home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2293 2294 [2295] 2296 2297 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170902 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34410: 11 Sep 2011, 22:44 »

Der er ikke så meget at sige i dag Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

5 kasser, FANTASTISK fodbold, sikkerhed, kynisme og glæde ved fodbold.. MKD bag om støttebenet, Stenderup fra Distancen, og Thyge med brystet.. Sejrsstemning på faxe, og hvor er livet dog herligt..

Analytisk set har Zone beskrevet det perfekt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PH23
Ynglingespiller

« Svar #34411: 11 Sep 2011, 22:46 »

Ja, det var smukt Smiley

kløv
Ynglingespiller

« Svar #34412: 12 Sep 2011, 06:14 »

Synes nu Bern var en af de bedste i dag? Men for et par måneder siden ville jeg nok have givet dig ret Wink

Vi skal bare af med Max von Schlebrügge og så bruge Frank Semou.
vidunder talent..
Jeg syntes nu stadig vi mangler en rigtig angriber.
Vi mangler Ebbe Sand typen oppe foran.

blomvikings
Manager

« Svar #34413: 12 Sep 2011, 08:05 »

Vi skal bare af med Max von Schlebrügge og så bruge Frank Semou.
vidunder talent..
Jeg syntes nu stadig vi mangler en rigtig angriber.
Vi mangler Ebbe Sand typen oppe foran.

Vidundertalentet Semou  funny funny funny

Det har jeg godt nok ikke set meget af endnu, han har været HELT væk de gange han har spillet.
Men jeg håber da han forbedre sig og bliver vigtig for Brøndby.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34414: 12 Sep 2011, 08:54 »

Semou er nu en spændende spiller - vidundertalent er måske for meget sagt. Han har været i klubben i et år og er trods alt kun omkring 19 år. Han blev kastet ind i en vigtig position på Brøndbyss mandskab (defensiv midt) hvor der vel ikke har været nogen rigtig god spiller siden Wieghorst og måske til dels Lantz (primært pga. sin aggresivitet).
Det er vel også begrænset hvor meget han kender de øvrige spillere - men det er jo klart når han ikke har spillet så meget. Men hey! Selv de andre spillere kender ikke konceptet ordentligt lader det til.

Lad os se med tiden.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 08:56 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34415: 12 Sep 2011, 09:08 »

Præcis, og på højre back...

Men Femi virker til at være den nye mand for fremtiden. Vores midtbane er i det hele taget bare perfekt som den er nu, og med Mike på vej tilbage !

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34416: 12 Sep 2011, 09:43 »

Så må man se om man forlænger med Femi efter sæsonen.
Det virker rigtig lovende og man slår vel ikke en eneste fejlaflevering. Han var lidt skidt i første del af kampen igår, men det var hele holdet jo - herefter gik det nærmest som smurt.

På papiret DKs måske bedste midtbane - kan det omsættes til også være det på banen?

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34417: 12 Sep 2011, 10:04 »

Så må man se om man forlænger med Femi efter sæsonen.
Det virker rigtig lovende og man slår vel ikke en eneste fejlaflevering. Han var lidt skidt i første del af kampen igår, men det var hele holdet jo - herefter gik det nærmest som smurt.

På papiret DKs måske bedste midtbane - kan det omsættes til også være det på banen?

Det synes jeg de svarede meget pænt på i går. 4 mål og 4 oplæg(mener jeg).

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34418: 12 Sep 2011, 10:24 »

Man kan så også sige at et HB Køge mandskab som mgl. nogle af deres 'profiler' bør man slå. At det så blev 5-0 synes jeg er flot set i lyset af hvordan det har været på det seneste. Normalt vil jeg i hvert fald ikke glæde mig på niveau som igår over en 5-0 mod HBK.
Men ja, igår fik de da i hvert fald omsat det Smiley
Lad os håbe de holder kursen.

Spørgsmålet er så - er det Turbo der har kommet med gejst og en Rommedahl som har givet de øvrige spillere mere tro på det?
Eller er det bare at de har taget sig sammen?

Noget helt andet er, at jeg synes at Bernburg bliver mere og mere spændende. Kan han holde sig skadesfri står vi med en klasse angriber i ham og forhåbentlig en lidt mere hurtigt (og også fysisk) Oke som makker. Hvis Oke viser sig ligeså godt som til træning og reserveholdskampene så bliver det jo fucking giftigt.

Vest-Vest-Vestegnen!
« Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 10:26 af Nove » Logged

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34419: 12 Sep 2011, 10:39 »

Ja, er også sikker på at Bernburg bliver rigtig stærk hvis han kan holde sig skadesfri !!

Vores primære mission må blive at score mange mål, da modstanderne uden tvivl vil score en del mål imod os. Defensivt er vi for svage til at satse på at holde nullet, selvom det selvfølgelig skal være målet hver gang. Så det var super at se os igår.

Zone 43
Manager

« Svar #34420: 12 Sep 2011, 10:54 »

Det har været en fornøjelse at se Bern i år. Jeg har længe været efter ham, men nu er han i gang med at betale tilbage for de mange penge, han har kostet såvel transfer som løn. Spillet bliver bedre og bedre, og scoret to mål i de seneste to kampe - jeg synes han minder lidt om Rooney rent typemæssigt, hårdt arbejdende, holdspiller og farlig for kassen.

Romme skal også ros, han har været i klubben i fem dage (den sjette dag i dag), så det er begrænset hvad han har haft lært, såvel trup og stab, som taktisk. Alligevel spiller han en flot kamp, viser stor spilforståelse og kæmper for tingene. Han bliver en gevinst!

Og for at fortsætte med gårdagens kamp, så gik alt op i en højere enhed. Køge kunne godt have haft scoret ved både 0-0 og 1-0, bl.a. fik Runsewe annulleret et mål - noget jeg stadigvæk ikke kunne forstå, jeg har dog heller ikke set videoklip fra kampen endnu. At vi så scorer til 2-0, og reelt lukker kampen her, et minut efter, er fantatisk. Så det var stolpe ind, det var storsejr og det giver selvtillid, noget der er tiltrængt ovenpå den kritiske start.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #34421: 12 Sep 2011, 10:59 »

Hvis vi kan fortsætte med at turde spille som vi gjorde i går, så venter der os mange point i den kommende tid Smiley.. For første gang i lang tid virkede det som om at frygten for at tabe ikke oversteg lysten til at skabe kampen og vinde..

Kan vi for eksempel gå ind til kampen mod FCK med sådan en indstilling så ser jeg glimrende muligheder for 3 point.. For jeg synes netop det er grunden til at vi ikke har slået FCK så længe.. Vi har simpelthen ikke turde spille fodbold mod dem ( God wonder why, for FCK er i mine øjne ganske ordinære, i kampe hvor modstanderen vil spille med)

Jeg håber den her kamp har vist at vi kan og skal dominere enhver kamp på hjemmebane, og så er jeg sådan set ligeglad om modstanderen er Køge eller FCK Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #34422: 12 Sep 2011, 11:07 »

Jeg tror også på, hvis ikke 4, så ihvertfald 3 sejre de næste 4 kampe mod FCN, FCK, Elite 300 og Lyngby.

verdenskrig
Manager

« Svar #34423: 12 Sep 2011, 11:12 »

Kampen mod FCK er i hvert fald den i 3 år hvor vi har størst chance for at vinde.. Respekt for at de bare er så meget bedre end alle andre, at de uden at spille godt overhoved stadig vinder(Det kunne alle dog hvis man havde et firma som gav penge til spillerindkøb de aldrig har haft) ..
Men deres spil er langt fra prangende i år, deres træners stil virker langt fra så dominerende som Ståles, og kan vi slippe tøjlerne lidt som i dag, og bare spille derudaf, så mener jeg vi har fantastiske muligheder for at vinde kampen Smiley-

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #34424: 12 Sep 2011, 11:22 »

Kampen mod FCK er i hvert fald den i 3 år hvor vi har størst chance for at vinde.. Respekt for at de bare er så meget bedre end alle andre, at de uden at spille godt overhoved stadig vinder(Det kunne alle dog hvis man havde et firma som gav penge til spillerindkøb de aldrig har haft) ..
Men deres spil er langt fra prangende i år, deres træners stil virker langt fra så dominerende som Ståles, og kan vi slippe tøjlerne lidt som i dag, og bare spille derudaf, så mener jeg vi har fantastiske muligheder for at vinde kampen Smiley-

Helt enig, FCK har ikke været så svage som nu, længe. De har mistet mange profiler, og de nye spillere de har hentet, har ikke slået rigtigt til (endnu). Håber på en længerevarende nedtur for FCK, der nu med Zanka ude, ser endnu svagere ud.
Og det er selvfølgelig noget der skal udnyttes.

Sider: 1 ... 2293 2294 [2295] 2296 2297 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010