home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2230 2231 [2232] 2233 2234 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172208 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33465: 24 Jul 2011, 13:02 »

@FodboldRygterDK: Så er formaliteterne på plads! Femi skifter til Brøndby i den kommende uge!

Ville da være fint... Smiley
Nu har fodboldrygter ikke lige frem vist sig at være utrolig pålideligt, men håber virkelig det er sandt! Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33466: 24 Jul 2011, 13:22 »

Lol, de bliver jo ved med at skrive "Næste uge" i hver uge der går. Men jo, det er vel også oplagt at det sker i denne uge. Tror på at vi får ham i morgen eller tirsdag.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #33467: 24 Jul 2011, 16:50 »

Intet i verden kan beskrive vigtigheden af vores mål dybt ind i overtiden i går. Tak Jan af hjertet tak Shockeret Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33468: 24 Jul 2011, 16:54 »

Han hamrer boldene over på stribe, men han er der sgu bare på de vigtige tidspunkter. 1-0 fck, 0-1 OB, 0-2 Sporting og 0-1 Silkeborg, for eksempel crazy

Og mod FCM, AaB og Randers, da han var en af dem der var mest markant da vi sikrede Bronze i HJ's redningsaktion Thumbs Up

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33469: 24 Jul 2011, 17:11 »

Han hamrer boldene over på stribe, men han er der sgu bare på de vigtige tidspunkter. 1-0 fck, 0-1 OB, 0-2 Sporting og 0-1 Silkeborg, for eksempel crazy

Og mod FCM, AaB og Randers, da han var en af dem der var mest markant da vi sikrede Bronze i HJ's redningsaktion Thumbs Up

Sammen med Farnerud... Opstemt

Aldrig alene!

blomvikings
Manager

« Svar #33470: 24 Jul 2011, 21:51 »

Lad os ny sige femi kommer i løbet af uge, så rykker vi Nilsson på backen. Så synes jeg egentlig det begynder at se rigtig fornuftigt ud ! Med både ghert på vej tilbage samt Osama og Agger på bænken er vi ved at være godt dækket ind, nu røg Bernburg så (Surprise) så vi skal selvfølgelig ha den angriber! Men jeg er pludselig optimist efter en god indsats i silke, bortset fra Nilsson, Randrup og Jan K, målet var det eneste gode han lavede .

Kom så Brøndby, i år ska vi kæmpe med i toppen ! 

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #33471: 24 Jul 2011, 22:27 »

Målet med sæsonen må være en 3. plads, hvor vi selvfølgelig skal mindske forskellen på point i forhold til sidste sæson. Synes simpelthen, at OB og FCKs spillermartiale er langt bedre en vores. Næste år har vores unge trup så tanket en del erfaring, og så kan vi gå efter 2. pladsen. Derudover skal vi gå efter gruppespillet i europa, så vores også kan få noget international erfaring.

Og så bare for vi skal vinde noget i år, så skal vi have Landspokalen i hus Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33472: 24 Jul 2011, 23:30 »

Femi og Fall, så er vi seriøse sølvkandidater igen Thumbs Up

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33473: 24 Jul 2011, 23:37 »

Håber at Akharraz forlænger, da han selv virker lidt tvivlsom, og skulle vidst også have kontakt med andre klubber... Men håber dog for alt i verden at han bliver, for han sgu allerede bedre end Stryger og Jan K. Han skal nok blive stor, så en forlængelse af hans kontrakt, ville gøre mig meget glad Grin

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #33474: 24 Jul 2011, 23:40 »

Håber at Akharraz forlænger, da han selv virker lidt tvivlsom, og skulle vidst også have kontakt med andre klubber... Men håber dog for alt i verden at han bliver, for han sgu allerede bedre end Stryger og Jan K. Han skal nok blive stor, så en forlængelse af hans kontrakt, ville gøre mig meget glad Grin

Du mener seriøst ikke at Akharraz er bedre end Stryger og Jan K vel? Smiley

Jeg er selv lidt i tvivl om vi skal forlænge med ham. Han er ved at nå alderen, hvor han skal slå igennem og jeg synes ikke rigtig at han har vist noget endnu.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33475: 24 Jul 2011, 23:56 »

Jeg er selv lidt i tvivl om vi skal forlænge med ham. Han er ved at nå alderen, hvor han skal slå igennem og jeg synes ikke rigtig at han har vist noget endnu.
Ej var gik en smule over strejen, men synes stadig at han allerede har førsteholdspotentia le, og jeg synes bestemt at hen er ved at slå i gennem Wink

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33476: 25 Jul 2011, 00:01 »

Øhh.... Du så vidst ikk kampen mod Ajax. Der var han da en af de absolut bedste Brøndbyspillere Peace

Aldrig alene!

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #33477: 25 Jul 2011, 00:34 »

Øhh.... Du så vidst ikk kampen mod Ajax. Der var han da en af de absolut bedste Brøndbyspillere Peace

Nej den fik jeg ikke set, så der må du have ret. Men de gange han har fået chancen i ligaen har han ikke grebet den endnu, synes jeg. Smiley

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33478: 25 Jul 2011, 00:46 »

Enig han var imo. en af vores bedste spillere i den kamp. Peace

blomvikings
Manager

« Svar #33479: 25 Jul 2011, 08:12 »

Ja og det er hidtil den eneste kamp han har vist niveau !

I sidste sæson var hans indhop jo nærmest latterlige, det var som at spille med 10 mand.
Men han viser noget potentiale i år, og kan måske udvikle sig til starter. Men lige nu er han ikke tæt på Stryger.
Jan K er han klart bedre end, men det kræver også bare man kan aflevere med indersiden.

Truppen ser okay ud hvis vi får Femi, dog ville en angriber pynte gevaldigt, og det SKAL vi også have !

Sider: 1 ... 2230 2231 [2232] 2233 2234 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010