home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2232 2233 [2234] 2235 2236 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172142 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33495: 26 Jul 2011, 14:05 »

http://brondby.com/article.asp?aid=67261&id=145&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Hold da op, det er da et stort nummer at gøre ud af det. Smiley Men tillykke da.!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33496: 26 Jul 2011, 14:16 »

Sådan gør vi da altid når nye kommer på væggen så intet nyt der

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33497: 26 Jul 2011, 14:20 »

Ja, sådan fungere det altid Smiley

Dårlig humor alert:
Men noget der imponerer mig er, at Goodson både forstår og snakker skide godt dansk  crazy

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33498: 26 Jul 2011, 14:27 »

Sådan gør vi da altid når nye kommer på væggen så intet nyt der

Har jeg bare aldrig set så... Underligt.
Men det ændrer ikke at jeg stadig synes det er overgearet.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33499: 26 Jul 2011, 14:30 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33500: 26 Jul 2011, 14:32 »

Har jeg bare aldrig set så... Underligt.
Men det ændrer ikke at jeg stadig synes det er overgearet.

HAHA, Lol. Ikke for noget, men synes godt nok det er flot klaret at overse det, det sker jo pænt tit Rullende Øjne

Synes ikke det er overgearet, det er en tradition, og væggen betyder meget for Brøndby. Alle der står deroppe har gjort et særligt stort stykke arbejde, og er kommer på landsholdet mens de var i Brøndby. Også er der ikke rigtig så meget andet at lave end at stå og glo på tavlen når man står i kø til Sydsiden crazy

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33501: 26 Jul 2011, 14:33 »

Jamen det lyder jo som om at den er mere eller mindre stensikker ud fra det der.

Det tyder dog ikke umiddelbart ud som om at han får en købsoption med sig på bagen - men det kan ligeså godt være for deres sikkerhed, i tilfælde af at Femi helst vil blive i Groningen, Brøndby ikke vil have ham fast eller måske ikke har midlerne alligevel.

Vi må se.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33502: 26 Jul 2011, 14:45 »

HAHA, Lol. Ikke for noget, men synes godt nok det er flot klaret at overse det, det sker jo pænt tit Rullende Øjne

Synes ikke det er overgearet, det er en tradition, og væggen betyder meget for Brøndby. Alle der står deroppe har gjort et særligt stort stykke arbejde, og er kommer på landsholdet mens de var i Brøndby. Også er der ikke rigtig så meget andet at lave end at stå og glo på tavlen når man står i kø til Sydsiden crazy

Jeg indrømmer jeg ikke er særlig tit inde på Brondby.com da der INTET sker derinde.

LOL ! Men nej det er jo ikke fordi Goodson er kommer PÅ landsholdet qua hans præstationer i Brøndby, han har spillet mange kampe inden da.  Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33503: 26 Jul 2011, 15:47 »

Det har du ret i, og det betyder måske endnu mere, når det er en af klubbens egne drenge der kommer på landsholdet. Men det er trods alt en stor ting, de har også væggen inde i fck for eksempel, vores er bare meget ældre... synes det er i orden at give landsholdsspillerne den "ære" at stå på  WoH Smiley

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #33504: 26 Jul 2011, 17:44 »

Hvad tror folk kampen på torsdag ender med?!
Tager selv afsted imorgen aften - men jeg har så svært ved at tro på en sejr. Har på fornemmelsen at vi taber 2-0...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33505: 26 Jul 2011, 17:47 »

Tror LANGT fra vi gør vores forabejde godt nok, og tror på højst 3 mål i kampen. Har set dem spille i sidste sæson, og de er virkelig irriterende at spille imod. Tror på en lidt chancefattig kamp, og tror måske vi taber 1-0...

plutonium
Manager

« Svar #33506: 26 Jul 2011, 17:49 »

Jeg ved godt at det er Brøndby (no offence meant), men er det ikke at være lidt pessimistiske? En dansk bronzevinder skulle da gerne kunne yde et østrigsk hold seriøs modstand?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #33507: 26 Jul 2011, 17:52 »

Jeg håber satme spillernes selvtillid er bedre end jeres Opstemt

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #33508: 26 Jul 2011, 17:54 »

Jeg ved godt at det er Brøndby (no offence meant), men er det ikke at være lidt pessimistiske? En dansk bronzevinder skulle da gerne kunne yde et østrigsk hold seriøs modstand?

Den østrigske liga er da ikke meget dårligere end den danske?
De blev 4er sidste sæson, og vandt pokalturneringen. Som bonusinfo var de sidste års bedste hjemmehold i den østrigske liga.

plutonium
Manager

« Svar #33509: 26 Jul 2011, 17:57 »

Den danske er imo bedre end den østrigske, hvis vi kigger på gennemsnitsniveauet . Det er klart at de har et par gode tophold, men kigger man forbi dem er jeg faktisk ikke imponeret. Tror de ligger højere end Danmark på europa-koefficienterne, hvilket jeg ikke mener er retvisende for ligaernes styrke.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 2232 2233 [2234] 2235 2236 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010