home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2325 2326 [2327] 2328 2329 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172529 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34890: 24 Okt 2011, 12:57 »

tv2 news tror jeg Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #34891: 24 Okt 2011, 13:08 »

Kanon!

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #34892: 24 Okt 2011, 13:10 »

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #34893: 24 Okt 2011, 13:15 »

Så det på news, ellers tak Baslev Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34894: 24 Okt 2011, 13:22 »

Gro nogle vinger, og skrump din størrelse  crazy  Wink

Aner ikke hva du mener Opstemt Grin

Det er bare fordi i begge skriver som om at i har været med inde i omklædningsrummet når vores gode ven Henrik Jensen har holdt taktikmøder. Det må i være siden i ved at Henrik ikke bare siger til dem at de skal løbe rundt som en flok hovedløse høns Tunge

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #34895: 24 Okt 2011, 13:31 »

Så det på news, ellers tak Baslev Wink
Så lidt, så lidt Smiley

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34896: 24 Okt 2011, 14:01 »

Thumbs Up håber Auri får Succes - ledelsen kunne næsten ikke gøre andet end at smide HJ på porten - måske lykkedes det for Auri at hente point i den kommende tid også er det en win win situation for alle - sker det ikke så kan ledelsen stille og roligt holde fast i deres plan med at hente en ny cheftræner.

Auri kan under ingen omstændigheder gøre det ringere og kan han bare få vores spillere motiveret så har vi hentet de første point inden vinterpausen.

Fornuftigt at gå ud og hente en målmand...men kun hvis det er en der er bedre end Tørnæs.... og hvornår er det lige at en Kroatisk målmand sidst har haft succes ? - nå men det kan jo være vi bliver overrasket.

TørnEs!!! Med E IKKE med Æ!!!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #34897: 24 Okt 2011, 14:26 »

Herligt at stå op til nyhederen om HJs fyring og Auris tiltrædelse. Jeg er ikke i tvivl om at den chokeffekt den slags giver meget vel kan komme på det helt rette tidspunkt, og jeg er også fortrøstningsfuld for resten af efteråret. Ny energi, mere sammenhold og mere fight for hinanden og holdet, tror jeg, er det vi vil se mest til resten af efteråret, og det er det Auri forsøgte sig i Køge, og i dette efterår med flotte resultater til følge deres trup og økonomi i betragtning.

Brøndby skal relanceres - det kræver en ny ledelse - ny træner - nye spillere... og ikke mindst penge..mange penge.

Boreset fra det med en ny ledelse er jeg helt enig - Bjur og Lockhart har gjort det udemærket siden deres ankomst i marts, måske et lille minus at man ikke har fået en ny (hoved- og?)trøje sponsor. Dog lader det til at man venter til nytår, og så laver man en aftale med et bettingfirma.

Et eller andet sted så håber jeg at Per B overrasker os alle og har en plan klar fra nytår... sikkert med en masse dejlige millioner fra spille industrien - indtil da er der ingen lette løsninger og en let løsning vil det være at beholde HJ - men så kommer vi til at miste min 9-12 point af de næste 15 og det har vi ikke råd til.

Hvis vi skal have penge ind udefra gennem investorer o.l., så er jeg ikke i tvivl om at det kræver at strukturen ændres fra den nuværende til en ny, gerne 50+1-modellen, så man fortsat kan holde diverse russere og arabere væk fra VP. For ellers sker der intet på den front, bl.a. har fået Kasi og Roth/Staxen væk, som begge ville investerer et sted mellem 100-200 millioner i klubben, både med henblik på at reducerer/fjerne gælden og forbedre trup og trænerstab - og både Roth og Staxen sad endda i bestyrelsen på det tidspunkt. PER afviste promte, fordi de angiveligt ville have lidt mere magt - endnu en grund til 50+1-modellen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #34898: 24 Okt 2011, 15:17 »

Jeg vil hermed benytte lejligheden til at takke Brøndby_4ever - han har netop anvist mig den rette måde at stave til Tørnes.... tak det er stort og med lidt held så vil jeg også kunne huske det idet du på en så visionær måde og med 3 stk !!! viser  dig som pædagogikkens mester - jeg håber crewet belønner dig med en nominering som månedens bruger
- du vil helt sikkert få min stemme  Cool

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #34899: 24 Okt 2011, 15:20 »

PS er Tørnes da din kvinde siden du tager stavningen så nært  Huh

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34900: 24 Okt 2011, 15:35 »

For fuck sake DeBuur - han hedder Tørnes Sur Simpelthen så irrritererende når folk laver stavefejl på vores spillere, PUHA!

Ellers kommer Benny og giver et bollespark.

PS. Jeg savner Yallow og hans skarpe teknik.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34901: 24 Okt 2011, 15:39 »

Jeg vil hermed benytte lejligheden til at takke Brøndby_4ever - han har netop anvist mig den rette måde at stave til Tørnes.... tak det er stort og med lidt held så vil jeg også kunne huske det idet du på en så visionær måde og med 3 stk !!! viser  dig som pædagogikkens mester - jeg håber crewet belønner dig med en nominering som månedens bruger
- du vil helt sikkert få min stemme  Cool

Jeg undskylder meget for de 3 udråbstegn. Er bare irriteret over, at der er så mange der staver det forkert.
Jeg fortryder min handling, og jeg vil godt benytte lejligheden til, at undskylde endnu en gang.

Aldrig alene!

DeBuur
Manager

« Svar #34902: 24 Okt 2011, 15:43 »

For fuck sake DeBuur - han hedder Tørnes Sur Simpelthen så irrritererende når folk laver stavefejl på vores spillere, PUHA!

hmm syntes nu spillernes manglende indsats i denne sæson kunne markeres med at de hver især fik skrevet æsel 1 også videre på trøjen..... deres indsats har bestemt ikke været professionel IMO

YNWA

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #34903: 24 Okt 2011, 16:16 »

Jallow Wink haha. Ej du skrev det jo nok ironisk Wink

Manchester United

Zone 43
Manager

« Svar #34904: 24 Okt 2011, 18:34 »

Og mange mål.

DNB på Facebook..
"Desuden kan vi anbefale at se med i TV2 Lorry i aften kl. 19:30 og i TV2 News kl. 21:30, hvor Det Nye Brøndbys formand Troels Johnsen er inviteret til en snak om vores klubs kritiske tilstand".

Og til sidst en fin artikel fra AHO, om HJ.
http://allehaderos.dk/?artid=1272

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2325 2326 [2327] 2328 2329 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010