunne passer Kim Kristensen i FCN målet til scoring 0-1. Det var start skuddet til en utrolig kamp fra vores side. Vi havde det største antal skud på mål i min tid i klubben. Dog var vi utrolig uskarpe foran kassen og ud af 23 skud på kassen var kun 8 inden for rammen. Heldigvis var FCN ikke gode i dag og det udnyttede vi til at score hele tre gange mere så vi vandt med hele 0-4 ude over FCN. Dagen forinden havde FCM taget 3 point fra FCK med en 1-0 sejr i det jyske. Så nu havde vi kun 2 point op. Næste kamp var hjemme mod OB. Det blev en kamp de 24 637 tilskuere på Brøndby Stadion sendt ville glemme. Vi kom hurtigt foran med 1-0 ved Per Nielsen. Der efter satte vi os på kampen og skabte mange chancer. Der skulle dog et nyt hjørne spark til før der blevet scoret igen. Igen var det måltyven Per Nilsen som scorede og 2-0 små 3 min før pausen.
Stillingen efter 22 runder

Så troede man ligesom at det var det men inden vi gik til pause stod der altså 2-2. Først var det Jonas Borring som scorede på et flot langskud og Esben Hansen stod helt udækket ved en død bold og derfor 2-2 ved pausen. Ja jeg viste ikke helt hvad jeg skulle sige. For vi styrede kampen og spillede flot fodbold men altså 2-2 ved pausen. Heldigvis ser Duncan og Ericsson ud til at kunne finde hinanden i mørke lige pt. De udspillede totalt OB forsvaret og Duncan kunne stille og roligt score til 3-2. Det punkterede fuldstændig kampen og der skete ikke meget mere og vi kunne tage de 3 vigtige point med hjem. Da vi gik fra banen kunne vi høre at FCK kun havde fået 1 point ud af deres til Danmarks fiske by nr1 nemlig Esbjerg. Derfor står vi nu helt lige med FCK på point siden. Dog er vi 6 mål ringer end FCK men alt er åbent nu. Der mangler stadig 11 kampe.   

Zone 43
Manager

« Svar #41: 22 Maj 2007, 21:16 »

Spænding fra start.. Go for the gold! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #42: 22 Maj 2007, 21:55 »

Hold da op! Der er kommet styr på taktikken og de nye spillere. Jeg tror på du vinder guld!  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #43: 23 Maj 2007, 20:15 »

The Treble til Brøndby IF?

Kampene i ligaen magede det så ledes at guldet realt vil blive afgjort i kampen ude mod FCK. Vi var to point bagud med 4 runder igen så et sejr til os og det vil se rigtig godt ud.
Jeg lavede lidt om på formationen. I pokalen turneringen slå vi FCK med 1-2 med denne formation så hvorfor ikke igen. Vi får en meget uheldig start hvor vi kommer bagud på et tåbeligt mål scoret at en tåbelig spiller ved navn Nicklas Jensen. Der efter bliver Wernbloom skadet og vi går derfor med det samme over til en offensiv formation og Ericsson får et par kæmpe muligheder til at score til 1-1 og der ved holde os inde i mesterskabskampen. Men der bliver desværre ikke scoret mere i den kamp.
Pokalen Gik Til FCK I År

Der efter to vi til Midtjylland og her leverede vi en meget sørgelig indsats og det var kun til sidst vi fik frem skaffet et par chancer. Vi fik ikke scoret for anden liga kamp i træk og tabte der ved med 1-0. Det skulle vise at være meget dumt for på samme tidspunkt tabte FCK 3-0 bare sølle 45 km væk. Nemlig i Silkeborg. En sejr til os og mesterskabskampen var åben igen, men ak og ve sådan skulle det ikke være. Vi vandt de sidste to kampe. Hjemme over FCN med 1-0 og ude over OB med et reserve spækket hold 1-3 men da FCK også vandt deres sidste to kampe blev FCK mester.
I Pokalen noget vi til finalen via Sædding-Guldager IF (7-0), Esbjerg FB (5-1), FCK (2-1) også en samlet sejr i semi-finalen mod FCN på 3-2. Vi vandt 3-0 hjemme også tabte vi 2-0 ude. I finalen ventede AaB.
BIF Pokal-Mester Igen!

Det var meget livlig kamp hvor der var mange chancer til begge hold. Dog skulle vi alligevel hen til midt i anden halvleg før der blev scoret. Vi kom foran 1-0 efter 65 min ved Williams. 2 min efter stod der 1-1 ved Patrick Kristensen. 7 min før tid scorede Mike Jensen til 2-1 og 2 min før tid var Duncan på pletten til 3-1. Chrys scorede 2 min inde i overtiden til 3-2. Mere blev der ikke scoret og vi hentede det første trofæ i min tid i klubben. Hvilken lettelse for mig. En stor bedrift efter som vi havde en temmelig svær lodtrækning hele vejen igennem men vi klarede det og det helt igennem super.
RL Titlen For Første Gang Til BIF

I Royal League nåede vi også finalen. Efter gruppe spillet sendte vi Vålerenga ud med 2-0. Så ventede FCK igen igen. Det var en meget lige kamp dog med FCK som spil styrende. Der blev ikke scoret efter 90 min. Da der var gået en halv time mere var der stadig ikke scoret så kampen skulle afgøres på straffe. Her havde vi de stærkeste nerver og vi vandt med 3-4. I finalen ventede norske Stabæk FB. Kampen skulle spilles i Norge. Vi kom halvt sløjt fra start og Stabæk styrede kampen. Og efter 8 min kom de foran med 1-0. Så var det ligesom at vi gik i stå og Stabæk sad fuldstændig på kampen. Lige indtil det 35 min. Spelmann smed en lang bold frem i Stabæks felt og her var der ikke nogen som vil gøre noget ved bolden også kom Williams frem og sendte bold i kassen til 1-1.
I anden halvleg startede vi godt og fik en kæmpe chance ved Spelmann men nej bolden ville ikke ind. Så efter 8 min lavede Retov et meget tåbeligt straffespark også var vi bagud med 2-1. Så jeg tog Retov ud og ind med Duncan så vi spillede med 2 helt fremme. Det gav bonus efter 64 min. da Duncan fandt Williams helt fri ende i feltet også stod der 2-2. Så var vi helt oppe at ringe og bare 5 min senere fik Duncan en flot frispilning af Lorentzen også bang 2-3. Så var det vores tur til at styre kampen og Stabæk havde ikke mere at komme med og derfor vandt vi trofæ nr2. Helt igennem en flot præstation af drengene.

Sæson er der for slut. Vi startede snart for et år siden og kan nu se tilbage på en rigtig flot sæson. Vi blev nr2 i SAS-ligaen. Chancerne havde vi til at smutte forbi FCK i ligaen men hver gang vi skulle slå til gik vi i stå og derfor fortjent nok at FCK vandt men næste sæson er vi klar igen også tror jeg vi går forbi.
Pokal turnering blev vundet. Det var målsætningen. Så det er jeg mere end tilfreds med.
RL blev også vundet så derfor tilfreds. Selvom det er en lille turnering. En pokal er en pokal.
UEFA Cuppen. Ja vi noget i gruppe spillet og videre derfra. Så ja det var også tilfredsstillende.
Så når sæson skal gøres op må og skal vi være tilfredse med det vi har op noget. Formationen ligger fast nu og der er to at vælge imellem og tre når vi skal frem over isen. Så vi slipper for at skal spille nyt system ind næste sæson og derfor vil vi stå stærkere end i denne sæson.
2 ud af 3 pokaler er da heller ikke helt ringe.

Zone 43
Manager

« Svar #44: 23 Maj 2007, 20:22 »

Ærgeligt med mesterskabet, men tillykke med de to øvrige pokaler Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010