home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2403 2404 [2405] 2406 2407 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176040 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36060: 18 Mar 2012, 19:05 »

Og han kunne nemt ha fået gult rødt for sin håndbold.

Hvad skulle med 7 point for 3 kampe, være argumentet for at skifte system, vi er enige om det kunne køre bedre offensivt, men vi har lukket godt af defensivt og spillet 442 hele optakten, et skifte sker næppe i denne sæson.
Som du selv siger er vi blevet mere stabile i defensiven, som var et af de store problemer under HJ. Jen jeg synes godt nok at den kreative offensiv er ved at forsvinde helt fra holdet! At lægge en angriber ned på midten, og få skubbet kanterne noget frem, tror jeg ikke kommer til at bevirke vores defensiv, men til gengæld kommer vi til at kunne spille meget bredere, og få offensiven til at fungere bedre.

Tror heller ikke at Auri vælger at skifte system nu, hvilket jeg ellers virkelig håber at han gør. Ellers bliver det nok noget lidt kedelig fodbold vi bliver vidne til resten af sæsonen.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36061: 18 Mar 2012, 19:09 »

Auri ligner en mand som står fast i sin 4-4-2.
Han har skaffet 7 point ud af 9 mulige. Han skifter IKKE system.

4-4-2 er ikke kedeligt. Brøndby i halvfemserne spillede bl.a. 4-4-2 og med stor succes. Dette var bestemt ikke kedeligt. Dagens kamp var ligeså heller ikke kedelig som AGF-kampen eksempelvis var. Vi bygger stille og roligt på og indtil videre virker det fornuftigt.

Hvis vi snakker spillermateriale kontra opstilling, så ligner en 4-2-3-1 en mere oplagt opstilling, men så har man ansat den forkerte mand eller hyret de forkerte spiller. Ledelsen har også været ude og nævne at vi skal spille 4-4-2 og derfor bør det egentlig ikke være oppe til debat.
Jeg tror dog at man med den rette fordeling af roller om hvem der tager dybdeløbene, og hvordan man står kan rette sig ind på det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #36062: 18 Mar 2012, 19:14 »

Tak fordi i holder Fcn lidt på afstand, endelig noget posetivt fra jer  ! Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36063: 18 Mar 2012, 19:19 »

Auri ligner en mand som står fast i sin 4-4-2.
Han har skaffet 7 point ud af 9 mulige. Han skifter IKKE system.

4-4-2 er ikke kedeligt. Brøndby i halvfemserne spillede bl.a. 4-4-2 og med stor succes. Dette var bestemt ikke kedeligt. Dagens kamp var ligeså heller ikke kedelig som AGF-kampen eksempelvis var. Vi bygger stille og roligt på og indtil videre virker det fornuftigt.

Hvis vi snakker spillermateriale kontra opstilling, så ligner en 4-2-3-1 en mere oplagt opstilling, men så har man ansat den forkerte mand. Ledelsen har også været ude og nævne at vi skal spille 4-4-2 og derfor bør det egentlig ikke være oppe til debat.

Nu handler mit indlæg om, hvad system jeg mener passer bedst til vores hold. Jeg savner de sprudlende kanter, som vi jo faktisk er i besidelse af, og som vi har været gode til at bruge tidligere. At Auri har en helt anden holdning, kan selvfølgelig så være til min ærgelse, men det kan da bestemt godt være oppe til debat et sted som her. Er sikker på at flere er af samme holdning.

@fckfan: Skrup ind i FCK-tråden. Og nu skal i jo også lige slå Midtjylland i dag :-)

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36064: 18 Mar 2012, 19:20 »

:)Kæft jeg er glad!!

Stod lige der hvor Makienok løb ud for at fejre sin scoring!!
En god og flot kamp, sad og tænkte, hvad laver tosserne nu, da de romerlys blev tændt.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36065: 18 Mar 2012, 19:34 »

:)Kæft jeg er glad!!

Stod lige der hvor Makienok løb ud for at fejre sin scoring!!
En god og flot kamp, sad og tænkte, hvad laver tosserne nu, da de romerlys blev tændt.

Jeg mistænker VK og Zone. De er sådan nogle ballademagere!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36066: 18 Mar 2012, 19:44 »

Var der straffe?
Sad godt men der stod lige et par spillere i vejen.

verdenskrig
Manager

« Svar #36067: 18 Mar 2012, 20:04 »

JAAAAAAAAAAAAA!!! En af de bedste dage i mit liv Opstemt!
Vanvittig fed away, med vanvittig stemning, masser af pyro, masser af sang, fucking godt humør, sindsyg jubel ved 2-1 målet, hvor jeg hænger halvt ud over hegnet og giver Goodsoon higfive.. Og så lige en personlig tak til spillerne en time efter da de kom ud og skulle ud i bussen.. Simon C er jo et rent monster sjældent har jeg følt mig mindre, som da jeg stod og fik taget billede med ham Opstemt.. Der er ikke den Brøndby spiller som ikke kender mig nu, og min totale afhængighed for at mænge mig med de kendte Grin..

ELSKER BRØNDBY ♥ Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #36068: 18 Mar 2012, 20:25 »

Var der straffe?
Sad godt men der stod lige et par spillere i vejen.

Sad du godt, når du ikke kunne se om der var straffe? Næppe.

Men fantastisk med en sejr i dag. Perfekt start på foråret.

Ariana Grande
Manager

« Svar #36069: 18 Mar 2012, 20:29 »

Hvis man bruger hjernen, vil man kunne regne ud, at det manden skriver er at han sad godt i forhold til kampen, men at i situationen stod der nogle spillere i vejen som gjorde han ikke kunne se om der var straffe.

Selv tak.

Zone 43
Manager

« Svar #36070: 18 Mar 2012, 21:05 »

Jeg mistænker VK og Zone. De er sådan nogle ballademagere!

Undskyld.

Jeg fik ikke set alverden af kampen, men det var stadigvæk en helt igennem fantatisk dag, læs bare VKs indlæg. :-D

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36071: 18 Mar 2012, 22:28 »

En af de ABSOLUT vildeste dage i mit liv på tribunen! Blå mærker, buler, krampe, ingen stemme og fuldstændig smadret krop. Og siden vi ikke har noget liv blev vi en time efter kampen og hyldede spillerne en efter en. Tak for en helt igennem sindssyg dag, drenge! VIGTIG sejr!!! Opstemt

Så ikke meget af kampen, men det jeg så og har hørt, er bestemt meget positivt Opstemt

Tak for i dag Zone, VK, GudenEricsson og alle de andre som ikke har en bruger her <3

SIMON, SIMON, SIMON MAKIENOK
SIMON, SIMON, SIMON MAKIENOK
SIMOOOOOON, SIMON MAKIENOOOOOOK

USA! USA! USA!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36072: 18 Mar 2012, 22:43 »

Jeg sad faktisk godt, som sagt lige foran der hvor Makienok løb ud og fejrede.
Der stod bare en del i vejen og jeg var nok uopmærksom i øjeblikket og der var så lidt kontakt at jeg ikke så det.

verdenskrig
Manager

« Svar #36073: 20 Mar 2012, 10:06 »

Vores fantastiske capo Halkjær, har netop skrevet det her indlæg på sso Smiley

"Jeg været i kontakt med vores kontakter i FCN angående overstående her til formiddag, for at fortælle dem at vi var rigtig glade for behandlingen, samarbejdet og den positive tilgang til kampdagen i går...

Følgende svar er netop tikket ind på email:

Hej Brian,Tak for tilbagemeldingen.Vi har endnu ikke fået tjekket op på hele tribunen i forhold til evt. skader, men de første tilbagemeldinger i går aftes fra vagter, politi, bodpersonale, administration osv. var alle positive. Folk er stolte og glade for, at en udstrakt hånd fra begge sider er blevet taget imod. Ikke mindst var mange glade for dem stemning de havde oplevet bag jeres tribune inden kampen, da de var nede og snuse.Så ros endeligt tilbage ned gennem rækkerne. Der er ingen heroppe der på nogen måder fortryder det vi er gået ind i sammen - tværtimod."

FANTASTISK dejlig læsning  Thumbs Up  Thumbs Up.. Det var også 100 % mit indtryk af søndagen. Både vagter, fans, politi, var i super godt og afslappet humør. Både før kampen, da vi var foran 1-0, da fcn udlignede, og specielt til sidst.. Flere gange stod jeg selv og tog pis på vagterne og grinte med dem, og det var bare så fedt at de kom ind med en så afslappet og hyggelig attitude.
Derudover mega ros til FCN for at have lavet et ståafsnit på deres udebanetribune. Det gav helt klart en markant bedre mulighed for at skabe bedre stemning og naturligvis også bedre mulighed for at vælte rækker op og ned når vi scorede Grin Opstemt

Det virkede virkelig som om der var en enorm respekt om det her samarbejde, og FCN har vel lige vist vejen for hvordan klub og fans kan behandle hinanden med gensidig respekt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #36074: 20 Mar 2012, 10:56 »

Det var da kun fordi i vandt I intet smadrede! Wink

Sider: 1 ... 2403 2404 [2405] 2406 2407 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010