home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2340 2341 [2342] 2343 2344 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173193 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35115: 29 Okt 2011, 16:29 »

Truppen til morgendagens, ret så vigtige opgør mod AaB:
http://brondby.com/article.asp?aid=68414&id=145

Der er ingen tvivl om, at vi har en trup der skruet sammen til at spille en 4-3-3, og det bør vi også spille i morgen og fremover. Ja, kort og godt så er det samme ord jeg vil bruge som mod Midtjylland, for kampen bør gribes an i samme stil.
Tørnes; Nilsson, Stender, Goodson, Jan F; Femi, Jan K/Stryger, Thyge; Romme, Bern, Krohn

AaB vandt deres seneste kamp, 2-1 mod OB, og det må give dem noget selvtillid - selvtillid vi sagtens kunne bruge. Men ellers er de skidt kørende, resultatmæssigt. Start kampen i samme stil som derbiet forleden, tag teten, læg en godt, solidt pres på dem - og for Guds skyld, scor nu de skide mål! Thyge, Krohn og Romme bør man som minimum kunne forvente 10 mål af en på sæson.

Men min ærlige mening til hele situationen er dog rimelig enkel.. Jeg har nu siddet en månedstid med en følelse af at en nedrykning måske ikke ville være så skidt endda... Vi ville få ryddet op i truppen. Vi ville med overvejende sandsynlighed få flyttet PB ud fra kontorerne og få nye friske kræfter ind.

Nedrykning vil ikke være skidt, det vil være katastrofalt. Specialt økonomisk hvor det er trængt nok i forvejen, indtægterne er færre og vi vil i forvejen ikke tjene mange millioner på det nuværende materiale. Jovist vil man kunne få ryddet godt og grundigt op i truppen, bygge en ny stamme op omkring Tørnes, Stenderup, Mike og Thyge bl.a., og så vende tilbage med masser af selvtillid som man har set det med GF i år - men det er ikke det værd. Plus PER, Benny og slænget ikke daffer af den grund.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #35116: 29 Okt 2011, 16:31 »

Forkert link Zone Wink
Her er linket med truppen:
http://brondby.com/article.asp?aid=68413&id=  Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35117: 29 Okt 2011, 16:44 »

Forkert link Zone Wink
Her er linket med truppen:
http://brondby.com/article.asp?aid=68413&id=  Cool

Du har ret, den tager jeg på min kappe. Men det skal heller ikke være nemt, når man skal have fat i VK, og alle linksene hedder det samme. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #35118: 29 Okt 2011, 16:49 »

Haha det er bare i orden Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #35119: 29 Okt 2011, 17:52 »

Du synes det er trist.. Jeg synes det er fedt.. Jeg synes det er så vanvittig fedt at vi hader dem så meget og de hader os.. Det er det er bla det jeg kommer på stadion for.. At mærke hadet, passionen, gløden..

Jeg er så evigt lykkelig for at vi har taget den sydlandske fankultur til os, frem for at lege roligans med klaphat, popcorn og rød sodavand, mens vi sidder pænt ned og ser fodbold..

MERE HAD Thumbs Up

Det minder uhyggeligt meget om bandementalitet det der. Jeg troede man gik på stadion for at se fodbold, og at folk man hader var nogen man gjorde sit ypperste for at undgå.

Hvad får klubben Brøndby ud af at du hader FCK? I bedste fald ingenting. Men kammer hadet bare en smule over, så er det faktisk til gene for klubben, med bøder og andre sanktioner til følge, fordi de ikke kan styre dig og dine ligesindede, når i står og skaber jer på tribunen.

Og hvorfor overhovedet bruge krudt på at hade en fodboldklub? Jeg kan forstå, at man hader at tabe til en anden klub, og specielt til ærkerivalerne. Men det er nu mere ud fra den betragtning, at der ikke er så langt fra kærlighed til had, og hadet derfor bunder i ens eget holds præstation. Så langt kan jeg godt sætte mig ind i det. Jeg hader da også at se Milan tabe til Inter, men jeg værdiger altså ikke Inter så meget opmærksomhed, at jeg kan piske mig selv op til at hade dem. Og hvem ved hvornår en af deres spillere pludselig står med en Milan trøje på? hvor dum ville jeg så se ud, hvis jeg tidligere havde gjort en dyd ud af at hade ham? Det er jo set at spillere er skiftet mellem de to klubber, og det er også set mellem Brøndby og FCK, nogle gange direkte, andre gange med en mellemstation eller to.

Støtten til dit eget hold kan jeg forstå, men at du værdiger et andet hold så meget opmærksomhed, at du vil bruge krudt på at hade dem, og ligefrem er stolt af det, det fatter jeg simpelthen ikke. Det har din klub intet som helst ud af, og det andet hold bliver heller ikke dårligere af, at du hader dem, måske næsten tvært imod.

Zone 43
Manager

« Svar #35120: 29 Okt 2011, 21:28 »

Så kan der da snart heller ikke koges mere suppe på den "sag".. Rullende Øjne

Nå, men til det jeg vil bruge indlægget til - et nyt indlæg fra BF, igen anbefalelsesværdigt .
http://www.brondbysfremtid.dk/pr
Jeg håber virkelig at BF og ESTA kampagnen får stor succes, og trimuferet deres mål, så der igen kan opnåes store tider, som virkelighed har været savnet. Så hellere det skete i går end i dag. Apropos ESTA, så 'tegner og fortæller' de om deres mål og selve kampagnen i Hytten fra kl. 11, til dem der nu måtte være interessede i dette. :-)

- Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #35121: 30 Okt 2011, 08:33 »

I dag skal jeg faktisk på stadion Shockeret, dvs. at vi vinder 2-1 på mål af Thyge og Krohn, og så får de et heldigt mål til sidst Peace

Kom så Brøndby!!!

Lidt optimistisk har man lov til at være Wink

« Seneste Redigering: 30 Okt 2011, 08:35 af Lasse Jatta » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35122: 30 Okt 2011, 10:20 »

Slå over på Canal9 idag kl. 12. En Stemme Til Alle´s talsmand Troels Johnsen fortæller om de ønsker og mål som de har med kampangen! Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #35123: 30 Okt 2011, 14:34 »

Drager mod stadion om tyve min ca. Håber virkelig at Brøndby kan hive sejren hjem!

Manchester United

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35124: 30 Okt 2011, 15:58 »

M. Tørnes

M. Nilsson - C. Goodson - D. Stenderup - J. Frederiksen

J. Larsen - J. Kristiansen - O. Ajilore - M. Krohn-Dehli

M. Bernburg - M. Thygesen

Romme er bænket, Femi er tilbage! Kom så BRØNDBY!!!!

Aldrig alene!

Enged
Gæst

« Svar #35125: 30 Okt 2011, 16:14 »

Nedrykning vil ikke være skidt, det vil være katastrofalt. Specialt økonomisk hvor det er trængt nok i forvejen, indtægterne er færre og vi vil i forvejen ikke tjene mange millioner på det nuværende materiale. Jovist vil man kunne få ryddet godt og grundigt op i truppen, bygge en ny stamme op omkring Tørnes, Stenderup, Mike og Thyge bl.a., og så vende tilbage med masser af selvtillid som man har set det med GF i år - men det er ikke det værd. Plus PER, Benny og slænget ikke daffer af den grund.
Ikke bare for Brøndby, men for dansk fodbold vil det være katastrofalt, og det siger jeg som FCK-fan. Det ville virkelig være ærgerligt, men hvis I over en sæson ikke præsterer bedre, så er det jo sådan, men der er jo masser af kampe endnu.
Jeg er dog lidt uenig i, at du mener, at Thygesen ryger med ned. Det tvivler jeg MEGET stærkt på, at han gør. Jeg tror på ingen måde, at Thygesen har nogen ambitioner om at spille i 1. division. Hvis I rykker ned, så får I i hvert fald virkelig skille fårene fra bukkene omkring klubmændende. Jeg tror egentlig, at spørgsmålet om Mike Jensen følger med jer, kun kan blive aktuelt, hvis han ikke får et tilbud fra udlandet. Jeg kender selvfølgelig ikke Mike Jensen, men jeg tror ikke, at han vil spille 1. division, men omvendt vil han nok heller ikke spille for en anden dansk klub. Så hvis der kommer et tilbud fra udlandet, måske bare Sverige eller Norge, så tror jeg at han tager afsted.
Men udover det så vil det godt nok blive svært for jer, fordi I har jo spillere, der har KÆMPE store lønninger, og de bliver nok svære at komme af med for ret mange penge, og I kan jo ikke skibbe et helt eller et halvt hold afsted uden at hente nye ind, med mindre I vil "nøjes" med jeres egne unge spillere.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35126: 30 Okt 2011, 17:00 »

Rystende ELENDIG 1.halvleg! Det er tydeligt spillernes moral er længere nede end mine nosser hænger når jeg ser mit Brøndby spille som de gør :O !

Det går aaaaalt for langsomt, Bernburg render bare rundt og laver dumme frispark istedet for at jagte bolden, han mangler tydeligvis angriber instinkt og selvtillid.

Som altid kun Jens Larsen der kæmper, men han kommer heller ikke rigtig til noget der kan bruges af chancer..

Krohn-Dehli................hvis der kommer et bud på 20 mill. så send manden afsted! Det er tydeligt han ikke gider Brøndby mere, der er et EM han sikkert gerne vil til, og når han spiller som han gør så må det være Brøndby han ikke gider, ellers burde motivationen være større!

Brøndby bløder!
« Seneste Redigering: 30 Okt 2011, 17:02 af TMazz » Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #35127: 30 Okt 2011, 17:59 »

Zzz Zzz Zzz Hold da kæft man.... Vi vinder ikke flere kampe i år, vi har jo overhovedet ingen angribere :O krohn skalud og det kan kun gå for langsomt, men hvem skal vi så havde som Playmaker der er da ingen der gider og komme til Brøndby i øjeblikket, jeg er ved og være ligeglad med det... Det bekymre mig Fuck hvor er det trættende

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35128: 30 Okt 2011, 18:08 »

Zzz Zzz Zzz Hold da kæft man.... Vi vinder ikke flere kampe i år, vi har jo overhovedet ingen angribere :O krohn skalud og det kan kun gå for langsomt, men hvem skal vi så havde som Playmaker der er da ingen der gider og komme til Brøndby i øjeblikket, jeg er ved og være ligeglad med det... Det bekymre mig Fuck hvor er det trættende

Hvorfor fanden skal Krohn væk?? Han er sgu da en af dem der gør det rigtig godt i dag...

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35129: 30 Okt 2011, 18:09 »

Hvad hjælper det også med angribere ? vi står med 5 mand på kanten af feltet de sidste 20 mins sparker bolden op mod dem, og rammer en medspiller 1/10 fange. Goodson smides derop for at sigte efter hans hoved ? ramte vi overhovedet manden ?.

Krohn gør igen tingene alt for langsomt og får i det store hele som altid for os, alt for lidt ud af sin bold bessidelse.

Sider: 1 ... 2340 2341 [2342] 2343 2344 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010