home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2337 2338 [2339] 2340 2341 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173074 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35070: 28 Okt 2011, 22:23 »

Blot endnu en grund til, at jeg hader Brøndby. Nogle af jer seje hooligans er så pisse dumme at høre på, og bare det, at ønske et andet menneske død er direkte sindsygt. Så er det sku ligemeget, om det er en FCK eller en Brøndby spiller. Jeg er hverken FCK eller Brøndby fan, men jeg må da ærligt indrømme, at jeg griner hver gang i skide BIF'er taber, hvilket i jo gør ret ofte.

Alt herfra.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1647461.ece
Igen, lad nu være med at det med dødsfald seriøst. Dernæst, når nu din reaktion er sådan overfor Brøndby, så vil jeg gerne din reaktion, og om du så også glæder dig over fck nederlag, på baggrund af denne artikel.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #35071: 28 Okt 2011, 22:24 »

Lidt hjælp der måske vil ændre dit syn, selvom du ærlig talt lyder lidt umulig og provokerende. Hvor mange gange skal jeg sige at du/I ikke skal kalde mig hooligan? Meget vigtigt også lige at nævne "DKs bedste fodboldklub" i en tråd du godt ved, er fremmed land. Det er udelukkende for at pisse os mere af.

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=443424&page=0&category=0&order=last_answer
Det er Danmarks bedste klub, hvilket der er statistisk belæg for, og som jeg samtidig har en masse argumentationer for, så tag dine farvede briller af og kom tilbage til virkeligheden.

Har ikke kaldt dig hooligan, sagde blot at du havde en hooligan-mentalitet, hvilket jeg tolker ud fra dine udtalelser i overstående link, men undskylder hvis du tager det som provokation og krænkelse, det var ikke min hensigt.

Ariana Grande
Manager

« Svar #35072: 28 Okt 2011, 22:25 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1647461.ece
Igen, lad nu være med at det med dødsfald seriøst. Dernæst, når nu din reaktion er sådan overfor Brøndby, så vil jeg gerne din reaktion, og om du så også glæder dig over fck nederlag, på baggrund af denne artikel.

Det viser meget godt at FCK også har nogle dumme fans.
men nogle gange er det bare ligesom om i nærmest prøver at gøre alt hvad i kan for at være dummere.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35073: 28 Okt 2011, 22:26 »

Det er Danmarks bedste klub, hvilket der er statistisk belæg for, og som jeg samtidig har en masse argumentationer for, så tag dine farvede briller af og kom tilbage til virkeligheden.

Har ikke kaldt dig hooligan, sagde blot at du havde en hooligan-mentalitet, hvilket jeg tolker ud fra dine udtalelser i overstående link, men undskylder hvis du tager det som provokation og krænkelse, det var ikke min hensigt.

Jeg siger ikke at fck ikke er Danmarks bedste fodboldklub, for det er de. Men det er måske bare ikke en god idé at skrive det i den tråd der tilhører Danmarks mest historiske klub.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

HansenLFC
Gæst

« Svar #35074: 28 Okt 2011, 22:26 »

Undskyld, det skulle jeg aldrig havde gjort. Jeg hader fck langt, langt, langt mere.

Og for at komme på forkant med eventuelle racistiske kommentarer, som jeg ved de fleste nok tænker: Jeg er heller ikke terrorist, kender ikke nogen fra Al-Qaeda, har ingen planer om at være med i den gruppe, går ikke ind for terror og Osama er ikke min far.

Dine svar bliver dummere og dummere.

verdenskrig
Manager

« Svar #35075: 28 Okt 2011, 22:27 »

Det viser meget godt at FCK også har nogle dumme fans.
men nogle gange er det bare ligesom om i nærmest prøver at gøre alt hvad i kan for at være dummere.

Det lyder som om du færdes i Brøndbys fanmiljø siden du kan udtale dig så velvidende?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Seller95
Manager

« Svar #35076: 28 Okt 2011, 22:27 »

Jeg synes det er sjovt, når Brøndby taber. Det du linker til er bestemt ikke sjovt. Jeg er i mod alt hvad der har med vold at gøre i fodbold, om det er FCK eller BIF er igen ligegyldigt.

Lad den ligge her. Er godt klar over, at mit indlæg ikke var klog, men jeg kunne ikke lade vær med at skrive, da jeg så mange af jeres meget dumme kommentarer.

Arsenal <3

verdenskrig
Manager

« Svar #35077: 28 Okt 2011, 22:28 »

og dine bliver mere og mere usaglige.. Så kan i tage hinanden i hånden  Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #35078: 28 Okt 2011, 22:28 »

Det lyder som om du færdes i Brøndbys fanmiljø siden du kan udtale dig så velvidende?

Nej jeg svarer ud fra hvad jeg læser på nettet og hører.
Det gør jeg ligeså med FCK fans som jeg gør med BIF fans.
Så vejer det skam lige op hvis du er i tvivl.

verdenskrig
Manager

« Svar #35079: 28 Okt 2011, 22:31 »

Nej jeg svarer ud fra hvad jeg læser på nettet og hører.
Det gør jeg ligeså med FCK fans som jeg gør med BIF fans.
Så vejer det skam lige op hvis du er i tvivl.
Altså ud fra hele din historik herinde, er jeg ikke et sekundt i tvivl om at du sluger alt hva medierne skriver om Brøndbys fans råt.. Det viser din generelle fremtoning ganske åbenlyst..

Men hvis du selv er overbevist om at det er forkert, så er det jo fint.. Den eneste der kender det endelige svar er dig.

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #35080: 28 Okt 2011, 22:31 »

Jeg siger ikke at fck ikke er Danmarks bedste fodboldklub, for det er de. Men det er måske bare ikke en god idé at skrive det i den tråd der tilhører Danmarks mest historiske klub.

Forklares venligst?  Huh

For der er faktisk en del klubber der har længere historie end i har.  Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35081: 28 Okt 2011, 22:33 »

Forklares venligst?  Huh

For der er faktisk en del klubber der har længere historie end i har.  Thumbs Up

Jeg snakker ikke om længden, men om at vi var den første professionelle klub i landet, den første på børsen, den første og eneste i en europæisk semifinale og har vundet et hav af pokaler.

En sidste kommentar inden jeg trækker mig fra det her, det er som at snakke til en lukket dør med hængelås på:

Jeg har ytringsfrihed og tilkendegiver min mening, og er dybest set ligeså ligeglad med jeres negative kommentarer, som jeg er med bagdelen på en hest.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 22:35 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

HansenLFC
Gæst

« Svar #35082: 28 Okt 2011, 22:33 »

og dine bliver mere og mere usaglige.. Så kan i tage hinanden i hånden  Wink

Ellers tak.

Tør jeg slet ikke.

Ariana Grande
Manager

« Svar #35083: 28 Okt 2011, 22:35 »

Altså ud fra hele din historik herinde, er jeg ikke et sekundt i tvivl om at du sluger alt hva medierne skriver om Brøndbys fans råt.. Det viser din generelle fremtoning ganske åbenlyst..

Men hvis du selv er overbevist om at det er forkert, så er det jo fint.. Den eneste der kender det endelige svar er dig.

Medierne skal bringe historier. Det er jeg da godt klar over. Det er det de lever af.
Men det virker bare så åbenlyst. I sær når man befinder sig herinde.

Forskellen på intelligente indlæg i denne tråd og så i FCK tråden er enorm. Der er snart ikke en side inde i denne tråd, som ikke er fyldt med minimum 1 fuldstændig idiotisk indlæg.

Således virker det også hvis jeg sætter FCK op mod BIF andre steder rundt omkring på nettet.

Brøndby fans virker bare som om de har så mange frustrationer og skuffelser indeni at de bliver nødt til at fyre det af sammen med alt muligt lort.

verdenskrig
Manager

« Svar #35084: 28 Okt 2011, 22:35 »

Forklares venligst?  Huh

Nu har jeg ikke selv fremsagt det, men vil da gætte på at han mener i nyere tid.. Altså ingen tvivl om at der findes andre store historiske klubber i DK som Esbjerg, Vejle, GF osv.. Men ser man på de sidste 25 år og ser hva Brøndby som klub gennemgående har opnået, og plusser med det faktum at vi har kæmpet os hele vejen op fra Serie bold, og amatørstatus, og var de første til at indføre prof fodbold, så mener jeg godt der kan være noget om snakken..
Men igen.. Det er sgu nok fra person til person hvordan man tolker fodbold og historie  Peace...

Cool

Sider: 1 ... 2337 2338 [2339] 2340 2341 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010