home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2382 2383 [2384] 2385 2386 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176581 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35745: 13 Jan 2012, 00:27 »

Kampen endte 0-0, og vi gik direkte til straffe, hvor først Jan K, og derefter Dario Dumic brændte deres straffe. Lausanne scorede på deres 4, og vandt turneringen. Turneringens bedste spiller blev Krohn-Dehli (på trods af, at han ikke var alt for prangende i dag).
Vi havde næsten alt boldbesiddelsen hele kampen igennem, men vi spillede konstant bolden tilbage, istedet for frem. Det kostede sejren.
Mathias Gehrt gjorde det, efter min helt subjektive mening, bedst i dag.

Forøvrigt, var der nogen ganske fint fyrværkeri og konfetti, da Lausanne fik pokalen overrakt. Noget overdrevet efter min mening, men ellers fedt nok.

Aldrig alene!

Enzo
Manager

« Svar #35746: 13 Jan 2012, 07:55 »

Kampen endte 0-0, og vi gik direkte til straffe, hvor først Jan K, og derefter Dario Dumic brændte deres straffe. Lausanne scorede på deres 4, og vandt turneringen. Turneringens bedste spiller blev Krohn-Dehli (på trods af, at han ikke var alt for prangende i dag).
Vi havde næsten alt boldbesiddelsen hele kampen igennem, men vi spillede konstant bolden tilbage, istedet for frem. Det kostede sejren.
Mathias Gehrt gjorde det, efter min helt subjektive mening, bedst i dag.

Forøvrigt, var der nogen ganske fint fyrværkeri og konfetti, da Lausanne fik pokalen overrakt. Noget overdrevet efter min mening, men ellers fedt nok.

Tak, Du Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Zone 43
Manager

« Svar #35747: 16 Jan 2012, 20:32 »

Tale er sølv, tavshed er guld - men jeg finder det lidt for stille pt., at der ikke er mange nyheder i medierne om mulige af- og tilgange, her, hvor der resterer en to uger af transfervinduet. Jeg havde ikke forventet et fest-fyrværkeri, men jeg havde sat næsen mere op end hundepropper og heksehyl.

Jeg har en stor tiltro til Auri, og at han på sigt kan få det maksimale ud af spillerne - individuelt som en samlet enhed. Indrømmet, og det er en gentagelse, han bestod i mine øjne kun i to af de seks kampe, han var i spidsen i efteråret. Men det er som om at der er mere positivitet (hvis det ord findes, ellers ved i hvad jeg mener) i truppen. Gehrt og Norouzi, der i et sjovt interview bl.a. udtaler: "Jeg ved ikke om du kender de der Barcelona", Jan K der under en træning råber: "Husk at spille lotto" osv.
Den slags giver smil på læben, glæde der kan blive til selvtillid til hinanden - og når samtidig formen er til 2x45 minutter kort tid efter nytårsaften, så kan man (jeg) ikke undgå at blive ramt af denne positivitet, og en tro på at tingene kan vende i en positiv retning. Og spørger man mig i dag, er jeg ikke i tvivl om, at vi i denne sæson ender i top 6.

Men så igen, og så er vi tilbage til starten af indlægget. Der skal en angriber ind. En der kan tiltrække sig opmærksomhed, en der kan skabe revache (stav) i feltet og ikke mindst, og vigtigst, så skal han kunne lave mål. Og sådan en koster penge, ikke overraskende. Ifl JL sparer man 25 mio i år (2012, kalenderåret), plus man har penge til gode hos Kasi - så regnskabet næste år skulle gerne være tæt på de 0 kroner, men udover at det er nødvendigt, så mener jeg godt at man kan tillade sig, at handle lidt ind. Uden at det, som i sommers, ikke behøver at være lejeaftaler eller transferfrie spillere (sign-on fee undladt her). Derfor forventer at vi henter enten Dunken eller Makienok allerede nu, det er to mest oplagte, hvis ikke skal det være for the better - Fall eksempelvis.

Omkring økonomien, så har Bjur også åbnet op for et salg af Krohn-Delhi til sommer. Det vil også give lidt millioner i kassen, som man bør bruge på at forstærke defensiven. Som tingene ser ud vil vi stå tilbage med Randrup og Norouzi, så der er ikke meget at rafle om der, hvis man samtidig vil have - og leve op til - de ambitioner der trods alt er.

To tanker har jeg gjort mig de sidste par dage, foruden det ovennævnte (selvom punkt 1 er lidt derhen ad):
1) Jeg er, som sagt, positiv omkring vores fremtid på den korte bane, og hvis alt går vel, så kan vi - i mine øjne - reelt "starte fra nul" sommeren 2013. Nu ved jeg godt at man ikke skal tage bestyrelsenses ord for gode varer, men hvis PER, Benny (m.fl.) stopper den sommer, som sidstnævnte har været inde på (helt væk fra alt vedr. Brøndby IF, ikke bare, at de trækker sig og stadigvæk sidder hos amatørerne, veteranerne og hvad de ellers hedder - ellers kan det være underordnet), så vil det give et friskt pust i klubben, den rådne stil med inkompetance, kammerateri, nepotisme og jeg skal komme efter dig, vil forsvinde og der vil blive luftet ud, komme nyt blod ind, hvor det har været allermest tiltrængt. Hvis Auri kan få en Top 3 eller 4 placering i 12/13 sæsonen, og JL, som minimum, få regnskabet i nul, ser jeg fine chancer for det vil ske.

2) Det er vedr. akademi artiklen fra forleden, som jeg også skrev om på [url=forrige side[/url]. Jeg synes det er lidt ærgeligt, der ikke har været den stor snak om det. Specialt når der nu ikke er mange nyheder eller emner oppe og vende, enten i medierne eller eksempelvis her i tråden eller på SSO eller B4.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35748: 17 Jan 2012, 21:21 »

Nå, det er da ikke helt dødt omkring rygterne. Man skal bare til udlandet og finde dem..
http://www.mlssoccer.com/news/article/2012/01/17/american-exports-brondby-interested-adding-rolfe

Har han ikke været meget skadet, og et - i større eller mindre grad - flop i Dobbel A?

Jeg hæfter mig dog også ved, at Bunbury og Johnson nævnes som mulige tilgange. Bunbury er en ung, spændende spiller, men som jeg har mine tvivl om kan gå ind og gøre den nødvendige forskel fra dag 1 af, hvis vi henter ham nu modsat Dunken og Makienok eksempelvis.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35749: 17 Jan 2012, 21:27 »

Han lagde i hvert fald ud med at være langttidsskadet og har kun i glimt vist hans - forhåbentlig - sande niveau. Dette har så også været spændende. Men jeg ser ham egentlig mere som en wing end lige den angriber, som vi vel leder efter. Midtbanen skal der først ses på ved salg af Krohn og gerne efter at de andre positioner er på plads.

Kom nu bare med Dunken - der ved man med sikkerhed hvad man får.

En kommentar til dit indlæg fra igår, så deler jeg dine synspunkte med, at det virker som om at Auri har fået skabt noget gejst i truppen.
Jeg har lige nu en en okay optimisme forud for dette forår og jeg håber så også at det bliver som jeg håber. Auri har i hvert fald en halvanden måned endnu til at få sine idéer luftet.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35750: 17 Jan 2012, 22:03 »

Han lagde i hvert fald ud med at være langttidsskadet og har kun i glimt vist hans - forhåbentlig - sande niveau. Dette har så også været spændende. Men jeg ser ham egentlig mere som en wing end lige den angriber, som vi vel leder efter. Midtbanen skal der først ses på ved salg af Krohn og gerne efter at de andre positioner er på plads.

Præcis. Men jeg kan ikke lade være med at være lidt spektisk, når jeg ser hans stats for denne sæson trods alt, når han 'kun' har spillet syv hele kampe ud af 18 mulige. Og så har jeg også vores to seneste signinger fra Dobbelt A i baghovedet, det var ikke det den største succes..

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35751: 17 Jan 2012, 22:06 »

Præcis. Men jeg kan ikke lade være med at være lidt spektisk, når jeg ser hans stats for denne sæson trods alt, når han 'kun' har spillet syv hele kampe ud af 18 mulige. Og så har jeg også vores to seneste signinger fra Dobbelt A i baghovedet, det var ikke det den største succes..

Ericsson var da okay.. Aldrig helt toppen af poppen, men en habil spiller som fik lavet en god håndfuld mål og assists.
Stefan Schmidt var potientielt set et godt køb til bredden, og han blev enda MOM i sin første kamp hjemme mod OB som jeg var på stadion og se. Han var helt fantastisk på trods af at vi tabte.
Hans langvarige skade ødelagde desværre alt Skuffet.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35752: 17 Jan 2012, 22:11 »

Ericsson var da okay.. Aldrig helt toppen af poppen, men en habil spiller som fik lavet en god håndfuld mål og assists.
Stefan Schmidt var potientielt set et godt køb til bredden, og han blev enda MOM i sin første kamp hjemme mod OB som jeg var på stadion og se. Han var helt fantastisk på trods af at vi tabte.
Hans langvarige skade ødelagde desværre alt Skuffet.

Haha, havde glemt alt om mobilen (undskyld GE Forlegen). Havde Schmidt og Tronden i tankerne. Men trods ærgelsen over deres skader, er de alligevel lidt ægte. Det er rigtig Brøndby stil, at være skadet!

- Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35753: 18 Jan 2012, 13:21 »

http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Vi-er-ikke-for-langsomme

"- Hvis vi kigger på de sidste fem år, er der én spiller fra talentafdelingen, der er smuttet mellem fingrene på os. Altså kun en enkelt spiller, der er gledet os af hænde på en fri transfer, hvor vi gerne ville have beholdt ham, og det er Nicolai Boilesen, der skiftede til Ajax Amsterdam."

Må man have lov, at nævne Jannik Vestergaard? Han var ikke tiltænkt en plads på holdet, eller hvad?

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35754: 18 Jan 2012, 13:27 »

Jannik blev solgt.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35755: 18 Jan 2012, 13:39 »

Jannik blev solgt.

Hvis det var tilfældet, er det selvfølgelig fint nok, hvis de fik nok for ham Peace

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35756: 18 Jan 2012, 13:48 »

Husk nu også, at Brøndby's filosofi omkring spillere altid har været, at ønsker de at forsøge sig udenlands, så sælger de "gerne".

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35757: 18 Jan 2012, 15:06 »

Først og fremmest finder jeg det positivt, at Bjur er hurtig på aftrækkeren og giver svar på tiltale. Når det så er sagt, så synes jeg det er ved at blive et problem, at man ikke får forlænget med de unge - og gerne i god tid så man kan undgå en ny situation som det var tilfældet med Wass. Og som det ser ud til at kunne blive med Green.

Jeg vil dog skynde mig og sige, at jeg ikke har set Green i så mange kampe, at jeg kan sige om det vil være rigtigt eller forkert, at han ikke for forlænget sin kontrakt - hvis det skulle blive tilfældet selvfølgelig. Men det er stadigvæk et problem som man gerne skulle få fikset hurtigt.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35758: 21 Jan 2012, 19:54 »

http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=45019
Tør man tro at billederne er rigtige nok og ikke billedmanipulation? Fire mål fra vores angreb, det er jo en fordobling af efterårets antal - men okay, vi har også forstærket med Nicolaj Agger. Det er nok der den ligger.

Jeg sendte Hamza afsted til kampen, så han kan nok komme med lidt mere om kampen. Men det ser, for en gangs skyld, fint ud lige nu: 2 sejre og en uafgjort og en målscorer på 5-1, alle målene af lavet af vores angribere. Det kan kun blive stort det her.

Jeg glæder mig i øvrigt til, at se, VK hente volleyball pokalen i morgen!

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35759: 21 Jan 2012, 20:06 »

Først og fremmest finder jeg det positivt, at Bjur er hurtig på aftrækkeren og giver svar på tiltale. Når det så er sagt, så synes jeg det er ved at blive et problem, at man ikke får forlænget med de unge - og gerne i god tid så man kan undgå en ny situation som det var tilfældet med Wass. Og som det ser ud til at kunne blive med Green.

Jeg vil dog skynde mig og sige, at jeg ikke har set Green i så mange kampe, at jeg kan sige om det vil være rigtigt eller forkert, at han ikke for forlænget sin kontrakt - hvis det skulle blive tilfældet selvfølgelig. Men det er stadigvæk et problem som man gerne skulle få fikset hurtigt.

Vedr. Wass virkede det som om at han holdte klubben henne. Wass var først lige begyndt at spille ordentligt med omkring førsteholdet og da vi så er ca. 9-10 måneder inden ktr.udløb så begynder man forhandlinger. Wass virkede længe som om at det bare var spørgsmål om tid hvornår han forlængede. Akharrez virker lidt som samme surdej, men han slog lige en anelse igennem og så fik han enten storhedsvanvid eller en agent som legede lidt med hans hovede. Uanset hvad han får i løn, så betegner jeg Akharrez som 'farlig' (læs: en lottokupon a la superlotto), som i at man ikke ved om han har niveauet eller om det bare lige var lidt medvind.
Boilesen ville gerne selv afsted og det er jo klart når Ajax melder sig. Boilesen fremhæver Bjur også som den spiller som klubben især helst ville have beholdt af alle talenterne som er smuttet.
Det samme tæller lidt for Jannik Vestergaard - han ville udenlands og det kom han.

Vedr. Green, så er mit bekendtskab også meget lille. Eneste gang jeg rigtig har set ham er kampen mod Ajax i sommers. Godt nok var modstanderen et hold som er længder foran os, men det var overhovedet ikke en præstation som han kunne være bekendt.
Man bør ikke vurdere en spiller ud fra en kamp og det gør jeg ikke. Jeg forholder mig dog til at han har været en del af optaktskampene og det må betyde at klubben tænker over hans fremtid - han bliver i hvert fald prøvet af Smiley

http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=45019
Tør man tro at billederne er rigtige nok og ikke billedmanipulation? Fire mål fra vores angreb, det er jo en fordobling af efterårets antal - men okay, vi har også forstærket med Nicolaj Agger. Det er nok der den ligger.

Jeg sendte Hamza afsted til kampen, så han kan nok komme med lidt mere om kampen. Men det ser, for en gangs skyld, fint ud lige nu: 2 sejre og en uafgjort og en målscorer på 5-1, alle målene af lavet af vores angribere. Det kan kun blive stort det her.

Jeg glæder mig i øvrigt til, at se, VK hente volleyball pokalen i morgen!

Først, tak for link, hr! Smiley
Da jeg så hvem der havde scoret måtte jeg også teste om jeg havde fået sat de rigtige øjne i her til morgen. Scoringer for 4 angribere?! Glædeligt!
Hvidovre eller ej, så er det rart at se vi scorer mål og det er angribere. Vi skal have tanket noget selvtillid. I sommers havde vi tabt denne kamp.

Stærkt at du har slynget pisken og sendt Hamza afsted - bliver godt at høre om kampen som helhed og høre om der var noget at bemærke på det taktiske område.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2382 2383 [2384] 2385 2386 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010